Jump to content

bardzozlymisio

Użytkownik
  • Content Count

    432
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

bardzozlymisio last won the day on July 9 2019

bardzozlymisio had the most liked content!

Community Reputation

314 Wspaniały

About bardzozlymisio

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 07/30/1976

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    WB/KR/KWA
  • Auto
    był 2011 OBK diesel
    był 2015 OBK 2.5
    jest Land Rover Discovery II mud pump
  • Zainteresowania
    knurzenie w stylu wolnym

Recent Profile Visitors

1182 profile views
  1. no... a kwestie mocy i przyspieszenia pomińmy, bo to nie potrzebny detal, i działający CarPlay, i nawiewy na kanapę - nieobecne w większości modeli. A fotochromatyczne lusterko masz? W moim nie było...., Hak - co tam hak, po co to komu, a jak potrzebuje to za flaszkę w Subaru założą.... No i mówienie o niemieckim samochodzie w Polce tuż po rocznicy wybuchu II wojny - to dopiero jest nie ma miejscu....
  2. Pewnie że dobra. Zakup na firmę - OK nie każdy może to zrobić. Finansowanie - VW Bank ma całkiem rozsądny leasing. Zakup Na osobę fizyczną liczą około 7-10k plus - więc w dalszym ciągu jesteś na poziomie ceny OBK, z lepiej wyposażonym i mocniejszym autem.
  3. Cena katalogowa: 193 370 zł.*Cena dla klienta indywidualnego: 178 700 zł. *Cena dla klienta flotowego: 175 000 zł. Czytasz to co tam napisali?
  4. Golasa??? Gadasz jak rzecznik PiS-u ta Mazurek. 175K - Pasek Alltrack - wydrukuj sobie i zaznaczaj czego nie ma w OBK. Moc możesz zostawić, bo wiadomo - moc jest dla morderców Wyposażenie podstawowe: -Czujnik zmierzchu - automatyczne włączenie świateł z funkcją Coming / Leaving Home-Dodatkowa osłona silnika-Listwy boczne na dolnych krawędziach drzwi z przodu i z tyłu w kolorze nadwozia-Listwy dookoła szyb bocznych, chromowane-Listwy progowe ze stali nierdzewnej-Lusterko zewnętrzne po stronie kierowcy asferyczne-Reflektory główne LED Basic z automatyczną regulacją zas
  5. Chyba chciałeś napisać tańsze i mocniejsze samochody. Bo diesel za 175k jest tańszy od OBk za 180.000 - czy tutaj też się mylę? No i przyznasz, ze w VW jest wybór - możesz benzynę, ale możesz diesla. Możesz Alltracka (jak OBK) i możesz cywilną wersję 4x4 (powiedzmy Legacy). Zatem jest wybór i dla mnie i dla ciebie. Czego już nie ma w Subaru - a było. No i po trzecie nie wiemy - czy będzie 2020 OBK w EU i nie wiemy z jakim silnikiem, jak również nie wiemy ile będzie kosztował. Więc masz rację być może porównujemy gruszki i jabłka.
  6. Benzynowy. Mający blisko 100KM więcej od OBK. A nawet za 200. Dostajesz dużo mocniejszy silnik za około 6% wyższą cenę. To nie jest dramat. Jeśli wziąć pod uwagę diesle - to ceny Alltracka zaczynają się od 175 i jest całkiem spory wybór poniżej w okolicach ceny OBK. https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-alltrack-2-0-tdi-scr-4motion-190-km-dsg-7-stopniowa-ID6BUcHi.html#a364110450 Poniżej znajdziesz rzeczy, o których możesz tylko pomarzyć w OBK. Zatem musisz przyznać, że istnieją samochody nowe, które są porównywalne lub lepsze od OBK za podobne pieniądze
  7. W teorii masz rację. Jednak porównanie cen z katalogu uważam za niemiarodajne, bo od katalogu upust w Subaru dostaniesz żaden lub prawie żaden, a w VW, MB czy BMW 10-17% - i dlatego wybrałem otomoto ba zakładam, że tu ceny są sprowadzone do wspólnego mianownika, że to są ceny transakcyjne. Możliwe, że kupując dany model Paska czy OBK wyrwiesz jeszcze gumę do bagażnika czy tysiąca na flaszkę od Subaru. Jednak to będą ceny zbliżone do rzeczywistości. Zatem OBK na otomoto kosztuje pi razu oko 180.000 (nowy, 2019 Exclusive). https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-2-5i-excl
  8. Było na forum kilka głosów wieszczących, ze OBK nie będzie w EU. Zastanówmy się, skoro jest dostępny Forek 2.5i w ofercie Subaru, to dlaczego nie oferuje się go w EU? Możliwe, że ograniczana jest kwota emisyjna całej marki - żeby wpuścić OBK, ale może tez to znaczyć, że 2.5 i w ogóle wypadnie z oferty w EU. A jeśli tak, to pożegnamy OBK i jeśli ktoś jest na kupnie, to powinien uderzyć teraz w dostępne egzemplarze.
  9. trzyma mnie tu sympatia do marki i użytkowników tego forum, wśród których jest spora grupa potrafiąca rozmawiać o motoryzacji. Po prostu dyskutować i porównywać, bez napinania żyły na czole i fochów. Ty widać do nich nie należysz.
  10. W jakiś dziwny sposób podobało mi się zawsze, że w OBK były 3 możliwości. Kupując MY'10 wybrałem Active, a MY'15 Comfort. I nie było konfigurowania, medytacji, a może tak a może śiak. Jedna z 3 możliwości i tyle. To mi odpowiadało. Na przykład miałem szyberdach, którego w nigdy bym nie zamówił, a był fajnym gimikiem i lubiłem go odsłaniać w deszczowe dni, czy uchylać od czasu do czasu. Teraz nie mam szybra i jakoś strasznie mi go nie brakuje - ale w OBK był fajny. Ja nic nie wyśmiewam. Możesz lubić chłopców albo dziewczynki i nic mi do tego - to twoje preferencje. Jednak
  11. https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-alltrack-2-0-tsi-4motion-272-km-dsg-dostepny-juz-ID6C2unp.html#df93018139 A jak ktoś nie chce wyżej to może niżej https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-highline-2-0-tsi-272km-dsg-4motion-mega-promocja-ostatnia-sztuka-ID6BXiBv.html#df93018139 A może tez Paska w brudzie jak nie wierzy w zmierzch diesli. I jest duża szansa, ze mu silnik nie eksploduje niespodzianie. https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-variant-alltrack-2-0-tdi-190-km-dsg-4motion-oferta-634402-ID6CsNob.html#20cc62c
  12. Czekaj zaraz ci napiszą, że GLC to nie jest klasa OBK i nie można porównywać. Albo, że na gnojówkę, to nie auto, tylko traktor. Albo że masz napęd z plastiku. Albo twój zasmarkany tempomat aktywny nie ma startu to EYE-SIGHT. A jak nie, to że z przyczyn ideologicznych Merca się nie kupuje. Tak że ten...... szykuj argumenty i dane techniczne, bo lekko nie będzie
  13. Ja tam uważam, że porównywać można każde auto, jeśli ma się w planie je kupić. Porównanie piątki, E-klasy, X5 i GLE ma jak najbardziej sens. Dlatego OBK czy Pajero - miałem oba, oba są fajne. Dla mnie Pajero + kupa bagażu, kajty, czy narty, i urlopowy wyjazd rodzinny kioskiem ruchu na kołach - super. Duży, wygodny i przy rozsądnym traktowaniu komfortowy. OBK bardziej uniwersalny - rodziny urlop tak, wjazd do galerii handlowej też. A tu z Pajero może być różnie. Spora grupa ludzi kupująca auto finansuje zakup przy pomocy leasingu - a tutaj różnica 10 - 20k jest już bardzo
  14. Mowa była o +/- 200K bo tyle zakładamy będzie kosztował OBK. https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-klasa-e-e220d-business-edition-pakiet-advantage-wyprzedaz-2019-ID6Ctp3N.html#aeae178cde https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-520d-xdrive-touring-rabat-73-000-kola-zimowe-ID6Cm1eH.html#301456699b Za tyle kupuje się NOWE auta z salonu - nie używane od żony lekarza z Niemiec, która do teraz płacze jak po stracie teściowej. Nawet nie od brokera. Bo od Brokera to pewnie się jeszcze taniej wyrwie. Normą jest uzyskanie rabatu 15% w markach premium w momencie otwarci
  15. Masz rację. Ten samochód jest bardzo fajny i z sentymentem patrzę na nie na ulicy. Ma mnóstwo cech pozytywnych, a i kilka wad jak każde auto. Gdybyś jednak miał w ręce 200K+ i stał przed wyborem OBK lub 520d xDrive lub 220d 4matic, lub Volvo V90 CC, lub Passat Alltrack, itp, itd, to myślę, że miałbyś wiele wątpliwości.
×
×
  • Create New...