Jump to content

Axell

Nowy
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

23 Dobry

About Axell

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dadzą radę bez Europy. Spoko
  2. Problem w tym, że są głosy polityków aby te straszne normy obniżyć a do chwili obecnej Subaru nie ma 100% elektryka w sprzedaży w Europie. Niestety.
  3. Najgorsze miesiące to listopad i grudzień a w styczniu to już ogólnie było posolone co fajnie widać jak jest sucho
  4. Blixten na gołoledź to tylko dużo soli ... ja jestem szczęśliwy jak sypią... zresztą u mnie żadna opcja niema przewagi jest remis jedno auto na wielosezonie xv lada moment będzie na zimówkach. No ale fiacior powyżej jest śliczny ciekawe z czego ma te piękne gąsienice ? i czy są sezonowe ? wielosezonowe itp itd
  5. Karas dokładnie tak właśnie to widzę a na tych wielosezonach o których wspominasz to bez problemu objeżdzałem na śniegu górę co to ma 700 m wysokości koło wrocka, dokładnie niecałe dwa lata temu, oską, pewnie ją znasz... ( w prawdziwych górach też ). Ale najważniejsze że wybór opon jest przeogromny i dla kążdego coś fajnego się znajdzie a teraz co pozostaje przed szczytem pandemii szybko się zapisać na wymianę opon w xv ... zdrowia i odporności pozdrawiam .
  6. Jak dla mnie to pytanie jest inne czy obecnie wielosezonówki są aż tak bardzo "gorsze" od opon sezonowych ? może wystarczy jechać te 10 km/h wolniej ? No co silniki spalinowe ? Też się kończą /
  7. Moje doświadczenie w "wielosezonówkach " to kilka aut(jako drugie auto w gospodarstwie) i zużytych kilka kompletów opon różnych marek na przestrzeni ok 15 lat, wyjazdy w góry zaśnieżone też były. Wspomniane auta przednionapędowe. Dla mnie opona do jazdy to taka, która ma przynajmniej 4mm bieżnika. Mniej to wymiana. Jedyne wnioski to opony marek premium. Te tańsze to na "mokrym" od razu lub po roku pokazują różnice pomiędzy przyczepnością nawierzchni. A Blixtena spytałem o prędkość z jakiej hamowano bo różnica 21 m to dla mnie jest kompletnie niezrozumiała, 100km/h 80 km/h czy 40 km/h ? bo
  8. Witam, Blixten powiedz mi proszę te 21 m różnicy to z jakiej prędkości hamowano na lodzie ?
  9. Axell

    Co zamiast XV???

    Witam, dziękuję Blixten za to porównanie napędów. Wiele mi wyjaśnia. Pozdrawiam
  10. Axell

    Co zamiast XV???

    Witam mam pytanie do Blixtena twoje drugie auto to mazda cx 5 ? z napędem 4x4 ? jeśli tak to opisz proszę jakie zaobserwowałeś różnice pomiędzy napędem cx a xv . Pozdrawiam.
  11. Axell

    Co zamiast XV???

    I chyba ASX najbardziej jest zbliżony do xv...
  12. Axell

    Co zamiast XV???

    Różne auta w różnych cenach... ciekaw jestem co najbardziej jest zbliżone do xv biorąc pod uwagę sprawność napędu ?
  13. Axell

    Co zamiast XV???

    Witam forumowiczów, moim typem za cenę xv 1,6 a nawet minimalnie taniej jest Kia Sportage awd automat 1.6 turbo ? Czy to zły pomysł ?. Zaopatrzenie w części i ilość serwisów czyli święty spokój jakby co nieporównywalne. Jestem ciekawy Waszych opinii. Pozdrawiam.
  14. Witam serdecznie forumowiczów, dawno temu ktoś powiedział "zaufanie jest dobre, ale kontrola lepsza". A tak poważnie to 1000 km po trzecim przeglądzie i jeszcze bardziej lubię to auto i nic nie trzeszczy a za 2 tygodnie miną dwa lata. Pozdrawiam
  15. Witam serdecznie, dzięki wielkie Aflinta za numery katalogowe. Moja dojazdówka ma rozmiar 165/80 R17 104M. Instrukcja obsługi podaje 185/65 R17. Czyli mam koło mniejsze ?. Co do łapania gum to faktycznie czasy gwoździ z kopyt końskich się skończyły w latach 70 ubiegłego stulecia. Jeżdzę sporo po drogach gruntowych a to często są drogi na które są wysypywane różne dziwne rzeczy np. gruz. Fajne opony wskazał mi Mechanik na tym forum ale mam najechane niecałe 40 tys na letnich i zimowych oponach i jeszcze z sezon powinny posłużyć. To auto po prostu zachęca do jazdy w ciekawe miejsca poza asfaltem
×
×
  • Create New...