Skocz do zawartości

PawelP76

Nowy
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O PawelP76

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów
  • Auto
    Toyota Yaris Verso 1.3 (pełnoletnia), Renault Grand Espace 2.0T ('06), czekam na XV 2.0 Exclusive Quartz Blue Pearl
  1. Nowy XV II-generacji

    Tak z ciekawości, kiedy składałeś zamówienie? Ja na początku kwietnia, termin koniec maja/początek czerwca. Oby w maju bo te kilka dni może być dosyć kosztowne.
  2. Nowy XV II-generacji

    Tak to jest np. w Sharanie, ale nie w Tiguanie. Handlowiec tłumaczył to pozycją znaczka w Tiguanie (za wysoko) i dlatego kamera jest nieosłonięta ale ze spryskiwaczem.
  3. Czego słuchacie 'za kółkiem'?

  4. I niestety nie można z tego zrezygnować. Rozumiem, że dla niektórych komfort bezkluczykowego użytkowania samochodu jest wart każdych pieniędzy, ale nie dla każdego. W moim Espace po odejściu samochód sam się zamyka i po dotknięciu klamki otwiera ale jak zamknę samochód pilotem to dotknięcie klamki nie otwiera go. Jak jestem już w środku, bez względu na to jak został otwarty, kartę mogę mieć w spodniach albo w czytniku i samochód zapala po naciśnięciu Start. I właśnie taki chciałbym mieć wybór a nie być zmuszonym do używania systemu bezkluczykowego. Mimo że posiadam system bezkluczykowy to i tak zawsze zamykam samochód pilotem. Takie mam przyzwyczajenia i nie uważam tego za niewygodne. Niestety producenci tak jak banki (karty zbliżeniowe) narzucają swoją wolę klientom, szkoda że Subaru też idzie tą drogą i nie daje wyboru. Tzn. wybór jest, albo bogatsza wersja z systemem albo biedniejsza bez ale to nie jest praktyczny wybór :-(
  5. Gdy byłem na etapie wyboru samochodu i rozmawiałem ze sprzedawcą Mercedesa zadałem mu pytanie na temat zabezpieczeń. Pokazał swój kluczyk do CLA i wyjaśnił, że ma możliwość wyłączenia nadajnika. Po prostu trzeba w sobie wyrobić nawyk aby wyłączając samochód wyłączyć nadajnik (czyli w sumie 2 krotne 'kliknięcie') i po problemie. Dlaczego inni producenci nie dają możliwości wyłączenia zasilania pilota tego, bez zaprzęgania teorii spiskowych, nie sposób wyjaśnić.
  6. Nowy XV II-generacji

    Dla mnie były ważne: AWD, prześwit, EyeSight, w miarę kompaktowy (żeby nie był za duży) i oby był bezawaryjny jak moja staruszka Yaris (też Made in Japan). Kolor wybrałem Quartz Blue. Również długo myślałem nad Sunshine Orange, ale w końcu wygrał rozsądek. Nie chce żeby było widać na kilometry kto jedzie :-).
  7. Nowy XV II-generacji

    Dzięki za link, przyda się do zaznajomienia przed odbiorem XV :-)
  8. Nowy XV II-generacji

    Czy ktoś z posiadaczy XV 2018 mógłby dać znać, czy multimedia w XV odczytują pliki w formacie flac?
  9. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    A czy to wina Subaru, że faszystowska UE narzuca limity na wyimaginowane emisje gazów cieplarnianych? Muszą się dostosować, robią to i chwała im za to. Mogliby przecież sprzedawać mocne silniki na pozostałych rynkach a UE sobie odpuścić. W końcu 96.4% to nie 3.4%, a mimo wszystko jakoś się jeszcze męczą z tymi regulacjami pasożytów z Brukseli. Zamiast narzekać na politykę silnikową Subaru może czas zacząć pisać petycje do polityków, żeby przestali brać łapówki i nie popierali chorych pomysłów zmniejszania emisji CO2, który to jak wiemy jest potrzebny dla roślin, które to później wytwarzają tlen.
  10. SUBARU XV

    W grudniu przejechałem się Vitarą 1.4T z AT. Całkiem przyjemny samochód. Kilka tygodni później jeździłem SX4 ale z manualną skrzynią biegów. Tym razem z żoną siedzącą na tylnej kanapie oraz jej koleżanką. Po jeździe narzekały że z tyłu głośno. Nie wiem czy narzekała by na XV bo nie miała okazji. Masz porównanie? Nie sprawdziłem czy automat w Vitarze, który podejrzewam jest taki sam jak w SX4, ma możliwość redukcji biegów manetkami w trybie D. Dlatego podczas jazdy SX4 zapytałem dealera i poinformował mnie że niestety nie ma. Można redukować manetkami ale w trybie M. Czy mógłbyś potwierdzić/zaprzeczyć?
  11. EyeSight, czyli Wzrok

    Grafiką którą podałeś wygląda mniej więcej jak to co dostałem od dealera tj. skan odnośnie 'zakazanego' obszaru. Wydaje mi się że odnosi się to do modelu XV ze względu na ten tekst: Profhibited area for model with EyeSight (including with HBA') Wychodzi na to że obszar dostępny do montażu do 335mm od 'krawędzi szyby', gdzie ta krawędź to faktycznie 'Ceramic line' cokolwiek by to znaczyło (nie mam jeszcze XV). Zastanawiam się czy rejestrator, który nie ma ekranu np. BlackVuew DR750S czy DOD RC500S stanowiłby jakiś problem. Ma ktoś może zainstalowany? Poniżej nieco więcej informacji dlaczego nie można nic tak instalować: There must be no oil film, dirt, scratch or fogging that obstructs the forward visibility of the stereo camera. Do not stick or attach the aftermarket parts on the prohibited area. If abnormality of the funciton occurs due to light reflection or glass reflection, even though placed outside the prohibited area, change the attachment position or installation position. In addition, placing a navigation system, ETC device or an object on the dashboard will cause reflection on the windshield glass, affecting the recognition of the stereo camera, thus causing the function not to operate correctly.
  12. SUBARU XV

    Oby się sytuacja odnośnie kradzieży nie zmieniła gdy XV v.2 stanie się bardziej popularny :-) A jak wygląda sprawa z systemem start-stop? Czy jego wyłączenie działa jak w Jeep'ie tzn. aby zaczął działać ponownie trzeba go włączyć czy powraca do domyślnych ustawień? Jeśli powraca do ustawień domyślnych to czy jest możliwość zmiany tych ustawień domyślnych (żeby domyślnie był wyłączony)?
  13. SUBARU XV

    Czy ktoś z posiadaczy XV orientuje się czy jest możliwość 'deaktywacji' dostępu bezkluczykowego, chociażby tylko po to żeby zmniejszyć ryzyko kradzieży 'na walizkę' ? I czy możliwa jest deaktywacja systemu start-stop lub jego inwersja żeby był włączony wyłącznie wtedy gdy tego sobie zażyczymy?
  14. SUBARU XV

    Szperając na japońskiej stronie Subaru znalazłem informacje na temat Forestera 2.0XT EyeSight Smart Edition: https://www.subaru.jp/forester/smartedition/ Na jednym ze zdjęć: widać światła, które działają światła adaptacyjne, które pozwalają na zmianę świateł drogowych na mijania dla wycinka oświetlanej powierzchni. U nas rzecz jasna XT nie ma EyeSight ale nowe XV ma EyeSight, chyba najnowszej generacji, oraz High Beam Assist. Czy w aktualnym modelu XV światła działają na podobnej zasadzie czy jest to wyłącznie zmiana z drogowych na mijania i na odwrót? Ponadto czy można regulować czułość a jeśli nie to czy robi to na tyle efektywnie, że nadjeżdżający z naprzeciwka nie migają światłami?
×