Jump to content

Knurek1111

Użytkownik
  • Content Count

    2354
  • Joined

  • Last visited

About Knurek1111

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    XV MY15, był: lanos MY08, legac MY08 z dyszlem i nie wybuchł

Recent Profile Visitors

1439 profile views
  1. Na wiosnę założyłem Toyo Proxes CF2 i potwierdzam. Dodatkowo CF2 mają sztywną ściankę boczną, w sam do subaru
  2. Przypomniała mi się historia @ketivv, który bez oglądania się na koszty gruntownie wyciszył całego XVa, wpakował dobre audio, po czym je wywalił bo doszedł do wniosku, że w tym samochodzie to chyba nie ma sensu...
  3. Nie wiem czy jestem w tym odosobniony czy nie ale: nic tak nie buduje zaufania jak czyjeś przyznanie się do błędu
  4. A to całkiem inny muł niż ten o którym mowa w tym wątku. Choć gdzieś wyżej Sasha podawał możliwe przyczyny w silnikach bez AVCS.
  5. Modyfikacja w wersji podstawowej polega na ograniczeniu od góry nastaw dla AVCS. I najczęściej to wystarcza.
  6. W dwóch przypadkach jakie widziałem osobiście było sucho (toyota i subaru). W jednym mokro (znowu toyota).
  7. Z tego co sobie przypominam, Sasha blokuje tradycyjny dostęp do ECU żeby ASO nie nadpisało jego zmian. Natomiast każdy klient dostaje od niego kabel, którym może sobie zlogować i wgrać jeśli trzeba.
  8. Jeżdżę normalnie W nie-subaru, przy przebiegu 93kkm, właśnie dokańczam OE klocki Nie chcę przywoływać nikogo do tablicy ale zwolennikiem montażu tarcz na sprayu (miedzianym) jest jeden z bardziej kumatych mechaników subaru w tym kraju
  9. Ciekawe, ilekroć ktoś montował mi tarcze ’na sucho’, tylekroć krzywiły się od korodującej piasty...
  10. Pryśnij jeszcze smarem ceramicznym po powierzchni tarczy stykającej się z felgą. Unikniesz korozji i czyszczenia przy wymianie kół. Dziwne, że serwisowi nie przyszło to do głowy...
  11. Mnie zostało 22611-AM780 gdyby kto potrzebował.
  12. I nie zapominajcie, że to nie UE i roaming GSM może kosztować wielokrotnie więcej niż winieta Sprawdźcie, co oferuje Wasz operator.
  13. Obstawiam, że utrzymanie mocy 160KM stało się problematyczne z uwagi na zaostrzające się normy emisji (z którymi subaru z wiadomych względów i tak ma zawsze problemy). Wycofali się z tego z powodu takich wynalazków jak np. pompa powietrza wtórnego, będącej źródłem anegdotycznych problemów, której zadaniem jest wyłącznie ograniczenie emisji podczas rozgrzewania silnika. A ograniczenie wyprzedzenia wałka rozrządu, wg samego Sashy, eliminuje szmery w dolocie, interpretowane przez czujnik spalania stukowego jako stuk
  14. Za mało wiem na takie dywagacje Natomiast z całą pewnością 'dłubnięcie' w moim ECU przez Sashę zlikwidowało opóźnienia zapłonu raz na zawsze. A zmiana polegała na ograniczeniu zakresu pracy zmiennych faz rozrządu. Oczywiście nie twierdzę, że to jedyna możliwa przyczyna mulenia. Ale na pewno jest to ta najsłynniejsza
  15. Przepływka, przepustnica - to mogą być czynniki dodatkowe. Podstawowy problem to opóźnianie zapłonu podczas przyśpieszania poniżej 7st. przed GMP. W logach widać doskonale.
×
×
  • Create New...