Jump to content

kokos

Użytkownik
  • Content Count

    172
  • Joined

  • Last visited

About kokos

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    FXT MY16

Recent Profile Visitors

353 profile views
  1. kokos

    Nowy XV e-boxer 2019

    Trzeba przyznać że muzyka na filmie jest dynamiczna
  2. kokos

    CVT - awarie

    Robią dynamiczną . Polecam !!
  3. Trzeci może czwarty.... 2.0 DIT to stosunkowo mało awaryjna jednostka na tle konkurencji jak i innych silników Subaru. W wolnym ssaku tym, który stanowi podstawowy napęd e-boxera też zdążają się awarie.
  4. kokos

    Wrx 2015+

    Ciekawe..... Moje ASO zalewa mi FA20DIT 0W50
  5. Ja mam poliftowego ale sporo jeździłem MY14 . Co do zawieszenia mam podobne odczucia, przedliftowy wydaje się być bardziej sztywny/twardy. Natomiast, co do oprogramowania skrzyni uważam że poliftowy forek ma o wiele lepiej oprogramowaną skrzynię. Wirtualne zmiany są znacznie szybsze, a w trybie „manual” zmiana biegu następuje wyraźnie i bardziej „odczuwalnie” oraz znacznie szybciej.
  6. Z ciekawości zadzwoniłem. To jest przewidywana cena za którą planują wygrać aukcję i pokryć resztę opłat
  7. jeżeli wierzyć opisowi to - trzeci kwartał 2018. Szału nie ma
  8. Mam MY16 po lifcie. Przebieg 65K skóra w bardzo ładnym stanie nic nie pęka, nie widać żadnych przetarć itp. Przecieram chusteczkami do tapicerki skórzanej co jakiś czas środek do skóry Gippone. Ogólnie fajne auto dające sporo przyjemności z jazdy. Z większych awarii to wymiana łożysk z przodu wykonana w ramach gwarancji oraz jakiegoś zaworu w sprężarce klimy. Reszta ogólnie bez zastrzeżeń, oczywiście wymiany oleju co drugie tankowanie
  9. Problem w tym, że zdarza się że benzyna 98 długo leżakuje w zbiornikach na stacjach benzynowych ze względu na małą sprzedaż, a z paliwem jest inaczej niż z winem....
  10. Panowie trochę wiary w SIP!!!! Dyrekcja już się wypowiedziała.
  11. I w ten oto sposób udało się bezproblemowo przejść od wydatków w wysokości 40K na zakup silnika do zakupu piwa w Norwegii
  12. Awarie się zdarzają.... ale żeby zaraz e-boxer
  13. kokos

    CVT - awarie

    ASO też przy zmianie stosuje ENEOSA Fluid
  14. kokos

    Kubica w F1

    Podejrzewam, że sceptycyzm oficjalnych wypowiedzi CW odnośnie punktu Roberta wynika z kontraktu Roberta. Kto się mógł spodziewać punktu Williamsa w tym sezonie, a tym bardziej Roberta, którego Williams ewidentnie stawia na 2 miejscu. Podejrzewam, że CW jest dodatkowo zła bo trzeba płacić i to nie do sakwy Mercedesa
  15. Na forum naliczyłem kilka przypadków awarii 2.0 DIT. Jest też kilka sztuk z przebiegami ponad 100K i więcej. Nie bardzo wiem skąd wniosek o niskiej bezawaryjności tego silnika. Znacznie więcej można przeczytać o awariach 2.5. Jak czytam fora w USA to 2.0 DIT jest uważany za jedną z bardziej udanych konstrukcji Subaru o bardzo niskim procencie awaryjności. Silnik nadal montowany np. w WRX w USA i Kanadzie. Jest też chyba w ofercie w Japonii oraz w Australii. 2.0 DIT to w porównaniu do 2.5 to super nowa i nowoczesna konstrukcja silnika w ofercie Subaru. Nie wydaje mi się żeby FHI chciał tak szybko uśmiercić ten silnik 2.4 DIT to nowa konstrukcja ale fora w USA nie podają jakiś przypadków szczególnej awaryjności tego silnika. Gdyby 2.0 DIT znalazł się w ofercie Outbacka Europę to byłby to bardzo fajny samochód. Zamówiłbym go bez chwili zastanowienia.
×
×
  • Create New...