Jump to content

e-555

Nowy
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

30 Dobry

About e-555

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Forester e-boxer

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. e-555

    E-Boxer

    Tak oczywiście, ale jeszcze tego nie zrobiłem, dam znać z jakim skutkiem.
  2. e-555

    E-Boxer

    No słabo, eksploatowałem różne samochody w różnych warunkach do -27/ 29 i po tygodniowym postoju odpalały, ale po dwóch dniach nie odpala samochód???? mając na pokładzie dwa AKU + baterię trakcyjną ( była naładowana na 100 % ), szkoda że inżynierowie nie przewidzieli możliwość wykorzystania ewentualnej nadwyżki prądu w drugim AKU przy odpalaniu samochodu, pewnie znowu optymalizacja ….
  3. e-555

    E-Boxer

    Kontynuując wątek AKU, dwa dni postoju , temperatury od -10 do -14 i eboxer nie odpalił mimo dosyć sporej naturalnej kołderki……. Zastanawia mnie ile producent zaoszczędził na zmniejszeniu pojemności AKU – 20E?, chętnie bym dopłacił taką kwotę przy zakupie. Póki co wybaczam bo bardzo sprawienie wdrapywał się po białym pod górę, dobrze ze obeszło się bez assistance bo chyba by nie dotarli.
  4. powder snow - jadę na testy X MODE
  5. e-555

    E-Boxer

    A może w https://www.koper.subaru.pl/ znajdzie się jakiś pasjonat elektryk , który chętnie zdiagnozuje przyczynę awarii AKU w FSK @dawidz
  6. e-555

    E-Boxer

    Nie piszę o żadnych naprawach na własną rękę. Ale skoro ASO sobie nie radzi z rozwiązaniem tego problemu to w pierwszej kolejności sprawdziłbym na kilku obwodach pobór prądu. Taka opresja nie narusza warunków gwarancji, a można to zrobić prostym urządzeniem z poziomu bezpieczników i tyle albo i aż tyle, a później można się zastanowić gdzie sprawę nagłośnić. Jeżeli w czasie 2h AKU rozładowuje się do 0% to nie może to być jakiś marginalny pobór prądu .
  7. e-555

    E-Boxer

    Jak już kiedyś oddadzą Ci to auto to koniczynie się wybierz do rozgarniętego elektryka…. Ja swoim FSK jakiś czas temu piknikowałem w szczerym polu, klapa / drzwi otwarte na pewno ponad dwie godziny i odpalił bez problemu. Po twoich przygodach już jeżdżę z prostownikiem i kablami w samochodzie.
  8. e-555

    E-Boxer

    Daj znać jak pracuje DSG z tą jednostką napędową w odniesieniu do CVT w eboxer.
  9. Pewnie się do wszystkiego można przyzwyczaić, ale X-MODE na panelu dotykowym jakoś do mnie nie przemawia, ciekawe czy odruchowo będzie się w pierwszej kolejność pogłaśniać audio.
  10. e-555

    E-Boxer

    „chip tuning – e boxer” dla osób którym brakuje mocy. Nie korzystać w czasie jazdy z domkiem na dachu. Instrukcja: plik przenieść na pendrive, podłączyć do USB w konsoli centralnej i uruchomić odtwarzanie w pętli, odtwarzać do momentu uzyskania średniego spalania 13-15l - żeby nie było ze e- boxer mało pali. Grzesiek daj znać jak już wybierzesz nowy domek na dach dla swojego FSK CONFIG e BOXER.mp3
  11. e-555

    E-Boxer

    A jak proponuje utworzyć w tym wątku listę osób, które FSK eboxer przejechały w różnych warunkach minimum 500 km i tych którzy piszą teoretycznie… „o mocy, braku mocy, za duży, za mały, za brzydki, bez baku, za mało pali, za dużo pali, rozpędzą się 3km, a może i 5 km do 60 km/h, EV tylko z górki …… To może da lepszy pogląd o tym modelu.. CVT w połączeniu z 240 KM też D…. nie urywa…
  12. e-555

    E-Boxer

    Nie będąc w wieku emerytalnym…….., jazda 15% miasto, reszta trasa - 6,5 l/100 km latem, obecnie jak jest chłodniej wzrost do 7,4 l/100 km.
  13. e-555

    E-Boxer

    Jak miałeś już wizytę kuny to koniecznie trzeba oczyścić komorę silnika i nadkola, bo kolejna kuna może zrobić niezły bal … środki do czyszczenia: https://www.odstraszanie.pl/p1158,srodek-odstraszajacy-kuny-preparat-no-marten-spray-zestaw.html Mam zabudowany ten zestaw i póki co spokój https://kuny.pl/product/odstraszacz-podwojny-samochodowy/
  14. e-555

    E-Boxer

    No trochę jest to wszystko smutnie, na pociesznie tylko dodam ze może będziesz go odkrywał na nowo ! po takiej długiej przerwie, oby… Szybkiego powrotu za stery !
  15. W niskich temperaturach EV znacznie szybciej przechodzi w napęd spalinowy( gaz wciśnięty max 10 %), latem można było w płaskim terenie na EV poruszać się z gazem wciśniętym do 15%. Nie zimnym silniku EV nie uruchamia się.
×
×
  • Create New...