Jump to content

Kmltyr88

Nowy
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutralny

About Kmltyr88

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wniosek taki, że gdyby był Outback XT, jak w Stanach, czy Kanadzie, mieli byśmy miód z miodem...
  2. Kmltyr88

    Filmy

    Nie sprawdzałem tylko przedniego prawego, ze względu na trudny dostęp. Reszta nie zdaje egzaminu, chyba że lubimy Subaru FWD, wtedy jeden z tylnych i faktycznie VSC full off.
  3. Pozwolę sobie odświeżyć temat. W odcinku Terenwizii pojawił się Forester SJ XT z przyciskiem służącym do wyłączenia kontroli trakcji oraz ABS, a więc jest to możliwe, bez wejścia auta w tryb awaryjny. Napisałem do chłopaków, żeby skontaktowali się z właścicielem, co by podzielił się swoją wiedzą. Na ten czas udało mi się ustalić. 1. Wyjęcie bezpiecznika 33 w kabinie - tryb awaryjny 2. Wyjęcie bezpiecznika 20A ABS sol pod maską - tryb awaryjny 3. Odłączenie przedniego czujnika ABS - tryb awaryjny 4. Odłączenie czujnika ABS tylnego kola - brak trybu awaryjnego, ale brak też tylnego napędu Jest jeszcze film na YouTube pokazujący wyjęcie bezpiecznika w kabinie w nowym xv o nazwie STOP, ale w Forku na naszym rynku nie ma takiego. Ma ktoś jeszcze jakiś trop...
  4. A wie ktoś jak wykonać takie obejście VSC, jakie miał bohater odcinka. Do tej pory wszyscy twierdzili, że się nie da, bo albo check engine I pół mocy, albo odpięty tylny napęd ... Brak abs, to nie problem.
  5. Kmltyr88

    Filmy

    Było by też miło, gdyby bohater odcinka podzielił się z nami jak przeprowadził modyfikacje permanentnego wyłączenia VSC w tym modelu, żeby w końcu dało się latać bokiem w śniegu
  6. Dokładnie to miałem na myśli. Jest to odstępstwo od normy i po odsprzedaży zaraz był by telefon z reklamacją.
  7. Tu nie chodzi o różnicę na pograniczu "może tak może nie", tylko efekt jest tak ewidentny, że gdyby po przeglądzie powiedzieli mi, że gratis dostałem remap, to nie miał bym wątpliwości, że tak właśnie jest. Etap "wydaje mi się" miałem właśnie, kiedy raz na jakiś czas robiłem zmianę.
  8. Widzę, że to odpowiedni wątek żeby podzielić się swoimi doświadczeniami w kwestii paliwa. Dłuższy czas po zakupie nowego Forka XT my17, również wychodziłem z założenia, że skoro producent nie nakazuje lać wyżej niż 95, to po co przepłacać, zwłaszcza że auto jeździło jak należy, a przynajmniej tak mi się wydawało... Raz na jakiś czas zatankowałem 98 z ciekawości, ale XT nie był ani szybszy, ani bardziej ekonomiczny, a dynamika może nawet lekko spadała. Po lekturze tego posta, postanowiłem jednak mimo wszystko tankować 98 dla spokoju sumienia. Wyjeździłem ze 2 zbiorniki, po czym trafiła się trasa na narty, gdzie przy okazji miałem możliwość bezpiecznie rozpędzić się do ponad 200 km\h. Mijały kolejne kilometry i tankowania, ale to właśnie chyba po tej trasie Forester zaczął być innym autem i to do tego stopnia, że ciągle potrafi mnie zaskoczyć spątaniczną reakcją na gaz, czy przyspieszeniem do 100. Nie ma już żadnych zdławień, ani wątpliwości czy auto na pewno ma 240 koni. Spalanie niestety wzrosło, ale ciężko mi teraz jeździć tym samym tempem. Reasumując nie wrócę już do 95 i niech nikt nie liczy na to, że po jednym tankowaniu zobaczy różnicę. Komputer musi mieć czas, żeby zrozumieć że lepsza karma nie jest jedynie odstępstwem od normy... Z drugiej strony nie dziwię się koledze z problemem spalania stukowego na 95, bo kto znając tą sprawę wybrał by taki używany egzemplarz, zamiast innego, który w razie czego toleruje słabsze paliwo.
  9. Dokładnie. Była by jakaś fajna mocna wersja XT z Eyesight i wygląd tyłu zszedł by na dalszy plan. Byloby auto z pazurem, a tak jest jak jest...
  10. Mam my17 Ad. 1 lekkość w prowadzeniu, reakcja na ruchy kierownicą i gaz, auto fruwa, w s# samym gazem da się w pełni kontrolować XT w zakrętach pomiędzy 4-6 tyś obr., napęd skuteczny w terenie (pierwsze poddaje się nadwozie i podwozie), jakość do ceny. Ad. 2 bagażnik mógłby być większy, na każdym kroku czuć że wykonanie auta nie jest premium (uzasadnione ceną zakupu). CVT wymaga wprawy (mnie pełen potencjał przyszedł po 25 tyś km) Ad. 3 Kupił bym, ale tylko XT, a najchętniej nowego Outback XT.
  11. Do tego 2,4 uturbione i jestem jutro w salonie. No chyba, że ponad 200tyś, to już raczej nie
  12. W takim razie w 2017 jest inaczej(pełen but). Może w między czasie jeszcze modyfikowali program. Tak jak pisałem w moim są wyraźnie zmiany biegów, choć oczywiście nie takie, jak w klasycznym automacie.
  13. A który rocznik? Pytam, bo ja mam po lifcie i u mnie jest inaczej.
  14. Skoro nowy Forester będzie miał e-boxer, to może być już inne oprogramowanie skrzyni, niż te do tej pory. Tego niestety nie wiem.
×
×
  • Create New...