Skocz do zawartości

krakbar

Nowy
  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O krakbar

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Subaru XV 2.0i MY2018
  • Zainteresowania
    Jazda na rowerze, elektronika, audio, systemy IT.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. krakbar

    Nowy XV II-generacji

    Dzięki Panowie, to zderzak. W sumie faktycznie nie za bardzo to widać, bo zauważyłem dopiero na myjni. A gdybym trafił jakieś większe przytarcie, to czy postępuje się tradycyjnie? W sensie papier ścierny, ew. szpachla, baza i lakier? Myślałem nawet o czujnikach parkowania, ale one chyba za szybko pikają, a zdarza mi się manewrować na kilka cm, więc raczej nie mają sensu. A zresztą już przejrzałem filmiki na YT. Bułka z masłem, ale póki co to to wyczyszczę i zostawię. Temat zamknięty
  2. krakbar

    Nowy XV II-generacji

    W końcu musiałem zapłacić z moje lenistwo i wyjeżdżanie z miejsca postojowego "na styk". Zauważyłem, że przechodzi z 3-4 cm zapasu i zacząłem wyjeżdżać na raz, zamiast na dwa i tym razem się przeliczyłem i podrapałem mojego Subka. Co najlepiej zrobić w takim przypadku? ASO, jakiś inny lakiernik, samemu? Zauważyłem to dopiero na myjni, więc faktycznie musiałem zahaczyć minimalnie i zagięcia żadnego nie ma. Pytam, bo jeszcze nie miałem podobnego problemu. Przynajmniej, nie w swoim samochodzie Będę wdzięczny za sugestie.
  3. krakbar

    Nowy XV II-generacji

    Teraz zauważyłem. Wygląda mi jednak, że nie jest płytszy o całą wysokość załamania, ale nieco mniej. Akurat na wysokość mi miejsca nigdy nie brakowało, no i półkę zawsze można zdjąć. Natomiast w plug-in hybrid, jest już zdecydowanie za płytki. Ciekawi mnie bardziej jak czuć te dodatkowe 60 Nm momentu, to w sumie ok 30% więcej.
  4. krakbar

    Nowy XV II-generacji

    Bagażnik jest taki sam. Zabrano schowek pod podłogą i kilkanaście litrów ze zbiornika paliwa. Ma bodajże 48 litrów teraz. Co nie jest aż tak straszne, bo spalanie hybrydowej 15ki wg normy WLTP to ok 6.6 l/100 km
  5. krakbar

    Nowy XV - aktualizacje softu

    Dokładnie. Ja korzystam z Android Auto podpiętego do stacji, natomiast wyświetlanie najbardziej istotnych wskazówek na górnym wyświetlaczu to coś czego w AA brakuje. Jest to bardzo wygodna opcja map wbudowanych. Jak w czerwcu będą z 2018Q3 to i tak całkiem nieźle.
  6. krakbar

    Pozdrawiamy sie :)

    Tak Baja... :-)
  7. krakbar

    Pozdrawiamy sie :)

    Z wczoraj. Pozdrawiam, chyba Forka srebrnego, ze świnką, na parkingu Dobrej Wypożyczalni w Beskidzie Wyspowym. Ja niestety bez świnki (jeszcze) i bez telefonu (zdjęcia). Ok godziny 10-11. A tak przy okazji, na terenie posesji stał fajny Subek, o nadwoziu typu pickup. Czy to jakiś Legacy?
  8. krakbar

    Nowy XV II-generacji

    Do hałasu na podczas szybszej jazdy, to dokładają się głównie relingi i lusterka. Dźwięk silnika jest ogólnie przyjemny moim zdaniem. Ma niemęczącą częstotliwość nawet przy duszeniu gazu do spodu. Jak jechałem na święta do domu, przy bezwiecznej pogodzie, i prawie pustej autostradzie to sam się zdziwiłem jak zerknąłem na licznik, który pokazywał 186-190 km/h. Od razu mówię, że nie jeżdżę tak szybko, a na tempomat wrzucam 150, lub 120 przy dużym ruchu i ew przyśpieszam, jak chcę kogoś szybko wyprzedzić. Wtedy chciałem odjechać jakiemuś bardzo dziwnie zachowującemu się kierowcy. W drodze powrotnej natomiast miałem bardzo silny wiatr czołowy i skośny, i tam już jazda 150, była bardzo głośna i wymagała kontrowania. Do tego Subek pił wachę jak smok. A żeby nie było tak źle, niedawno wracałem z biegówek Zakopianką. Z racji robót drogowych większość trasy jedzie się 80 - 100 km/h, wtedy spalanie miałem 5.6-5.8 l, czyli katalogowe.
  9. krakbar

    Nowy XV II-generacji

    Może to zależy także od ustawienia przyspieszania przy tempomacie? Kiedyś sprawdzę. Póki co jeżdżę na standardowym, a jest jeszcze o jeden stopień szybsze.
  10. krakbar

    "offroad" w subaru XV ;-)

    Po śniegu jeździ się super. A po lodzie jeszcze lepiej. Miałem to szczęście, że dzisiejsza edycja SJS w Krakowie, wypadła w zimowych warunkach. Wszystkie ćwiczenia były na śniegu, a płyta poślizgowa był bardziej śliska niż lód. ;-). Szkolenie bardzo fajne, ze 40 minut teorii, następnie sporo jeżdzenia i na koniec mniej niż 5 minut o EyeSight (dzięki temu, było więcej jeżdżenia). Poważnie myślę, o wykupieniu II stopnia.
  11. krakbar

    Nowy XV II-generacji

    Niestety jak niestety. Ja właśnie wybrałem Subaru m.in. ze względu na ich konserwatywne podejście do designu.
  12. krakbar

    "offroad" w subaru XV ;-)

    Ponieważ na początku miałem w nawigacji odznaczoną opcję unikaj dróg gruntowych, to trochę po szutrach, kamieniach i łąkach pojeździłem. Daje sobie radę całkiem dobrze. Raz miałem nawet całkiem stromy podjazd, z miejscami luźnym podłożem, co miejscami miał pod 15 stopni (średnio ok 7), poszło zaskakująco dobrze. Taka górska droga dla ciągników w okolicach Wisły.
  13. krakbar

    Opony na zimę

    Może dlatego, że w US, w wielu stanach jak spadnie śnieg to się po prostu zamyka szkoły, urzędy etc. ;-). I to tak od mniej więcej środka szerokości geograficznej, na południe, oczywiście z wieloma wyjątkami.
  14. krakbar

    Opony na zimę

    Na stronie Bridgestone Duelery są oznaczone jako letnie. Wielosezonowe to wg katalogu model Weather Control.
  15. krakbar

    Nowy XV II-generacji

    Od czasu do czasu pojawiają się weekendowe terminy na torze Kielce. Jak narazie trafiłem na dwa lub trzy, ale zawsze miałem już weekend wcześniej zaplanowany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...