Skocz do zawartości

Co zamiast XV???


PRIMAR

Rekomendowane odpowiedzi

32 minuty temu, GREGG napisał:

Także jak można było przewidzieć, e-boxer jest za słaby i powyżej setki zdycha ... W XV będzie pewnie podobnie

będzie pewnie ciut lepiej niż w waszych XV. Czy zdycha? Pewnie kwestia czym wcześniej jeździłeś. Absolutnie nie bronie plejad ale jakiś tam pogląd na 2.0i mam;)  Być może to zasługa manualnej skrzyni biegów ale nie ma żadnych problemów ze 140'tką 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, GREGG napisał:

@Karas Pisałem o e-boxer a nie 2.0 który w sumie do 140 daje radę. Z testów wynika natomiast, że e-boxer jako tako daje radę przy prędkościach do 100, ale powyżej już słabuje. I nic dziwnego, wychodzi dodatkowa masa a mocy i momentu brakuje

wiem że pisałeś o e- bokserze. On ma 2.0i + silnik elektryczny. Jest to rozwiązanie identyczne jak w XV crosstrek hybrid z 2014 roku z tym że wy macie silnik na wtrysku bezposrednim. Testów tej hybrydy w necie troche jest

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Zyzol napisał:

Linkujesz test, w którym auto osiąga 0-60 mph w 11,5 sek (w n-tej próbie, bo trasa testowa za krótka:biglol:). To ma być lepiej od naszych 10 sek.do 100 km/h? :blink:

znasz angielski? oglądałeś film do końca? Jeżeli nie to w dużym skrócie wyjaśnię. XV hybryda z 2014 był trochę szybszy niż xv 2.0i o sekunde. Tak tak XV na  rynku USA rozpędzał się do paki w 13 sekund... :biglol:

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Zyzol napisał:

Subiektywnie na pewno jest szybszy (przynajmniej do 50 ;)) A jak będzie obiektywnie, to zobaczymy.

 

Podobno do 20 jest jeszcze lepiej, a do 10 to już (subiektywnie) w ogóle wciąga wszystkch nosem ;)

 

Tak badziej serio, zapewne do 100 będzie podobnie a powyżej wyraźnie gorzej. Testy forestera pozwalają na taki wniosek. Jest to w sumie logiczne, wystarczy wrzucić sobie do bagażnika 100 kg balast i zobaczyć, jak się auto zachowuje ;) Dobrze było kupić 2.0 w 2018 r., teraz byłaby zmiana na gorsze i to za słoną dopłatą

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, GREGG napisał:

Dobrze było kupić 2.0 w 2018 r., teraz byłaby zmiana na gorsze i to za słoną dopłatą

imo kupiliście jedno z ostatnich sensownych modeli Subaru patrząc na to co teraz jest w ofercie  biorąc pod uwagę stosunek ceny do tego co otrzymujesz. Imo obecnie jeszcze na polu bitewnym został OBK

  • Super! 1
  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.01.2020 o 21:22, GREGG napisał:

Dzisiaj doczytałem cały test z Motoru, w tekście były podane przyspieszenia do 140. O ile do setki nie było tak źle to do 140 klapa (prawie 22 sek. a Toyota 15). Także jak można było przewidzieć, e-boxer jest za słaby i powyżej setki zdycha ... W XV będzie pewnie podobnie

 

Też przeczytałem artykuł i wszystko ładnie pięknie - zastanawia mnie tylko jedno - dlaczego japońscy producenci są zgodni co do tego, że w ich SUV'ach wystarczą zwalniacze a nie hamulce. Jaka filozofia im przyświeca w 2020r. - poza oszczędnościami?

Bo 44,6 m na pusto, to wynik słabiutki. Jak się załaduje takiego Forka czy inną Toyotę rodziną i wakacyjnym bagażem będzie jeszcze gorzej.

Tylko nie piszcie, że to kwestia dużej masy. Parę stron dalej jest test dostawczaka w wersji osobowej - Masa własna wyższa o 600 kg, szerokość i profil opon podobny - droga hamowania 37 m.

Eyesight jest super i bez wątpienia poprawia bezpieczeństwo, ale byłby jeszcze skuteczniejszy z dobrymi hamulcami.

Ja wiem, że do normalnego zwalniania takie wystarczą - jednak raz na przysłowiowe 100 lat liczy się każdy metr urwany z drogi hamowania.

  • Super! 1
  • Lajk 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tu z kolei "test" samego CX-30, ale Crosstrek jest wspominany często:

 

Różnica taka, że w USA CX-30 sprzedają z silnikiem 2,5 182 KM...

 

Najbardziej mi się podoba moment o wyglądzie, idzie to mniej więcej tak:

"Mazda jest bardzo ładna. Honda HR-V wygląda klockowato, a Crosstrek wygląda.... no jak Subaru, nie ma na co patrzeć" :biglol:

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, GREGG napisał:

Podobno subiektywnie hamują dużo lepiej niż na papierze 

Nie ma co się oszukiwać - żyjemy w mocno subiektywnych czasach :) 

 

3 godziny temu, spawalniczy napisał:

Jaka filozofia im przyświeca w 2020r. - poza oszczędnościami?

A po co doszukiwać się innej filozofii? Dają najtańsze, które spełniają dane założenia :) Jeżeli systemy działają ze spowalniaczami, to po inwestować w hamulce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mają swoje „quirks and features” ;)

Kto zwraca uwagę na hamulce? Nikt. Oglądam tych jutubowych testerów - gadają o przyspieszeniach, prędkościach, prowadzeniu. Hamowanie jakoś im umyka (w najlepszym wypadku zwrócą uwagę na nurkowanie) ;) 

Jest 5* NCAP? Jest. Są bezpieczne? Są.

Jak nie wyhamujesz to nikt nie powie, że hamulce były słabe, tylko że jechałeś za szybko :) 

Edytowane przez Zyzol
  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, blejzu napisał:

To jest ten model ktory nie przechodzi testu losia?

Naprawdę? A4 nie dala rady? Aż trudno uwierzyć. Masz jakieś potwierdzenie? Bo jak tak, to pewnie moja V90CC też się wywraca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Blixten napisał:

Wchodzę w to bez zastanowienia zaraz po tym jak znajdę sposób na podwojenie budżetu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Blixten napisał:

 

Biorąc pod uwagę, że najdroższy XV wychodzi teraz prawie 150k, a Forester 170k, taki allroad za 190 to gratka (tym bardziej że cennikowo wyszło by pewnie z ćwierć bańki)

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaintrygował mnie ten film.

sprawdziłem przy użyciu tej samej aplikacji poziom hałasu w XV przy 100/120/140 km/h na A1 przy wyłączonej klimie itp.

Wyszło odpowiednio 77/78/79. O ile 1 pomiar mnie zszokował to niski wzrost pomiędzy 120 a 140 zdziwił. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...