-
Posts
530 -
Joined
-
Last visited
Miałki's Achievements
..:: Profi ::.. (4/13)
386
Reputation
-
Ten gdzieśtam to ten pod parkiem Yellowstone i on wybuchnie pierwszy w sposób dosyć spektakularny. Jego pył przykryje ziemię na trzy lata odcinając od słońca. Temperatura spadnie do minus 70 stopni Celsjusza. Nie przeżyje nikt. I tak Ziemia wypleni tego debila, trutnia człowieka. To już niebawem, także popiszcie sobie jeszcze trochę o elektromobilności póki czas...
-
Jaki błąd można popełnić zalewając oponę mlekiem uszczelniającym? Nasuwają mi się dwa powody zaistniałej sytuacji. To były czasy kiedy poszedłem lekkość. Rower był karbonowy i opony też chciały dorównać masie tejże ramy Czyli po prostu szmaty typu ultra light. Drugim powodem mogłoby być to że zrobiłem za dużą dziurę w tejże oponie. Zgadzam się, w obu przypadkach moja wina.
-
-
Z tym Stansem to miałem doświadczenie takie, że zrobiła się dziura w przednim kole, no i to mleko zaczęło sikać przez tą dziurę po ryju, ciśnienie w oponie spadło i nie dało się jechać dalej. No to już później nie wlewałem tego Stansa.
-
Jeśli będziecie zmieniać opony i będą to Tubeless to mam dla Was rekomendacje. Oto mleczko firmy Vredestein na którym jeździłem w tym sezonie. To najlepsze mleko jakie do tej pory używałem. Po ściągnięciu opony udało się wyczyścić pozostałości do zera, do czyściutkiej gumy. Z tego mleczka nie robi się żaden ser, tylko powstaje cienka lateksowa powłoka taka prezerwatywa, którą bardzo łatwo usunąć. Także zapomnijcie o Stancie i innym Trezado.
-
-
Te wkładki stosują głownie rajderzy którzy skaczą. Pełnią one rolę antydobiciową aby nie uszkodzić felg za 1500 papiera.
-
Bardzo dobry patent. Wszyscy endurowcy go używają.
-
Od kiedy jeżdżę na oponach Continental Argotal i Kryptotal w wersji enduro, to nie złapałem ani jednego kapcia. Rok bez kapcia, OMG.
-
Ma i to jak się okazało diametralną. Piszę z własnego doświadczenia i proszę potraktować to poważnie. Za namową pewnego rasowego ridera MTB nabyłem kierownicę SQLAB 311 FL-X Carbon. Zapewniał on że kierownica ta daje efekt dodatkowego dampera o bardzo specyficznej charakterystyce tłumienia nieosiągalnej przez widelec ani regulacją ciśnienia w oponach. Kupiłem w znanym centrum. Zamontowałem. I wiecie co? Efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Ja zyskałem nowy rower. Do tej pory jestem w szoku. Piszę to zupełnie poważnie. Mostka nie wymieniałem. Kierownice T są tylko w rozmiarze 740 mm. Maja ma ugięcie 4 stopnie, wznios 30 mm i back sweep 12 ° te 12 stopni daje lepszą pozycję dla nadgarstków. Kierownicę testowałem od razu podczas szybkiego zjazdu po kamlotach z pod schroniska na Kalatówkach. Przestałem mieć wyrzuty sumienia że wydałem ponad 1000 zł na kierownicę. Szczerze polecam W sprawie gripów. Nie polecam tych miękkich. Nie dajcie się w to wpuścić jest znacznie bardzo wyczuwalny spadek precyzji podczas kierowania rowerem.Sprawdziłem wielokrotnie na sobie i nigdy nie zamontuję już miękkich gripów ani rękawiczek z tymi żelowymi głupimi gąbeczkami. Foto na dokładkę. Dziękuję.
-
Zapewniam Cię że zabraknie Ci cierpliwości i nerwów by tego dokonać. Kupisz nową oponę. Tam się robi z tego mleka taki paskudny ser. On jest na wpól zespolony już z oponą, część ma postać mazi a część gumowatego ciała stałego. Raz próbowałem to rozpuścić, wydrapać. Bardzo szybko mi przeszło. BTW. Lubię rozwiązanie tebeless. Skończyły się problemy z wiecznie przebitą dętką. Dodatkowo zasługą, nie ukrywam, jest to że korzystam z opon o TPI 330.
-
We Włoszech już wszystkie dzieci jeżdżą na e-bajkach dla dzieci, nie jakichś przedpotopowych gruzach. Jesteśmy dalej zacofani.
-
No racja. Do tej pory używałem 25cio gramowych nabojów CO2
-
Ja kupiłem kompresor i uważam teraz z perspektywy czasu uwazam że to urządzenie must have. Dokupilem profesjonalny pistolet do wentyli presta i tych samochodowych oraz dmuchaczkę. Komresor jest niezbedny do osadzania opon bezdętkowych i przy serwisie ebajka po myciu. Nie wyobrazam sobie teraz zycia bez kompresora.