Skocz do zawartości

bardzozlymisio

Użytkownik
  • Zawartość

    232
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O bardzozlymisio

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 30.07.1976

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    WB/KR/KWA
  • Auto
    był 2011 OBK diesel
    jest 2015 OBK 2.5
  • Zainteresowania
    knurzenie w stylu wolnym

Ostatnie wizyty

391 wyświetleń profilu
  1. Subaru Outback MY15

    @Tsunetomo, @Christoph też nie wiem na czym to polega, ale wszystkie te auta wielkich koncernów wydaja mi się jakieś takie nudne i bez wyrazu. Jeździłem w tym roku X5, 520GT, Q7, S4, nowym Paskiem i kilkoma innymi - to są super fury, mocniejsze, szybsze, wygodniejsze, większe, o wiele bardzie prestiżowe. A ja w dalszym ciagu z przyjemnością wsiadam do mojego niezbyt szybkiego czy prestiżowego OBK i cieszę się każdą sekundą jazdy. Może to jakieś zmiany w mózgu po 40-tce?
  2. Subaru Outback MY15

    Wjechać to na pewno wjedzie, ale mam wątpliwości, czy potem stamtąd wyjedzie...
  3. Subaru Outback MY15

    Prędzej będziemy 23 republika Federacji Rosyjskiej i przesiądziemy się na Patrioty Wtedy zamiast kapeluszy założymy uszanki i będzie grało....
  4. Subaru Outback MY15

    to zacznę może szukać już jakiegoś twarzowego stetsona
  5. Subaru Outback MY15

    Widzieliście OBK 2018? Mnie się ten nowy grill zupełnie nie podoba. Ten poprzedni mnie urzekł swoim wyglądem, a teraz toyotopodobna kicha się zrobiła - IMHO. Za to blind spot mi się podoba bardzo. Na te fidrygałki w środku kładę lachę. Codziennie rano i wieczorem proszę Buddę o rozum dla chłopaków z FHI, żeby w końcu wsadzili jakiś fajny silnik do Subaraków na rynek Europejski. Z niecierpliwością oczekuję 2020 kiedy to spodziewam się nowego OBK i mam nadzieję, że stylistycznie pójdą w stronę Ascenta. Jak zachowają mniej więcej styl i wielkość OBK i wsadzą jakiś rozsądny motor - to jesteśmy kumple. A jeśli dalej będą mordować 2.5i - to kapelusz i Skoda.
  6. Jaki rocznik wybrać

    Miałem OBK diesla - przejechał 150.000 bez awarii - nie wiem co się z nim teraz dzieje. Teraz mam OBK 2.5. Odpowiem w punktach, żeby było przejrzyście i żeby koledzy mogli mnie zlinczować podając precyzyjnie powody 1. Wejdź na allegro posortuj subaru/diesel i wpisz USZKODZONY SILNIK albo NOWY SILNIK ** 2. Nikt nie wie czy diesel padnie. Są takie, co jeżdżą kilkaset km (podobno - ja ich nie widziałem). 3. Podobno diesel został poprawiony. Nie wierz w to - na allegro jednak uszkodzone diesle są we wszystkich modelach w jakich były sprzedawane. 4. Po przesiadce z 240KM do 2.0d 150KM będziesz płakał - ale ukradkiem, bo to 2.5 w Volvo dupy nie urywa. 5. Po przesiadce z 240KM do 2.5i 175KM będziesz odrobinkę głośniej płakał - ale szybciej będzie ci ciepło w zimie. 6. W 2.5 częściej będzie gościł na Orlenie. Jeśli masz problemy z prostatą, jest to argument, żeby kupić 2.5. 7. Mój 2.5i ma przebiegu 65.000km - oleju nie bierze, no może 1-2mm na bagnecie ubywa na dystansie 15.000km - śpię spokojnie. 8. Skrzynia CVT w Subaru jest bardzo dobra. Tylko strasznie narzekają na nią goście w Skodach (zwłaszcza). 9. 2.5 da się jeździć dynamiczne, a na pewno dynamiczniej niż większość kierowców w Warszawie - tylko po co? 10. Jeszcze dynamiczniej jeździ STI, albo RS6 i też ma fajny napęd. 11. 2.5 ma przyjemny klang zwłaszcza pod obciążeniem przy 3-4k rpm (RS6 ma fajniejszy - a jak ci tu napiszą, że gówno prawda - nie wierz w to). 12. Jeśli zdecydujesz się na Subaru to kup benzynę, bo inaczej będziesz wylewał swoje żale TUTAJ 13. Chcesz używkę jak rozumiem - poszukaj 3.6, na forum są zawodnicy, którzy ściągnęli takie z USA - to chyba dobry pomysł. 14. Przejedź się Forkiem XT. 15. Kupiłbym jeszcze raz OBK 2.5. Post może nieco ironiczny, ale zawiera moje prawdziwe spostrzeżenia. ** tak tak, to na pewno pałowane, olej nie zmieniany, przekręcone, guma palona była, albo somsiad cukru do baku nasypał.
  7. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    Gama i ich dostępność w modelach. Bo naprawdę nie jestem w stanie zrozumieć, że w aucie o kształcie lodówki na kołach jest 2.0 turbo 240KM a w Levorgu, który wygląda jak rakieta z Bajkonuru jest jakiś 1.6 turbo i 70KM mniej. Do tego największe auto w gamie ma jeden ze słabszych silników.
  8. forester - hamowanie

    Oba hamulce bębnowe? Chyba coś ci się pomyliło.
  9. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    Zaledwie 100.000 więcej. A jakbyś chciał navi i skórę na siedzeniach to 200.000
  10. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    Ludzie z mojego otoczenia natomiast, kupują najczęściej nowe i jeżdżą nim do około 100.000 - 200.000 co zajmuje im co najmniej 5-10 lat, chyba ze auto jest mega awaryjne. Co również nie jest żadnym wyznacznikiem sytuacji na rynku, bo próba jest niewielka. Silniki benzynowe przeżywają renesans - może jeszcze nie do końca w Polsce ale na pewno w Europie. I coraz bardziej będzie widoczne, którzy producenci mają dobre benzyny a którzy nie. Tutaj myślę, że Subaru wypadnie nieźle - i w tym widzę szansę tej marki.
  11. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    Myślę, że powinieneś wziąć pod uwagę, że uczestnikami rynku samochodowego są różni ludzie. Jedni chcą mieć 260KM i fun, a inni wolnegossaka i spokojny sen. A patrząc na strukturę rynku, modele jakie się sprzedają, rejestracje nowych vs. używanych - to nowe auto po 3-5 latach to przywilej nielicznych Polaków. Nie mierz ludzi własną miarą, bo przeciętny somsiad to gość, który modli się do 12 letniego paska. Dlatego największym popytem cieszą się auta niezawodne (stąd sukces Octavii I gen.) a nie 1.0, 260KM z opcją funu.
  12. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    Jest też 2.0 DiT z 240KM - ale Impreza to z założenia kompakt na zakupy. Normalny człowiek nie potrzebuje w kompakcie 200 czy 240 KM - a jak jakiś potrzebuje to może kupić STi. Mam wrażenie, że wszyscy tutaj chcieliby, żeby każdy model Subaru miał osiągi STi, zużycie Skody Sdi i przejeżdżał milion kilometrów. A i zapomniałbym - żeby jeszcze fabrycznie wychodził z instalacją LPG. Mój 2.5 generujący 175KM to rodzinne kombi. Nie pali gumy z 4 kół, nie lata bokami, ani nie ma 5 do setki. Ale ma zalety - duża pojemność, niewysilony silnik. Wozi mnie. Nie udaje WRC. O to mi chodzi. Niedawno usłyszałem od taksiarza, że spora ich liczba myśli o zakupie auta z USA i wsadzeniu LPG. Jest całkiem spora grupa ludzi, którzy są świadomi jak silnik jest zbudowany i jaka może być jego trwałość. I ci ludzie będą szukać zwykłej dwulitrowej benzyny - może nawet więcej palącej, ale takiej która przejedzie 300.000km. A jeśli trwałość samochodów będzie spadać jak dotąd - to liczebność tej grupy wzrośnie. Pozostali pewnie się nabiorą na opowieści o 1.0 turbo, 200KM.
  13. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    Myślę, że w tej chwili zachodzą rewolucyjne zmiany na rynku motoryzacyjnym. Subaru może stać się bardzo pożądaną marką, z uwagi na swoje proste i dość trwałe samochody. Wielu tutaj krytykuje nową Imprezę z dwulitrową benzyna i 150KM pod maską. Bo? Bo w Polsce, a nawet na tym forum funkcjonuje fetysz STI. Tymczasem jest to fajny kompakt z trwałym klasycznym silnikiem 2.0 a nie 998ccm tri trubo, eco, air, blue, clean, power tec. Ani Skoda 1.2tsi z aspiracjami do bycia WRC. Subaru może w swojej niszy okazać się wygranym - bo sprzedając klasyczne, niewysilone, przyzwoite BENZYNOWE jednostki będzie dalej spokojnie sprzedawać swoje auta - zamiast kopać się z koniem w wyścigu wątpliwych jakościowo technologii. Boję się jednak, że ten stan okaże się przejściowy, bo nowe ekoterrorystyczne nakazy zmuszą Subaru do wyjścia z rynku europejskiego.
  14. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    Bardzo bym się zdziwił, gdyby napisał, że staczają się po równi pochyłej w otchłań. Ojciec Dyrektor wiele razy napisał też, że Boxer Diesel to świetny silnik - no bo chyba nikt się nie spodziewa, że będzie kąsał rękę, która go karmi.
  15. Czy jest sens wymieniać stację multimedialną w modelu OBK V

    To jest argument. A jak jest z rejestracją 3.6 w PL - nie ma z tym problemu?
×