Jump to content

Izotom

Użytkownik
  • Content Count

    5486
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Izotom last won the day on May 11 2017

Izotom had the most liked content!

Community Reputation

719 Wspaniały

1 Follower

About Izotom

  • Rank
    ..:: Platinium Forumus ::..
  • Birthday October 1

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    FXT'13-173 tys. km; BRZ'15-93 tys. km

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Może: nie testowałem tego na sobie ale liczyłem na Twoje sprostowanie - bądź co bądź organizator powinien być na bieżąco Generalnie szkoda ale sprawa jest zrozumiała.
  2. Ej, jest jeszcze jeden konkurent: Dacia Duster.
  3. Polecam filmik na YT "Subariada Armenia" gdzieś tam jest pokazany ten podjazd - kilkanaście sekund. Ale ktoś nagrywał bo pamiętam taką scenkę jak ktoś pcha palcem XV'a Może chojny ma: to tam gdzie tubylcy na koniach mówili nam, że nie damy rady podjechać.
  4. Co do tego Ukraińca to bym jednak nie odpuszczał
  5. Taki podjazd mieliśmy w Armenii. Może mam filmik z tego podjazdu.
  6. Przyzwyczaiłem się do AT w Subaru i chwaliłem sobie (do dzisiaj jestem zakochany) Toyotę Sequoię: V8, benzyna, 230 KM, 3-biegowy automat, 4x4 z blokadami. Super auto na wyprawy: duże, wygodne, na ramie, przełykało każdą wachę. Dla mnie auto idealne. Co do Subaru to dzisiaj kupiłby man wyprawy nowego XV e-boxer: namiot dachowy, opony ATeki i auto gotowe na wyjazdy. Można pomyśleć o podniesieniu o 1 cal i ogrzewaniu postojowym.
  7. Niestety tak właśnie dajemy wycisk naszym Subarakom: bez dzidy nie da rady.
  8. Coś wisi w powietrzy bo znajomi wracali z Chorwacji i mogli przejechać przez Słowenię, Austrię i Niemcy tylko tranzytem (w Niemczech robią testy wjeżdżającym na ich teren). Ukraina przesunęła obowiązek kwarantanny do 1 listopada - nie wiem czy dotyczy to tranzytu. Rosja dalej nie wydaje wiz - oprócz tzw. biznesowych - informacja nie jest jasna z ich strony.
  9. Twardziele zatrzymują się w połowie i ukręcają wały i półosie
  10. Można wrzucić torsena na przód ale trzeba liczyć się, że wiskoza w centralnym szybciej się podda. Chyba lepszym rozwiązaniem jest przeniesienie napędu ze STI Marzy mi się takie autka na bazie XV...
  11. Ja miałem WRX ze skrzynią i tylnym dyfrem od Forestera 2.5 XT. A wcześniej oczywiście napęd był typowy od WRX. Zauważyłem, że auto radzi sobie bardzo dobrze kiedy wszystkie koła buksują - zawsze któreś łapie przyczepność i auto jedzie. Wykrzyże przejężdżałem i starałem się w takiej pozycji nie stawać, a jeśli już to przód musiał stykać się z gruntem - wtedy jedno tylne koło mogło być uniesione (bez styku z podłożem) Czasami lekkie przyhamowanie pomagało ale pod warunkiem, że nie było dużych oporów: jak auto siedziało w błocie albo w śniegu to nie pomagało. Takie działanie pomagało np
  12. Przednie dyfry są otwarte. Tutaj przydałaby się tzw. szpera elektroniczna. Można spróbować lekko kopnąć w pedał hamulca.
  13. Jak nie wypali Kaukaz może spyknąć się np. we wrześniu w Bieszczadach. A tam nalewki wchodzą aż miło
×
×
  • Create New...