Skocz do zawartości

krakbar

Nowy
  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O krakbar

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Subaru XV 2.0i MY2018
  • Zainteresowania
    Jazda na rowerze, elektronika, audio, systemy IT.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. krakbar

    Nowy XV II-generacji

    Do hałasu na podczas szybszej jazdy, to dokładają się głównie relingi i lusterka. Dźwięk silnika jest ogólnie przyjemny moim zdaniem. Ma niemęczącą częstotliwość nawet przy duszeniu gazu do spodu. Jak jechałem na święta do domu, przy bezwiecznej pogodzie, i prawie pustej autostradzie to sam się zdziwiłem jak zerknąłem na licznik, który pokazywał 186-190 km/h. Od razu mówię, że nie jeżdżę tak szybko, a na tempomat wrzucam 150, lub 120 przy dużym ruchu i ew przyśpieszam, jak chcę kogoś szybko wyprzedzić. Wtedy chciałem odjechać jakiemuś bardzo dziwnie zachowującemu się kierowcy. W drodze powrotnej natomiast miałem bardzo silny wiatr czołowy i skośny, i tam już jazda 150, była bardzo głośna i wymagała kontrowania. Do tego Subek pił wachę jak smok. A żeby nie było tak źle, niedawno wracałem z biegówek Zakopianką. Z racji robót drogowych większość trasy jedzie się 80 - 100 km/h, wtedy spalanie miałem 5.6-5.8 l, czyli katalogowe.
  2. krakbar

    Nowy XV II-generacji

    Może to zależy także od ustawienia przyspieszania przy tempomacie? Kiedyś sprawdzę. Póki co jeżdżę na standardowym, a jest jeszcze o jeden stopień szybsze.
  3. krakbar

    "offroad" w subaru XV ;-)

    Po śniegu jeździ się super. A po lodzie jeszcze lepiej. Miałem to szczęście, że dzisiejsza edycja SJS w Krakowie, wypadła w zimowych warunkach. Wszystkie ćwiczenia były na śniegu, a płyta poślizgowa był bardziej śliska niż lód. ;-). Szkolenie bardzo fajne, ze 40 minut teorii, następnie sporo jeżdzenia i na koniec mniej niż 5 minut o EyeSight (dzięki temu, było więcej jeżdżenia). Poważnie myślę, o wykupieniu II stopnia.
  4. krakbar

    Nowy XV II-generacji

    Niestety jak niestety. Ja właśnie wybrałem Subaru m.in. ze względu na ich konserwatywne podejście do designu.
  5. krakbar

    "offroad" w subaru XV ;-)

    Ponieważ na początku miałem w nawigacji odznaczoną opcję unikaj dróg gruntowych, to trochę po szutrach, kamieniach i łąkach pojeździłem. Daje sobie radę całkiem dobrze. Raz miałem nawet całkiem stromy podjazd, z miejscami luźnym podłożem, co miejscami miał pod 15 stopni (średnio ok 7), poszło zaskakująco dobrze. Taka górska droga dla ciągników w okolicach Wisły.
  6. krakbar

    Opony na zimę

    Może dlatego, że w US, w wielu stanach jak spadnie śnieg to się po prostu zamyka szkoły, urzędy etc. ;-). I to tak od mniej więcej środka szerokości geograficznej, na południe, oczywiście z wieloma wyjątkami.
  7. krakbar

    Opony na zimę

    Na stronie Bridgestone Duelery są oznaczone jako letnie. Wielosezonowe to wg katalogu model Weather Control.
  8. krakbar

    Nowy XV II-generacji

    Od czasu do czasu pojawiają się weekendowe terminy na torze Kielce. Jak narazie trafiłem na dwa lub trzy, ale zawsze miałem już weekend wcześniej zaplanowany.
  9. krakbar

    Android Auto i Car Play w XV II

    A mam pytanie, czy jeżeli używacie Google Maps na Android Auto, to czy system jest na tyle inteligentny, aby niektóre informacje (najbliższy skręt, nr drogi/nazwa ulicy) były wyświetlane na górnym wyświetlaczu, tak jak w przypadku natywnej nawigacji? Ogólnie to natywna nawigacja bardzo mi się podoba, tylko aktualizacje są zbyt rzadko.
  10. krakbar

    Opony na zimę

    Dzisiaj zakładałem zimówki (XV MY 2018). Zapomniałem sprawdzić wartości odczytu TPMS od razu, ale jak sobie o tym przypomniałem, po ok. 3-5 minutach to były już nowe. Też założyłem ten model.
  11. krakbar

    Nowy XV II-generacji

    AC + OC + Assistance (100%, bez limitu km, bez zniżek) 3 tys. PLN
  12. krakbar

    Nowy XV II-generacji

    Ja wziąłem 3 x 33%. Mogłem za gotówkę, ale tutaj było mi łatwiej o jakiś minimalny upust (pewnie z prowizji dla dealera), no i te 66%, zawsze można jakoś wykorzystać zainwestować. Jedynym kosztem, jest płacona z góry prowizja, która generuje całkowity koszt kredytu. Także, nawet nie opłaca się go wcześniej spłacać. W sumie nie wiem, czy to była najlepsza opcja, ale całą operację od decyzji co do modelu samochodu do podpisania umowy zamknąłem w jakiś 30 minutach. Po prostu wstałem rano, w pewną sobotę, stwierdziłem, że będę na wakacje potrzebować furki i pojechałem do Subaru i kupiłem samochód. Prowizja to było ok. 9-11 tys. PLN. Nie mam przy sobie tego dokumentu. Dodatkowe koszty to jeszcze rejestracja i ubezpieczenie.
  13. krakbar

    Nowy XV II-generacji

    Pewnie tak. Taki sam kolor jak mój, i jeszcze te naklejki z tyłu, z tymi "aktywnościami". Jak przedwczoraj bodajże, parkowałeś przed lewiatanem to napewno Ty. Pamiętam kiedyś mój tata przyjechał do Krk do mnie i był przekonany, że właśnie tam zaparkowałem robiąc zakupy i zdziwił się, że do auta wsiadł ktoś inny. Wtedy dowiedziałem się, że po Ruczaju jeździ inne niebieskie XV
  14. krakbar

    Nowy XV II-generacji

    W Krakowie trochę ich jeździ. Więcej chyba jednak starych. Nowych też jest trochę - mnie na osiedlu - Kraków, Ruczaj, przynajmniej 2 oprócz mojego. Z czego jeden jest oświniaczony, więc może to ktoś z forum. Ale na pewno więcej niż lambo i ferrari...
  15. krakbar

    2.0i - brak w cenniku

    Myślę, że norm nie spełnia silnik z bezpośrednim wtryskiem. Jeżeli dobrze patrzę to w Forku, jest montowany tradycyjny wielopunkt. XT - chyba też nie spełnia, ale jakąś ilość mogą sprzedać zgodnie z prawem. Więcej jest chyba w innym wątku.
×