Jump to content
kordynator

Nowy Subaru Forester MY2013

Recommended Posts

A jak tak po prostu bez owijania w bawełnę chciałem się dowiedzieć czy coś wiadomo kiedy spodziewać się nowego Forestera? 2014 jest realny, czy to tylko plotki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba to nie plotki :D

 

Może nawet wcześniej się on objawi! :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to już mi cieplej się na sercu zrobiło :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

...cieplej jak cieplej, zapewne będzie na "all-new FB engine", czyli o S-edition czy nawet XT dalej można pomarzyć tylko....? Czy może się mylę ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja naprawdę dużo nie wymagam tylko te marne 200kucyków i będę zadowolony :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja naprawdę dużo nie wymagam tylko te marne 200kucyków i będę zadowolony :lol:

 

To będziesz musiał pewnie kupić 1,5 forka :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oj marudy ;) FHI przyjęło właściwą strategię, zastępując wysokolitrażowe jednostki wolnossące, trochę mniejszymi jednostkami doładowanymi. Jest już w sprzedaży 2.0DIT (Japonia), trwają prace nad 1.6DIT. Teraz tylko czekamy, kiedy pojawią się w Europie. Głowa do góry, będzie dobrze.

 

attachment.php?attachmentid=3134&d=1322698094

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

subleo a masz info ile toto ma kucyków?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tym że 2.0DIT pewnie w EU będzie niedostępny, ewentualnie wykastrowany z kilkudziesięciu KM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wielki Szu No ale może zostawią +200koni :lol: I tak będzie to rakieta w porównaniu z tym co jest teraz :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wielki Szu No ale może zostawią +200koni :lol: I tak będzie to rakieta w porównaniu z tym co jest teraz :D

 

ilość KM to jedno, a lepszy moment to drugie :wink: i nie mniej ważne :wink:

mam teraz prawie 160 KM a auto pod górkę zdycha :roll: w takich warunkach zwykłym TDI 140 KM pojadę jak ta rakieta :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wielki Szu No ale może zostawią +200koni :lol: I tak będzie to rakieta w porównaniu z tym co jest teraz :D

 

ilość KM to jedno, a lepszy moment to drugie :wink: i nie mniej ważne :wink:

mam teraz prawie 160 KM a auto pod górkę zdycha :roll: w takich warunkach zwykłym TDI 140 KM pojadę jak ta rakieta :wink:

 

 

...i przebieg momentu to 3

a 4 to bezawaryjność, które powinno byc 1 :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powinni po prostu wrócić do MY06-08, 2.5XT i nie cudować z jakimiś ekologicznymi bzdetami :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites
subleo a masz info ile toto ma kucyków?

Nie ma oficjalnej specyfikacji, wspomina się o 180PS.

 

Powinni po prostu wrócić do MY06-08, 2.5XT i nie cudować z jakimiś ekologicznymi bzdetami :roll:

Paul_78, przyzwyczajenie to druga natura ;) i niestety kijem rzeki nie zawrócisz, to znaczy FHI nie zawróci ;). Taki światowy trend.

 

Jeżeli otrzymamy silnik 2.0 DIT, który od 2.5T:

- zużywa mniej paliwa;

- jest lżejszy;

- ma lepszą charakterystykę i parametry;

- jest tańszy w zakupie (mniejsza akcyza) oraz ubezpieczeniu (mniejsza pojemność);

- jest, miejmy nadzieję, mniej awaryjny (patrz UPG 2.5T);

to ja tylko mogę FHI przyklasnąć.

 

A to, że emituje mniej CO2 jest tylko efektem ubocznym ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

subleo - OK, ale niech ma przynajmniej takie same osiągi :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
A to, że emituje mniej CO2 jest tylko efektem ubocznym ;).

 

Niestety nie ma rzeczy idealnych.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Paul_78, przyzwyczajenie to druga natura ;) i niestety kijem rzeki nie zawrócisz, to znaczy FHI nie zawróci ;). Taki światowy trend.

 

Jeżeli otrzymamy silnik 2.0 DIT, który od 2.5T:

- zużywa mniej paliwa;

- jest lżejszy;

- ma lepszą charakterystykę i parametry;

- jest tańszy w zakupie (mniejsza akcyza) oraz ubezpieczeniu (mniejsza pojemność);

- jest, miejmy nadzieję, mniej awaryjny (patrz UPG 2.5T);

to ja tylko mogę FHI przyklasnąć.

 

A to, że emituje mniej CO2 jest tylko efektem ubocznym ;).

 

subleo - bardzo mądra, zrównoważona odpowiedź. Uważam, że w temacie 2.0 DIT vs. 2.5 XT powinien być EOT :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja chciałem się przypomnieć Dyrekcji z moim pytaniem. czy dostaniemy jakąś odpowiedź od SIP jakie są plany dotyczące nowego Forka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeśli odpowiedzą kiedy będzie to wszyscy potencjalni-aktualni klienci będą czekać na nowy model- wiec po co... 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeśli odpowiedzą kiedy będzie to wszyscy potencjalni-aktualni klienci będą czekać na nowy model- wiec po co... 8)

No z jednej strony to rozumiem, ale jakoś inne marki nie mają problemów z informacjami kiedy będą wprowadzane nowe modele.

Niestety od naszego SIP ciężko cokolwiek się wywiedzieć :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

w Niemczech sa juz poloficjalne dane :

 

Forester Modell 2013 pojawi sie w marcu 2013

Modele: 2.0 Benziner (150 PS), 2.0 DIT (240 PS) oraz 2.0 Diesel (147 PS).

 

Benziner: 6-MT lub Lineartronic. 2 DIT tylko CVT !

 

Diesel: 6-MT a od wrzesnia 2013 (Modell 2014) CVT

Trend ( 2.0 Benziner), Active, Comfort, Exclusive i nowy w Diesel "Sport".

 

Turbo-Modell jest Comfort und Exclusive. Exclusive-Linia ma np. Harman & Kardon Sound, i elek. Klape!

Share this post


Link to post
Share on other sites
w Niemczech sa juz poloficjalne dane :

 

Forester Modell 2013 pojawi sie w marcu 2013

Modele: 2.0 Benziner (150 PS), 2.0 DIT (240 PS) oraz 2.0 Diesel (147 PS).

 

Benziner: 6-MT lub Lineartronic. 2 DIT tylko CVT !

 

Diesel: 6-MT a od wrzesnia 2013 (Modell 2014) CVT

Trend ( 2.0 Benziner), Active, Comfort, Exclusive i nowy w Diesel "Sport".

 

Turbo-Modell jest Comfort und Exclusive. Exclusive-Linia ma np. Harman & Kardon Sound, i elek. Klape!

 

No to wreszcie widać jakieś światełko w tunelu :D szkoda że dadzą tylko CVT, ale było to do przewidzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 DID ciekawe jaka cena :?:

 

-- Pt wrz 14, 2012 9:52 am --

 

Oczywiście w starej budzie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeśli odpowiedzą kiedy będzie to wszyscy potencjalni-aktualni klienci będą czekać na nowy model- wiec po co... 8)

 

...albo wszyscy ruszą do salonów, żeby wykupić ostatnie sztuki "ostatniego prawdziwego Subaru" :wink:

Naturalnie wiem, że Forek III nie jest już "prawdziwym Subaru", ale takim zostanie jak tylko wyjdzie nowy model :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2.0 DID ciekawe jaka cena :?:

 

Ja bym obstawiał min 50tys.€ :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...