Jump to content

raju

Użytkownik
  • Content Count

    1759
  • Joined

  • Last visited

About raju

  • Rank
    ..:: Dealer Subaru ::..
  • Birthday 02/14/1983

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Impreza GT, Z3 2.8i, E38 750i, W204 Kleemann, X5 E53

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.subarukoper.pl

Recent Profile Visitors

2337 profile views
  1. W mojej ocenie każdy olej przepracowuje się - prędzej czy później. Łożyska pracują w oleju - olej traci właściwości smarne, te pracują głośniej. Przepracowany olej wpływa również na pracę łańcucha, jak również gorzej znosi temperaturę. Rozmawiałem z człowiekiem, który rozebrał już kilka skrzyń CVT i jednogłośnie stwierdziliśmy, że szybkie trasy, częsta jazda w trudnym terenie, zdecydowanie powinny skłaniać do wymiany oleju. Dla mnie - logiczne. Każdy klient przy odbiorze nowego samochodu jest przeze mnie zapraszany na pierwszą wymianę oleju silnikowego po 2-3 tyś km oraz wymianę oleju w skrzyni i dyfrach co 5 lat lub co 60 tyś km
  2. 5-6 litrów przy dobrze rozgrzanej skrzyni.
  3. I bardzo dobrze robisz. Zdecydowanie zalecam wymianę oleju co 60 tyś km lub 5 lat, metodą statyczną. Dynamiczna wymiana oleju ma sens w sytuacji, gdy olej nie był nigdy zmieniany, a samochód ma już przebieg rzędu > 160 tyś km. W ostatnim czasie zmieniałem w kilku moich samochodach olej w CVT i w każdym przypadku odczułem różnicę w pracy skrzyni, jej głośności oraz wyeliminowaniu efektu bicia skrzyni przy wrzucaniu pozycji P.
  4. . Płacę w kunach chorwackich, są mniej agresywne
  5. Bardzo chętnie odkupię ten samochód. W przypadku zainteresowania moją ofertą proszę o kontakt via PW.
  6. W każdym samochodzie Subaru z polskiej sieci dystrybucji, odkąd pamiętam, a pracuję w Subaru 13 lat, litr oleju dokładany był do każdego nowo zakupionego pojazdu. Pozdrowienia
  7. Rękojmia nie obowiązuje przy upalaniu na torze A następnym razem dzwoń i pytaj jak czegoś nie wiesz
  8. I już niszczy
  9. Te parametry są absolutnie idealne. Pamiętaj tylko o rozstawie śrub - 5x100 - oraz otworze centrującym - 56,1 cm - tu spokojnie możesz posiłkować się pierścieniami, które w razie czego pomogę Ci zamówić do BBS'a. Pozdrawiam raju
  10. Cześć, Zdecydowanie warto poszukac silnika, który fabrycznie będzie miał wzmocnione gniazda zaworowe. Silnik 2.0i sam w sobie jest bezproblemową jednostką. Co 7 lat lub 105 tyś km powinien być zmieniany rozrząd. Model Forestera SH z benzynową wolnossącą jednostką jest uznawany za udany model, tak jak i jego poprzednie i następne generacje. Poza tym liczy się pochodzenie samochodu, jego historia serwisowa i przebieg.
  11. Słyszałem o tej trasie terenowej U mnie możesz poczuć się jak Kubica
  12. Zapraszam serdecznie, damy gazu
  13. Z całym szacunkiem, ale chyba nie byłeś na jeździe testowej u nas?! Co jak co, ale Ty akurat powinieneś wiedzieć, do kogo zadzwonić
×
×
  • Create New...