Jump to content

m_dz

Użytkownik
  • Content Count

    507
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

22 Dobry

About m_dz

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak badałem temat, to wyszła tylko jedna opcja:
  2. Demontować zderzaka nie trzeba, ale niezbędne jest włożenie rąk od wewnętrznej strony zderzaka.
  3. Po rozgrzaniu silnika obroty (bieg jałowy) ciągle są na takim poziomie?
  4. W tego typu sprawach warto powołać rzeczoznawcę, który spróbuje określić przyczynę usteki.
  5. Subaru na rynek USA konstrukcyjnie są innymi samochodami, niż te na rynek europejski.
  6. Chyba w tych nieludzkich dywagacjach najistotniejszym jest regularne sprawdzanie stanu oleju silnikowego. Dla silnika 200ml powyżej max czy poniżej naprwadę nie gra roli.
  7. Najlepiej zgłosić się do serwisu, za pośrednictwem SIPu będą w stanie odp na tak zadane pytanie.
  8. Zdecydowanie łatwiej ustawić odpowiedni kąt pochylenia koła
  9. m_dz

    Wydech do Forestera

    odp krótko - skręca!
  10. Ja osobiście nie polecam tego typu zabiegów - dobrej klasy preparaty do płukania spełniają swoje zadania. Ja używam BG109 i jestem bardzo zadowolony z rezultatów jego działania
  11. Tzn, co to dokładnie jest? Czy jest to produkt spalania oleju (nagar) czy jakieś zanieczyszczenia?
  12. Podczas demontażu drążków kierowniczych (przypadek raczej zapieczony) należy zblokować listwę przekładni kierowniczej (potrzebna druga osoba do pomocy). W przeciwnym wypadku może dojść do uszkodzenia "maglownicy''.
  13. Może warto zacząć od takiego nr: 35173SA000
×
×
  • Create New...