Jump to content

raju

Użytkownik
  • Content Count

    1800
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

raju last won the day on August 22 2018

raju had the most liked content!

Community Reputation

333 Wspaniały

6 Followers

About raju

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..
  • Birthday 02/14/1983

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Impreza GT, Z3 2.8i, E38 750i, W204 Kleemann, X5 E53

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.rajucars.pl

Recent Profile Visitors

3046 profile views
  1. Już się cieszę Auto jak nowe, właściciel przesympatyczny. Mieszka w bajkowej krainie, życie toczy się tam wolniej i spokojniej. I te widoki Samochód stoi już w ASO, czeka na wymianę kompresora klimy i chłodnicy. Dodatkowo wymienię tuleje wahaczy. W tym miejscu jeszcze raz dziękuję za transakcję
  2. Dziękuję za miłe rozmowy telefoniczne. Cieszę się, że samochód zostaje w dobrych rękach. A samego egzemplarza można tylko pozazdrościć
  3. W rozmiarze 225/55R18 występuje Michelin Primacy 3. Polecam go z czystym sumieniem. Zjeździłem kilka różnych modeli Primacy, opony trwałe, ciche, komfortowe i bardzo przyczepne. Nawet @Andrzej Koper namówiłem na te opony, jest mega zadowolony. Co do Michelin Pilot Sport, miałem je na Mercedesie C. Opona świetnie trzymająca ale twarda i niekomfortowa. Przełożyłem je do Z3 a do Merca wróciłem do Primacy. W Imprezie GT mam Pilot SportCup 3. Genialne drogowe opony z cechami opony wyczynowej.
  4. Więcej jak pewne, że to jest ten wyciek. A tak BTW to olej w skrzyni CVT jest koloru czerwonego
  5. Ale Ty jeździsz jak emeryt
  6. W tych rocznikach tylko 3.6 miał skrzynię 5EAT. Legacy miało ją w 2.5GT. Do 2015 roku (poza silnikiem Boxer Diesel, gdzie CVT od początku symulował zmianę od 6 do 7 przełożeń, w zależności od modelu i roku produkcji), skrzynie pracowały tylko i wyłącznie w trybie linearnym. Wyjątkiem był Forester XT, który od początku oferty, w trybie jazdy S# symuluje zmianę 8 przełożeń. W pozostałych trybach działał bezstopniowo. Outback w V generacji symuluje zmianę 6 przełożeń w przypadku silnika benzynowego, natomiast z silnikiem wysokoprężnym działa na wzór skrzyni z 7 przełożeniami. Od 2016 roku Forester XT w każdym trybie symuluje zmianę biegów, XV od drugiej generacji tj. od 2017 roku. Forester SJ z silnikiem benzynowym, wolnossącym działa tylko i wyłącznie w trybie linearnym z możliwością ręcznej zmiany biegów manetkami przy kierownicy. Pozdrawiam, Raju
  7. Po prostu przeprosiłbym za przeoczenie, podszedłbym do biurka mojego kolegi, poprosił o brelok oraz etui na dokumenty, wręczył je Panu i jeszcze raz przeprosił, dodając, że nie wiem jak to się stało. Po czym kontynuowałbym sympatyczną, krótką pogawędkę. Nie byłoby lepiej i przyjemniej? No nic, czasu nie cofniemy. Tak czy inaczej brelok i etui czekają. Pozdrawiam. PS. Trzymam się i mam się dobrze. Panu również życzę tak dobrego samopoczucia i ogólnego dystansu do życia. Jest po prostu zdrowiej. Do miłego zobaczenia. Tak na serio, bez żalu z mojej strony.
  8. Absolutnie rozumiem i co więcej, podpisuję się pod tym. Cały problem polega na tym, że po pierwsze, nie pracuję już oficjalnie dla sieci, a po drugie, wszyscy jesteśmy tylko ludźmi. A mówię to w kontekście zwykłej rozmowy face to face. Z szanownym @Szürkebarát miałem ostatnio okazję widzieć się w salonie Subaru Koper. Mimo, że od lipca br nie jestem już pracownikiem tego salonu, szanownego klienta od razu rozpoznałem, podszedłem, przywitałem się, zapytałem jak sprawuje się samochód, czy wszystko w porządku. Wiecie co jest najciekawsze w tym wszystkim? Mimo "internetowego rozczarowania" szanownego klienta brakiem etui na dokumenty i breloku, jak również podrabianymi dywanikami, usłyszałem od klienta, że wszystko OK, podziękował, że pytam... Po czym tydzień czy dwa później po spotkaniu, czytam na tym forum pod swoim adresem, że potraktowałem kogoś nierówno, że ktoś będzie miał to w pamięci, że kogoś oszukałem... Kurcze. Była taka okazja, żeby mi to powiedzieć w cztery oczy. Mogłem dostać szansę by zareagować. By odkupić "grzechy". Nie dostałem tej szansy. W całym tym zajściu, szkoda, że nie pamięta się o mojej pomocy, cierpliwości, chęci doradzenia... byłem na każde "skinienie" klienta (no pewnie, tak była moja rola, przecież za to mi płacą)... Były wahania pomiędzy XV a Foresterem, nowym a używanym. Boli mnie fakt, że zza klawiatury wszyscy są tacy mądrzy. A ja najzwyczajniej w świecie, będąc "wolnym człowiekiem", pierwszy raz sobie ulżyłem. Bo w końcu mi też wolno. Oczywiście, że z perspektywy czasu, kiedy emocje opadły, mogłem zamilczeć, bo milczenie bywa złotem. Okazałem słabość zza klawiatury, ale ja również poczułem się oszukany. Niemniej jednak, przykro mi, że niejednokrotnie, moje posty zostały odebrane w sposób negatywny i przepraszam tych, którzy poczuli się urażeni. Czasem zły dzień, czasem może coś innego. Czasem warto dwa razy zastanowić się, zanim coś się napisze czy też powie. I dotyczy to nas wszystkich. Pozdrowienia.
  9. A kto powiedział, że powinien był Pan otrzymać oryginalne dywaniki?Umowa Przedwstępna jasno mówiła o dywanikach welurowych. Jakościowo jedne od drugich nie odbiegają (wycierają się tak samo szybko). Pańskie insynuacje wychodzą odrobinę za daleko i nie bardzo rozumiem ich cel...
  10. Nie ma wytycznych z SIP w zakresie breloków czy też etui na dokumenty. Wszystkie nowe samochody wyjeżdżają z salonu Subaru Koper ze skórzanym brelokiem oraz skórzanym etui na dokumenty. Zamiast rozczulać się i być pamiętliwym, wystarczyło zapytać. Proszę zgłosić się do p. Łukasza Kozdryka, który wręczy Panu nowe etui oraz brelok. W razie czego @Andrzej Koper potwierdzi (Łukasza nie ma na Forum).
  11. Gratuluję @chojny !!! Cudownie, że ten smaochód poszedł w Twoje ręce. Myślę, że @BartZ też jakoś lżej, że zostało po rodzinie
  12. I jeszcze jedno pytanie; jaki jest przebieg opon i ich DOT (data produkcji)?
  13. Proszę mieć na uwadze fakt, że prawidłowe smarowanie w dyfrach i skrzyni ma miejsce z chwilą, gdy oleje w napędach nabiorą temperaturę pracy. W Forkach XT przy różnych przebiegach zdarzały się problemy z półosiami (częściej prawą), wtedy taki objaw stukania pojawia się przy skręcie w lewo, w wolnossących nie spotkałem się. Oczywiście prosze pamiętać, że producent nakazuje wymianę oleju w dyfrach co 5 lat lub 60 tyś km. a ja dodam, że ASO Adamski to serwis z ogromnym doświadczeniem i dobrą renomą. @1leszek, warto również zamienić słowo z @Andrzej Koper, ma duże doświadczenie z manualnymi skrzyniami i wiskozą.
  14. Cześć, jutro przywożę Legacy Limousine 2.0 RAHID, 159 tyś km przebiegu. Salon Polska. Samochód będzie po kompletnym serwisie, włącznie z wymianą rozrządu. Jeśli zainteresowany, zapraszam na priv. EDIT. Nie doczytałem, że poszukujesz IV generacji. Luzami zaworowymi przy tym przebiegu nie przejmuj się. A co do ostatniej części Twojego pytania, zakupując samochód jako osoba fizyczna, za wszelkie wady utajone sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi. Jeżeli egzemplarz, którym się interesujesz, był należycie serwisowany w w warsztatach wyspecjalizowanych w marce, nie masz powodów do obaw. Jeśli samochód nie posiada historii serwisowej, na dzień dobry do wymiany oleje; w silniku, dyfrach, skrzyni, kompletny rozrząd, wszystkie filtry, świecie zapłonowe.
×
×
  • Create New...