Miałki

Użytkownik
  • Zawartość

    134
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Miałki

  • Ranga
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    Forester XT MY14

Ostatnio na profilu byli

178 wyświetleń profilu
  1. Działania środków dbających o układ wtryskowy za bardzo nie czuć ale efekt płukania silnika już tak. Najlepiej sprawdzić samemu. Nie ma się co obawiać że coś się zepsuje.
  2. To niech sobie założy gaz. Będzie łatwiej udźwignąć ten ciężar spalanych pieniędzy. Psychika ludzka jest bardzo skomplikowana Adam12. Dla niektórych założenie gazu jest wstąpieniem do grona gorszych.
  3. Zbiera się niestety. Motor nie zawsze pracuje przy obciążeniu znamionowym. Recyrkulacja też swoje dokłada.
  4. Ktoś tu już pisał że o silnik z bezpośrednim wtryskiem i recyrkulacją spalin trzeba dbać jak o diesela. Płukanie silnika DIT dużo daje. Jeśli tego nie robisz tracisz 15-20 KM na każde 30000 km. Na forach amerykańskich dużo użytkowników donosi że pozbyło się już EGR. Poczytajcie o EGR delete kit.
  5. A no trzeba. Sam dodaje środki dbające o układ wtryskowy. Ponadto co 30tys robię płukanie silnika w celu dopalenia nagarów. Skróciłem też interwały wymiany oleju co 7500 km. Tak też radzą na amerykańskich forach.
  6. Czy mógłbyś jakoś sensownie uzazadnić to lanie tej vervy 98?
  7. Gaz jest 2.49 raza tańszy od benzyny i nie gorszy, ba nawet lepszy pod wieloma względami. A poza tym jestem skanera, nieudacznik, ciamajda, nie prawdziwy mężczyzna i mam głęboko w dupie co ktoś sobie o mnie pomyśli
  8. Ja mam mocniejszą wersję nie SIP.
  9. U mnie średnie po 10 000 km to 11 benzyny i 14 LPG.
  10. Zadzwoń i umów się z Panem Karolem. Tel. 583513050. Mają dużo roboty. Chyba że podjedziesz o 7dmej rano aby obgadać temat z szefem.
  11. To podjedź do Ptaka w Gdańsku: Przyrodników 1 Gdańsk 80-298 Nieprawidłowości w pracy przy zasilaniu LPG skutkują skasowaniem luzów miedzy zaworami a dzwigienkami zaworowymi i dalej wypaleniem zaworów i gniazd.
  12. U mnie w Foresterze XT IV jest podobnie od nowości niezależnie od rodzaju paliwa. Taki efekt podobny do wypadania zapłonów. Występuje tylko na obrotach jałowych. Czytałem już o tym na tym forum iż wielu użytkowników też zgłasza taką nierówną pracę. Masz automatyczną przekładnię?
  13. Robiłem profilaktycznie. Syf z rury leciał podczas zabiegu. Jest trudno jednoznacznie stwierdzić bez demontażu silnika ile tego nagaru się nagromadzilo.
  14. Ja robiłem takie czyszczenie. To znaczy sam nie robiłem tylko dałem do zakładu który się w tym specjalizuje . Koszt 150-200 zł. Jest to czyszczenie chemiczne środkami katalitycznymi. Cały zabieg obejmuje czyszczenie ukladu dolotowego, przepustnicy, zaworów, EGR i turbo. Przepływomierz czyszczony jest osobno po uprzednim zdemontowaniu. Cały zabieg powinno się robić co drugą wymianę oleju. Nagar niestety powstaje, tak jak w każdym silniku z recyrkulacją spalin. Adasko75, które konkretnie plastiki Ci skrzypią? Najbardziej rysuje się ta nakładka plastikowa na około lewarka, to fakt. Ona rysuje się od samego patrzenia na nią. Reszta ujdzie. Nie jest to klasa premium. Szmatki, gdyby nie to forum, to bym w ogóle nie zauważył. Akumulator wymieniłem, przy DLMie nie miał szans. Dla mnie aż tak bardzo głośno w środku nie jest. Są cichsze auta oczywiście. Najbardziej słychać relingi dachowe przy dużej prędkości. Audio harman/kardon jest do wyjebania. To masakra jakaś. Poza tym Forestera oceniam bardzo dobrze. W zimie super jeździ po śniegu, w lekkim terenie też dobrze sobie radzi. Jest najbardziej uniwersalnym kompromisem wśród SUVów.
  15. To jest chemiczne czyszczenie. Podaje się środki które dopalają nagary. Nie wszystko czyści się stricte mechanicznie. Będę o tym jeszcze pisał później.