kordynator

Nowy Subaru Forester MY2013

16660 postów w tym temacie

A jak tak po prostu bez owijania w bawełnę chciałem się dowiedzieć czy coś wiadomo kiedy spodziewać się nowego Forestera? 2014 jest realny, czy to tylko plotki?

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba to nie plotki :D

 

Może nawet wcześniej się on objawi! :shock:

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to już mi cieplej się na sercu zrobiło :lol:

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

...cieplej jak cieplej, zapewne będzie na "all-new FB engine", czyli o S-edition czy nawet XT dalej można pomarzyć tylko....? Czy może się mylę ?

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja naprawdę dużo nie wymagam tylko te marne 200kucyków i będę zadowolony :lol:

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja naprawdę dużo nie wymagam tylko te marne 200kucyków i będę zadowolony :lol:

 

To będziesz musiał pewnie kupić 1,5 forka :evil:

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj marudy ;) FHI przyjęło właściwą strategię, zastępując wysokolitrażowe jednostki wolnossące, trochę mniejszymi jednostkami doładowanymi. Jest już w sprzedaży 2.0DIT (Japonia), trwają prace nad 1.6DIT. Teraz tylko czekamy, kiedy pojawią się w Europie. Głowa do góry, będzie dobrze.

 

attachment.php?attachmentid=3134&d=1322698094

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

subleo a masz info ile toto ma kucyków?

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tym że 2.0DIT pewnie w EU będzie niedostępny, ewentualnie wykastrowany z kilkudziesięciu KM.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wielki Szu No ale może zostawią +200koni :lol: I tak będzie to rakieta w porównaniu z tym co jest teraz :D

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wielki Szu No ale może zostawią +200koni :lol: I tak będzie to rakieta w porównaniu z tym co jest teraz :D

 

ilość KM to jedno, a lepszy moment to drugie :wink: i nie mniej ważne :wink:

mam teraz prawie 160 KM a auto pod górkę zdycha :roll: w takich warunkach zwykłym TDI 140 KM pojadę jak ta rakieta :wink:

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wielki Szu No ale może zostawią +200koni :lol: I tak będzie to rakieta w porównaniu z tym co jest teraz :D

 

ilość KM to jedno, a lepszy moment to drugie :wink: i nie mniej ważne :wink:

mam teraz prawie 160 KM a auto pod górkę zdycha :roll: w takich warunkach zwykłym TDI 140 KM pojadę jak ta rakieta :wink:

 

 

...i przebieg momentu to 3

a 4 to bezawaryjność, które powinno byc 1 :P

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powinni po prostu wrócić do MY06-08, 2.5XT i nie cudować z jakimiś ekologicznymi bzdetami :roll:

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
subleo a masz info ile toto ma kucyków?

Nie ma oficjalnej specyfikacji, wspomina się o 180PS.

 

Powinni po prostu wrócić do MY06-08, 2.5XT i nie cudować z jakimiś ekologicznymi bzdetami :roll:

Paul_78, przyzwyczajenie to druga natura ;) i niestety kijem rzeki nie zawrócisz, to znaczy FHI nie zawróci ;). Taki światowy trend.

 

Jeżeli otrzymamy silnik 2.0 DIT, który od 2.5T:

- zużywa mniej paliwa;

- jest lżejszy;

- ma lepszą charakterystykę i parametry;

- jest tańszy w zakupie (mniejsza akcyza) oraz ubezpieczeniu (mniejsza pojemność);

- jest, miejmy nadzieję, mniej awaryjny (patrz UPG 2.5T);

to ja tylko mogę FHI przyklasnąć.

 

A to, że emituje mniej CO2 jest tylko efektem ubocznym ;).

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

subleo - OK, ale niech ma przynajmniej takie same osiągi :mrgreen:

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A to, że emituje mniej CO2 jest tylko efektem ubocznym ;).

 

Niestety nie ma rzeczy idealnych.... ;)

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paul_78, przyzwyczajenie to druga natura ;) i niestety kijem rzeki nie zawrócisz, to znaczy FHI nie zawróci ;). Taki światowy trend.

 

Jeżeli otrzymamy silnik 2.0 DIT, który od 2.5T:

- zużywa mniej paliwa;

- jest lżejszy;

- ma lepszą charakterystykę i parametry;

- jest tańszy w zakupie (mniejsza akcyza) oraz ubezpieczeniu (mniejsza pojemność);

- jest, miejmy nadzieję, mniej awaryjny (patrz UPG 2.5T);

to ja tylko mogę FHI przyklasnąć.

 

A to, że emituje mniej CO2 jest tylko efektem ubocznym ;).

 

subleo - bardzo mądra, zrównoważona odpowiedź. Uważam, że w temacie 2.0 DIT vs. 2.5 XT powinien być EOT :wink:

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja chciałem się przypomnieć Dyrekcji z moim pytaniem. czy dostaniemy jakąś odpowiedź od SIP jakie są plany dotyczące nowego Forka?

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli odpowiedzą kiedy będzie to wszyscy potencjalni-aktualni klienci będą czekać na nowy model- wiec po co... 8)

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jeśli odpowiedzą kiedy będzie to wszyscy potencjalni-aktualni klienci będą czekać na nowy model- wiec po co... 8)

No z jednej strony to rozumiem, ale jakoś inne marki nie mają problemów z informacjami kiedy będą wprowadzane nowe modele.

Niestety od naszego SIP ciężko cokolwiek się wywiedzieć :(

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w Niemczech sa juz poloficjalne dane :

 

Forester Modell 2013 pojawi sie w marcu 2013

Modele: 2.0 Benziner (150 PS), 2.0 DIT (240 PS) oraz 2.0 Diesel (147 PS).

 

Benziner: 6-MT lub Lineartronic. 2 DIT tylko CVT !

 

Diesel: 6-MT a od wrzesnia 2013 (Modell 2014) CVT

Trend ( 2.0 Benziner), Active, Comfort, Exclusive i nowy w Diesel "Sport".

 

Turbo-Modell jest Comfort und Exclusive. Exclusive-Linia ma np. Harman & Kardon Sound, i elek. Klape!

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
w Niemczech sa juz poloficjalne dane :

 

Forester Modell 2013 pojawi sie w marcu 2013

Modele: 2.0 Benziner (150 PS), 2.0 DIT (240 PS) oraz 2.0 Diesel (147 PS).

 

Benziner: 6-MT lub Lineartronic. 2 DIT tylko CVT !

 

Diesel: 6-MT a od wrzesnia 2013 (Modell 2014) CVT

Trend ( 2.0 Benziner), Active, Comfort, Exclusive i nowy w Diesel "Sport".

 

Turbo-Modell jest Comfort und Exclusive. Exclusive-Linia ma np. Harman & Kardon Sound, i elek. Klape!

 

No to wreszcie widać jakieś światełko w tunelu :D szkoda że dadzą tylko CVT, ale było to do przewidzenia

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2.0 DID ciekawe jaka cena :?:

 

-- Pt wrz 14, 2012 9:52 am --

 

Oczywiście w starej budzie?

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jeśli odpowiedzą kiedy będzie to wszyscy potencjalni-aktualni klienci będą czekać na nowy model- wiec po co... 8)

 

...albo wszyscy ruszą do salonów, żeby wykupić ostatnie sztuki "ostatniego prawdziwego Subaru" :wink:

Naturalnie wiem, że Forek III nie jest już "prawdziwym Subaru", ale takim zostanie jak tylko wyjdzie nowy model :wink:

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2.0 DID ciekawe jaka cena :?:

 

Ja bym obstawiał min 50tys.€ :(

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!


Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.