Jump to content

m_dz

Użytkownik
  • Content Count

    476
  • Joined

  • Last visited

About m_dz

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Do trzech razy sztuka - raz zadajemy to samo pytanie!
  2. Poziom płynu w skrzyni CVT sprawdzamy na ciepłym i pracującym silniku.
  3. Pobieżnie patrząc na twoje logi - samochód ten ma problem z "paliwem". Tutaj należy upatrywać w pierwszej kolejności problemów. Źle dopierana jest mieszanka paliwowo powietrzna.
  4. Powyższa procedura została przez ciebie tylko połowicznie wykonana Spróbuj jeszcze raz: 1. Bounce the vehicle several times to normalize the suspension. 2. Make certain that someone is seated in the driver’s seat. 3. Turn the ignition switch to ON, and, within 1.5 — 10 seconds, turn the headlight switch OFF ⇒ ON five or more successive times. 4. Check that the headlight beam drops once, then returns to normal. 5. Within 30 seconds of confirming step 4), turn the ignition switch to OFF. 6. Turn the ignition switch to ON again, and, within 1.5 — 10 seconds, turn the headlight switch OFF ⇒ ON five or more successive times. 7. Make sure that the indicator in the meter flashes three times and then turns OFF, indicating that reinitialization has been successfully completed. (At this time, the headlight beam will lower once, then go back to normal.) 8. Perform beam adjustment for the headlight.
  5. Podgrzewarki indukcyjne naprawdę pomagają. Niemniej jednak moje doświadczenie pokazuje, że np. spiralne (do kilku tys złotych) są bardzo delikatne. Dlatego używam jej tylko do zadań specjalnych (na pewno nie na co dzień) Jeżeli nie masz warsztatu, to na pewno nie kupisz profesjonalnej podgrzewarki za np 20tys zł.! Tak naprawdę ile byś nie maił kluczy, to z biegiem czasu okazuje się, że jeszcze czego brakuje . Regularnie dokupujesz je przez dekadę a i ciągle mało. I oczywiście nie mówię o narzędziach specjalnych!
  6. W tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie podjechanie do ASO Subaru. Na pewno organoleptyczne sprawdzenie będzie dużo lepsze niż rozważania teoretyczne. Ponadto zawsze będzie można porównać opisywane powyżej zagadnienie z innym samochodem
  7. Z tego co kojarzę to takie sanki można zamówić za pośrednictwem ASO.
  8. W takiej sytuacji może warto podjechać do serwisu.
  9. Powyższa półoś była montowana Foresterze 2,5 w specyfikacji USA.
  10. Jest to odprowadzenie wody np. z okna dachowego. Na pewno rurka ta nie powinna być skierowana do wnęki koła, powinna być wyprowadzona na zewnątrz w okolicy klap wyrównujących ciśnienie w środku samochodu. Są one na wysokości zderzaka po bokach samochodu.
  11. A jak byście porównali Geolandar AT G15 do klasycznej zimówki? Chodzi mi oczywiście o boczne drogi
  12. A dokładnie rzecz ujmując od -3 do +3mm.
×
×
  • Create New...