Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2019


Nowicjusz

Rekomendowane odpowiedzi

Te tylnevlampy moze i nie sa piekne, ale na zywo nie jest tak zle... cale szczescie, ze listwa miedzy nimi jest w kolorze nadwozia (a przeciez mogla byc srebrna ;):mrgreen:)

 

W ramkach przypomnienia / porownania

 

20190216_131828.jpg

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, eddie_gt4 napisał:

Te tylnevlampy moze i nie sa piekne, ale na zywo nie jest tak zle... cale szczescie, ze listwa miedzy nimi jest w kolorze nadwozia (a przeciez mogla byc srebrna ;):mrgreen:)


Może być czarna? z czasem można się chyba przyzwyczaić :unsure:

 

 

5D5FE56A-AC57-49B3-B759-7D6CD064FB58.jpeg

Edytowane przez Paweł J.
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Blixten napisał:

Już nim jechałem i już bym zamawiał gdyby tylko nie był wolniejszy od mojego XV. 

Niemozliwe, przeciez kazde nowe Subaru ma “subiektywne “lepsze przyspieszenia niz poprzednie modele wg przedstawicieli SIP.

  • Haha 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, eddie_gt4 napisał:

z daleka rozpoznalem po charakterystycznych tylnych lampach

Delikatnie powiedziane.. ;)

Szczerze, to powinno być: "po tych wstrętnych tylnych lampach". 

6 godzin temu, Lisek napisał:

Serio mozna nie kupic samochodu bo jego lampy zle wygladaja?:)

Można, a tak serio to reszta musiałaby się bronić, a tu nie ma zbytnio czym.

Design reszty co najmniej dyskusyjny, co do mocy i możliwości w terenie gorzej niż było. Całość bez mocy, kobylasta, z nonsensownie wielkim zwisem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, eddie_gt4 napisał:

Te tylnevlampy moze i nie sa piekne, ale na zywo nie jest tak zle... cale szczescie, ze listwa miedzy nimi jest w kolorze nadwozia (a przeciez mogla byc srebrna ;):mrgreen:)

 

W ramkach przypomnienia / porownania

 

20190216_131828.jpg

Ależ ten Forester V jest brzydki. :(

Przecież nie ma obowiązku wprowadzania nowych generacji co pięć lat. 

Edytowane przez mechanik
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, mechanik napisał:

Ależ ten Forester V jest brzydki. :(

Przecież nie ma obowiązku wprowadzania nowych generacji co pięć lat. 

Wez pod uwage ze od premiery SJ minelo juz prawie 7 lat. Pierwsze MY13 dotarly do klientow pod koniec 2012 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.11.2019 o 02:18, Zyzol napisał:

Jeżeli gorzej, to niewiele gorzej :P Poprzednik też piękny nie był, więc pewien regres jest, ale nie taki znowu duży, jak przedstawiacie :P

Problemem tego auta nie jest design, tylko silnik :) 

Dokładnie. Była by jakaś fajna mocna wersja XT z Eyesight i wygląd tyłu zszedł by na dalszy plan. Byloby auto z pazurem, a tak jest jak jest;)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.11.2019 o 09:43, Czarne_Koronkowe napisał:

Który to już silnik z XT poszedł kaboom? :mellow:

Trzeci może czwarty.... 

2.0 DIT to stosunkowo mało awaryjna jednostka na tle konkurencji jak i innych silników Subaru. W wolnym ssaku tym, który stanowi podstawowy napęd e-boxera też zdążają się awarie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kokos napisał:

też zdążają się awarie.

W myśl dewizy „nie mieli się tylko ten, co nic nie robi” każdemu silnikowi zdarzać będą się awarie. Pytanie tylko czy to usterka czy wywalenie dziury bokiem :)

Czy jest jakiś 2.5T czy 2.0 DIT który zrobił 200-300 tysięcy bez takiej przygody? serio pytam, bez uszczypliwości 

odkad jeżdżę Infiniti stałem się fanem hybryd. W tej chwili wróciłem z trasy Wrocław -Wiedeń- Wrocław. 4 osoby, plus pełny bagażnik. Jazda przepisowa +margines. Spalanie wg komputera 7.1. W zaprzyjaźnionej firmie latają Aurisy hybrydowe. 150.000 o wymiana. Z żadnym nic się nie działo. Mojemu zaraz stuknie 90.000. Jeśli z Subaru z turbinami nie daje sobie rady pod względem trwałości, to powinno pójść w kierunku hybryd. Wyobrażacie sobie takiego BRZ 200 + 70 (200Nm) z elektryka i 4x4?

Edytowane przez Czarne_Koronkowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Czy jest jakiś 2.5T czy 2.0 DIT który zrobił 200-300 tysięcy bez takiej przygody?

Tak znalezione na szybko.

Może nie 200 tys tylko 190:

 

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-forester-xt-2-0-turbo-4x4-240km-2014-1-wlas-aso-do-konca-full-wersja-pl-ID6CzssZ.html#0e2e64cb6a

 

Mój ma dopiero 80 tys, własnie zaliczony przegląd w ASO bez uwag.  Nawet sprężyny z tyłu całe. 

Jedyną awarią do tej pory była tapicerka fotela kierowcy.

Stuka, skrzypi podskakuje ale jeździ. :thumbup:

A co do hybryd się zgadzam, ale niech będą takie jak w nowych Toykach lub Infiniti.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problemem tego auta jest IMO i wygląd (paskudny) i ślamazarny silnik. :toobad:


Jak jednemu przeszkadza, nie znaczy, że większości się nie podoba. Ja nim jechałem, ja go oglądałem i na 100% go kupię, wcale Twoją opinia nie będę się kierował.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...