Jump to content

limeryk

Użytkownik
  • Content Count

    286
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Dobry

About limeryk

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia
  • Auto
    2015 XT Platinum

Recent Profile Visitors

511 profile views
  1. Witaj Andrzeju, wróciłem z Zakopca i chciałem spytać jak Twoje auto się sprawuje po remoncie ?

    Pozdrowienia /Tom

  2. Najważniejsze jest pytanie czy na benzynie w podobnym przebiegu byłby potrzebny ten remont. Jeśli PLG wchodzi tym samy wtryskiwaczem a zawory są utwardzone to wydaje się że luzy i tak byłyby do regulacji. Nie ma na forum doniesień czy XT już miały regulacje i przy jakim przebiegu. Poprzednia wersja miała co 105 kkm
  3. Na szczęście nie gaśnie ani nawet nie przydusza się. Po rozgrzaniu dopiero nabiera dynamiki. Na ciepło odpala po dotknięciu przycisku. Ale żeby zachować temat CVT to obroty dość regularnie, na P albo N na chwilę rosną z 700 na 1200 i wracają. Wtedy słychać chyba zawór w skrzyni (?), tak zakładam że to 'pyk' pochodzi najpewniej ze skrzyni. Nie wiem czemu ci spod KFC od razu mówią o regulacji zaworów. Np przepływomierz może być przybrudzony i obroty będą pływały. U mnie to wykluczam bo przepływomierz żadnego 'pyk' nie robi, a Koledzy na forum pisali że w skrzyni zaworki potrafią się dziwnie zach
  4. Trafiłeś w dychę ! Powiedzieli że skoro obroty pływają to mam luzy zaworowe sprawdzić, i ew. skorygować. 'A ile to może kosztować?' No, nawet 9 tysięcy jeśli jest konieczne, silnik się wyjmuje etc. rozkręca i jak coś tam trzeba sprowadzić, nawet tydzień to może zabrać. Ale kiedyś mi mówili że jest hydraulika i się skończyły te cholerne ustawiania luzów co 100 tys km. Jak jest z tymi zaworami w XT?
  5. To są Power Flex, bdb, ale mój błąd że wymieniłem przednie i tylne. Nie trzeba było przednich https://inter-rally.pl/pol_m_Zawieszenie_Tuleje-poliuretanowe-zawieszenia-Powerflex-PERFORMANCE-331.html?gclid=Cj0KCQiAhojzBRC3ARIsAGtNtHUd19-VD45o6ReuCzkVGfVw2dqQXCTzx5WxPKtAjWMNx3tBcxzMXmgaAnd2EALw_wcB
  6. Dzięki za info, wahanie obrotów jest tylko na zimno zwłaszcza kiedy wajcha jest na N. Na D+hamulec podszarpuje CVT do czasu osiągnięcia przynajmniej 50C w silniku, nie wiem ile C wtedy jest w CVT, ale to sprawa silnika a nie CVT. Perun pisał że kiedyś był update programu dla CVT i się o to koniecznie spytam. O ile wiem, jeśli był ten update w serwisach, to u mnie tego nie zrobili. Ten wsteczny bez momentu wyraźnie by się kwalifikował do takiej korekty. Dotychczas o tych zza KFC mam bdb odczucia, nigdy mi nie próbowali wciskać. Tam tylko cena za materiały powala dlatego p
  7. No to byłoby rozwiązanie ! Mam FXT i popytam. Dziękuję za info.
  8. To muszę sprawdzić, myślałem że to taka naturalna ułomność. Akurat za tydzień mam przegląd. Ciekawe czy to się daje regulować zaworkiem/kryzą. Niedawno w ASO mi zwrócili uwagę że na gazie są nierówne obroty a na benzynie stabilne. Musiałby się temu przyjrzeć Energy-Gaz. Nasze DLM już wyszły z oferty i tylko oni jeszcze coś pamiętają. Czy LPG w jakiejś z sieci się wyróżnia na plus ? Ja różnic nie czuję, ale czasem pisali że Shell ma lepszy.
  9. Do CVT nic nie mam ale na biegu wstecz nie radzi sobie nawet ze średnim kamieniem nie mówiąc o krawężniku. Można dodawać gazu, pojęczy na obrotach, kamienia nie pokona. Domyślam się że takie piłowanie tej skrzyni nie cieszy i się przełoży na krótszy żywot.
  10. limeryk

    E-Boxer

    Spotkanie na parkingu, podchodzi do mnie od swojego XT do mnie jak wysiadam "no jak tam panie autko? dobrze chodzi?" tak, lubię go, ma kopyto, spoko a on "Panie, miałem ML, potem Q7, niech pan mi uwierzy, ale tak fajnie jak w tym XT w żadnym z nich się nie czułem" nie bujał, nie musiał, widać że dziany facet. Po prostu zagadał i pojechał. Ten elektryk w środku wyszlachetniał w porównaniu z moim, ale nim jeszcze nie jeździłem. Będzie dobrze !
  11. chemicy olejarze z rafinerii mówili że wg nich podmienianie oleju ma największy sens, tzn po 5kkm wysiorbać 2-2,5 ltra i tyle wlać nowego, po 10 to samo a przy 15 pełna wymiana z filtrem. Mało kto wie jak olej się formuje w silniku i na czym polega mechanizm smarowania
  12. nie bierze nic. Milers 5/30, co 15 tys z podmianą 2l po 7 tys. Nigdy wcześniej nie miałem auta które nie bierze
  13. Praktyka serwisów jest taka że jak mają maszynkę do wymiany dynamicznej to zalecają dynamicznie, kiedy nie mają to eee tam panie, po co dynamicznie jak można po staremu, bo można uszkodzić zaworki itd. Faktem jest że na forum meldowali o uszkodzeniu
  14. Wstawiłem to https://navipremium.pl/component/jshopping/nawigacje-subaru/nawigacja-subaru-forester-14?Itemid=0 + nowy wzmacniacz, Harman won, dod 2 głośniki i wtedy to hula bardzo dobrze. Strojenie/montaż u speców bo na piechotę efekt niepewny
×
×
  • Create New...