mio1 Opublikowano 26 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2018 Tym bardziej szkoda ,bo ziomka skaleczono :-) WYRAZY WSPÓŁCZUCIA. Oby naprawa była szybka i bezbolesna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 26 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2018 No niestety w pierwszej fazie wkurw zawsze jest, zwłaszcza w miarę nowym aucie. Ale potem będzie jak nowe a w międzyczasie czymś zastępczym sobie pojeździsz. Grunt, że zdrowie bez szwanku to jest najważniejsze 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 (edytowane) Dokładnie, zdrowie najważniejsze. @Snuff, a może będziesz miał to szczęście i jako auto zastępcze trafi Ci się jakiś VAG ? Edytowane 27 Grudnia 2018 przez Blixten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moominko Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 @Snuff ciekawi mnie jaka będzie wycena szkód +/- ofc. W końcu i tak ubezpieczyciel paserati płaci (masz może zdjęcia paska po? z chęcią bym zobaczył) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 @Snuff wyrazy wspolczucia. Mialem identyczna akcję - tzn w tył paro miesięcznego XV wjechało mi Subaru Leone całe szczęście z prędkości 10 km/h i całe szczescie ubezpieczenie w pzu bezgotówkowo i bezprobleowo sie aso z ubezpieczycielem dogadało. Z tego co widzę do wymiany masz tylni zderzak, tylna belke, slizgi tylnego zderzaka, tylna klapę, tłumik. Na moje oko wycena będzie w granicach 15-17k pln ( u mnie za tłumik , zderzak, tylną belke , slizgi było poniżej 10k pln ) U ciebie dochodzi jeszcze klapa. najgorsze w tym wszystkim bedzie czas oczekiwania na czesci - ja czekalem ponad miesiąc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 20 godzin temu, Karas napisał: Zawsze możesz sprzedac XV'a i kupic dwuletniego XT'ka Z używkami to już bywa różnie, a też nie wiadomo, jaka sytuacja będzie na rynku za 2-3 lata. 20 godzin temu, GREGG napisał: XT poza jedynym plusem czyli zapasem mocy miał dla mnie kilka istotnych wad - np. brak Eyesight, stara platforma z gorszym prowadzeniem, multimedia i wyświetlacze już trochę leciwe itd. Dokładnie taki tok myślenia przeprowadziliśmy - i taniej, i bardziej nowocześnie, i wielkość na razie wystarczająca, i mocy żonie wystarczy, ale... 20 godzin temu, GREGG napisał: A ta moc w takim aucie czyli w suvie to potem się głównie przydaje w dyskusjach na forum niż w praktyce Mi jednak by się przydała Z dzisiejszym doświadczeniem z jazdy wolnossącym 2.0 i CVT wybrałbym jednak silnik 19 godzin temu, Snuff napisał: sprawdziłem strefy zgniotu, właściwie to passerati sprawdziło Nieciekawie Ważne, że Wy cali i zdrowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmbm Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-spalania/subaru-xv-2-0i-150-km-at-pomiar-zuzycia-paliwa/?fbclid=IwAR1GiY0JHBAyKl5NxCRdjuszEelEGgMHZfd4JdsT-f8-1GN_3VwA1FnGUws 6,4 w mieście? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skodziarz Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 14 minut temu, bmbm napisał: 6,4 w mieście? Przejeżdżając przez miasto obwodnicą, bez zatrzymywania, ze stałą prędkością 50km/h? Wykonalne! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 16 minut temu, Skodziarz napisał: Przejeżdżając przez miasto obwodnicą, bez zatrzymywania, ze stałą prędkością 50km/h? Wykonalne! Jak najbardziej wykonalne - jadąc przez miasto, z prędkością 50-70km/h, moje spalanie wyniosło minimalnie 6,5. .... a wtedy kiedy nie trafiam w zielone i jestem spóźniony, to zbliżam się do 11 litrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaMis Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 1 godzinę temu, bmbm napisał: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-spalania/subaru-xv-2-0i-150-km-at-pomiar-zuzycia-paliwa/?fbclid=IwAR1GiY0JHBAyKl5NxCRdjuszEelEGgMHZfd4JdsT-f8-1GN_3VwA1FnGUws 6,4 w mieście? Bardzo bym chciał ale jakoś niewykonalne w moim przypadku. 90 % jadę obwodnicą średnio 120 km/h troszkę korków albo wcale i poniżej 8,5 nie da się. Jeszcze przed zmiana oleju ( albo dlatego ze było cieplej) schodziłem do 7.8 ale to max możliwości z zamulającą jazdą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 5 godzin temu, Zyzol napisał: Mi jednak by się przydała Z dzisiejszym doświadczeniem z jazdy wolnossącym 2.0 i CVT wybrałbym jednak silnik Wiadomo moc warto mieć, mimo że ją ciężko wykorzystać Ale z drugiej strony XV ma swoje istotne zalety... Ja się przedtem najeździłem mocnym autem i może dlatego już mi tak bardzo mocy nie było potrzeba a do tego ten zestaw wolnossący z CVT sprawuje się dużo lepiej niż można by się spodziewać patrząc tylko na suche dane techniczne... 3 godziny temu, MaMis napisał: albo dlatego ze było cieplej Zima = spalanie od 0,5 do 1 litra więcej na setkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 23 godziny temu, MaMis napisał: Z innej beczki. Jadąc dzisiaj autostrada zauważyłem ze przy prędkości ok 120 km/h obroty utrzymywane są na około 2.2-2.5 tys a skrzynia bardzo rzadko używa 7 „biegu” gdy przejdę w tyb manualny o ręcznie wbije 7 obrotybsoadaja poniżej 2 tys. Zauważyłeś, że przy tej samej prędkości - załóżmy 120 km/h - jak załączysz tempomat, to masz 6 przełożenie a jak go wyłączysz, to 7? Mowa oczywiście o takich samych warunkach - płaskim terenie itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaMis Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 Muszę przetestować. Do tej pory nie zauważyłem takiej zależności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krakbar Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 Może to zależy także od ustawienia przyspieszania przy tempomacie? Kiedyś sprawdzę. Póki co jeżdżę na standardowym, a jest jeszcze o jeden stopień szybsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaMis Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 (edytowane) Raczej nie ma znaczenia bo mowa o jeździe na płaskim odcinku bez konieczności przyspieszania. Jeżdżę na pośrednim ustawieniu temp. Po krótkim teście przy 120 km/h stwierdzam ze jadąc „nogą” odrobine wcześniej skrzynia wbija 7 w porównaniu do tempomatu. Raczej nie ma pływy na spalanie. Zauważyłem również ze spalanie chwilowe jest bardzo podobne przy 120 gdy skrzynia pracuje na 6 czy 7. Obroty silnika różnią się nieznacznie. Edytowane 28 Grudnia 2018 przez MaMis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 20 godzin temu, Zyzol napisał: Z używkami to już bywa różnie, a też nie wiadomo, jaka sytuacja będzie na rynku za 2-3 lata. Dokładnie taki tok myślenia przeprowadziliśmy - i taniej, i bardziej nowocześnie, i wielkość na razie wystarczająca, i mocy żonie wystarczy, ale... Mi jednak by się przydała Z dzisiejszym doświadczeniem z jazdy wolnossącym 2.0 i CVT wybrałbym jednak silnik Nieciekawie Ważne, że Wy cali i zdrowi Z calym szacunkiem jakie gorsze prowadzenie XT wzgledem XV?:) Jechalem nowa Impreza na SGP i szalu nie bylo.Gumowy uklad kierowniczy nie dajacy zupelnie poczucia co sie dzieje z kolami. XT18 (o STI nie wspomniajac) prowadzi sie o niebo pewniej i przewidywalniej.Brak ES czy wyswietlacze to rzecz wzgledna.Nie wplywaja u mnie na decyzje o zakupie auta. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 @Lisek o prowadzeniu nie pisałem Forka ostatecznie nawet nie testowaliśmy, więc nie mam pojęcia, jak ma się jeden do drugiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 Godzinę temu, Lisek napisał: Z calym szacunkiem jakie gorsze prowadzenie XT wzgledem XV?:) Jechalem nowa Impreza na SGP i szalu nie bylo.Gumowy uklad kierowniczy nie dajacy zupelnie poczucia co sie dzieje z kolami. XT18 (o STI nie wspomniajac) prowadzi sie o niebo pewniej i przewidywalniej.Brak ES czy wyswietlacze to rzecz wzgledna.Nie wplywaja u mnie na decyzje o zakupie auta. Odczucia z jazdy wydają się być mocno indywidualne... Miałem okazję pojeździć wszystkimi wymienionymi autami po torze (fakt, warunki zimowe) i XT pod względem prowadzenia wypadł w moim odczuciu gorzej od SGP (Impreza/XV), a z kolei SGP było dosyć bliskie STI. Ale ja niedzielny kierowca jestem i być może nie wychwytuję rzeczy naprawdę istotnych. Niemniej wrażenia mam odmienne od Twoich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 Jak na 2.0 150KM i raczej nie duże auto, to XV słabo coś przyspiesza - ciut ponad 10sek, powinno być wysokie 8sek lub niskie 9sek, ale CVT widać zabija osiągi, wbrew temu co niektórzy piszą, że pozwala optymalniej wykorzystać moc https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-przyspieszenia/subaru-xv-2-0i-150-km-at-przyspieszenie-0-100-km-h/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaMis Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 Jeśli wciśniesz buta w CVT nie masz strat które powstają w normalnej skrzyni przy zmianie biegów. Pomijając doznania dźwiękowe cvt powinna szybciej przyspieszać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 1 godzinę temu, Korton napisał: Jak na 2.0 150KM i raczej nie duże auto, to XV słabo coś przyspiesza - ciut ponad 10sek, powinno być wysokie 8sek lub niskie 9sek, ale CVT widać zabija osiągi, wbrew temu co niektórzy piszą, że pozwala optymalniej wykorzystać moc https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-przyspieszenia/subaru-xv-2-0i-150-km-at-przyspieszenie-0-100-km-h/ może nie duże ale ciężkie około 1,5 tony, w dodatku napęd na obie osie robi swoje. Odkąd pojawiło się na rynku nigdy nie było to szybkie auto. Jedynie z diesla coś można było wykrzesać ale w nowym modelu nie ma tego motoru. To nie jest auto dla osób poszukujących szybkiego auta i tyle. Chcesz dynamiczne wozidło w podobnym segmencie to kupijesz cos z tsi lub t-gdi. Do XV powinni dołaczac kapelusz w zestawie hehe 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 20 minut temu, Karas napisał: może nie duże ale ciężkie około 1,5 tony, w dodatku napęd na obie osie robi swoje. Odkąd pojawiło się na rynku nigdy nie było to szybkie auto. Jedynie z diesla coś można było wykrzesać ale w nowym modelu nie ma tego motoru. To nie jest auto dla osób poszukujących szybkiego auta i tyle. Chcesz dynamiczne wozidło w podobnym segmencie to kupijesz cos z tsi lub t-gdi. Do XV powinni dołaczac kapelusz w zestawie hehe Ok, ale z manualną skrzynia biegów jestem pewien, że przy tej mocy niskie 9sek do 100km/h było by w zasięgu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 16 minut temu, Karas napisał: Do XV powinni dołaczac kapelusz w zestawie hehe Kapelusz jest zajęty dla najlepszej marki na S, nam pozostaje coś takiego raczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 58 minut temu, MaMis napisał: Jeśli wciśniesz buta w CVT nie masz strat które powstają w normalnej skrzyni przy zmianie biegów. Pomijając doznania dźwiękowe cvt powinna szybciej przyspieszać. 'Straty' to niezbyt dobre słowo. Akurat jeśli o straty chodzi, CVT jest gorsze nawet od hydraulicznego automata (żeby przesunąć łańcuch potrzeba jednak trochę siły). Natomiast oczywiście CVT skraca (lub raczej eliminuje) czas stracony na rozpinanie i spinanie napędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 34 minuty temu, Korton napisał: Ok, ale z manualną skrzynia biegów jestem pewien, że przy tej mocy niskie 9sek do 100km/h było by w zasięgu nie ma szans poprzednik z manualem: Panowie nie ma co gdybac. Subaru całkowicie odeszło od produkcji "szybkich" aut na rzecz aut bezpiecznych i dla każdego czy wam się to podoba czy nie. A że kiedyś zdobywało trofea w wrc... To było dawno dawno temu. Teraz rzadzi : i kapelusz w zestawie pewnie dają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się