-
Content Count
5489 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Izotom last won the day on May 11 2017
Izotom had the most liked content!
Community Reputation
720 WspaniałyAbout Izotom
-
Rank
..:: Platinium Forumus ::..
- Birthday October 1
Profile Information
-
Gender
mężczyzna
-
Skąd
Poznań
-
Auto
FXT'13-173 tys. km; BRZ'15-93 tys. km
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Libero powinno dać radę ale uwag na dwie sprawy: 1. Silnik z tyłu, chłodnica z przodu: dość łatwo uszkodzić układ chłodzenia, zwłaszcza jak ma już kilkanaście lat - wiem, bo podczas pewnej wycieczki nam się to zdarzyło od szurania spodem o zmarznięty śnieg 2. Dość wysoko środek ciężkości: auto jest wąskie i krótkie ale w stosunku do tego dość wysokie. Najlepiej też zamontować możliwie największe koła/opony: pamiętając jak czasami walczyło się z głazami, przez które należało przejechać to wielkość kół w Libero może być problemem. Wg mnie warto spróbować, zawsze coś no
-
Dobra, dobra... Miiiiiiłoooooosz, kiedy założysz wątek dotyczący Nowe Zelandii bo chcielibyśmy tam jechać? Lecieć?
-
My jesteśmy zainteresowani (czyli zapisujemy się) na Nową Zelandię.
-
Może: nie testowałem tego na sobie ale liczyłem na Twoje sprostowanie - bądź co bądź organizator powinien być na bieżąco Generalnie szkoda ale sprawa jest zrozumiała.
-
Forester jako samochód terenowo wyprawowy SUBARIADY i inne
Izotom replied to herrkam's topic in Forum Subaru
Ej, jest jeszcze jeden konkurent: Dacia Duster. -
Forester jako samochód terenowo wyprawowy SUBARIADY i inne
Izotom replied to herrkam's topic in Forum Subaru
Polecam filmik na YT "Subariada Armenia" gdzieś tam jest pokazany ten podjazd - kilkanaście sekund. Ale ktoś nagrywał bo pamiętam taką scenkę jak ktoś pcha palcem XV'a Może chojny ma: to tam gdzie tubylcy na koniach mówili nam, że nie damy rady podjechać. -
Forester jako samochód terenowo wyprawowy SUBARIADY i inne
Izotom replied to herrkam's topic in Forum Subaru
Właściwe Jeepy Fiatami -
Forester jako samochód terenowo wyprawowy SUBARIADY i inne
Izotom replied to herrkam's topic in Forum Subaru
Co do tego Ukraińca to bym jednak nie odpuszczał -
Forester jako samochód terenowo wyprawowy SUBARIADY i inne
Izotom replied to herrkam's topic in Forum Subaru
Taki podjazd mieliśmy w Armenii. Może mam filmik z tego podjazdu. -
Forester jako samochód terenowo wyprawowy SUBARIADY i inne
Izotom replied to herrkam's topic in Forum Subaru
Przyzwyczaiłem się do AT w Subaru i chwaliłem sobie (do dzisiaj jestem zakochany) Toyotę Sequoię: V8, benzyna, 230 KM, 3-biegowy automat, 4x4 z blokadami. Super auto na wyprawy: duże, wygodne, na ramie, przełykało każdą wachę. Dla mnie auto idealne. Co do Subaru to dzisiaj kupiłby man wyprawy nowego XV e-boxer: namiot dachowy, opony ATeki i auto gotowe na wyjazdy. Można pomyśleć o podniesieniu o 1 cal i ogrzewaniu postojowym. -
Forester jako samochód terenowo wyprawowy SUBARIADY i inne
Izotom replied to herrkam's topic in Forum Subaru
Niestety tak właśnie dajemy wycisk naszym Subarakom: bez dzidy nie da rady. -
Coś wisi w powietrzy bo znajomi wracali z Chorwacji i mogli przejechać przez Słowenię, Austrię i Niemcy tylko tranzytem (w Niemczech robią testy wjeżdżającym na ich teren). Ukraina przesunęła obowiązek kwarantanny do 1 listopada - nie wiem czy dotyczy to tranzytu. Rosja dalej nie wydaje wiz - oprócz tzw. biznesowych - informacja nie jest jasna z ich strony.
-
Forester jako samochód terenowo wyprawowy SUBARIADY i inne
Izotom replied to herrkam's topic in Forum Subaru
Twardziele zatrzymują się w połowie i ukręcają wały i półosie -
Forester jako samochód terenowo wyprawowy SUBARIADY i inne
Izotom replied to herrkam's topic in Forum Subaru
Można wrzucić torsena na przód ale trzeba liczyć się, że wiskoza w centralnym szybciej się podda. Chyba lepszym rozwiązaniem jest przeniesienie napędu ze STI Marzy mi się takie autka na bazie XV... -
Forester jako samochód terenowo wyprawowy SUBARIADY i inne
Izotom replied to herrkam's topic in Forum Subaru
Ja miałem WRX ze skrzynią i tylnym dyfrem od Forestera 2.5 XT. A wcześniej oczywiście napęd był typowy od WRX. Zauważyłem, że auto radzi sobie bardzo dobrze kiedy wszystkie koła buksują - zawsze któreś łapie przyczepność i auto jedzie. Wykrzyże przejężdżałem i starałem się w takiej pozycji nie stawać, a jeśli już to przód musiał stykać się z gruntem - wtedy jedno tylne koło mogło być uniesione (bez styku z podłożem) Czasami lekkie przyhamowanie pomagało ale pod warunkiem, że nie było dużych oporów: jak auto siedziało w błocie albo w śniegu to nie pomagało. Takie działanie pomagało np