Jump to content

m_dz

Użytkownik
  • Content Count

    492
  • Joined

  • Last visited

About m_dz

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Może warto zacząć od takiego nr: 35173SA000
  2. Może załącz ten wynik z geometrii - zawsze będzie czarno na białym
  3. Odpowiedzcie mi proszę jakie zalety (poza masą) ma płyta kompozytowa (jak powyżej) w odniesieniu do aluminiowej?
  4. 2,5" jest już odważnie z punktu widzenia AWD Pytanko - jakie chlapacze w nim zastosowałeś?
  5. Informacje, które Dział Techniczny zamieścił w powyższym poście: mówią, że korozja elementów zawieszenia nie podlega gwarancji.
  6. Przepraszam, to czytanie ze zrozumieniem, nie jest łatwa sprawą
  7. Koło dojazdowe (nawet identycznej średnicy) zawsze należy traktować jak dojazdówkę, służąca tylko aby dojechać na krótkim dystansie np. do wulkanizatora. Nie należy przekraczać 80km/h, a dobrym zwyczajem będzie zamontowanie jej na tylnej osi, gdy przebije nam się przednia opona.
  8. Musi Pan wiedzieć, że Dział Techniczny zawsze ma dobre przeczucia co do ludzi
  9. W silniku diesla produkcji Subaru, poziom oleju silnikowego sprawdza się w następujący sposób: Po rozgrzaniu silnika wyłączmy go. Odczyt poziomu oleju należy przeprowadzić po ok 2 min. Niższy stan na wskaźniku jest właściwym odczytem. Należałoby bliżej przyjrzec się silnikowi (diagnostyka), aby odp co jest przyczyną późniejszego gaśnięcia kontrolki. Trzeba udać się do mechanika,.
  10. Proszę zwrócić uwagę, że elementy zawieszenia są narażone na bezpośrednie oddziaływanie warunków atmosferycznych. Do nich także zaliczają się poduszki mocowania amortyzatorów. Innymi słowy, nie są one odizolowane od czynników atmosferycznych. Producenci wyłączają elementy zawieszenia z korozyjnej odpowiedzialności gwarancyjnej. Zapewne i tak jest w Subaru, trzeba by zajrzeć do Książki Gwarancyjnej.
  11. Jeżeli samo koło zamachowe będzie nosiło ślady nawet niewielkiego zużycia, to delikatne poszarpywania podczas ruszania mogę się także pojawić!
  12. m_dz

    Zawór PCV

    Wg mojej wiedzy taki zawór w dieslu nie występuje. Mgła olejowa znajdująca się w całym dolocie, jest naturalnym zjawiskiem.
  13. Przy przeglądzie rejestracyjnym nawet nie odłącza się akumulatora (odłączenie powoduje, że sterownik silnika ponowie "uczy się" paliwa, co może przez pewien czas generować troszkę odmienną prace na biegu jałowym). Dodam, że wiekszość stacji ma hamownie, która umożliwia kontrole hamulców w samochodach AWD (samochód najeżdża tylko jedną osią na rolki). Działa to na tej zasadzie, ze jedna rolka kręci koło zgodnie z ruchem wskazówek zegara, a druga w przeciwną stronę (eliminuje to powstawanie naprężen w układzie przeniesienia napędu). Na 99% drgania nie mają związku z przeglądem rejestracyjnym.
  14. Ok rozumiem, to może podjedź do warsztatu aby zmierzyli ile tam miejsca się znajduje. Oczywiście podziel się z nami tą wartością. Wówczas będziesz wiedział, który łańcuch kupić. Tak na marginesie (pomijam przepisy prawa), jeśli w subaru trzeba zakładać już łańcuchy śniegowe to warunki na drodze muszą być offroad-owe
×
×
  • Create New...