Jump to content

Izotom

Użytkownik
  • Content Count

    5489
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Izotom last won the day on May 11 2017

Izotom had the most liked content!

Community Reputation

720 Wspaniały

1 Follower

About Izotom

  • Rank
    ..:: Platinium Forumus ::..
  • Birthday October 1

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    FXT'13-173 tys. km; BRZ'15-93 tys. km

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Libero powinno dać radę ale uwag na dwie sprawy: 1. Silnik z tyłu, chłodnica z przodu: dość łatwo uszkodzić układ chłodzenia, zwłaszcza jak ma już kilkanaście lat - wiem, bo podczas pewnej wycieczki nam się to zdarzyło od szurania spodem o zmarznięty śnieg 2. Dość wysoko środek ciężkości: auto jest wąskie i krótkie ale w stosunku do tego dość wysokie. Najlepiej też zamontować możliwie największe koła/opony: pamiętając jak czasami walczyło się z głazami, przez które należało przejechać to wielkość kół w Libero może być problemem. Wg mnie warto spróbować, zawsze coś no
  2. Dobra, dobra... Miiiiiiłoooooosz, kiedy założysz wątek dotyczący Nowe Zelandii bo chcielibyśmy tam jechać? Lecieć?
  3. My jesteśmy zainteresowani (czyli zapisujemy się) na Nową Zelandię.
  4. Może: nie testowałem tego na sobie ale liczyłem na Twoje sprostowanie - bądź co bądź organizator powinien być na bieżąco Generalnie szkoda ale sprawa jest zrozumiała.
  5. Polecam filmik na YT "Subariada Armenia" gdzieś tam jest pokazany ten podjazd - kilkanaście sekund. Ale ktoś nagrywał bo pamiętam taką scenkę jak ktoś pcha palcem XV'a Może chojny ma: to tam gdzie tubylcy na koniach mówili nam, że nie damy rady podjechać.
  6. Co do tego Ukraińca to bym jednak nie odpuszczał
  7. Taki podjazd mieliśmy w Armenii. Może mam filmik z tego podjazdu.
  8. Przyzwyczaiłem się do AT w Subaru i chwaliłem sobie (do dzisiaj jestem zakochany) Toyotę Sequoię: V8, benzyna, 230 KM, 3-biegowy automat, 4x4 z blokadami. Super auto na wyprawy: duże, wygodne, na ramie, przełykało każdą wachę. Dla mnie auto idealne. Co do Subaru to dzisiaj kupiłby man wyprawy nowego XV e-boxer: namiot dachowy, opony ATeki i auto gotowe na wyjazdy. Można pomyśleć o podniesieniu o 1 cal i ogrzewaniu postojowym.
  9. Niestety tak właśnie dajemy wycisk naszym Subarakom: bez dzidy nie da rady.
  10. Coś wisi w powietrzy bo znajomi wracali z Chorwacji i mogli przejechać przez Słowenię, Austrię i Niemcy tylko tranzytem (w Niemczech robią testy wjeżdżającym na ich teren). Ukraina przesunęła obowiązek kwarantanny do 1 listopada - nie wiem czy dotyczy to tranzytu. Rosja dalej nie wydaje wiz - oprócz tzw. biznesowych - informacja nie jest jasna z ich strony.
  11. Twardziele zatrzymują się w połowie i ukręcają wały i półosie
  12. Można wrzucić torsena na przód ale trzeba liczyć się, że wiskoza w centralnym szybciej się podda. Chyba lepszym rozwiązaniem jest przeniesienie napędu ze STI Marzy mi się takie autka na bazie XV...
  13. Ja miałem WRX ze skrzynią i tylnym dyfrem od Forestera 2.5 XT. A wcześniej oczywiście napęd był typowy od WRX. Zauważyłem, że auto radzi sobie bardzo dobrze kiedy wszystkie koła buksują - zawsze któreś łapie przyczepność i auto jedzie. Wykrzyże przejężdżałem i starałem się w takiej pozycji nie stawać, a jeśli już to przód musiał stykać się z gruntem - wtedy jedno tylne koło mogło być uniesione (bez styku z podłożem) Czasami lekkie przyhamowanie pomagało ale pod warunkiem, że nie było dużych oporów: jak auto siedziało w błocie albo w śniegu to nie pomagało. Takie działanie pomagało np
×
×
  • Create New...