Skocz do zawartości

Kris3k

Nowy
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    https://activegames.pl/

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Radzionków
  • Auto
    Subaru Forster eBoxer
  • Zainteresowania
    Sporty wodne

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kris3k

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

61

Reputacja

  1. Niestety już nie, na szczęście znalazłem śrubę odpowiadającą poruszaniu się fotela. Szkoda, że dali jakieś kwadratowe nakrętki do których nie pasuje ani klucz 12 ani 13.
  2. Cześć, czy ktoś z Was miał lub ma problem w Forku z ruszającym się siedzeniem? Niestety dzisiaj dopiero zauważyłem, że fotel kierowcy da się poruszać i to w zakresie jakiś 3cm. Oparcie razem z siedziskiem, jakby jakieś śruby były niedokręcone... Fotel pasażera jest ok, nawet nie drgnie. Ponadto od dłuższego czasu zauważam, że zaczyna gubić zaprogramowane ustawienie kierowcy - czyli idealnie nie wraca do ustawionej pozycji, tylko oparcie jest bardziej odchylone niż miało być... Trochę mnie to irytuje bo oczywiście poza tym luzem są też dźwięki na wertepach. Myślę jak się do tego zabrać i jakich śrub do dokręcenia szukać....
  3. Dzięki koledzy, z tą przypominajką o wymianie coś może być na rzeczy Pogrzebię jutro w ustawieniach.
  4. Pytanko mam bo mój Forek wyświetlił nowy, dotąd nieznany mi komunikat na górnym wyświetlaczu - "Sprawdź opony" na żółto przy uruchomieniu samochodu Sprawdziłem zgodnie z poleceniem, opony są, ciśnienie jest prawidłowe.
  5. Odpowiedź na pytanie nr 3 brzmi nie, aczkolwiek ciągnąłem cięższe przyczepy z DMC1300 a wagą netto między 850-950kg. Poza tym, że ogólnie się męczy pod górki to jest ok. W poniedziałek ciągnąłem do Słowacji i nawet spalanie drastycznie nie wzrosło.
  6. No cóż serwis MM Cars... wolę dołożyć kilometrów i tracić cały dzień wybierając się do Mikołowa. Z moim aku też cały czas twierdzili, że wszystko jest ok i absolutnie nie chcieli wymienić aku. Jak po którymś razem uparłem się, że nie jest ok, to w odpowiedzi usłyszałem, że na aku jest 24miesiące gwarancji i ten okres w przypadku mojego auta już minął ... tak ze 3 tygodnie wcześniej. Do tego dobra rada - żebym lepiej kupił sobie samodzielnie lepszy i pojemniejszy aku, bo oni mi wsadzą to samo, jak tylko przyjdzie bo na magazynie nic nie mają A wracając do reklamowania itp - amerykańska marka Goal Zero wie z jakim autem reklamować swój starter baterii... https://youtu.be/xaSk4E3kFUs
  7. U mnie póki co po wymianie aku na 60Ah wszystko jest ok, natomiast mamy lato więc poczekajmy do spadku temperatur w listopadzie. Zobaczymy co wtedy będzie. Ktoś może dokładniej opisać ten patent z karabińczykiem lub szeklą - jaka średnica itp ? Jako, że jestem żeglarzem to mam tego od groma... Dawidz i jak tam u Ciebie? jakaś poprawa czy już zrzuciłeś auto ze skarpy?
  8. Szanowne koleżanki i koledzy podróżujący Forkiem eBoxer - mam takie pytanie fotograficzne do Was - czy tutaj czegoś nie brakuje?? W czwartek robiłem przegląd po 45tys, dzisiaj myjnie i tak myję te nadkola i patrzę i patrzę i coś mi wygląda inaczej... Fotki tył prawy, z lewej też mi coś dziwnie jakoś tak... ) Przód wygląda normalnie... Mam swoje przypuszczenie, ale wolę nie podpowiadać i usłyszeć od Was...
  9. Wow! Świetny wynik. Czyli da się mając, optymalną drogę do pracy / firmy, wykrzesać coś więcej z elektryczka mikrusa :)
  10. Kris3k

    E-Boxer

    Mam nadzieję, że nie chodzi o pojemność aku. Kilku kolegów też wymieniało na 60Ah - macie jakieś problem z włączaniem EV? Wczoraj podładowałem, generalnie po kilku godzinach prostownik przeszedł w tryb podtrzymywania, rano było 12,5V i na krótkiej trasie ok 35km nadal nie zadziałał.
  11. Kris3k

    E-Boxer

    Mam automatyczny prostownik Norauto HF600 - https://archiwum.allegro.pl/oferta/prostownik-ladowarka-do-akumulatora-norauto-hf600-i9591749929.html Spróbuję tak zrobić bo przeszło mi to przez myśl. Zastanawiam się czy tego rano nie zrobić jak nie będę używać auta i zostawić na 12h.
  12. Kris3k

    E-Boxer

    Ja jednak wolałem jak się włączał. Mam do swojej firmy odległość 1,5km i byłem w stanie pokonywać ją w 80% na prądzie :D:D
  13. Kris3k

    E-Boxer

    Ja niestety wymieniłem na własną rękę, bo gwarancja skończyła się miesiąc wcześniej :| Wsadziłem zgodnie z poleceniem kolegi forumowego Toma52 model EXIDE EFB 60Ah 520A EL604. Póki co wszystko gra, chociaż po mroźnej nocy spada naładowanie do 12,2V. Martwi mnie jedna rzecz, od momentu wymiany ani razu nie zadziałał system start stop ani nie włączył się tryb EV... Nie wiem czy muszą w ASO coś restartować, podpinać pod kompa, czy o co znowu chodzi? Bateria trakcyjna praktycznie cały czas na full, silnik elektryczny działa wspomagająco jak do tej pory, ale sam nie chce chodzić.
  14. Kris3k

    E-Boxer

    Bardzo dziękuję za konkretną odpowiedź! Zabieram się do wertowania i przy okazji poczytam o EFB.
  15. Kris3k

    E-Boxer

    Sorry, że tak odgrzebuję Twój post, ale walki z aku ciąg dalszy. Niestety serwis uświadomił mnie, że na aku jest 24miesiące gwarancji a nie 36 jak na resztę... Wiem, że mógłbym walczyć z tytułu rękojmi bo te dwa lata minęły 9 stycznia tego roku. Wiem jak to wygląda, dlatego rozważam zakup nowego aku. W ASO nie mają... muszą zamówić i wsadzili by też Panasonica. Patrzę na zdjęcie tego który Tobie wsadzili i zastanawia mnie ta uwaga na żółtym tle na dole - nie pasuje do aut z systemem start-stop. No to dlaczego go wsadzili? Ktoś inny pisał na grupie o Varcie - potrzebowałbym parametry tak żeby pasowało.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...