Jump to content

Adam12

Użytkownik
  • Content Count

    6936
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Adam12 last won the day on March 18 2013

Adam12 had the most liked content!

Community Reputation

163 Wspaniały

About Adam12

  • Rank
    ..:: Platinium Forumus ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    St. Kate
  • Auto
    Forek XT MY18

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. to jest bardziej problem dostępności.... Podobnie jak u innych producentów....
  2. Z demówkami na dłużej zawsze był problem i powód jest znany. Skala sprzedaży vs. koszty nie do przyjęcia. Nie mniej jeżeli podstawowe modele, które mają ciągnąć sprzedaż mocno przekroczyły barierę 200k pln wypadałoby spojrzeć jak jest u konkurencji z tego segmentu. Im droższy i bardziej niszowy produkt wymaga lepszej promocji i obsługi. Szukając XT MY18 przez kilka ładnych miesięcy rozważając różne opcje bez problemu miałem możliwość wypożyczenia na weekend X3, X4 czy Q5. Limit km do przejechania 1k. I żeby nie było. Poziom cen sprzedaży testowanych to 230 - 250k pln więc wiele nie odbie
  3. Odpowiedź jest prosta. Podobnie jak ja ma słabość do Subaru i jest nieobiektywny
  4. biorąc pod uwagę moc/moment i masę to wiemy czego można się spodziewać. Cudów nie ma. Auto wygląda zacnie ale nie płacimy 220k pln na ładną karoserię. Przy tym poziomie klient oczekuje czegoś więcej. Ciekawe czy w końcu udało się zrobić klimę, która działa zgodnie z nastawioną temp
  5. Zerknąłem w cennik. 50k euro... hmmm 220k pln za 2.5N/A.... duże wyzwanie przed dilerami.....
  6. Niestety nie, to jest apka Keratronika pod floty. Co nie zmienia faktu, że jest całkiem całkiem. Sporo funkcji, pełna historia przebiegu . Nazywa się Keratronik Logistic.
  7. z dodatków jest opcja monitorowania lokalizacji pojazdu przez aplikację. Taki bajer za 100pln rocznie......
  8. Temat sprawdzony z ASO. Jedyna możliwość to rezygnacja z pamięci foteli. Niestety. Ciekawe czy fotele z OBK z pamięcią podejdą. Sprawdzę wiązki czy pasują.
  9. dzięki za info. Są inne i niestety nie można uzyskać pełnej funkcjonalności. Nie będzie działał system pamięci ustawień plus trzeba złączki przerabiać ponieważ w SJ XT z pamięcią jest jedna wtyczka. W tej sytuacji muszę odpuścić i będę miał dwa fotele do sprzedania lub jako meble w gabinecie
  10. K0 Mar. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie foteli. Przeszczepiales do SJ XT z pamięcią foteli? Do mojego z pamięcią niestety nie pasują wtyczki od Levorga. Sprawdzam jeszcze czy przypadkiem fotele które mam nie są od Levorga bez pamieci ustawień i stąd problem.
  11. Dziękuje. To jest to czego potrzebowałem. Zamówiłem Brisk.
  12. pasują do podłogi ? Na zdjęciach wyglądają trochę dziwnie Właśnie szukam opcji zamiany oryginalnych na dłuższe (głębiej wchodzące pod pedały) i lepiej zabezpieczające tył. powyższe wydają się spełniać wszystkie warunki. Tak przy okazji. Nie znalazł ktoś jakiegoś patentu na konkretne zabezpieczenie bagażnika? standardowa mata + rozszerzenie na oparcia kanapy na 450pln średnio się nadaje. Znalazłem w sieci coś takiego ale coś mi to pachnie chińskim badziewiem.
  13. temat wyczerpany wielkie dzięki za pomoc. Zmieniam stelaż. :)
  14. Przyjrzałem się sprawie bliżej i faktycznie fabryczne osłony prowadnic foteli nie będą pasować ale tragedii nie ma. Pasażerowie z tyłu będą mieli zakaz patrzenia pod nogi. W przyszłym tygodniu zrobię próbuję przeszczepu na oryginalnych stelażach i pasażer będzie za nisko zmienię stelaż. Wstępnie powinno być ok ponieważ różnica wysokości ok.5 cm to obecna nadwyżka. Przy moich 185 cm siedzi się na prawym bardzo dziwnie
×
×
  • Create New...