Jump to content

kokos

Użytkownik
  • Content Count

    198
  • Joined

  • Last visited

About kokos

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    FXT MY16

Recent Profile Visitors

399 profile views
  1. kokos

    Olej w SJ

    Problemem nie jest marka producenta oleju. Zarówno MOTUL jak i ENEOS robi bardzo dobre oleje. Trzeba je tylko właściwie dobrać i wymieniać „na czas”. Nie wiem, nie znam się może to odpowietrzanie skrzyni korbowej, ale jak przez pierwsze 8 - 9K silnik nie bierze oleju, a potem zaczyna, to zacznij od wymiany oleju na świeży. Jak dalej pomimo wymiany oleju będzie ubywać trzeba szukać innej przyczyny.
  2. kokos

    Olej w SJ

    Nie, nie jest tak ...
  3. Zgadzam się polemika nie ma żadnego sensu. Dodam tylko, że u mnie zdrowy rozsądek w zakresie uchwalania przemyślanego prawa nie budzi (używając słów kogoś kto powołuje się na „fundamentalną kwestię stosunku do drugiego człowieka) „głębokiej odrazy”.
  4. kokos

    Olej w SJ

    Wręcz przeciwnie - „na silę” właśnie próbujesz dojechać do przeglądu na oleju, który zaczął znikać. To jest błędne postępowanie.
  5. kokos

    Olej w SJ

    Było już na ten temat wielokrotnie w „olejowym”. Jeżeli po zmianie nie ubywa ale dopiero po jakimś przebiegu ( u ciebie 7K) to najprawdopodobniej olej stracił swoje właściwości i z tego powodu zaczyna go ubywać. Rozwiązaniem w takim wypadku nie są dolewki tylko wymiana oleju na świeży. Zimą olej szybciej traci swoje parametry (właściwości). Częsta jazda z większym dawkowaniem paliwa, niedogrzany silnik itp to najczęstsze przyczyny tego typu problemów. Obserwuj do jakiego przebiegu nie ubywa oleju.
  6. No proszę, pojawił się przebłysk rozsądku u naszego ustawodawcy. Należy z całej siły wzmacniać takie objawy ..
  7. kokos

    Olej w SJ

    Nie dolewaj tylko zmień. Powinno pomóc
  8. kokos

    E-Boxer

    Hybryda Plug In pozwala na ładowanie samochodu z gniazdka elektrycznego i używanie go jako samochodu stricte elektrycznego o małym zasięgu. Zazwyczaj około 40 - 50 km. Natomiast w trybie hybrydowym to normalna hybryda, która bez większego problemu jest w stanie utrzymywać poziom naładowanie baterii dostosowany do trybu hybrydowego. Skracając - używając trybu wyłącznie elektrycznego z możliwością ładowania Plug In mamy elektryka o stosunkowo niewielkim zasięgu, a używając trybu hybrydowego mamy hybrydę bez konieczności ładowania Plug In o zasięgu adekwatnym do osiągów silnika spalinowego i elektrycznego.
  9. kokos

    E-Boxer

    To hybryda i ładuje się w czasie jazdy. Plug In nie oznacza, że trzeba koniecznie ładować z gniazdka
  10. Dostałem, ale jeszcze nie byłem w ASO.
  11. kokos

    CVT - awarie

    Obserwuj cykle, w których Grażyna wyje i przestaje Może tutaj jest „pies pogrzebany”
  12. W moim przypadku rozszczelniony skraplacz wymieniony w ASO na gwarancji po 50K. Podobno coś tam pozmieniali i ma być lepiej. Jak będzie zobaczymy.
  13. Jak dla mnie również. Światła znacznie lepsze .
  14. Hmmm.. u mnie w MY16 przy ruszeniu pod wzniesienie nie muszę trzymać hamulca działa hill holder
  15. kokos

    Kubica w F1

    Zwłaszcza, że te środki mogą zostać przekazane na Polską Fundacje Narodową
×
×
  • Create New...