Jump to content

Kmltyr88

Nowy
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

About Kmltyr88

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mam my17 Ad. 1 lekkość w prowadzeniu, reakcja na ruchy kierownicą i gaz, auto fruwa, w s# samym gazem da się w pełni kontrolować XT w zakrętach pomiędzy 4-6 tyś obr., napęd skuteczny w terenie (pierwsze poddaje się nadwozie i podwozie), jakość do ceny. Ad. 2 bagażnik mógłby być większy, na każdym kroku czuć że wykonanie auta nie jest premium (uzasadnione ceną zakupu). CVT wymaga wprawy (mnie pełen potencjał przyszedł po 25 tyś km) Ad. 3 Kupił bym, ale tylko XT, a najchętniej nowego Outback XT.
  2. Coś zdecydowanie w temacie...
  3. Do tego 2,4 uturbione i jestem jutro w salonie. No chyba, że ponad 200tyś, to już raczej nie
  4. W takim razie w 2017 jest inaczej(pełen but). Może w między czasie jeszcze modyfikowali program. Tak jak pisałem w moim są wyraźnie zmiany biegów, choć oczywiście nie takie, jak w klasycznym automacie.
  5. A który rocznik? Pytam, bo ja mam po lifcie i u mnie jest inaczej.
  6. Skoro nowy Forester będzie miał e-boxer, to może być już inne oprogramowanie skrzyni, niż te do tej pory. Tego niestety nie wiem.
  7. Na załączonym filmie biegi zmienia automat, gdyby zmiany odbywały się łopatkami zamiast D był by wyswietlony aktualny bieg wirtualny. Według mnie nowe wersje CVT przy delikatnym operowaniu gazem "przełożeń" nie zmieniają , zaś przy mocniejszym, lub do końca, mamy wirtualne zmiany. Dzięki temu skrzynia jest mniej akustycznie irytująca. Proszę mnie poprawić jeśli zmyślam, ale dokładnie tak jest w moim XT my17. Ps: wyjątek stanowią pomiary przyspieszenia robione "z hamulca" co wymusza brak zmiany w. przełożeń, w celu poprawy wyniku.
  8. Dokładnie o tym samym pomyślałem. Chłopaki też nie jedno auto już objeździli w terenie i widać było, że im zależy, aby próba się udała. Z drugiej strony mnogość konfiguracji trybów jazdy skazała niektóre próby na niepowodzenie.
  9. Plusy i minusy nowego Forka w specyfikacji kanadyjskiej. Zwróćcie uwagę jak duża jest różnica przy użyciu x-mode w teście diagonalnym. W SJ takiej nie było.
  10. Zgadza się. A w terenie o taka sytuację bardzo łatwo. Co do filmu, to z mojch obserwacji wynika, że w takich warunkach najlepiej powyłączać wszystkie systemy, żeby nie wytracać momentu.
  11. Czekałem tylko, aż ktoś włoży kij w mrowisko. Faktycznie nawet w IV generacji, jak się ostro da w palnik, to x-mode się deaktywuje, mimo nie przekroczenia 40km/h.
  12. Test i porównanie nowego Forestera w terenie. Polecam zwłaszcza od 9:30. Ze względu na mnóstwo czynników zewnętrznych mających wpływ na wiarygodność testu, można potraktować jako ciekawostkę. Ale czy oby napewno
  13. Niby prawda, ale czy nie jest tak, że sprzęgło w cvt przenosi napęd bez przerwy, niesymetrycznie (zależnie od wielu czynników), gdzie komputer decyduje o stopniu zapięcia sprzęgła. Zwłoka w działaniu dotyczy również otwartego dyfra, bo przecież trzeba go jakoś zablokować, by skutecznie przenieść moment. Z doświadczenia muszę przyznać, że torsen rzeczywiście był bardziej przewidywalny.
  14. Subaru nawet w cvt uważa swój napęd za stały. I choć centralnego dyfra już nie ma, trzeba im oddać, że tylna oś zawsze w jakimś stopniu przenosi napęd. Czy to rozwiązanie jest lepsze od innych, to już zupełnie inna sprawa.
  15. Myślę, że mało która firma chwali się swoim AWD tak jak Subaru, stąd też wysokie oczekiwania kierowników tychże aut.
×
×
  • Create New...