Jump to content

Adam12

Użytkownik
  • Posts

    6947
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Adam12 last won the day on March 18 2013

Adam12 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    St. Kate
  • Auto
    Forek XT MY18

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Adam12's Achievements

..:: Platinium Forumus ::..

..:: Platinium Forumus ::.. (9/13)

164

Reputation

  1. Kto jeżdżąc XT przejmuje się takimi problemami? Najważniejsze że wjedzie tam gdzie inne mogą tylko popatrzeć. W weekend sprawdzę jak jest u mnie.
  2. Samej elektroniki nie pomogło ale wystarczyło odkopać trochę piachu żeby koła zakręciły i poszedl.
  3. tak też poczyniłem ale wolałem odpytać mądrzejszych Swoją drogą to dziwne że CVT odcina napęd nawet przy stosunkowo niewielkim obciążeniu na starcie.
  4. Nie było akcji przegrzania CVT. Po prostu elektronika odcięła napęd bez próby walki Zero reakcji na gaz Po krótkim namyśle znalazłem rozwiązanie i wyjechałem ale chętnie się dowiem jak podejść do tematu w przyszłości.
  5. Czekam z niecierpliwością bo nie ukrywam, że lekko się zdziwiłem jak XT umarł w miejscu gdzie SG 2.0N/A MT wychodził bez zająknięcia z taką samą łódką na haku
  6. Mam szybkie pytanie do tych co używają SJ XT nie tylko na wyprawy po poranne bułki. Jak ulżyć CVT czyli co włączyć a co wyłączyć w trudnych "sytuacjach" typu piach.
  7. Sprawdziłem wcześniej ale nie ma mowy o tej akcji dla SJ XT MY18 a znam przynajmniej dwie osoby, które z tego skorzystały jak padły klimy. W ASO nagle dowiedzieli się że jest akcja.... bez przywołania.....
  8. Odezwa do właścicieli SJ. Kto był wzywany na akcję z klimą numer SRT303? Z tego co się dowiedziałem chodzi o nieszczelności w układzie klimatyzacji. Na stronie SIP akcji nie ma a ciekaw jestem czy mój był
  9. Fajnie wygląda. Szczególnie przetłoczenia na masce. Znalazł się asystent hamowania?
  10. SIP jako jeden z nielicznych producentów nie sprzedaje "rabatów" tylko auta. U pozostałych cenniki to fikcja.
  11. miałem na myśli programy organizowane przez producentów/importerów.
  12. to jest bardziej problem dostępności.... Podobnie jak u innych producentów....
  13. Z demówkami na dłużej zawsze był problem i powód jest znany. Skala sprzedaży vs. koszty nie do przyjęcia. Nie mniej jeżeli podstawowe modele, które mają ciągnąć sprzedaż mocno przekroczyły barierę 200k pln wypadałoby spojrzeć jak jest u konkurencji z tego segmentu. Im droższy i bardziej niszowy produkt wymaga lepszej promocji i obsługi. Szukając XT MY18 przez kilka ładnych miesięcy rozważając różne opcje bez problemu miałem możliwość wypożyczenia na weekend X3, X4 czy Q5. Limit km do przejechania 1k. I żeby nie było. Poziom cen sprzedaży testowanych to 230 - 250k pln więc wiele nie odbiejących od nowego OBK.
  14. Odpowiedź jest prosta. Podobnie jak ja ma słabość do Subaru i jest nieobiektywny
  15. biorąc pod uwagę moc/moment i masę to wiemy czego można się spodziewać. Cudów nie ma. Auto wygląda zacnie ale nie płacimy 220k pln na ładną karoserię. Przy tym poziomie klient oczekuje czegoś więcej. Ciekawe czy w końcu udało się zrobić klimę, która działa zgodnie z nastawioną temp
×
×
  • Create New...