Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

52 minuty temu, Miałki napisał(a):

Próbowali ale osobiscie nie polecam. Już przy 18stkach na twardej gumie (np Michelin Prmacy 4) to już taczki są.

Dziękuję za info. Tak myślałem, ale nie znalazłem na forum informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pianchi napisał(a):

Dziękuję za info. Tak myślałem, ale nie znalazłem na forum informacji.

Mieli tu 19 cali i chwalili. Tylko kwestia co kto lubi co kto chce osiągnąć.

Jak napisano wcześniej. 

Osobiście nie włożyłbym takich bo i 18" to zbyt dużo, ale znowu pytanie jak chcesz jeździć. 

Jeśli zjeżdżasz z asfaltu to nie mówiąc o 19" te oryginalne 18" dają zbyt mało mięsa w oponach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, mechanik napisał(a):

Mieli tu 19 cali i chwalili. Tylko kwestia co kto lubi co kto chce osiągnąć.

Jak napisano wcześniej. 

Osobiście nie włożyłbym takich bo i 18" to zbyt dużo, ale znowu pytanie jak chcesz jeździć. 

Jeśli zjeżdżasz z asfaltu to nie mówiąc o 19" te oryginalne 18" dają zbyt mało mięsa w oponach. 

Nie mam zamiaru jeździć poza asfaltem.

W sumie to jeździ żona do pracy, ale ze względów estetycznych im większe kapcie tym lepiej wygląda auto:)

Z przeglądanych ofert na allegro i olx, nawet nie ma subarowych felg 19, max co jest to 18 cali.

 

Edytowane przez pianchi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, pianchi napisał(a):

Nie mam zamiaru jeździć poza asfaltem.

W sumie to jeździ żona do pracy, ale ze względów estetycznych im większe kapcie tym lepiej wygląda auto:)

Z przeglądanych ofert na allegro i olx, nawet nie ma subarowych felg 19, max co jest to 18 cali.

 

dałoby się coś dopasować z 19" ale wtedy pierścienie centrujące i można rzeźbić - tylko po co ? ;) 

widziałem kiedyś Forka SJXT na 20" ale wyglądało to komicznie i totalnie nie pasowało do tego auta

to auto idealnie na 18" się sprawdza, jeśli jazda w teren to trzeba zejść na 17" z ET48 i jest cacy nic nie obciera

 

Godzinę temu, mechanik napisał(a):

Mieli tu 19 cali i chwalili. Tylko kwestia co kto lubi co kto chce osiągnąć.

Jak napisano wcześniej. 

Osobiście nie włożyłbym takich bo i 18" to zbyt dużo, ale znowu pytanie jak chcesz jeździć. 

Jeśli zjeżdżasz z asfaltu to nie mówiąc o 19" te oryginalne 18" dają zbyt mało mięsa w oponach. 

18" jest tu idealnie, mięsa jest tez wystarczajaco że nawet na szosowej oponie da się spokojnie przez błoto w lesie przejechać

 

4 godziny temu, Miałki napisał(a):

Próbowali ale osobiscie nie polecam. Już przy 18stkach na twardej gumie (np Michelin Prmacy 4) to już taczki są.

niestety Micheliny Primacy to jakiś dramat po 3 sezonie użytkowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Miałki napisał(a):

Co polecasz, polecacie? Chętnie bym je wyp....lił.

jesli nie sprzedam Forka to pojde w Pirelli

 

36 minut temu, FilipBB napisał(a):

Hmm, ja mam Primacy 4 drugi sezon i sobie chwale. Głównie o ciszę chodzi ale może faktycznie trochę twardo?

pierwsze 2 sezony u mnie było kozak, 3ci sezon i zrobiło sie głośno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, _akir_ napisał(a):

iestety Micheliny Primacy to jakiś dramat po 3 sezonie użytkowania

Miałem Primacy 3 i potwierdzam, dramat. Potem zmieniłem na Goodyear Eagle Assymetric 6 i byłem bardzo zadowolony, ale oba te komplety miałem w Hondzie. Teraz założyłem do Forka nowe Vredesteiny i są ok, ale żebym się miał nimi jakoś zachwycać to nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...