Skocz do zawartości

Nowicjusz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    648
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Nowicjusz

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    wszystkie

Ostatnie wizyty

354 wyświetleń profilu
  1. Nie wiem czy słyszeliście, ale Hyundai ma wprowadzić Tuscon'a N...cyrka 340 KM
  2. Dlatego swoją wypowiedź celuje do całej gamy Volvo oprócz XC90. W mniejszych autach mocne 2.0 turbo to dziś idealne rozwiązanie (choć brakuje dźwięku i tu Subaru mogłoby... ale po co? ) innymi słowy wiesz jaki procent Q5 czy innego X3 ma silnik 3.0 na tle 2.0? Zakładam ze 3% klientów wybiera większy silnik nie więcej. Dlatego stworzenie od nowa całej rodziny 2.0 miało sens najwyraźniej bo Volvo sprzedaje się dobrze a ich koń napędowy XC60 jest na prawie każdym skrzyżowaniu w stolicy. Co do XC90 fakt zwłaszcza w trasie auto z 2.0 dostaje zadyszki i nie ma porównania do 3.0 i dwa gary więcej, ale widać nie specjalnie to przeszkadza klientom marki bo te również rzadkością nie są.
  3. Volvo parę lat temu zrobiło bardzo rozsądny krok - pozbywamy się wszystkiego oprócz 2.0 a ten robimy w nowej odsłonie, w kilku wariantach do każdego modelu zarówno dla benzyny jak i diesela, dorzucimy jeszcze hybrydę. I chyba sprawdziło się - jest w czym wybierać mocowo, koszty produkcji zminimalizowane, akcyza poskromiona a i auta mają czym jechać (no może gorzej z kioskiem na kołach xc90)
  4. https://www.spidersweb.pl/2017/11/alfa-romeo-stelvio-problemy-recenzja.html/amp
  5. Nikt nie ma uwag do samego środka - jest lepiej niż obecnie, najprawdopodobniej użyto lepszych materiałów, zakładam, że jest też ciszej - także plusy jak najbardziej i brawo dla Subaru. Ja natomiast środkiem i materiałami nie jeżdżę i na tym mi tak bardzo nie zależy jak na porządnym mocnym motorze w tandemie z nadążającą skrzynią biegów i napędem. Wolny ssak z CVT to nie mój temperament jeżdżenia i nie chodzi o jakiś streetracing - lepiej, bezpieczniej się czuję, jak mam rezerwę i mam czym uciec w razie "gdy". S
  6. My dywagujemy a nadal NIC nie wiadomo, czy Forek w ogóle będzie w Polsce. Słaba sytuacja. Odpuszczenia 2.0 DIT nie bardzo rozumiem, zwłaszcza gdy nie poszerzono gamy aut, a raczej ją odchudzono w EU o najmocniejszą STI. Tym samym robiąc miejsce na JEDEN model mocniejszy w gamie, którym mógłby być Forek, ewentualnie OBK 2.0 DIT, ale jak wiemy nic z tego. Reasumując - pozbywają się właśnie tego czym Subaru się na tle jakże poszukiwanych dziś SUVów wyróżniało wersją XT - mocą silnika w tym przedziale cenowym. Bezpiecznych Suvów klasy kompakt jest duużo - dziś wszystkie one mają milion systemów bezpieczeństwa - czy to aby na pewno dobra droga dla Subaru? Czas pokaże, ja z żoną ubolewam, zazdroszczę koledze tu, który kupił od nas XT
  7. Czyli przynajmniej o 100 za mało o kilka tysięcy obrotów za wysoko jak na CVT wg mnie.
  8. 2.5 bena pewnie około 200 Nm czyli w połączeniu z CVT wycie a nie jazda :(
  9. Jeśli nie będzie turbo beny - dziękuję marce Subaru
  10. Cisza Dyrekcji w sprawie nowego Forka powinna martwić czy cieszyć? [emoji6]
  11. I czujniki parkowania są fabryczne
  12. Fajnie, jakby udało się zachować obecne wymiary środka (bez uwag) a te kilka centymetrów dodać do bagażnika tylko, by miał te realne 550 - 600 l.
  13. Nie ma to tamto - w środę premiera!
  14. tyłeczek zły nie jest długość też nie przesadzona
×
×
  • Dodaj nową pozycję...