Skocz do zawartości

Nowicjusz

Użytkownik
  • Postów

    648
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    wszystkie

Ostatnie wizyty

1660 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Nowicjusz

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

94

Reputacja

  1. Nie wiem czy słyszeliście, ale Hyundai ma wprowadzić Tuscon'a N...cyrka 340 KM
  2. Dlatego swoją wypowiedź celuje do całej gamy Volvo oprócz XC90. W mniejszych autach mocne 2.0 turbo to dziś idealne rozwiązanie (choć brakuje dźwięku i tu Subaru mogłoby... ale po co? ) innymi słowy wiesz jaki procent Q5 czy innego X3 ma silnik 3.0 na tle 2.0? Zakładam ze 3% klientów wybiera większy silnik nie więcej. Dlatego stworzenie od nowa całej rodziny 2.0 miało sens najwyraźniej bo Volvo sprzedaje się dobrze a ich koń napędowy XC60 jest na prawie każdym skrzyżowaniu w stolicy. Co do XC90 fakt zwłaszcza w trasie auto z 2.0 dostaje zadyszki i nie ma porównania do 3.0 i dwa gary więcej, ale widać nie specjalnie to przeszkadza klientom marki bo te również rzadkością nie są.
  3. Volvo parę lat temu zrobiło bardzo rozsądny krok - pozbywamy się wszystkiego oprócz 2.0 a ten robimy w nowej odsłonie, w kilku wariantach do każdego modelu zarówno dla benzyny jak i diesela, dorzucimy jeszcze hybrydę. I chyba sprawdziło się - jest w czym wybierać mocowo, koszty produkcji zminimalizowane, akcyza poskromiona a i auta mają czym jechać (no może gorzej z kioskiem na kołach xc90)
  4. https://www.spidersweb.pl/2017/11/alfa-romeo-stelvio-problemy-recenzja.html/amp
  5. Nikt nie ma uwag do samego środka - jest lepiej niż obecnie, najprawdopodobniej użyto lepszych materiałów, zakładam, że jest też ciszej - także plusy jak najbardziej i brawo dla Subaru. Ja natomiast środkiem i materiałami nie jeżdżę i na tym mi tak bardzo nie zależy jak na porządnym mocnym motorze w tandemie z nadążającą skrzynią biegów i napędem. Wolny ssak z CVT to nie mój temperament jeżdżenia i nie chodzi o jakiś streetracing - lepiej, bezpieczniej się czuję, jak mam rezerwę i mam czym uciec w razie "gdy". S
  6. My dywagujemy a nadal NIC nie wiadomo, czy Forek w ogóle będzie w Polsce. Słaba sytuacja. Odpuszczenia 2.0 DIT nie bardzo rozumiem, zwłaszcza gdy nie poszerzono gamy aut, a raczej ją odchudzono w EU o najmocniejszą STI. Tym samym robiąc miejsce na JEDEN model mocniejszy w gamie, którym mógłby być Forek, ewentualnie OBK 2.0 DIT, ale jak wiemy nic z tego. Reasumując - pozbywają się właśnie tego czym Subaru się na tle jakże poszukiwanych dziś SUVów wyróżniało wersją XT - mocą silnika w tym przedziale cenowym. Bezpiecznych Suvów klasy kompakt jest duużo - dziś wszystkie one mają milion systemów bezpieczeństwa - czy to aby na pewno dobra droga dla Subaru? Czas pokaże, ja z żoną ubolewam, zazdroszczę koledze tu, który kupił od nas XT
  7. Czyli przynajmniej o 100 za mało o kilka tysięcy obrotów za wysoko jak na CVT wg mnie.
  8. 2.5 bena pewnie około 200 Nm czyli w połączeniu z CVT wycie a nie jazda :(
  9. Jeśli nie będzie turbo beny - dziękuję marce Subaru
  10. Cisza Dyrekcji w sprawie nowego Forka powinna martwić czy cieszyć? [emoji6]
  11. I czujniki parkowania są fabryczne
  12. Fajnie, jakby udało się zachować obecne wymiary środka (bez uwag) a te kilka centymetrów dodać do bagażnika tylko, by miał te realne 550 - 600 l.
  13. Nie ma to tamto - w środę premiera!
  14. tyłeczek zły nie jest długość też nie przesadzona
×
×
  • Dodaj nową pozycję...