Jump to content

Kmltyr88

Nowy
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

About Kmltyr88

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dokładnie. Była by jakaś fajna mocna wersja XT z Eyesight i wygląd tyłu zszedł by na dalszy plan. Byloby auto z pazurem, a tak jest jak jest...
  2. Mam my17 Ad. 1 lekkość w prowadzeniu, reakcja na ruchy kierownicą i gaz, auto fruwa, w s# samym gazem da się w pełni kontrolować XT w zakrętach pomiędzy 4-6 tyś obr., napęd skuteczny w terenie (pierwsze poddaje się nadwozie i podwozie), jakość do ceny. Ad. 2 bagażnik mógłby być większy, na każdym kroku czuć że wykonanie auta nie jest premium (uzasadnione ceną zakupu). CVT wymaga wprawy (mnie pełen potencjał przyszedł po 25 tyś km) Ad. 3 Kupił bym, ale tylko XT, a najchętniej nowego Outback XT.
  3. Coś zdecydowanie w temacie...
  4. Do tego 2,4 uturbione i jestem jutro w salonie. No chyba, że ponad 200tyś, to już raczej nie
  5. W takim razie w 2017 jest inaczej(pełen but). Może w między czasie jeszcze modyfikowali program. Tak jak pisałem w moim są wyraźnie zmiany biegów, choć oczywiście nie takie, jak w klasycznym automacie.
  6. A który rocznik? Pytam, bo ja mam po lifcie i u mnie jest inaczej.
  7. Skoro nowy Forester będzie miał e-boxer, to może być już inne oprogramowanie skrzyni, niż te do tej pory. Tego niestety nie wiem.
  8. Na załączonym filmie biegi zmienia automat, gdyby zmiany odbywały się łopatkami zamiast D był by wyswietlony aktualny bieg wirtualny. Według mnie nowe wersje CVT przy delikatnym operowaniu gazem "przełożeń" nie zmieniają , zaś przy mocniejszym, lub do końca, mamy wirtualne zmiany. Dzięki temu skrzynia jest mniej akustycznie irytująca. Proszę mnie poprawić jeśli zmyślam, ale dokładnie tak jest w moim XT my17. Ps: wyjątek stanowią pomiary przyspieszenia robione "z hamulca" co wymusza brak zmiany w. przełożeń, w celu poprawy wyniku.
  9. Dokładnie o tym samym pomyślałem. Chłopaki też nie jedno auto już objeździli w terenie i widać było, że im zależy, aby próba się udała. Z drugiej strony mnogość konfiguracji trybów jazdy skazała niektóre próby na niepowodzenie.
  10. Plusy i minusy nowego Forka w specyfikacji kanadyjskiej. Zwróćcie uwagę jak duża jest różnica przy użyciu x-mode w teście diagonalnym. W SJ takiej nie było.
  11. Zgadza się. A w terenie o taka sytuację bardzo łatwo. Co do filmu, to z mojch obserwacji wynika, że w takich warunkach najlepiej powyłączać wszystkie systemy, żeby nie wytracać momentu.
  12. Czekałem tylko, aż ktoś włoży kij w mrowisko. Faktycznie nawet w IV generacji, jak się ostro da w palnik, to x-mode się deaktywuje, mimo nie przekroczenia 40km/h.
  13. Test i porównanie nowego Forestera w terenie. Polecam zwłaszcza od 9:30. Ze względu na mnóstwo czynników zewnętrznych mających wpływ na wiarygodność testu, można potraktować jako ciekawostkę. Ale czy oby napewno
  14. Niby prawda, ale czy nie jest tak, że sprzęgło w cvt przenosi napęd bez przerwy, niesymetrycznie (zależnie od wielu czynników), gdzie komputer decyduje o stopniu zapięcia sprzęgła. Zwłoka w działaniu dotyczy również otwartego dyfra, bo przecież trzeba go jakoś zablokować, by skutecznie przenieść moment. Z doświadczenia muszę przyznać, że torsen rzeczywiście był bardziej przewidywalny.
  15. Subaru nawet w cvt uważa swój napęd za stały. I choć centralnego dyfra już nie ma, trzeba im oddać, że tylna oś zawsze w jakimś stopniu przenosi napęd. Czy to rozwiązanie jest lepsze od innych, to już zupełnie inna sprawa.
×
×
  • Create New...