Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu ‎2017‎-‎12‎-‎24 o 00:48, Kapitalista napisał:

Są już mapy 2017/2018 do ściągnięcia.

 

Ostatnia wersja 2016/2017 pochodziła ze stycznia 2017. W tym roku premiera kilka dni wcześniej.

 

Wiem, że to nie do mojego, ale pytanie z innej beczki - dalej jest to koszt kilkuset złotych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ktoś kiedyś tutaj na forum pisał, że zamontował fotele z Levorga do Forka. Pytanie moje jest takie czy ktoś wie czy kanapa z Levego będzie pasowała do XT? bo mam do kupienia komplet i zastanawiam się ale nie wiem jak z montażem bo przód podobno da się wymienić bez żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wątek trochę zapomniany... a tyle sie tu działo swego czasu..

W takim razie w temacie następcy czwartej generacji Forestera, pojawiły się informacje na TorqueNews, że XT doczeka się następcy (zdementowano tym samym wcześniejsze plotki o zaprzestaniu produkcji tego modelu|). Z tego, co dowiedziano się nieoficjalnie, wynika, że Forester z silnikiem turbo nie będzie oznaczony XT, a Sport.

Wg informacji ma to związek ze zrozumnieniem nazwy modelu, która mogłabyć nierozpoznawana powszechnie poza gronem fanów marki. Nazwa Sport jest zaś kojarzona jednoznacznie praktycznie wszędzie.

Oto artykuł:

https://www.torquenews.com/1084/more-new-fifth-generation-2019-subaru-forester-details-emerge

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Guliwer napisał:

Tak Bogiem a prawdą, to nasz MY'18 to już jest Sport, więc nie bardzo wiem, co mieliby zmienić. W sumie lepiej żeby nic nie ruszali.

Na pokrywie bagażnika masz oznaczenie XT, będzie "Sport". 

Obecnie "Sport" to tylko wersja oznaczające najbogatsze wyposażenie Foresterka XT. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsze aby XT czy tam Sport był u nas w ofercie to będzie na co zamienić obecnego, a powinno być sporo plusów które w nowym XV dały dużo jak polepszenie jakości wnętrza czy prowadzenia na nowej płycie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.02.2018 o 17:34, mechanik napisał:

Wg informacji ma to związek ze zrozumnieniem nazwy modelu, która mogłabyć nierozpoznawana powszechnie poza gronem fanów marki. Nazwa Sport jest zaś kojarzona jednoznacznie praktycznie wszędzie.

Czyli kolejny krok w kierunku wychodzenia na przeciw wszelkiej tępocie. FHI też nie wszystkim mogło się kojarzyć z Subaru więc mamy Subaru Corp...

Szkoda, że wszystko w dzisiejszych czasach musi być "foolproof" i podane na tacy. Nie ma już miejsca na jakąś otoczkę tajemniczości i wiedzy tylko dla kręgu bardziej zorientowanych, np fascynatów marki. Nie jesteś rozpoznawalny przez masy, to nie istniejesz...

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna informacja na temat Forestera piątej generacji:

https://bestcarweb.jp/news/newcar/2100

 

フォレスターリア.jpg

フォレスター.jpg

Trzeba mieć nadzieję że Forester SK będzie wyjątkiem (potwierdzającym regułę w przypadku Subaru ;))  i wersja produkcyjna będzie tak samo atrakcyjna jak koncepty.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, B-52 napisał:

A nie jest troszkę podobny do Dacii?

No jak dla mnie to Dacii nie przypomina. Poza tym jak finalnie będzie wyglądać trudno ocenić. Te imitacje wlotów powietrza w przednim zderzaku skopiowane z WRX STI po ostatnim lifcie ale jak dla mnie OK to wygląda. 

Mam nadzieję, 2.0 DIT w tej generacji mapę jak w Japonii.. ;) Jak z oferty wypadnie WRX STI może nie będzie problemu z emisją. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, B-52 napisał:

Jakoś tak na tym dolnym zdjęciu, od środkowego słupka ku tyłowi patrząc, przypomina mi Dustera.

Rozumiem, ze obok „Skoda lepsza od Subaru” powstanie nowy wątek „Duster lepszy od nowego Forka” :P

szczerze powiedziawszy to na tych zdjęciach wyglada na mniejszego niż obecnie (krótszego).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjąłeś mi to z ust, tylko tak się zastanawiam nad ideą: XV, Forester, Ascent. Chyba, że:

XV: singiel lub para

Forester: 2+1 lub 2+2

Ascent: 2+3 lub 2+4 lub 2+5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualne życzenia odnośnie wyglądu,palety silnikowej,jakości wnętrza,prowadzenia,zawieszenia w nowej generacji forestera można kierować do Subaru za pośrednictwem użytkownika the forum KARASIA.

Co już raz zadziałało w przypadku imprezy i xv można kontynuować w przypadku kolejnych modeli.Nie ważne jakich używa środków, ważne ze jest skuteczny . :P

  • Haha 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Boryster napisał:

Ewentualne życzenia odnośnie wyglądu,palety silnikowej,jakości wnętrza,prowadzenia,zawieszenia w nowej generacji forestera można kierować do Subaru za pośrednictwem użytkownika the forum KARASIA.

Co już raz zadziałało w przypadku imprezy i xv można kontynuować w przypadku kolejnych modeli.Nie ważne jakich używa środków, ważne ze jest skuteczny

B)

mówcie a będzie wam dane...

niestety imo ta japońska marka w ostatnich latach nie potrafi wyprodukować dopracowanego konstrukcyjnie auta w pierwszej edycji. Nie wiem z czego to wynika - być może ze słabego działu projektowego, słabego finansowania działów rozwojowych??- są to tylko moje domysły. Bo czy tak ciężko po wyprodukowaniu pierwszego egzemplarza danego modelu wziąć go na jazdy testowe z przysłowiowym kowalskim, zobaczyć jak pracuje zawieszenie, jak zachowuje się nadwozie, sprawdzić co puka co stuka itp itd i dopracować tak żeby wypuścić kompletny produkt? .Nie dorobki jeżeli chodzi o silnik jestem w stanie zrozumieć bo wszystkie felery wychodzą w trakcie użytkowania i tego nie da rady przyspieszyć ale całą resztę związaną z komfortem podróżowania - tym akustycznym również można poprawić zanim dopuści się produkt do sprzedaży  Całe szczęście kolejne modele po liftingach są pozbawione felerów poprzednich edycji...Podsumowując klienci są królikami doświadczalnymi - nie tak to powinno imo wyglądać ale jak widać niektórym to pasuje.  Dlatego zakup nowego modelu Subaru który nie przeszedł jeszcze liftingu jest obarczone pewnym ryzykiem imo większym niż w innych np europejskich markach, które stawiają duży nacisk aby auto było dopracowane pod względem komfortu podróżowania.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może lepiej od razu puszczać lifty, pójdzie dobra opinia, a potem się upchnie pre-lifty, dodając komplet opon zimowych i bańkę zimowego płynu do spryskiwacza?

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Guliwer napisał:

A może lepiej od razu puszczać lifty, pójdzie dobra opinia, a potem się upchnie pre-lifty, dodając komplet opon zimowych i bańkę zimowego płynu do spryskiwacza?

w wiekszosci marek lift polega na zmianie wyglądu nadwozia w Subaru nadwozie zostaje to samo a zmieniaja sie bebechy patrz Xv my12-my17, forek czy nawet sti

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...