-
Content Count
70 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
30 DobryAbout e-555
-
Rank
..:: Swojak ::..
Profile Information
-
Gender
mężczyzna
-
Auto
Forester e-boxer
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Tak oczywiście, ale jeszcze tego nie zrobiłem, dam znać z jakim skutkiem.
-
No słabo, eksploatowałem różne samochody w różnych warunkach do -27/ 29 i po tygodniowym postoju odpalały, ale po dwóch dniach nie odpala samochód???? mając na pokładzie dwa AKU + baterię trakcyjną ( była naładowana na 100 % ), szkoda że inżynierowie nie przewidzieli możliwość wykorzystania ewentualnej nadwyżki prądu w drugim AKU przy odpalaniu samochodu, pewnie znowu optymalizacja ….
-
Kontynuując wątek AKU, dwa dni postoju , temperatury od -10 do -14 i eboxer nie odpalił mimo dosyć sporej naturalnej kołderki……. Zastanawia mnie ile producent zaoszczędził na zmniejszeniu pojemności AKU – 20E?, chętnie bym dopłacił taką kwotę przy zakupie. Póki co wybaczam bo bardzo sprawienie wdrapywał się po białym pod górę, dobrze ze obeszło się bez assistance bo chyba by nie dotarli.
-
powder snow - jadę na testy X MODE
-
A może w https://www.koper.subaru.pl/ znajdzie się jakiś pasjonat elektryk , który chętnie zdiagnozuje przyczynę awarii AKU w FSK @dawidz
-
Nie piszę o żadnych naprawach na własną rękę. Ale skoro ASO sobie nie radzi z rozwiązaniem tego problemu to w pierwszej kolejności sprawdziłbym na kilku obwodach pobór prądu. Taka opresja nie narusza warunków gwarancji, a można to zrobić prostym urządzeniem z poziomu bezpieczników i tyle albo i aż tyle, a później można się zastanowić gdzie sprawę nagłośnić. Jeżeli w czasie 2h AKU rozładowuje się do 0% to nie może to być jakiś marginalny pobór prądu .
-
Jak już kiedyś oddadzą Ci to auto to koniczynie się wybierz do rozgarniętego elektryka…. Ja swoim FSK jakiś czas temu piknikowałem w szczerym polu, klapa / drzwi otwarte na pewno ponad dwie godziny i odpalił bez problemu. Po twoich przygodach już jeżdżę z prostownikiem i kablami w samochodzie.
-
Daj znać jak pracuje DSG z tą jednostką napędową w odniesieniu do CVT w eboxer.
-
Pewnie się do wszystkiego można przyzwyczaić, ale X-MODE na panelu dotykowym jakoś do mnie nie przemawia, ciekawe czy odruchowo będzie się w pierwszej kolejność pogłaśniać audio.
-
„chip tuning – e boxer” dla osób którym brakuje mocy. Nie korzystać w czasie jazdy z domkiem na dachu. Instrukcja: plik przenieść na pendrive, podłączyć do USB w konsoli centralnej i uruchomić odtwarzanie w pętli, odtwarzać do momentu uzyskania średniego spalania 13-15l - żeby nie było ze e- boxer mało pali. Grzesiek daj znać jak już wybierzesz nowy domek na dach dla swojego FSK CONFIG e BOXER.mp3
-
A jak proponuje utworzyć w tym wątku listę osób, które FSK eboxer przejechały w różnych warunkach minimum 500 km i tych którzy piszą teoretycznie… „o mocy, braku mocy, za duży, za mały, za brzydki, bez baku, za mało pali, za dużo pali, rozpędzą się 3km, a może i 5 km do 60 km/h, EV tylko z górki …… To może da lepszy pogląd o tym modelu.. CVT w połączeniu z 240 KM też D…. nie urywa…
-
Nie będąc w wieku emerytalnym…….., jazda 15% miasto, reszta trasa - 6,5 l/100 km latem, obecnie jak jest chłodniej wzrost do 7,4 l/100 km.
-
Jak miałeś już wizytę kuny to koniecznie trzeba oczyścić komorę silnika i nadkola, bo kolejna kuna może zrobić niezły bal … środki do czyszczenia: https://www.odstraszanie.pl/p1158,srodek-odstraszajacy-kuny-preparat-no-marten-spray-zestaw.html Mam zabudowany ten zestaw i póki co spokój https://kuny.pl/product/odstraszacz-podwojny-samochodowy/
-
No trochę jest to wszystko smutnie, na pociesznie tylko dodam ze może będziesz go odkrywał na nowo ! po takiej długiej przerwie, oby… Szybkiego powrotu za stery !
-
W niskich temperaturach EV znacznie szybciej przechodzi w napęd spalinowy( gaz wciśnięty max 10 %), latem można było w płaskim terenie na EV poruszać się z gazem wciśniętym do 15%. Nie zimnym silniku EV nie uruchamia się.