Jump to content

Meteor

Użytkownik
  • Content Count

    125
  • Joined

  • Last visited

About Meteor

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 12/23/1969

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Legacy MY10 2.0D Sedan PL [po wymianie silnika ;)]
    V60CC 2,4D AWD
  • Zainteresowania
    FT, ...no i oczywiście motoryzacja! ;)

Recent Profile Visitors

231 profile views
  1. no proszę - nie wiedziałem! To dobrze świadczy o trwałości chyba
  2. no tak oferta się jednak skurczyła chociaz jednak liczę na to że hybryda albo całkowicie elektryczne autko z "diamentami" może byc naprawde fajnym pomysłem. Trzeba jednak tez pamiętać, że konkurencja nie śpi... Z drugiej strony cos w tej marce jest! NIGDY jak do tej pory nie miałem takich oporów przed sprzedażą swojego auta, jakoś wewnętrznie mam opory - dziwne no nie? Tak a propos jeszcze ciekawostek, wczoraj widziałem w Warszawie fajne z wyglądu auto, generalnie z wyglądu bardzo podobne Outbacka - zwłaszcza z tyłu i z przodu (podobna linia). Niby kombi ale podniesione, dość duzy prześwit, AWD z tyłu. Dodam że Lapończyk ale nie sprzedawany w EU a w stanach - zgadłby ktoś co to mogło być?;) Szybki konkurs! jakby nie to przetłoczenie nad tylna osią to naprawdę niewiele róznic by było - sorry, że w topicu o foresterze ale to tylko takie chwilowe zejście z tematu no dobra - nie wytrzymałem, to Toyota VENZO, ciekawe no nie?
  3. no naprawdę masakra na tym tylnym siedzeniu. Z tym, że to NIE MOJA sprawa jakie kto ma zasady u siebie w samochodzie. U mnie nie było tak nigdy, a nawet sie o to nie ocierało a wychowało się także dwoje małych dzieci. Generalnie się u mnie w samochodzie nie je bo rzeczywiście lepiej się zatrzymać ale... czasami są jednak wyjątki bo to nie święta inkwizycja Nawet 1,5 roczne dziecko da radę nauczyć, że się wrzuca świeci do worka i wystarczy własnie worek na śmieci albo reklamówka do której wszystko się wrzuca co niepotrzebne a potem na parkingu wrzuca do kubła - proste i skuteczne. I tyle mojego zdania na ten temat całkiem niezłe parametry jak na benzynę - zapomniałeś dodać przy jakiej średniej predkości - byłoby odniesienie, albo chociaż czas przejazdu tych 400 km
  4. Meteor

    Co zamiast XV???

    nową RAV4 nie jeździłem i nie testowałem natomiast rzeczywiście jechałem tą Q50 (trasa Warszawa - Gdańsk) i to wszystko zalezy od wielu czynników. Nie będe się sprzeczał o ułamki litra ale na tej trasie udało nam się mniej więcej taką średnią uzyskać
  5. oj tam - oj tam! Panowie, jeszcze się taki nie urodził żeby wszystkim dogodził. Im bardziej złozone urządzenie tym wieksze prawdopodobieństwo awarii, z drugiej strony im prostsze tym niej możliwości. Po prostu jak w życiu sa plusy dodatnie i plusy ujemne Pojechało tu filozofią ale wg mnie najważniejsze to je znac i umiejętnie dokonywac wyboru
  6. ..idzie na deszcz! Forestery się pod drzewami zbierają...
  7. osobiście wolałbym to w Outbacku a tak najbardziej to gdyby Tribeca była jeszcze produkowana. jedyne to co mniej mi się podoba to zuzycie paliwa ale... co tam rekompensuje sobie to jakoś a najlepiej jakby wymyslec H6 ale w Dieslu ...dieslu oczywiście nowoczesnym i ekologicznym!
  8. wg mnie to niezły kompromis pomiedzy tym co się dostaje a tym co się zapłaciło. Tak to jest, że ciężko jak się kupuje mieć 100% informację co gdzie i za ile jaki salon oferuje i w dodatku ile mozna uzyskać jak się rzeczywiście chce auto kupić. Potem to sobie mozna na nuty rozbijać ale decyzja i tak czasami musi być podjeta bez wielu danych Kupiłeś dobrze i tej wersji się trzymaj jak pijany płotu! A wydatków niestety domowych mam wiele innych i POLESTAR nie jest priorytet zwłaszcza przy mocy 190KM i 420Nm. Z ogromną przyjemnością musze też stwierdzic, że w żadnym momencie nie zauważyłem żeby się kiedyś autko "przydusiło" a po przełączeniu na S to aż się trudno oprzeć troszkę dynamiczniejszemu operowaniu pedałem gazu ...tyle że pali wtedy troche więcej! jak wracałem z Jelcza-Laskowice do Warszawy (Białołeka) To od "drzwi pod drzwi" 348km i równo 3h - niestety zużycie 9l/100, w tamtą strone było 8l/100 ale jechałem wolniej (20 min dłuzej) ...licytować się więc na zuzycie nie będę I co ciekawe gdybym jechał moim Legacy to spokojnie byłoby "litr mniej" nawet przy podobnej średniej na trasie
  9. mnie też to dziwi ale cóż - taki live, że każdy może lubić coś innego. Ponadto trzeba używać urządzenia/systemu żeby wiedzieć jakie realnie ma wady i zalety musze się przyjrzeć bo brzmi zachęcająco po przeczytaniu tego co oferuje ta firma z tych z oddziałami w Warszawie i Poznaniu. Chyba, że jeszcze ktoś godny polecenia jest - znalazłeś coś? Polecasz kogoś? Byłbym wdzięczny za info na priv... bo tu na ogólnym to oczywiście by była "reklama"
  10. pierwszy raz słyszę o czyms takim jak ROCA, wiem, że Volvo jako oficjalny swój "tuning" stosuje akceptuje POLESTAR. Moment tez rośnie? Masz jakiś link do info na ten temat? Tak trochę z ciekawości pytam bo moje ma przedłuzoną do 5 lat gwarancję więc pewnie i tak bym nie skorzystał jesli to nieoficjalne oprogramowanie
  11. własnie tą sprawę chciałem poruszyć - dzięki Hanna Świetnie się aktywny tempomat sprawdza w korkach az tak świetnie że się czasami zastanawiam czy zdążyłbym zareagować gdyby nie zadziałał A na trasie tez niekoniecznie trzeba jechać "W sznureczku" jak lubisz zmieniac pasy (choć to tez trzeba umieć) to wtedy jazda przypomina trochę stare gry komputerowe ze statkiem gwiezdnym albo proste wyscigówki. Trzeba po prostu optymalny tor jazdy znajdować i na pewno nudne to nie jest - oczywiście kierunkowskazy i bez wymuszania itp, itd ja w swoim włąsnie taką wymianę niedawno robiłem i musze powiedzieć, że bardzo pozytywnie zaskoczył mnie wynik. Szybciej reaguje i zmienia biegi, mniejsze wrażenie "rozbiegania" obrotów jest Nie jest to może tanie ale warto. Zastanawiam się czy warto Polestara do Volvo wgrać - niby tylko 30KM więcej (220 docelowo) ale podobno bardzo dobrze się spisuje. Niestety to koszt niecałe 3,5tys PLN... zeby tak z połowe tego to bym pewnie już zrobił a tak.... hmmm troche innych wydatków zawsze jest!
  12. Mnie na to troszkę inną technikę jazdy zwrócili uwagę w ASO Subaru tj. w DAWOJ-u, a na YT jest kilka filmów co do CVT i mozna je obejrzeć ...oczywiście jak zawsze z dystansem
  13. Michał - w skrzyniach CVT jest troche inna zasada/technika. Standardowy "kick" nie zadzzała w oczekiwany sposób bo rzeczywiście wtedy w pierwszej kolejności silnik wejdzie na wysokie obroty a dopiero potem skrzynia zacznie się dostosowywać (...i to dośc wolno). W tych skrzyniach trzeba się nauczyć, że jak się chce przyśpieszyć szybko to nie gaz do podłogi a mniej więcej do 40-50%. To juz sobie trzeba wyczuć bo każdy tez inaczej te 50% czuje. Popróbuj kilka razy - poczujesz róznicę. Przyspieszając tempomatem robisz to podobnie ale temopomat ma jeszcze zaprogramowaną ekonomie w tle więc nie będzie przyspieszał zbyt dynamicznie. To tak w duzym uproszczeniu co do zasady - jak kogoś zabolało moje zbyt duże uproszczenie techniczne co do zasady działania skrzyni CVT to sorry ale nie ma co się podniecać szczegółami bo wynik jest tu najważniejszy
  14. Góry Izerskie - naprawde fajne, ja tez lubie te rejony chociaż wolę Świeradów od Szklarskiej ...mniej znana miejscowość i świetne tereny do jeżdżenia ...rowerem bo nie wszedzie da się wjechać.
  15. no to hardcorowo było!! wjeżdżanie pod górę to z reguły bez kłopotu ale najgorzej przy zjeżdżaniu
×
×
  • Create New...