Jump to content

Knurek1111

Użytkownik
  • Content Count

    2292
  • Joined

  • Last visited

About Knurek1111

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    XV MY15, był: lanos MY08, legac MY08 z dyszlem i nie wybuchł

Recent Profile Visitors

1260 profile views
  1. Customowy kolor? Outback z dyszlem ale kolor zupełnie ’niepodobny’...
  2. Nieważne, że nie mam już EJ20. Korci mnie strasznie żeby spróbować...
  3. Pianka wg mnie tylko pod panele tapicerki w bagażniku. I to nie na wsporniki i wzmocnienia tylko pomiędzy (czyli na płaty cienkiej blachy). Oczywiście można wykleić wszystko jak leci ale nie warto (bo pogorszy się wentylacja albo będzie trzeszczeć albo odstawać).
  4. Ciekaw jestem jak pójdzie z dachem (liczę na dokumentację). Na pewno drzwi i tylne nadkola robią dużą różnicę. Blacha pod tylną kanapą też (zwłaszcza, że łatwo dostępna).
  5. Sprężyny H&R, więc raczej nie na efektu regulowanego zawieszenia Ale ja na offroady nie jeżdżę a różnica w prowadzeniu po asfalcie warta zachodu.
  6. Zacznij od wnęki koła w bagażniku oraz tylnej klapy. Efekty będą spektakularne przy niskim wysiłku.
  7. A w Discovery Sport 45l.
  8. Założenie obniżających sprężyn też pomaga.
  9. Naklejkę od MobiParking masz widzę niebieską...
  10. Ciekawe, żona melduje, że jej wyskakuje ’jedynka’. Tylko w jednym miejscu, w tych samych okolicznościach. Muszę to sprawdzić...
  11. Bo zasadniczo tylko tam się go używa
  12. Ja po ok. 150kkm wymieniłem poduszki intercoolera. To gumowe krążki, z metalową tulejką w środku, przez którą przechodzi śruba mocująca. Były wyraźnie ’zbite’, po wymianie IC poszedł do góry. Więc przynajmniej teoretycznie duże zbicie gumy może skutkować tym, że będzie ona ’latać’ na tulejce (razem z intercoolerem) góra - dół. Sorki za dziwny język, próbuję pisać obrazowo
  13. Chyba wiem gdzie byłeś Ja tam jeżdżę od siedmiu lat. I to jest dla mnie kwintesencja dobrego mechanika: staranność znajomość procedur i technologii (np. mało który mechanik wie, że subaru zaleca inny smar do wewn. przegubów półosi niż do zewnętrznych) znajomość specyfiki modelu (gdzie trzeba podłubać lub posmarować, żeby za chwilę nie było problemów) komunikatywność (tak tak, to naprawdę działa cuda) O takich banałach jak uczciwość nie będę pisał
  14. @Meteor, dobrze się czyta! Ocierasz się o konkluzję (ale mijasz ją jak mój pies wszystkie koty czyli na 10cm po dzikim sprincie w ich kierunku): należy jeździć do dobrych mechaników. A jeśli znajdzie się ich w ASO to do ASO...
  15. Na szczęście moje doświadczenie pokazuje, że 'gwarancja antykorozyjna' to fikcja, więc tego bym się nie bał
×
×
  • Create New...