Jump to content

Knurek1111

Użytkownik
  • Content Count

    2321
  • Joined

  • Last visited

About Knurek1111

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    XV MY15, był: lanos MY08, legac MY08 z dyszlem i nie wybuchł

Recent Profile Visitors

1361 profile views
  1. ... bo niestety styl załatwiania spraw gwarancyjnych w SIP jest specyficzny. Ja np. miałem tak:
  2. W wątku o gadźetach w pięć minut znajdą odpowiednie akcesorium na AliExpress...
  3. W legacu IV było podobnie. Jedni robili 200kkm na łożyskach (jak ja) a inni wymieniali co 30-40kkm i dziwili się, że inni nie wymieniają...
  4. Nie piszę o rancie (na marginesie: nie widziałem jeszcze tarczy zużytej bez ranta, ani w subaru ani nie-subaru). Piszę o powierzchni tarczy pod klockiem. Jeśli klocek blokuje się w prowadnicy, pojawiają się cylindryczne nierówności na tarczy.
  5. Z własnego doświadczenia: klocki TRW nie odbiegają od OE pod żadnym względem. Do tego tarcza zużywa się gładko (na OE było gorzej) ale to może bardziej zasługa czystych prowadnic.
  6. Panowie, nie rozumiem o czym dyskutujemy. Są zadowoleni klienci Sashy, są zadowoleni klienci Mapteka - o czym to niby świadczy? Że jeden jest lepszy od drugiego? Chyba nie... Każdy klient może zadecydować sam.
  7. Pewnie komuś się popierniczyło Przy okazji pozdrowienia dla świętokrzyskiego WRXa na Starowolskiej w Krakowie.
  8. Jakoś umknął mi temat... Strata czasu to też element tej gry
  9. I to jest klasyczne zakończenie przygody z Peddersami Zakładasz, reklamujesz, znowu reklamujesz i montujesz OE.
  10. Nic nie piszą wg jakich norm. A z tym może być różnie bo np. w Dojczlandzie na szeroką skalę funkcjonują emisje wg WLTP wywiedzione z NEDC. Dziwnym trafem są sporo niższe niż rzeczywiste pomiary wg WLTP
  11. Klimat klimatem a ja jednak wziąłbym pod uwagę założenia konstruktorów co do lepkości oleju... Przy okazji zwróćcie uwagę, że oleje 5W30 potrafią mieć bardzo różne lepkości przy 100stC. Nie na darmo jednak jest klasyfikacja ACEA.
  12. A ja zamieniłem EJ20F na FB20 i... ten jedzie jak szatan pod warunkiem, że temp. otoczenia przekracza 25st.C. No nic, kabelek jest, będziem logować @Sasha_A80, yes I remember you kind of 'do not respect' the FB20...
  13. Knurek1111

    Hamulec górski

    Hamulec górski jest OK. Mógłby być jeszcze "wspornik pagórka" :) Swoją drogą: on raz działa a raz nie i ja mu nie ufam.
  14. Ilość spalanego paliwa przekłada się na emisję CO2, którego nie da się nijak ’wyłapać’ a na którym opiera się obecnie cała legislacja (może poza zakazem wjazdu do centrów miast dla diesli). Zubożenie mieszanki powoduje spadek CO2 ale wzrost ilości innych paskudztw, które eliminuje się w wydechu bez większego problemu
×
×
  • Create New...