Jump to content

Izotom

Użytkownik
  • Content Count

    5401
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Izotom

  • Rank
    ..:: Platinium Forumus ::..
  • Birthday October 1

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    FXT'13-166 tys. km; BRZ'15-84 tys. km

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Forester. Na szczęście nie jeździ się wyglądem
  2. Bo nie zniesiono celibatu. Liczę jednak, że zapisy odbędą się
  3. W związku z tym, że my mamy ciśnienie, pozwolę sobie jednak poprosić o wpisanie na listę podstawową Subariady na Kaukaz Północy: 2 osoby.
  4. Jakbym refleksował to dopiero by mi odbiło!
  5. My reflektujemy na Korsykę (XXI) i Kaukaz Północny (XXV). Do zobaczenia!
  6. Diesel to tylko w lokomotywie
  7. Akurat tu problem tkwi w ogrzewaniu starego budownictwa kotłami/piecami na węgiel. Jest to też problem przedmieść dużych i średnich miast, w których dominuje zabudowa jednorodzinna z kotłami na pelet/ekogroszek. Wpływ aut na smog w miastach w Polsce nie jest determinujący.
  8. Nie może. Polska energetyka jest oparta tylko na węglu. Nic nam nie da stosowanie samochód elektrycznych na dużą skalę. I tak będziemy dopłacać do emisji CO2.
  9. Kierowca nr 4 reprezentuje mój pogląd co do ilości koni mechanicznych w samochodzie.
  10. Izotom

    Kubica w F1

    http://www.sport.pl/F1/7,96296,25100879,robert-kubica-uznany-najgorszym-kierowca-f1-trudno-znalezc.html Mówiłem, że wybór Williamsa to błąd. Będzie się ciągnąć za Kubicą jak smród po gaciach. Ale co sobie pojeździł to jego. Przynajmniej miał praktykę.
  11. Jeśli chodzi o olej silnikowy to polecam Sustinę 0W50 lub Chrono 10W40. Praca silnika DIT może sięgnąć 120 stopni. Nasz FXT'13 jeździ od nowości na Chrono 10W40. Do BRZydala leję 0W50.
  12. W silnikach DIT w J-pipe'ie (czyli downpipe'ie) jest zabudowany katalizator. Potwierdzam: grzebanie przy silnikach DIT bez przestrojenia ECU jest bardzo ryzykowne i przynosi negatywne skutki od razu. Np. detonacje są na tyle duże, że samochód nagle, niespodziewanie staje dęba, jakby się w coś uderzyło. Najlepiej nie robić nic jeśli nie ma się kasy na zrobienie tego u kogoś znającego się na rzeczy: efekt i tak będzie mizerny, a kasę i tak będzie trzeba wydać na naprawę silnika.
×
×
  • Create New...