spawalniczy Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 Nie sądzę. Ewidentny błąd w opisie sprzedawcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 (edytowane) Jest w konfiguratorze na liście wyposażenia... standardowego (dla 240 i 272KM). Adaptacyjne = obniżone Edytowane 18 Stycznia 2020 przez Zyzol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 35 minut temu, Zyzol napisał: Wydaje mi się, że jednak moda na suvy zdecydowanie przewyższa modę na kombi , a wybór wśród suvów jest zdecydowanie większy To jest oczywista oczywistość , że SUVy są teraz najmodniejszym segmentem aut. Jednak jest nie mała grupa odbiorców liczących na praktyczne walory SUVów lecz wzbraniających się przed tym co najmodniejsze i do nich kierowany jest coraz popularniejszy segment podniesionych kombi. Tak przynajmniej ja to widzę bo sam nie jestem fanem mody a SUVem jeżdżę z potrzeby i oszczędności (jak sam stwierdziłeś podniesione kombi są "ultra - premium"). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 3 godziny temu, aflinta napisał: Płacisz ekstra za podniesione kombi by potem dopłacić do zawieszenia jak w zwykłym passacie. Kasę trzeba umieć robić Szach mat! Mistrzowie marketingu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meteor Opublikowano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 (edytowane) W dniu 18.01.2020 o 19:45, Tsunetomo napisał: Szach mat! Mistrzowie marketingu to tak prawie jak kupujesz porsche i dopłacasz żeby napis z tyłu usunąć Edytowane 19 Stycznia 2020 przez Meteor 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaMis Opublikowano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 Dochodzę do wniosku, ze podniesione kombi może mieć sens w mim przypadku. Idąc na kompromis oddam trochę prześwitu z którego jak się okazuje nie korzystam w zamian za bagażnik którego momentami brakuje. W obu wypadkach napęd na wszystkie koła pozostanie. Przy okazji tej wymiany w gratisie otrzymuje wygłuszenie i lepsze osiągi ( mam na myśli np golf Alltrack). Inna alternatywa nadal kosztem prześwitu może być nowy Levorg. Podobnie napęd zostaje, teoretycznie ma być 1.8 turbo wiec mocy nie zabraknie i będzie większy kufer. Ciekawe jak będzie wyglądać cena i wygłuszenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaMis Opublikowano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 W dniu 17.01.2020 o 14:52, aflinta napisał: 300kg mniej, moment z samego dołu, to musi całkiem żwawo reagować Patrząc tylko na katalog nie chciałem o nim nawet rozmawiać. Przy jeździe testowej upierałem się ze dali 1.5 zamiast 1.0:) zbiera się niezłe poza dźwiękiem 3 cylindrów ale o niebo lepiej niż 3 cylindry Forda. Jeździłem tez Q2 z silnikiem 1.0 i 1.5 nie ma sensu dopłacać do większego silnika. 1.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 11 godzin temu, MaMis napisał: Inna alternatywa nadal kosztem prześwitu może być nowy Levorg. Podobnie napęd Tylko czy przeniesienie napędu jest takie samo dla Levorga i XV ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 9 minut temu, Blixten napisał: Tylko czy przeniesienie napędu jest takie samo dla Levorga i XV ? Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarthecat Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Inne ma tylko STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 2 minuty temu, yarthecat napisał: Inne ma tylko STI I jeszcze auta ze skrzynią ręczną inne niż STI. Starszych konstrukcji AT z VTD nie wspominam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 11 godzin temu, Meteor napisał: to tak prawie jak kupujesz porsche i dopłacasz żeby napis z tyłu usunąć To akurat w gratisie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skodziarz Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 11 godzin temu, MaMis napisał: Patrząc tylko na katalog nie chciałem o nim nawet rozmawiać. Przy jeździe testowej upierałem się ze dali 1.5 zamiast 1.0:) zbiera się niezłe poza dźwiękiem 3 cylindrów ale o niebo lepiej niż 3 cylindry Forda. Jeździłem tez Q2 z silnikiem 1.0 i 1.5 nie ma sensu dopłacać do większego silnika. 1.5 1.0 TSI im się naprawdę udał. To jest prosta konstrukcja, bez przekombinowanych rozwiązań. Nawet te 3 cylindry, z uwagi na małą masę, nie przeszkadzają mocno, ponieważ nie są w stanie trząść budą za bardzo Tylko trzeba do dźwięku przywyknąć... No i myślę, że obecnie, przez WLTP, nie ma możliwości kupienia jakiegokolwiek samochodu z 1.0 TSI i 4x4 niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 5 godzin temu, aflinta napisał: Tak. Skoro Levorg ma ten sam napęd co XV, to problemy tego pierwszego w śniegu opisywane przez forumowiczów wynikają z ...... niskiego prześwitu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 13cm vs 22cm to spora różnica 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 47 minut temu, Blixten napisał: Skoro Levorg ma ten sam napęd co XV, to problemy tego pierwszego w śniegu opisywane przez forumowiczów wynikają z ...... niskiego prześwitu ? Nie ma też xmode pomocnego w takich sytuacjach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Godzinę temu, aflinta napisał: 13cm vs 22cm to spora różnica Nawet nie "spora", a po prostu drastyczna. Można mieć hiper-napęd i co z tego, jak auto zawiesi się na brzuchu Ale teraz, co nam z tego prześwitu, odkąd śnieg staje się zjawiskiem historycznym... Zostaje plus w postaci łatwiejszego wsiadania i mniejszej boleści przy starciach z krawężnikami 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 (edytowane) 7 godzin temu, Skodziarz napisał: ale o niebo lepiej niż 3 cylindry Forda. Lepiej niż ecoboost Forda, czy o jakimś innym silniku myślałeś? Ecoboost 1.0 chodzi super i to pos każdym względem. Edytowane 20 Stycznia 2020 przez FanSub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skodziarz Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 Tym razem będzie co NIE zamiast XV - na pewno nie Ford Puma. Jakie to malutkie! Niby 420 cm długości, tyle co... ekhm.... Skoda Kamiq czy, jedyne i niepowtarzalne, Yeti W praktyce, widać, że to Fiesta z siedzeniami wyżej - wszystko w środku jest po prostu rozciągnięte, by było wyższe, co powoduje, że prezentuje się jakoś tak smutno. Ilość miejsce w drugim rzędzie siedzeń jest skandalicznie mała, podobnie jak podłokietnik - tak małego nie widziałem nawet w posiadających go samochodach klasy A. Bagażnik z kolei jest bardzo pionowy - niepraktycznie głęboki. Cena? Jak XV/Kamiq/itp. Duże rozczarowanie, panie Ford Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 Taki oto film. Czy proponowane w tym wątku auta poradzą sobie w takich warunkach? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 59 minut temu, Michał W. napisał: Czy proponowane w tym wątku auta poradzą sobie w takich warunkach? Nie wiadomo, bo musiałyby się mocno postarać, aby w ogóle na takie warunki trafić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 59 minut temu, Michał W. napisał: Czy proponowane w tym wątku auta poradzą sobie w takich warunkach? poprzednie Suzuki sx4 4x4 na zimówkach radziło sobie w identycznych a może nawet gorszych warunkach zimowych całkiem niezle więc pewnie wszystkie wymienione tu auta z awd/4x4 na oponach zimowych sobie w takich warunkach bez problemu poradzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 (edytowane) 22 minuty temu, Karas napisał: więc pewnie wszystkie wymienione tu auta z awd/4x4 na oponach zimowych sobie w takich warunkach bez problemu poradzą. Pod warunkiem, że nie przegrzeją napędów w połowie drogi. A co do SX4 to faktycznie jest niezły, mam w rodzinie i czasem jeżdżę choć nie w takich warunkach. Edytowane 22 Stycznia 2020 przez Michał W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 16 minut temu, Michał W. napisał: Pod warunkiem, że nie przegrzeją napędów w połowie drogi. Teraz to się napędy mogą u nas przegrzewać, ale od wysokiej temperatury powietrza Zimy w odwrocie, więc AWD staje się powoli zbędnym dodatkiem tj. warto mieć, ale da się przeżyć bez. A już na pewno jakiś Haldex obleci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 1 godzinę temu, Karas napisał: Suzuki sx4 4x4 na zimówkach radziło sobie w identycznych a może nawet gorszych warunkach zimowych całkiem niezle Ten w starej budzie czy w nowej? Bajdełej trudno uwierzyć, że 5 cm różnicy w prześwicie nie robi różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się