FanSub Opublikowano 3 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 11 godzin temu, Snuff napisał: hmm widzę, że ten rodzaj "grzyba" szybko się rozprzestrzenia i atakuje już nasze stacje multimedialne bez maseczki na twarz nie wsiadaj do XV... a tak na poważnie, ciekaw jestem co serwis z tym zrobi A może w instrukcji jest opisany sposób resetuj stacji (jakaś sekwencja przycisków lub przyciśnięcie jakiegoś przez określony czas). Prawdopodobnie reset poprzez odkrecenie klemy aku też by pomógł, choć nie wiem, czy w Subaru wiąże się to z ryzykiem rozkodowania komputera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 1 minutę temu, FanSub napisał: A może w instrukcji jest opisany sposób resetuj stacji (jakaś sekwencja przycisków lub przyciśnięcie jakiegoś przez określony czas). Prawdopodobnie reset poprzez odkrecenie klemy aku też by pomógł, choć nie wiem, czy w Subaru wiąże się to z ryzykiem rozkodowania komputera. Jak pisałem kilka postów wyżej, wciśnięcie lewej gałki na ponad 10 sekund powoduje zimny restart stacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 3 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 (edytowane) O sorry, nie doczytałem, co Aflinta napisał na temat resetuj. Wywazam otwarte drzwi... Teraz, FanSub napisał: Edytowane 3 Grudnia 2018 przez FanSub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skodziarz Opublikowano 3 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 31 minut temu, aflinta napisał: Jak pisałem kilka postów wyżej, wciśnięcie lewej gałki na ponad 10 sekund powoduje zimny restart stacji. Kurcze, u mnie ten sposób nie działa - choćbym nie wiem, ile trzymał, to on (ten Starlink, - ani ta Starlink ani to Starlink mi nie pasuje ) się po prostu usypia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 4 minuty temu, Skodziarz napisał: Kurcze, u mnie ten sposób nie działa - choćbym nie wiem, ile trzymał, to on (ten Starlink, - ani ta Starlink ani to Starlink mi nie pasuje ) się po prostu usypia U mnie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarthecat Opublikowano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 Znalazłem na YT film jak działa CVT w WRX, ale poza drobnymi niuansami jak możliwość przełączenia w tryb sport i zmianę charakterystyki, można to spokojnie odnieść do naszych pojazdów. Wydaje mi się, że gość wyjaśnia szerzej niż Pertyn co, jak, dlaczego i jak jeździć naszym automatem. Mimo, że jest to WRX to myślę, że nam też podpasuje bo obserwacje zachowania się auta pokrywają się. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelP76 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2018 On 11/29/2018 at 12:15 PM, bmbm said: Mi tego samego dnia, co odebrałem auto, ktoś przywalił w drzwi kierowcy na parkingu Życie, pierwsze "puknięcie" mam od razu za sobą i mam spokojną głowę totalnie No to jesteś lepszy ode mnie. Samochód odebrałem (w czerwcu) w piątek. Syn w sobotę rano oparł się kierownicą roweru żeby zaglądnąć do środka. Poinstruowałem go może porysować samochód i dla przykładu pokazałem rysy na Toyocie i Renault i spytałem czy chce żeby Subaru też było porysowane. Potem podszedłem z nim do Subaru, żeby pokazać co robił i powiedzieć żeby tak nie robił. Patrzę a tam rysa :). Dobrze że w poniedziałek nakłałem powłokę ceramiczna i rysy nie widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
newstanior Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Panowie ktoś jeździ wersja 1.6??? Jakiś komentarz, uwagi... W internecie czytałem że słabo...:) Niestety wersji 2.0 już nie ma dostępnej i nie wiadomo kiedy będzie.. dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 52 minuty temu, newstanior napisał: Panowie ktoś jeździ wersja 1.6??? Jakiś komentarz, uwagi... W internecie czytałem że słabo...:) Niestety wersji 2.0 już nie ma dostępnej i nie wiadomo kiedy będzie.. dzięki Było tu już opisane kilka razy. Kwestia gdzie chcesz jeździć i w ile osób? Andrzej Koper wspominał, że 2.0 wrócą około połowy przyszłego roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
newstanior Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 1 godzinę temu, aflinta napisał: Było tu już opisane kilka razy. Kwestia gdzie chcesz jeździć i w ile osób? Andrzej Koper wspominał, że 2.0 wrócą około połowy przyszłego roku. Dzwoniłem dzisiaj do Subaru nie mają wiedzy kiedy znowu pojawi się wersja 2.0. Hybryda raczej nie w 2019... Jazda głównie po mieście (żona do pracy), wyjazdy w góry, czasem autostrada użytkowany raczej przez żonę, wyjazdy - 4 osoby, w tym 2 małych dzieci Żona jezdzi obecnie honda jazz 3 1.2 :))) dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 24 minuty temu, newstanior napisał: Dzwoniłem dzisiaj do Subaru nie mają wiedzy kiedy znowu pojawi się wersja 2.0. Bo tego pewnie nawet centrala jeszcze nie wie - trzeba przygotować auta pod badania emisji w standardzie WLTP i potem je przeprowadzić, co nawet dla dużych koncernów nie jest prostym zadaniem, jak pokazały ostatnie miesiące Przejedź się sam 1,6 i będziesz wiedział, czy ci wystarczy do szczęścia, czy lepiej zaczekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 15 minut temu, newstanior napisał: Żona jezdzi obecnie honda jazz 3 1.2 :) Zabierz żonę do salonu Subaru i niech odbędzie jazdę testowa tym 1.6 . Być może będzie dla niej wystarczające ja mam porównanie subarowskie 2.0i fb20 vs hondowskie 1,8i i 1.5i oba na vtec'u. Napisze krótko oba silniki hondy to kipiace mocą demony w porównaniu z FB 2.0i w XV I gen. Niestety masa Subaru 1,5 tony i stały napęd robią swoje. imo 114 koni + mikro moment obrotowy+ 1,5 tony wagi = auto do dostojnego przemieszczania się po miescie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
newstanior Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 35 minut temu, GREGG napisał: Przejedź się sam 1,6 i będziesz wiedział, czy ci wystarczy do szczęścia, czy lepiej zaczekać to obowiązkowo chciałem tylko podpytać kolegów którzy "śmigają" wersja 1.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Godzinę temu, newstanior napisał: Hybryda raczej nie w 2019... Jeżeli miałoby to być coś takiego jak w USA zaprezentowali to raczej nie tęskniłbym... wygląda na naprędce stworzony prototyp niż dobrze przemyślaną konstrukcję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
newstanior Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 36 minut temu, Karas napisał: ja mam porównanie subarowskie 2.0i fb20 vs hondowskie 1,8i i 1.5i oba na vtec'u. Napisze krótko oba silniki hondy to kipiace mocą demony w porównaniu z FB 2.0i w XV I gen. Niestety masa Subaru 1,5 tony i stały napęd robią swoje. imo 114 koni + mikro moment obrotowy+ 1,5 tony wagi = auto do dostojnego przemieszczania się po miescie ciekawe czy to samo będę mógł powiedzieć o jazzie po jeździe próbnej subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 36 minut temu, Karas napisał: Zabierz żonę do salonu Subaru i niech odbędzie jazdę testowa tym 1.6 . Być może będzie dla niej wystarczające ja mam porównanie subarowskie 2.0i fb20 vs hondowskie 1,8i i 1.5i oba na vtec'u. Napisze krótko oba silniki hondy to kipiace mocą demony w porównaniu z FB 2.0i w XV I gen. Niestety masa Subaru 1,5 tony i stały napęd robią swoje. imo 114 koni + mikro moment obrotowy+ 1,5 tony wagi = auto do dostojnego przemieszczania się po miescie A czy ktoś z Was ma doświadczenia z jazdy z silnikiem FB 20, a le z napędem tylko na 1 oś (np. poprzednia Impreza w niektórych wersjach)? Gdyby do również znanych mi VTEC- ó w dodać stały napęd na 4 koła, to też lepiej by nie było. Na marginesie, to 1,8 VTEC, 140, a później 142 km wcale nie grzeszy aż tak wielką dynamiką w porównaniu do FB 20. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 8 minut temu, newstanior napisał: to obowiązkowo chciałem tylko podpytać kolegów którzy "śmigają" wersja 1.6 Przy normalnej jeździe po mieście za wyjątkiem czasem wyższych obrotów jakiejś przepaści do 2,0 nie ma, różnica jest widoczna w trasie przy komplecie pasażerów. Musicie się przejechać i sami stwierdzicie czy warto czy nie. Jakbym kupował jako drugie auto do domu to 1,6 bym wziął, jako jedyne*.... wziąłem 2,0. *Mam jeszcze turbo więc moje oczekiwania mogą być inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 42 minuty temu, newstanior napisał: chciałem tylko podpytać kolegów którzy "śmigają" wersja 1.6 Chyba jeszcze nikt się tutaj nie ujawnił jako posiadacz 1,6 - także poza testami nikt większego doświadczenia nie posiada Może 1,6 do miasta wystarczy, jak pisze @aflinta ale 2,0 zaskakująco ładnie się sprawuje w parze z CVT i jest to auto nie tylko na przepychanie się w korku, w trasie też dobrze daje sobie radę (przy okazji - jest to inny silnik niż w XV poprzedniej generacji). Różnica w cenie do 1,6 nie była wielka. Ja bym na twoim miejscu tego 1,6 potestował, możesz też kogoś z posiadaczy 2,0 poprosić o przejażdżkę i pewnie potem będziesz chciał poczekać na 2,0 w ofercie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 1 godzinę temu, FanSub napisał: Gdyby do również znanych mi VTEC- ó w dodać stały napęd na 4 koła, to też lepiej by nie było dokładnie tak niestety żaden z tych motorów w Hondzie nie był oferowany z napędem awd . 1 godzinę temu, FanSub napisał: Na marginesie, to 1,8 VTEC, 140, a później 142 km wcale nie grzeszy aż tak wielką dynamiką w porównaniu do FB 20. dynamikę w Hondzie czuć na plecach po wdepnięciu pedału gazu w podłogę, W fb20 jakoś mniej Ale wracając do tematu imo lepiej w 1,5 tonowym aucie miec 150 koników niz 114 tzn przydają się w szczególności poza miastem a i tak nie jest to jakieś wow bo imo optymalnym silnikiem w XV byłoby coś w okolicach 180 koni i 250 Nm ale jak się nie ma co się lubi to wiadomo . imo mam wrażenie że ciężki okres nastał dla Subaru w EU tzn nie mają za bardzo co sprzedawać. Wycofano Forestera XT, STI, Levorga, Diesla, XV 2.0i... na placu boju został forek 2.0i , XV 1,6i oraz OBK 2,5i. - tylko 3 auta w ofercie i wszystkie imo bez szału . Czy sprzedawcą uda się przekonac klientów że to wystarczy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 46 minut temu, Karas napisał: tylko 3 auta w ofercie i wszystkie imo bez szału Jest jeszcze Impreza (również 2.0), ciągle wisi w ofercie Levorg (pewnie do wykończenia magazynu) i BRZ - ale ten to nisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 54 minuty temu, Karas napisał: Wycofano Forestera XT, STI, Levorga, Diesla, XV 2.0i... na placu boju został forek 2.0i , XV 1,6i oraz OBK 2,5i. - tylko 3 auta w ofercie i wszystkie imo bez szału . Czy sprzedawcą uda się przekonac klientów że to wystarczy No faktycznie słabo to wygląda Oferta silnikowa plasuje markę istotnie jako rodzinne, bezpieczne auta do spokojnej jazdy. Rzecz w tym, że na dynamikę w OBK narzekała nawet moja Żona, a raczej w długie trasy nie jeździła. No cóż, repozycjonowanie brandu. W tych wozach trudno mówić o emocjach z jazdy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Jak spojrze na obecna oferte Subaru w Austrii, to mnie zniecheca do kupienia nowego auta. Pozostane przy Levorgu. Outback 2,5i to tylko dla komfortu bym wybieral. Poza tym bieda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 A Dyrekcja bedzie nas przekonywac (co czynila juz wieloktronie) ze jest super ,wychodza same nowe modele ktore sa dynamiczne i wogole super och ach.... Mam STI MY 16 i XT18 i gdybym mi ktores ukradli badz mialbym wypadek i musial je czyms zastapic to w Subaru nie ma czym zatem wizyta u konkurencji murowana.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 W zasadzie do końca przyszłego roku można salony pozamykać, przynajmniej na prądzie dealerzy zaoszczędzą a sprzedawać i tak nie ma czego Zobaczymy, co się za rok pojawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba999 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 2 godziny temu, GREGG napisał: Chyba jeszcze nikt się tutaj nie ujawnił jako posiadacz 1,6 - także poza testami nikt większego doświadczenia nie posiada Może 1,6 do miasta wystarczy, jak pisze @aflinta ale 2,0 zaskakująco ładnie się sprawuje w parze z CVT i jest to auto nie tylko na przepychanie się w korku, w trasie też dobrze daje sobie radę (przy okazji - jest to inny silnik niż w XV poprzedniej generacji). Różnica w cenie do 1,6 nie była wielka. Ja bym na twoim miejscu tego 1,6 potestował, możesz też kogoś z posiadaczy 2,0 poprosić o przejażdżkę i pewnie potem będziesz chciał poczekać na 2,0 w ofercie Chyba dobry moment aby się ujawnić i podzielić się z wami moimi odczuciami co do XV 1,6. Autko odebrane początkiem października, użytkowane przez żonę czasami jak pozwoli też przeze mnie (nacodziej śmigam Forkiem 2.5xt). Żona zachwycona (wcześniej Audi A3 130hp), jazda głównie do pracy, szkoly, zakupy. Na brak mocy nie narzeka, przy takim użytkowaniu spalanie w okolicy 8.5 l/ 100. Co do moich odczuć poprostu lubię to auto, wiadomo nie jest to auto wyścigowe lecz też nie jest tak źle jak niektórzy to opisują (w większości pewnie Ci co nigdy tym autem nie jeździli), nie zauważyłem abym był zawalidrogą ruszając na swiatlach, skrzynia CVT daje radę jak już się ją wyczuje i "nauczy". Na autostradzie nie ma problemu rozpędzić się do większych prędkości. Szczerze mówiąc to jeszcze nigdy nie było potrzeby aby wkręcić obroty powyżej 5 tyś, do normalnego przemieszczania jest to zakres 2-3 tyś. obr/min i autko żwawo przyśpiesza na równi z innymi, tak jak pisałem kwestia wyczucia CVT. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się