kordynator 236 Posted September 11, 2012 Share Posted September 11, 2012 A jak tak po prostu bez owijania w bawełnę chciałem się dowiedzieć czy coś wiadomo kiedy spodziewać się nowego Forestera? 2014 jest realny, czy to tylko plotki? Link to post Share on other sites
m_dz 22 Posted September 11, 2012 Share Posted September 11, 2012 Chyba to nie plotki Może nawet wcześniej się on objawi! :shock: Link to post Share on other sites
kordynator 236 Posted September 11, 2012 Author Share Posted September 11, 2012 No to już mi cieplej się na sercu zrobiło Link to post Share on other sites
SirCastic 1 Posted September 11, 2012 Share Posted September 11, 2012 ...cieplej jak cieplej, zapewne będzie na "all-new FB engine", czyli o S-edition czy nawet XT dalej można pomarzyć tylko....? Czy może się mylę ? Link to post Share on other sites
kordynator 236 Posted September 11, 2012 Author Share Posted September 11, 2012 Ja naprawdę dużo nie wymagam tylko te marne 200kucyków i będę zadowolony Link to post Share on other sites
zento 20 Posted September 11, 2012 Share Posted September 11, 2012 Ja naprawdę dużo nie wymagam tylko te marne 200kucyków i będę zadowolony To będziesz musiał pewnie kupić 1,5 forka Link to post Share on other sites
subleo 2542 Posted September 11, 2012 Share Posted September 11, 2012 Oj marudy FHI przyjęło właściwą strategię, zastępując wysokolitrażowe jednostki wolnossące, trochę mniejszymi jednostkami doładowanymi. Jest już w sprzedaży 2.0DIT (Japonia), trwają prace nad 1.6DIT. Teraz tylko czekamy, kiedy pojawią się w Europie. Głowa do góry, będzie dobrze. 1 Link to post Share on other sites
kordynator 236 Posted September 12, 2012 Author Share Posted September 12, 2012 subleo a masz info ile toto ma kucyków? Link to post Share on other sites
Wielki Szu 172 Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 Z tym że 2.0DIT pewnie w EU będzie niedostępny, ewentualnie wykastrowany z kilkudziesięciu KM. Link to post Share on other sites
kordynator 236 Posted September 12, 2012 Author Share Posted September 12, 2012 Wielki Szu No ale może zostawią +200koni I tak będzie to rakieta w porównaniu z tym co jest teraz Link to post Share on other sites
GREGG 1671 Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 Wielki Szu No ale może zostawią +200koni I tak będzie to rakieta w porównaniu z tym co jest teraz ilość KM to jedno, a lepszy moment to drugie :wink: i nie mniej ważne :wink: mam teraz prawie 160 KM a auto pod górkę zdycha :roll: w takich warunkach zwykłym TDI 140 KM pojadę jak ta rakieta :wink: Link to post Share on other sites
giepa 31 Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 Wielki Szu No ale może zostawią +200koni I tak będzie to rakieta w porównaniu z tym co jest teraz ilość KM to jedno, a lepszy moment to drugie :wink: i nie mniej ważne :wink: mam teraz prawie 160 KM a auto pod górkę zdycha :roll: w takich warunkach zwykłym TDI 140 KM pojadę jak ta rakieta :wink: ...i przebieg momentu to 3 a 4 to bezawaryjność, które powinno byc 1 Link to post Share on other sites
paul_78 45 Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 Powinni po prostu wrócić do MY06-08, 2.5XT i nie cudować z jakimiś ekologicznymi bzdetami :roll: Link to post Share on other sites
subleo 2542 Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 subleo a masz info ile toto ma kucyków? Nie ma oficjalnej specyfikacji, wspomina się o 180PS. Powinni po prostu wrócić do MY06-08, 2.5XT i nie cudować z jakimiś ekologicznymi bzdetami :roll: Paul_78, przyzwyczajenie to druga natura i niestety kijem rzeki nie zawrócisz, to znaczy FHI nie zawróci . Taki światowy trend. Jeżeli otrzymamy silnik 2.0 DIT, który od 2.5T: - zużywa mniej paliwa; - jest lżejszy; - ma lepszą charakterystykę i parametry; - jest tańszy w zakupie (mniejsza akcyza) oraz ubezpieczeniu (mniejsza pojemność); - jest, miejmy nadzieję, mniej awaryjny (patrz UPG 2.5T); to ja tylko mogę FHI przyklasnąć. A to, że emituje mniej CO2 jest tylko efektem ubocznym . Link to post Share on other sites
paul_78 45 Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 subleo - OK, ale niech ma przynajmniej takie same osiągi Link to post Share on other sites
Subaryta 100 Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 A to, że emituje mniej CO2 jest tylko efektem ubocznym . Niestety nie ma rzeczy idealnych.... Link to post Share on other sites
raju 426 Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 Paul_78, przyzwyczajenie to druga natura i niestety kijem rzeki nie zawrócisz, to znaczy FHI nie zawróci . Taki światowy trend. Jeżeli otrzymamy silnik 2.0 DIT, który od 2.5T: - zużywa mniej paliwa; - jest lżejszy; - ma lepszą charakterystykę i parametry; - jest tańszy w zakupie (mniejsza akcyza) oraz ubezpieczeniu (mniejsza pojemność); - jest, miejmy nadzieję, mniej awaryjny (patrz UPG 2.5T); to ja tylko mogę FHI przyklasnąć. A to, że emituje mniej CO2 jest tylko efektem ubocznym . subleo - bardzo mądra, zrównoważona odpowiedź. Uważam, że w temacie 2.0 DIT vs. 2.5 XT powinien być EOT :wink: Link to post Share on other sites
kordynator 236 Posted September 13, 2012 Author Share Posted September 13, 2012 No ja chciałem się przypomnieć Dyrekcji z moim pytaniem. czy dostaniemy jakąś odpowiedź od SIP jakie są plany dotyczące nowego Forka? Link to post Share on other sites
giepa 31 Posted September 14, 2012 Share Posted September 14, 2012 jeśli odpowiedzą kiedy będzie to wszyscy potencjalni-aktualni klienci będą czekać na nowy model- wiec po co... 8) Link to post Share on other sites
kordynator 236 Posted September 14, 2012 Author Share Posted September 14, 2012 jeśli odpowiedzą kiedy będzie to wszyscy potencjalni-aktualni klienci będą czekać na nowy model- wiec po co... 8) No z jednej strony to rozumiem, ale jakoś inne marki nie mają problemów z informacjami kiedy będą wprowadzane nowe modele. Niestety od naszego SIP ciężko cokolwiek się wywiedzieć Link to post Share on other sites
haubi65 58 Posted September 14, 2012 Share Posted September 14, 2012 w Niemczech sa juz poloficjalne dane : Forester Modell 2013 pojawi sie w marcu 2013 Modele: 2.0 Benziner (150 PS), 2.0 DIT (240 PS) oraz 2.0 Diesel (147 PS). Benziner: 6-MT lub Lineartronic. 2 DIT tylko CVT ! Diesel: 6-MT a od wrzesnia 2013 (Modell 2014) CVT Trend ( 2.0 Benziner), Active, Comfort, Exclusive i nowy w Diesel "Sport". Turbo-Modell jest Comfort und Exclusive. Exclusive-Linia ma np. Harman & Kardon Sound, i elek. Klape! Link to post Share on other sites
kordynator 236 Posted September 14, 2012 Author Share Posted September 14, 2012 w Niemczech sa juz poloficjalne dane : Forester Modell 2013 pojawi sie w marcu 2013 Modele: 2.0 Benziner (150 PS), 2.0 DIT (240 PS) oraz 2.0 Diesel (147 PS). Benziner: 6-MT lub Lineartronic. 2 DIT tylko CVT ! Diesel: 6-MT a od wrzesnia 2013 (Modell 2014) CVT Trend ( 2.0 Benziner), Active, Comfort, Exclusive i nowy w Diesel "Sport". Turbo-Modell jest Comfort und Exclusive. Exclusive-Linia ma np. Harman & Kardon Sound, i elek. Klape! No to wreszcie widać jakieś światełko w tunelu szkoda że dadzą tylko CVT, ale było to do przewidzenia Link to post Share on other sites
stach1111 560 Posted September 14, 2012 Share Posted September 14, 2012 2.0 DID ciekawe jaka cena :?: -- Pt wrz 14, 2012 9:52 am -- Oczywiście w starej budzie? Link to post Share on other sites
maarek 1 Posted September 14, 2012 Share Posted September 14, 2012 jeśli odpowiedzą kiedy będzie to wszyscy potencjalni-aktualni klienci będą czekać na nowy model- wiec po co... 8) ...albo wszyscy ruszą do salonów, żeby wykupić ostatnie sztuki "ostatniego prawdziwego Subaru" :wink: Naturalnie wiem, że Forek III nie jest już "prawdziwym Subaru", ale takim zostanie jak tylko wyjdzie nowy model :wink: Link to post Share on other sites
kordynator 236 Posted September 14, 2012 Author Share Posted September 14, 2012 2.0 DID ciekawe jaka cena :?: Ja bym obstawiał min 50tys.€ Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now