Skocz do zawartości

mio1

Użytkownik
  • Zawartość

    208
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mio1

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 12 Maj

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    inąd
  • Auto
    Forester SJ 2,0i MY17

Ostatnie wizyty

519 wyświetleń profilu
  1. mio1

    FXT18 - gwarancja na przetarte nadkole

    Jest rozwiązanie tego "problemu", i to raz na zawsze co prawda dosyć drastyczne ale jednak. Każdy użytkownik Forka wie ,że nadkole wystaje m/w 4-5 cm , widać to gdy pochylimy się od frontu samochodu . Można podciąć nadkole i wtedy opór powietrza przy szybkiej jeżdzie nie będzie już napierał na w/w cześć .Wg mnie jest to spowodowane wiotkością plastiku . Nie liczyłbym na to ,że producent nagle zmieni rodzaj plastiku, lub grubość nadkola.
  2. mio1

    ile wam pali ?

    Po ostatnim zatankowaniu i resecie wynik to 10,0L w mieście , i nie chce być mniej .
  3. mio1

    Spalanie w foresterze 2.0 i 150 PS

    Ja już też na tym oleju nie jeżdżę , zmieniłem na 5W-30 Motula , ale wtedy to był faktycznie 0W-20.
  4. mio1

    Spalanie w foresterze 2.0 i 150 PS

    Z tym olejem to tak może nie do końca ,że nie bierze. Kiedyś wracałem trochę szybciej z trasy ,jechałem dosyć długo 150-170 km/h i na odcinku około 300 km trochę wziął. Oczywiście nie było to dużo ale jednak, m/w na bagnecie około 2-3 mm.Mój ma przejechane 17000km z kawałkiem i nie mam z nim problemów, taj jak Ty mam manuala i 2.0 benzynę, był to mój świadomy wybór.
  5. To sa dekielki które pasuja do Twoich felg , obecnie sa wystawione na alledrogo.
  6. mio1

    Lakierowanie zderzaka STI w kolorze WR Blue Pearl

    Z taką sytuacją jak wyżej opisałeś spotykam sie pierwszy raz. Leasingodawca tylko i wyłącznie wyraża zgodę na naprawę i nie powinno go interesować gdzie będziesz naprawiał samochód (w moim mieście tak to funkcjonuje). Kolega @Krzychu555 już temat wyczerpał , w lakiernictwie nie funkcjonuje coś takiego jak rozjaśnienie zbyt ciemnego koloru pastą.Gdy na etapie doboru koloru a pózniej natrysków próbnych coś pójdzie nie tak, a kolorysta nie poprawi tego, to lakiernik pomaluje tym co ma w puszce a efekt będzie taki jak w Twoim przypadku. I jeszcze jedna sprawa, w przypadku lakierowania tylnej klapy za cieniowanie błotników nie zapłaci ubezpieczyciel. Gdyby były wymieniane drzwi to bez problemu cieniuje się w dwie strony i ewentualna drobna róznica w odcieniu nie będzie widoczna. Niestety prace lakiernicze i ten końcowy efekt nie należą do aż takich prostych czynności jak nam się tutaj wydaje. Ale serwis teoretycznie powinien mieć przewagę nad warsztatami niezależnymi gdyż spektrum naprawianych marek samochodów ma bardzo niewielki i odcienie farb powinien mieć opracowane. I jeszcze jedna uwaga, lakiery używane do naprawy to nie są lakiery fabryczne, farby dobiera się na podstawie receptur które oferuje nam producent lakierów a które to stosujemy w naprawach(STANDOX, Glasurit, Sikkens i inne). Osobiście skontaktowałbym się z lakiernią która lakieruje dla serwisu i pogadał z lakiernikiem na temat poprawki .
  7. mio1

    Osłony na błotniki - czy warto?

    Chlapacze leżą OK , ja nie widzę problemu, owszem cena jest kretyńska ale mi sie juz nie chce kombinować, jeżdzic i szukać .Kupiłem i polecam, na dowód ,ze wszystko gra wklejam 2 foty.
  8. mio1

    Osłony na błotniki - czy warto?

    Ja na swoją kasę pracuję, i Tobie tez to mogę zaproponować, rozdawnictwem się nie zajmuję.A tak już z innej beczki, Twój sposób na te chlapacze do Subaru SJ o kant d...y rozbić, tam są potrzebne uchwyty ,profilowane blachy i spec spinki a to wszystko jest w kpl. .Ale oczywiście życzę powodzenia;-)
  9. mio1

    Osłony na błotniki - czy warto?

    Jak dla mnie to możesz sobie wystrugać z kory brzozowej te chlapacze , bo co chodzić do sklepu z "materiałami gumowymi", lepiej do lasu.
  10. mio1

    Osłony na błotniki - czy warto?

    Ja kupiłem ciut inne, i cena tez jest ciut inna:-) https://www.nie-ASO.pl/chlapacze-rallyarmor-subaru-forester-2013-czarne,3,27063,15753
  11. mio1

    Osłony na błotniki - czy warto?

    Ja kupiłem oryginalne chlapacze, z założeniem nie było problemów, pojezdziłem z nimi 2 tygodnie .I tak szybko jak je założyłem tak tez szybko je zdemontowałem. Nie zdały egzaminu, samochód jak się brudził przed założeniem tak i po, tez był zabrudzony. Kombinowałem co załozyć i na jakimś forum zza wielkiej wody znalazłem chlapacze Rallyarmor, na fotach fajnie leżały i użytkownicy tez je polecali. Nabyłem je w Polsce ,owszem są drogie ale te już zdają egzamin, jestem z nich zadowolony.Jak chcesz mogę podać namiary na f-mę która je sprzedaje.
  12. mio1

    SUBARU XV

    Ale taki stopień widziałem w sprzedaży w polskim salonie.
  13. mio1

    Forester IV 2.0i

    Ja mam 2,0i z manualną skrzynią, wybrałem ja z premedytacją:-) Zastanawiam się co mogę Tobie napisać ,gdyby Subaru miało w ofercie klasyczną automatyczną skrzynie biegów to taką właśnie bez wątpienia bym wybrał. Przydałoby się tak jeszcze z 50 koni więcej, no ale jest to co jest i musi wystarczyć. Jeśli masz jakieś konkretne pytania to wal śmiało.
  14. mio1

    Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    A ja dzisiaj odgruzowałem wnętrze mojego Forka, lśni i pachnie jest cudownie....czysto:-)
  15. mio1

    Nowy Subaru Forester MY2019

    U mnie było odwrotnie:-)
×