Jump to content

e-555

Nowy
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Dobry

About e-555

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Auto
    Forester e-boxer

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. e-555

    E-Boxer

    Dzięki za ustalenia i dobre informacje!
  2. e-555

    E-Boxer

    To raczej nie jest połącznie szeregowe, a na schemacie z instrukcji jest pokazy przebieg kabli od AKUx2 do alternatora. U mnie też z AKU na razie OK, w ostatnim czasie trafił mi się piknik na łące ( 3 godzimy ) z otwartymi drzwiami, klapą i odpalił bez problemu. A już poza poza AKU co całkiem sobie dobrze radził FSK w dziewiczym terenie, pochylenie 12 – 15 stopni, ogromna frajda !
  3. Trochę dzisiaj ciepło, nowe kapcie już są
  4. e-555

    E-Boxer

    Trochę wyjaśnień do tych kierunków, co jest lewe, a co prawe:)
  5. e-555

    E-Boxer

    Prawy - rozruchowy, lewy - wspomagający, daj znać czy udało się naładować na 100%, a co to za cudo do systemów start/stop ?
  6. e-555

    E-Boxer

    Zerknij jeszcze na opis AKU po prawej (45Ah), w teorii to go nie można ładować. Też się trochę zastanawiam nad tymi opiniami o EV, naprawdę spore odcinki na EV pokonuje, uruchamia się nawet przy prędkości 80 km/h – do chybna max 90 km/h na płaskich odcinkach.
  7. e-555

    E-Boxer

    Tak tak , te montowane w podsufitce są podobne do tych jakie miałem w moim pierwszym bokserze VW 1302 – 1971 r, i mają całkiem przyjemną barwę światła w przeciwieństwie do tych nad deska rozdzielacza !
  8. e-555

    E-Boxer

    To co zrobili oświetleniem wnętrza to naprawdę słabe, żeby nie ujednolicić barwy światła w całej kabinie… , niestety zobaczyłem to dopiero w drugim dniu eksploatacji , wykończenie podłogi w FSK też pozostawia wiele do życzenia, szczególnie w obrębie prowadnic foteli. A może ktoś z dyrekcji wypowie się czym kierował się inżynier Subaru projektując oświetlenie kabiny, poza XLS . A co do EV to na rozgrzanym silniku ( olej 85stopni) przy + 8 uruchamiał się normalnie, testowałem rano i przejechał około 600 m po płaskim terenie. Mam jednak wyrażenie że szybciej się uruchamia
  9. e-555

    E-Boxer

    Nie wiem na ile ogarniasz elektrykę ale prostym urządzaniem możesz sprawdzić pobór prądu w samochodzie na postoju lub nawet sprawdzić dany obwód / obciążenie danego bezpiecznika. Na YT ma trochę filmików jak to zrobić .. Z tego co pisałeś to masz w samochodzie trochę dodatkowych gadżetów zabudowanych. Na tym etapie to rola ASO, ale nie wiem czy w ASO znajdziesz dobrego elektryka, bo jak jest dobry to raczej ma swój business..
  10. e-555

    E-Boxer

    W teorii to do lewego nie ma możliwości podpięcia prostownika, też się nad tym zastanawiam…. Ładowałem przez 16 godzin akumulator prawy i nie naładował się w 100 %. Ładowałem prostownikiem BOSCH C3, zazwyczaj nawet skrajnie rozładowany aku prostownik ładował do 12 godzin, może dlatego że ładuje równocześnie dwa aku, mam nadzieje że nie trzy
  11. e-555

    E-Boxer

    Polecam spróbować na serpentynach przy zjazdach uruchomić funkcję LIM.
  12. e-555

    E-Boxer

    A czy aktualizowaliście może w ostatnich dniach mapy w fabrycznej nawigacji w FSK?, u mnie przy aktualizacji mapy Polski wiesza się wszystko przy 30 % i nie przechodzi dalej. To samo dzieje się przy aktualizacji Słowacji. Temat trochę poboczny….
  13. e-555

    E-Boxer

    Zdecydowanie jest lepiej na S, aczkolwiek do „laga" CVT trzeba się przyzwyczaić A z łopatkami spróbuję
  14. e-555

    E-Boxer

    I wychodzi na to ze E-boxer to samochód skrojony na miarę z nadwyżka mocy EV
  15. A czy w ostatnich dniach aktualizowaliście mapę Polski w fabrycznej nawigacji w FSK, u mnie się wiesza na 30 % i nie idzie dalej.
×
×
  • Create New...