Jump to content

m_dz

Użytkownik
  • Content Count

    511
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

23 Dobry

About m_dz

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dział Techniczny zabierał już głos w podobnym temacie!
  2. W tego typu przypadkach należny sprawdzić upływ prądu. Oznacza to, że po nitce do kłębka można dojść co powoduje zwiększony (w tym przypadku ogromny) pobór prądu. Natomiast jeśli to jest bagażnik, który jest elektryczny to układ (bagażnik) jest w ciągłej gotowości do zamknięcia. Napięcie wciąż tam się znajduje. Sugeruję zamykanie klapy bagażnika :)
  3. Optymistycznie podchodząc do tematu , w obecnych czasach markowe zamienne sprzęgła są niedopracowane. Niby wszystko działa jak należy, ale zawsze jest jakiś mankament.
  4. m_dz

    Forester lift

    Mile widzianym jest zmiana łączników na dłuższe. Niemniej jednak na seryjnych (krótszych) też samochody (lift5cm) jeżdżą.
  5. Jak badałem temat, to wyszła tylko jedna opcja:
  6. Demontować zderzaka nie trzeba, ale niezbędne jest włożenie rąk od wewnętrznej strony zderzaka.
  7. Po rozgrzaniu silnika obroty (bieg jałowy) ciągle są na takim poziomie?
  8. W tego typu sprawach warto powołać rzeczoznawcę, który spróbuje określić przyczynę usteki.
  9. Subaru na rynek USA konstrukcyjnie są innymi samochodami, niż te na rynek europejski.
  10. Chyba w tych nieludzkich dywagacjach najistotniejszym jest regularne sprawdzanie stanu oleju silnikowego. Dla silnika 200ml powyżej max czy poniżej naprwadę nie gra roli.
  11. Najlepiej zgłosić się do serwisu, za pośrednictwem SIPu będą w stanie odp na tak zadane pytanie.
  12. Zdecydowanie łatwiej ustawić odpowiedni kąt pochylenia koła
  13. m_dz

    Wydech do Forestera

    odp krótko - skręca!
×
×
  • Create New...