Skocz do zawartości

Co zamiast XV???


PRIMAR

Rekomendowane odpowiedzi

8 minut temu, Szürkebarát napisał:

Ten w starej budzie czy w nowej? Bajdełej trudno uwierzyć, że 5 cm różnicy w prześwicie nie robi różnicy.

 

Wszystko zależy od całokształtu. SX4 jest podejrzewam sporo lżejsze od takiego XV więc może pójść dalej w śniegu. Pamiętam ze starych czasów, jak na gruby śnieg najlepiej z aut bez 4x4 radził sobie maluch, a prześwitem raczej nie imponował ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Michał W. napisał:

Taki oto film. ;)

Czy proponowane w tym wątku auta poradzą sobie w takich warunkach?

 

Może nie tak łatwo. Mój XV ostatni raz taki śnieg widział 13 miesięcy temu natomiast jego minusy widoczne są na codzień. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, MaMis napisał:

Może nie tak łatwo. Mój XV ostatni raz taki śnieg widział 13 miesięcy temu natomiast jego minusy widoczne są na codzień. 

Szczęśliwy... mojego ominęło, co padał śnieg w zeszłym sezonie to akurat musiałem być w robocie i jadąc z roboty już topniał niezależnie ile go napadało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Szürkebarát napisał:

Ten w starej budzie czy w nowej? Bajdełej trudno uwierzyć, że 5 cm różnicy w prześwicie nie robi różnicy.

starej - rocznik 2006. Należy też wziąć pod uwagę że napędy w Suzuki są niezłe

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daje do myślenia, pod warunkiem że kupujący wie czego chce czyli wie jakiego samochodu potrzebuje. Tylko, że cena XV w roku 2020 wzrosła o 4000 euro... gdyby wzrosła o 4040 to bym spróbował zrozumieć symbolikę a tak to tylko się cieszę, że mój Szary Mnich skokowo nabrał wartości. :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie zaraz posypią się gromy, że cena nie taka etc... ale jak dla mnie ten film pokazujący możliwości napędu 4Matic był zaskoczeniem. Słynne „rolki” i ciężkawy teren mu nie straszne. Ciekawe czy wersja AMG35 ma tryb Off-road. Jeśli wygłuszenie wnętrza będzie ok... mam kandydata na auto dla Żony ;)

Szkoda tylko, że do obejrzenia w salonach dopiero w kwietniu/maju. 

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Blixten napisał:

Mój sąsiad pracujący u jednego z dealerów Mercedesa już prawie sprzedał mi GLC w tym roku, a tu jeszcze jedna propozycja - czy klasa GLB będzie mniejsza od GLC ?  

Paradoksalnie nie, miejsca wewnątrz ma porównywalnie. Do tego trzeci rząd foteli w opcji, co czasem by się nam akurat przydało przy logistyce rodzinnej. Czekam aż wjadą na jazdy próbne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Michał Krupa napisał:

Tak, to odmiana B klasy. Czyli segment niżej (GLC to "uterenowiona" C klasa).

Nie, to auto zbudowane na platformie nowej A-klasy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Michał Krupa napisał:

@Tsunetomo chyba tak jak i B klasa?

O ile pamiętam to B-klasa jest modelem na starszej platformie, aż tak dobrze się nie znam na Daimlerze. Wnętrze GLB i paleta silnikowa tożsama z A-klasą. Co do AMG45 - słyszałem dwie wersje, ponoć jednak ma być oferowana. Jak dla mnie A35 w zupełności wystarczy, może być fajny i szybki Gazik :)

W sumie i zamiast Forka XT by obleciał. Nawet wersja 250E ma na papierze 6,9 do setki. A35 to już fajne 5,2. 

Edytowane przez Tsunetomo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieźle wyglądają te połączone ekrany. Ciekawe jak z czytelnością w dużym słońcu. Rozbawił mnie patent z wydechem  jako schowek dla telefonu:) zmienne podświetlenie tez robi robotę. Obstawiam, że cenę będzie w granicach 200 tys. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Tsunetomo napisał:

Ciekawe czy wersja AMG35 ma tryb Off-road.

Obstawiam, że raczej „Track” i betonowy zawias ;), także pewnie trzeba specyfikować adaptacyjny. Ciekawe, czy jest obniżony.

Edytowane przez Zyzol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Zyzol napisał:

Obstawiam, że raczej „Track” i betonowy zawias ;), także pewnie trzeba specyfikować adaptacyjny. Ciekawe, czy jest obniżony.

Niekoniecznie betonowy, nawet w A35 nie jest tak zle. Adaptacyjne zawieszenie wg mnie to must w takim aucie. Skonfigurowany na maks wychodzi 300k. Sporo... za 370 można teraz dostawy E53 AMG z 2019. No, ale nie ma 7 miejsc :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli szukamy czegoś w rozsądnej cenie to wybór założyciela wątku, kolegi @PRIMAR wydaje się być najbliższy charakterowi "pietnastki". :)

Obecnie za trochę ponad 150 tyś. można wyrwać bogatą wersję Infiniti QX30 z AWD, 211KM, automat i skórą z rocznika 2019. ;)

https://www.centruminfiniti.pl/p/auta-dostepne-od-reki?status=new

Co ciekawe za 100 tyś. można kupić kompakt "japan premium" czyli Q30 150KM.

Mają obecnie naprawdę super rabaty i w takich cenach nawet wyjście Infinty z polskiego rynku aż tak nie boli.

Edytowane przez Michał W.
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Blixten napisał:

W moim przypadku realna krotność to max 2.   Większego budżetu nie będę miał i nie zamierzam wydać na .... samochód. :krecka_dostal: 

 

Ja natomiast po wieloletnim wzroście cen kupowanych kolejnych aut pierwszy raz nabyłem pojazd wyraźnie tańszy od poprzedniego czyli "budżetowego" Forestera z wyprzedaży i jestem bardzo zadowolony. Ceny Subaru naprawdę są sporą zaletą tych aut, przynajmniej te z 2019 roku.

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, aflinta napisał:

I to wszystko w wątku co zamiast XV - auta 3-4 razy droższe :D

No i? Jak dla mnie cena jest wyznacznikiem... no właśnie? Czego?

XV to zgrabny, podniesiony kompakt, namawiałem Żonę na jazdę... ale ehm... nawet jej nie byłem w stanie przekonać po OBK ze 2,0 będzie „subiektywnie dynamiczne”. No tak „wychowałem” to tak mam... 

GLB to też w sumie suvik zrobiony na kompakcie, Chyba nieco bardziej wszechstronny niż XV (bagażnik, ilość miejsca w środku, opcjonalne 7 miejsc), a do tego jak widać na tym filmie 4Matic, którego działania chyba nawet Subaru by się nie powstydziło i gamą silników (takźe z fajnym dieslem jak ktoś lubi). 224 konna beznzyna z kilkoma potrzebnymi gadżetami to cena jakieś 220-230. Full AMG35 to 300k. Rabat jakiś dostaniesz, o finansowaniu nie wspomnę. XV obecnie to jedynie 1,6 za ile? Od 120k ? Czyli dwa razy taniej, maks 3. Swoją drogą CX-5 2.5 w top opcji to ponad 200k... Dramat z tymi cenami...

Hasło reklamowe XV jest super - „Zabawa jest wszystkim, czego potrzebujesz.” i „podążaj za tym, co Cię ekscytuje”. No i jak widać ludzie podążają... jak autor wątku... 

Edytowane przez Tsunetomo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...