Jump to content

mio1

Użytkownik
  • Content Count

    391
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

73 Wspaniały

About mio1

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Forester SJ 2,0i MY17

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Przeczytaj, jest o tym w necie dużo, może przybliży to Tobie temat. https://www.auto-swiat.pl/porady/eksploatacja/najlepsze-opony-caloroczne-do-suv-ow-rozmiar-23555-r-19-nasz-test/9bsp6en
  2. Ostatnio też myślałem o całorocznych i o tych właśnie Michelinach. Obecnie mam zimówki Scorpiony, a letnie to Nokiany, 2 pary dostałem przy zakupie samochodu. Jeszcze obie pary są w dobrym stanie gdyż od nowości mam przejechane 40000km , ale jak się zjadą to chyba zakupie całoroczne.
  3. Panowie nie róbmy z wymiany szpilki drogi krzyżowej , co prawda Wielkanoc za pasem , chyba temat zakończymy:-)
  4. Z odkręceniem podczas wymiany kół.
  5. a Tak juz z innej beczki, podobno gwintów szpilek kól się nie smaruje. Znam ludzi którzy jednak smarują lekko gwinty i nie mieli nigdy problemów z odkręcaniem kół. kto z Was smaruje:-)
  6. Oczywiście można uciąć wiem to, ale to jest kolejna robota:-)
  7. Ale te wzmocnione mają 63 mm długości , moje są krótsze i wydaje mi się ,że mogą być problemy przy zakładaniu , być może wtedy trzeba będzie zdemontować piastę .
  8. Możliwe przyczyny nie znam , nie wnikałem, szpilka się ukręciła i odpadła wraz z nakrętką, nie mozna było ich rozdzielić:-) No ale koledzy z forum znają ten temat , widocznie to powszechna choroba . Gwint 1,25 drobnozwojowy ma tendencje do przeciągania, ale ukręcenie w 3 letnim samochodzie, z tym się nie spotkałem.
  9. Od początku zakupu samochodu zmieniam koła w tym samym "serwisie oponiarskim" chłopaki zdejmują jedne koła zakładają inne. Zawsze dokręcają na końcu kluczem dynamometrycznym, i wczoraj niestety nie poszło, podczas odkręcania jedna szpilka się ukręciła.
  10. Dziękuje wszystkim za rady,nowa szpilka jest już na swoim miejscu , poszło gładko bez problemów. I zastanawiam się jak producent mógł sobie pozwolić na taki bubel w postaci tak słabej jakości szpilek. W moim życiu miałem kilkanaście samochodów jedne krótko, inne po kilka lat , ale nie spotkałem się nigdy z takim badziewiem jak szpilki w Subaru. Chyba następnym razem (bo z pewnością to nastąpi) kupię tzw.zamiennik i mam taką cichą nadzieję ,że materiał z którego został wykonany będzie lepszej jakości.
  11. Szpilka wchodzi w miejsce ukręconej wiec po co mam zaznaczyć?
  12. Nie byłem pewny czy trzeba demontować piastę z łożyskiem , ale na filmiku nie ma takiej konieczności, co prawda to nie Forek, ale być może rozwiązania są takie same. Nie rozumiem cyt .teraz tak zaznacz sobie na tarczy w którym miejscu była uszkodzona szpilka tak żebyś założył po wymianie szpilki tarczę dokładnie w to samo miejsce gdzie była ( unikniesz problemów z biciem itp )
  13. Witam, dzisiaj przy wymianie opon z zimowych na letnie , wulkanizator ukręcił mi jedna szpilkę w tylnym kole. Co trzeba zdemontować by wymienić szpilkę.
  14. Ja w grudniu 2019 zrezygnowałem z ISR-a , być może przegapiłem informacje i teraz pytam, czy wiecie gdzie w Foresterze znajduje się to ustrojstwo?
×
×
  • Create New...