Skocz do zawartości

Knurek1111

Użytkownik
  • Zawartość

    2193
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Knurek1111

  • Tytuł
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Krakow
  • Auto
    GH lanos MY08 2.0i, był legac MY08 z dyszlem i nie wybuchł

Ostatnie wizyty

941 wyświetleń profilu
  1. Knurek1111

    Legacy 07 - dobranie felgi stalowej na zapas

    A no i @WOJO: wytłumaczysz mi jak zużycie bieżnika opony o 2mm zmniejsza promień kola o 1mm...
  2. Knurek1111

    Legacy 07 - dobranie felgi stalowej na zapas

    @WOJO, @palmall: zamiast pisać ogólniki podajcie rzeczowe argumenty. Np.: wiskoza wytrzymuje rożnicę prędkości X. Albo lepiej: wiskoza bez szkody dla siebie wytrzymuje rożnicę prędkości X przez Y czasu. Umiejętnością posługiwania się (jako tako) wzorem na obwód koła mi nie zaimponujecie
  3. Knurek1111

    Legacy 07 - dobranie felgi stalowej na zapas

    Przejazd przez zakręt to coś innego niż jazda ze spinającą się wiskozą non-stop. Nie sądzisz?
  4. Knurek1111

    Legacy 07 - dobranie felgi stalowej na zapas

    Jeśli ktoś myli pojęcia promień i średnica (jak sądzę) to ja mu nie ufam
  5. Knurek1111

    Legacy 07 - dobranie felgi stalowej na zapas

    To, że niewielka różnica zużycia jest problemem na przedniej napędzanej osi to wiem sam (z autopsji). Na tylnej osi (w subaru także napędzanej) efekt będzie taki sam, tyle tylko, że być może nie będę czuł go na kierownicy. Choć nie wiadomo. Pytanie: czy jeśli wystąpi różnica prędkości pomiędzy tylną a przednią osią to nie 'dostanie' wiskoza (jeśli wiadomo, jak działa wiskoza...).
  6. Knurek1111

    Legacy 07 - dobranie felgi stalowej na zapas

    Tutaj pokićkało Ci się ewidentnie więc reszta Twojego mało merytorycznego wywodu też nie budzi mojego zaufania
  7. Knurek1111

    Legacy 07 - dobranie felgi stalowej na zapas

    Super żarcik. Ale może ktoś chciałby coś wynieść z tej dyskusji...
  8. Knurek1111

    Legacy 07 - dobranie felgi stalowej na zapas

    Jechałem kiedyś samochodem, który na przedniej (napędzanej) osi miał założone opony o różnicy zużycia poniżej 2mm (wymiana jednej opony po 5tys. km ale dość agresywnej jazdy). Na autostradzie ten samochód utrzymywał kierunek jazdy przy skręconej kierownicy. Po przełożeniu kół na tył problem zniknął. Trochę to nie pasuje do tego co piszesz...
  9. Knurek1111

    Legacy 07 - dobranie felgi stalowej na zapas

    A dokładniej?
  10. Knurek1111

    Legacy 07 - dobranie felgi stalowej na zapas

    Nabądź sobie felgę KFZ9565 nową albo używaną, ubierz 205/55R16 i masz 'z głowy'. A tak na marginesie: ciesz się, że rozwalona opona była nowa. Gdybyś uszkodził lekko zużytą, miałbyś wszystkie cztery do wymiany
  11. Knurek1111

    Forester SH - mniej precyzyjnie się prowadzi

    'Nie zawsze', to kluczowe sformułowanie Pamiętam, jakich 'ćwiczeń' na szarpaku wymagało wykrycie zużytych tulei tylnych wahaczy. Najlepsze bujanie by nie wystarczyło
  12. Knurek1111

    Wypożyczenie mocowań do relingów

    Jeśli outback będzie z tej samej generacji co legacy to wymienić będziesz musiał tylko tzw. kit (wg nomenklatury thule). Belki mają tę samą szerokość, łapa Thule 751 jest do outbacka ale do legaca też podejdzie. Kit do kegaca mogę oddać za browara
  13. Knurek1111

    Forester SH - mniej precyzyjnie się prowadzi

    Bez kilku minut na szarpaku z siedzeniem w kanale diagnoza jest niewiele warta...
  14. Knurek1111

    Forester SH - mniej precyzyjnie się prowadzi

    Na podstawie doświadczeń z imprezą GH (bliźniacze zawieszenie): bardzo dobry. Razem z poduszkami belki do wymiany są prawdopodobnie tuleje wahaczy wzdłużnych, które 'dostają’ przy zużytych poduszkach belki.
  15. Knurek1111

    Dławienie 2.0 N/A - 2-3 tys RPM. Coś nowego?

    Jak poprzednik napisał, check wyskoczy. Ale wg mnie (a próbowałem) ECU nie wchodzi w tryb awaryjny. Najlepiej oczywiście podczepić pod odpięty kabel dodatkowego OCVa. Ale trzeba go mieć (mam wyjęte z EJ20F w Krakowie gdyby kto chciał).
×