Skocz do zawartości

Co zamiast XV???


PRIMAR

Rekomendowane odpowiedzi

29 minut temu, Skodziarz napisał:

wielu producentów potrafi zastosować pełne relingi, które tak nie hałasują.

Subaru też tak robi, przykład OBK na rynek USA ma relingi standardowe a na EU zintegrowane. XV eBoxer ma zintegrowane a zwykły tradycyjne.

Forester też kiedyś miał zintegrowane (przynajmniej w USA).

31 minut temu, Skodziarz napisał:

A i wyglądają lepiej.

Kwestia gustu, z pewnością są mniej praktyczne bo wymagają montażu specjalnych belek a nie byle czego. 

 

31 minut temu, Skodziarz napisał:

Tym bardziej, że udźwig dachu nie jest w XV jakiś specjalnie imponujący :unsure:

No faktycznie zaledwie 68kg w wersji 1,6 i 2,0i... ale e-Boxer już 80kg (tyle samo co Forester i OBK). By było jeszcze ciekawiej 80kg miał też poprzedni model XV.

 

40 minut temu, Skodziarz napisał:

Chyba znowu oszczędności 

Reling zintegrowany może być tańszy od standardowego - mniej materiału potrzeba.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  

21 minut temu, Michał W. napisał:

Aż kusi aby zapytać: jak wielu, którzy to i jaki mają udźwig?

 

Bardzo się cieszę, że na kuszeniu się skończyło i nie zapytałeś :biglol::P

 

Ale odpowiem łaskawie, mam dobry dzień: Ford, VAG, PSA - tak na szybko, z doświadczenia...

Udźwig to często równe 100kg, ale to akurat nie ma nic wspólnego z moim wpisem, proszę czytać ze zrozumieniem :idea:

Edytowane przez Skodziarz
cy"c"at wrzuciłem, gdyż się mod między kęs a popitkę ze swoim postem wpakował, przez co mogło byś niejasne, na co odpowiadam :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Zyzol napisał:

Chyba nie chcesz powiedzieć, że wierzysz w wyniki testów z tej zakłamanej prasy:OO:

 

:biglol:

Tak mnie zaintrygował ten artykuł, że poświęciłem ponad (!) 2 pln żeby móc oprawić go w ramkę - na pamiątkę, bo nie wiadomo kiedy znowu będzie ich stać na uczciwą ocenę ;)

 

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, aflinta napisał:

Kwestia gustu, z pewnością są mniej praktyczne bo wymagają montażu specjalnych belek a nie byle czego. 

 

Przecież nie pisałem o zintegrowanych... tylko o zwykłych relingach, ale takich, które nie wyglądają i nie hałasują jak drabina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Skodziarz napisał:

Ale odpowiem łaskawie, mam dobry dzień: Ford, VAG, PSA - tak na szybko, z doświadczenia...

Udźwig to często równe 100kg, ale to akurat nie ma nic wspólnego z moim wpisem, proszę czytać ze zrozumieniem 

Sprawdzałeś? Wziąłem dwa pierwsze VAG z brzegu: Karoq i T-Rock - maksymalne obciążenie dachu 75kg.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, aflinta napisał:

Sprawdzałeś? Wziąłem dwa pierwsze VAG z brzegu: Karoq i T-Rock - maksymalne obciążenie dachu 75kg.

 

Nie zapominaj że Porsche projektował też czołgi, więc zgodnie z tradycją VAGi są pancerne, a Skoda przejęła od nich nołhał i na Yeti lądował helikopter :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, spawalniczy napisał:

 

Ale ze stoperem, czy subiektywnie ;)

 

Subiektywnie to wiadomo, że wszystkich objeżdża :D

 

Ze stoperem równe 10 więc chociaż nowego forka przeganiamy :lol: Ciekawe ile XV e- boxer zrobi w nie-subiektywnych testach 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, aflinta napisał:

Sprawdzałeś?

 

Oczywiśćie, inaczej nie podchodzę do pisania postów tutaj, tacy jesteście na mnie cięci i patrzycie mi na palce :biglol:

Yeti: 100kg

Tiguan: 100kg

Hyundai Tucson (nie VAG, wiem, ale od Koreańczyków XV też dostaje baty): 100kg

 

Poza tym - znowu powtarzam - nie doczytaliście dobrze mojego posta, tylko licytujecie się na jakiś głupi parametr nie mający wielkiego znaczenia - ot tak, żeby tylko Skodziarz racji nie miał? Trochę to infantylne...

 

Istotą mojego posta było: "da się zrobić klasyczne relingi, które nie są tak brzydkie jak te w XV, ani tak nie hałasują" 

 

I tyle - a wy się uczepiliście nośności... :huh:

Edytowane przez Skodziarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Zyzol napisał:

Przy „strzale” z CVT 10 sek.

 

jak w skuterze :biglol: 

Byłem przekonany ze z tym cvt coś zrobili i że symuluje zmiene biegów.

Poprzednik z manualem jednak szybszy

 

wielka szkoda że na naszym rynku nie oferowany bo na forach zza wielkiej wody piszą że daje dużo więcej frajdy niż wersja z cvt

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Karas napisał:

jak w skuterze :biglol: 

Byłem przekonany ze z tym cvt coś zrobili i że symuluje zmiene biegów.

Nie nie, ten film pokazuje start typu boost, wtedy obroty idą do ogranicznika i mamy efakt odrzutowca (lub skutera ;p)

Normalnie przy wciśnięciu gazu do dechy spod świateł następuje "redukcja" biegu.

Edytowane przez keyman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Karas napisał:

bo na forach zza wielkiej wody piszą że daje dużo więcej frajdy niż wersja z cvt

Proponuję poczytaj ....recenzje

https://www.kbb.com/subaru/crosstrek/2020/consumer-reviews/

https://www.kbb.com/articles/best-cars/best-resale-value-car-brand/

Z własnych doświadczeń..... skrajne oceny a limine odrzucam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Skodziarz napisał:

 

Oczywiśćie, inaczej nie podchodzę do pisania postów tutaj, tacy jesteście na mnie cięci i patrzycie mi na palce :biglol:

Yeti: 100kg

Tiguan: 100kg

Hyundai Tucson (nie VAG, wiem, ale od Koreańczyków XV też dostaje baty): 100kg

 

Poza tym - znowu powtarzam - nie doczytaliście dobrze mojego posta, tylko licytujecie się na jakiś głupi parametr nie mający wielkiego znaczenia - ot tak, żeby tylko Skodziarz racji nie miał? Trochę to infantylne...

 

Istotą mojego posta było: "da się zrobić klasyczne relingi, które nie są tak brzydkie jak te w XV, ani tak nie hałasują" 

 

I tyle - a wy się uczepiliście nośności... :huh:

Infantylne jest udowadnianie, że XV dostaje baty od VAG i Koreańczyków, bo więcej na dach zapakujesz.

 

  • Lajk 1
  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, radix99 napisał:

Infantylne jest udowadnianie, że XV dostaje baty od VAG i Koreańczyków, bo więcej na dach zapakujesz.

 

A ty umiesz czytać ze zrozumieniem, jak coś? Bo wyczytujesz rzeczy, których inni nie piszą :blink:

Gdzie ja coś takiego napisałem? :th_dash:To @Michał W. i @aflinta zaczęli na cyferki się licytować :idea:

  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Skodziarz napisał:

 

A ty umiesz czytać ze zrozumieniem, jak coś? Bo wyczytujesz rzeczy, których inni nie piszą :blink:

Gdzie ja coś takiego napisałem? :th_dash:To @Michał W. i @aflinta zaczęli na cyferki się licytować :idea:

Narobiłem bałaganu :upside-down-face_1f643-small:

Chciałem tylko się dowiedzieć w jakich autach są te ciche relingi i przy okazji jaki jest ich udźwig.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Karas napisał:
1 godzinę temu, Zyzol napisał:

 

jak w skuterze :biglol: 

Byłem przekonany ze z tym cvt coś zrobili i że symuluje zmiene biegów.

WRX z CVT masz mody z 6-8 biegami ale przy  Launch Control "on" silnik wchodzi na 6.400 obr / min,  tam pozostają choć prędkość rośnie

....i jest to najbardziej optymalne działanie CVT podczas przyspieszania.

Nie kleję tylko po co robić taki challenge w XV ....i co za różnica czy 0-60 osiągnę w 9.5 czy 12 sekund?  Myślisz, że przyspieszenie będzie spiritus movens do zakupu takiego SUVa?

Edytowane przez Xawery1939
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Michał W. napisał:

Narobiłem bałaganu :upside-down-face_1f643-small:

Chciałem tylko się dowiedzieć w jakich autach są te ciche relingi i przy okazji jaki jest ich udźwig.

@Skodziarz   żeby Was pogodzić....najlepsze rozwiązania w dziedzinie relingów i udźwigu dachu serwował w swoich produktach koncern Saab Automobile

i dlatego splajtował

Edytowane przez Xawery1939
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Skodziarz napisał:

 

A ty umiesz czytać ze zrozumieniem, jak coś? Bo wyczytujesz rzeczy, których inni nie piszą :blink:

Gdzie ja coś takiego napisałem? :th_dash:To @Michał W. i @aflinta zaczęli na cyferki się licytować :idea:

 

Ty w ogóle czytasz, co tu zamieszczasz? Twój post:

 

"Oczywiśćie, inaczej nie podchodzę do pisania postów tutaj, tacy jesteście na mnie cięci i patrzycie mi na palce :biglol:

Yeti: 100kg

Tiguan: 100kg

Hyundai Tucson (nie VAG, wiem, ale od Koreańczyków XV też dostaje baty): 100kg

 

Poza tym - znowu powtarzam - nie doczytaliście dobrze mojego posta, tylko licytujecie się na jakiś głupi parametr nie mający wielkiego znaczenia - ot tak, żeby tylko Skodziarz racji nie miał? Trochę to infantylne...

 

Istotą mojego posta było: "da się zrobić klasyczne relingi, które nie są tak brzydkie jak te w XV, ani tak nie hałasują" 

 

I tyle - a wy się uczepiliście nośności... :huh:"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, GREGG napisał:

Co mi się rzuciło w oczy, Forester do 100 nie aż taki muł jak wg danych fabrycznych (chociaż od tamtych odstaje), szkoda że nie podali przyspieszenia 80-120

 

Dzisiaj doczytałem cały test z Motoru, w tekście były podane przyspieszenia do 140. O ile do setki nie było tak źle to do 140 klapa (prawie 22 sek. a Toyota 15). Także jak można było przewidzieć, e-boxer jest za słaby i powyżej setki zdycha ... W XV będzie pewnie podobnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...