Jump to content

e-555

Użytkownik
  • Content Count

    100
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

46 Dobry

About e-555

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Forester e-boxer

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. e-555

    E-Boxer

    Po przeczytaniu lektury z mocą i jej brakiem i próbie udowodnienie że 8-9s to spektakularna różnica w odniesieniu do 10,5s to się czuję trochę jak w przedszkolu, a moje jest leprze większe i szybsze…. Mocy w tym samochodzie na pewno będzie brakowało przy holowaniu przyczepy w górach, po płaskim i tak nikt przy zdrowych zmysłach nie szaleje z takim obciążeniem. Tu chyba należy zadać sobie pytanie jaki będzie udział gór na wyjeździe. W codziennym użytkowaniu, i kilku wyjazdach w tereny górskie załadowanym samochodem nie widzę większych problemów z mocą, a z dodatkowych „e” na pok
  2. e-555

    E-Boxer

    Tak faktycznie eCall, system też działa w oparciu o GSM eCall, też jest wyzwalany automatycznie po wystrzeleniu poduszek, więc raczej musi potwierdzać możliwość łączności. A co Ci się dzieje ze skrzynią?
  3. e-555

    E-Boxer

    Jak już się uporamy z aku..
  4. e-555

    E-Boxer

    Może twój był transportowany na zachód w bardziej komfortowych warunkach… Ja niestety dałem się skusić na alarm mimo, że naprawdę nie mam dobrych doświadczeń z zabudowanymi alarmami w samochodach Subaru. Jest to bardzo dziwny zbieg okoliczności ale tyko w tej marce miałem do tej pory problemy z alarmami… Kiedyś takim flagowym modele montowanym do subaru był alarm x-safe – cuda się działy !
  5. e-555

    E-Boxer

    A parkujesz w garażu/ parking podziemnym ?, pytam w kontekście ISR, który też skutecznie drenuje akumulator przy słabym zasięgu sieci GSM.
  6. Po lewej też był kiedyś las….
  7. e-555

    E-Boxer

    Ja się zastanawiam czy nie kupić gniazda jak do campera i tam wpinać prostownik bo nie chce mi się tak często machać tą klapa bez siłowników, dobrze ze jest aluminiowa.
  8. e-555

    E-Boxer

    Od kilki lat korzystam Bosch C3 ( to jest prostownik z pełna automatyka ), przy pierwszym ładowaniu w czasie 12 godzin akumulator nie został naładowany w 100 %. Pełne naładowanie osiąga do 48 godzin.
  9. e-555

    E-Boxer

    A tak z ciekawości sprawdzałeś napięcie na drugim akumulatorze, przy następnej awarii zrobię pomiar może to jest opcja odpalenia na kable z drugiego AKU.
  10. e-555

    E-Boxer

    Tak, jak na zielono to znaczy ze jest zaprogramowana.
  11. e-555

    E-Boxer

    Ja mam zamontowany alarm z opcją uzbrajania i rozbrajania poprzez kartę ID, jeżeli karta jest w zasięgu centrali to odjeżdżasz, a jak nie to niema opcji odpalenia (uruchomienia zapłonu ), przynajmniej w teorii. Nie mam do alarmu pilota.
  12. e-555

    E-Boxer

    A masz alarm w samochodzie, ja miałem jeszcze cyrk przy tak głębokim rozładowaniu akumulatora z kartami ID, dopiero po pionowym zaprogramowaniem kart można było odpalić samochód. No to masz cały dzień z Subaru zagwarantowany, nadrobisz ostatnie dwa tygodnie
  13. e-555

    E-Boxer

    Zerknij pod maskę czy od strony kierowcy masz Pansonica 48 Ah, bo jak masz faktycznie wymieniony akumulator to wątpię że wymienili na Pansonic.
  14. e-555

    E-Boxer

    U mnie sie rozładowuje do tego stopnia że prostownik wyposażony w automatykę odczuje go jako AKU 6V i nie stratuje dalej. Pełne naładowania osiąga po około 48 godzinach.
  15. e-555

    E-Boxer

    Ja również piszę pismo w tej sprawie do SIP, zgłosiłem juz w ASO ale póki co czekam na informację zwrotną na temat wymiany aku. Panowałem dłuższą podróż na północ ale z tym akumulatorem to bezpieczniej ruszyć z domu od razu na lawecie, bo się dowiem że 16 godzinnej podróży promem producent też nie przewidział.
×
×
  • Create New...