Taki problem u mnie wystąpił raz, akumulator został wymieniony na gwarancji na nowy o większej pojemności i od tego mam spokój.
W ostatnim czasie zostawiłem na 2 dni włączone oświetlenie wewnętrzne nad tylną kanapą i tez nie miałem problemu z odpaleniem samochodu.
Jak na razie nie miałem żadnej awarii poza wymianą aku.
@CUV Wygląda na to ze podobnie sufujemy na EV w eboxer, szkolenie poza SJS
Średnia z całego przejechanego dystansu 6,5 l, ostatni wyjazd w Beskidy 5,9l.
A jakim masz udział EV na 42 000, przy 2,5 t miesięcznie to raczej większość robisz poza miastem.
Odbieram na południu całkiem sporo stacji DAB, jak nie jesteś zainteresowany słuchaniem radia Katowice , Chopin czy Dwójki to pozostają tematyczne stacje czeskie, sporo jazzu jest.
Jeden kłopot że pod wiaduktami i w tunelach zrywa sygnał .
U mnie system ostrzegawczy wczesnego hamowania uruchamia się dosyć często ( może tak kiesko prowadzę samochód), a to przy zjazdach z drogi szybkiego ruchu, a to jakiś kubeł na śmieci stoi prawie na drodze ( w szczególności na łuku drogi ). W pierwszej kolejności słychać delikatny stuk w układzie hamulcowym słyszalny z tyłu samochodu i dopiero po ułamku sekundy uruchamia się system ostrzegawczy dźwiękowy i diody mrugają. Taż macie ten charakterystyczny stuk przed uruchomieniem tego systemu ?
Takie innowacyjne zmiany dopiero w VI generacji w wersji platinum pro
Co do klocków to w automacie zdecydowanie szybciej się zużywają, wiele zależy od stylu jazdy.