Skocz do zawartości

Knurek1111

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2267
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Knurek1111

  • Tytuł
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    XV MY15, był: lanos MY08, legac MY08 z dyszlem i nie wybuchł

Ostatnie wizyty

1162 wyświetleń profilu
  1. Knurek1111

    Box dachowy

    Największą różnicę robi ułożenie boxa na dachu. Im bardziej na środku tym ciszej. Oczywiście pogarsza się dostęp ale jeśli masz przed dobą 10h po autostradach to ja bym przesunął...
  2. OE część występuje tylko z belką, nie da się kupić osobno.
  3. Knurek1111

    Wyciszenie OBK III

    Da się ustawić światła tak, żeby świeciły dalej a jednocześnie spełniały normy. Dobre ASO znają temat.
  4. Mojego dyszla trzymałem powyżej 2200RPM i jak była potrzeba to dokręcałem do 4500RPM. Chodził pięknie, wytrzymał 220kkm i padł (u nowego właściciela) głównie dlatego, że jakiś nieudacznik tak zregenerował turbinę, że się zatarła... ... kończąc dygresję
  5. Knurek1111

    Wyciszenie OBK III

    Niezupełnie. 'Kreskę' na drodze miałem zarówno w legacu (zwykłe HID) jak i w XV (xenony). W obu przypadkach serwis zadziałał i kreska zniknęła.
  6. Trzymanie tego silnika poniżej 1500obr/min to nie jest dobry pomysł. Na 1 i 2 oczywiście to uchodzi ale na wyższych biegach zdecydowanie nie.
  7. Ja co prawda tylko z Krakowa jestem ale u mnie przyczyną takiego szarpania był właśnie zawór EGR Parę innych wspomnianych wcześniej rzeczy też.
  8. Knurek1111

    Wyciszenie OBK III

    To prawda. Znajomy co zęby zjadł na subaru też twierdzi, że do lat 2002-2004 subaru miały dużo więcej materiałów wygłuszających.
  9. Knurek1111

    Wyciszenie OBK III

    Jest podobnie jak w legacu IV, czyli słabo (szum powietrza od drzwi i hałas od nadkoli). Ale plus jest taki, że niewielkim kosztem i trochę większym nakładem pracy można bardzo dużo poprawić.
  10. Knurek1111

    Dziwne działanie hamulca

    Wracając do tematu:
  11. Jak przymulenie wróci, można spróbować wyjąć i oczyścić zawór EGR. Czasami widać też w logach że się wolno zamyka lub niedomyka. To daje efekt nieszczelności w dolocie.
  12. Zawór EGR Ale pozostałe rzeczy też powodują problemy z przyśpieszaniem, zwłaszcza na zimno. Opaski na wężach przed i za IC bardzo lubią się odkręcać (nie wiem co to za feler...). A jeśli wąż pod IC jest 'zapocony' olejem to najpewniej też jest do wymiany (a za chwilę peknie na dobre).
  13. Nie, sprężyny H&R -35mm.
  14. Wymieniłbym prewencyjnie przewody podciśnienia w kierunku ’gruszki’. Koszt znikomy a duża szansa, że pomoże. W dalszej kolejności obstawiam: - nieszczelności na dolocie (luźne opaski, trochę dziurawy wąż przy IC) - brudne wtryski / kalibracja - regulator podciśnienia - EGR - MAF (u mnie miał skłonność do zubażania mieszanki)
  15. Co prawda nie podwyższałem a obniżałem XVa ale różnica w prowadzeniu jest bardzo duża (na korzyść). Poczynając od zniknięcia stukania z tyłu przy przejeżdżaniu przez próg zwalniający po dużo stabilniejsze prowadzenie na wprost i w zakrętach. Więc jeśli pogorszenie przy podwyższeniu jest symetryczne do poprawy przy obniżeniu to odradzałbym podwyższanie bez rzeczywistej potrzeby żeby to robić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...