Jump to content

raju

Użytkownik
  • Posts

    1886
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

raju last won the day on August 22 2018

raju had the most liked content!

6 Followers

About raju

  • Birthday 02/14/1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.rajucars.pl

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Impreza GT, Z3 2.8i, E38 750i, S205 C250CGI, X5 E53 3.0d

Recent Profile Visitors

4065 profile views

raju's Achievements

..:: Subarofanatoholik ::..

..:: Subarofanatoholik ::.. (6/13)

512

Reputation

  1. Jest to absolutnie normalne zjawisko.
  2. Też nie bardzo rozumiem intencje autora nagrania. Przyśpieszenie w trybie linearnym jest efektywniejsze jak w trybie ręcznym pracy skrzyni.
  3. Aktualnie jestem posiadaczem Forestera E-Boxer w opcji wyposażeniowej Platinum z przebiegiem blisko 27000 km i potwierdzam powyższą wersję wydarzeń. Samochód jest zdecydowanie żwawszy od egzemplarzy testowych, które możemy sprawdzić u lokalnych dealerów. Dlatego za każdym razem podkreślam, ze wypowiadanie się w temacie dynamiki Subaru na przykładzie pojazdu, który ma 100, 200 czy 1000 km, nie ma większego sensu. Rozkoszuję się każdym pokonanym kilometrem, auto jest bardzo ciche i bardzo komfortowe. Jeżdżąc przepisowo po mieście, muskając pedał gazu, zamykam się ze spalaniem na poziomie 8,5 litra Mam również swoje spostrzeżenia dotyczące trasy. Wciskanie pedału gazu do podłogi, w moim odczuciu, mija się z celem. Forester przyśpiesza najefektywniej w momencie, kiedy pedał gazu wciśnięty jest do połowy a wskazówka obrotomierza chodzi w przedziale 3000-4200 obrotów/min. Wnioskuję, że wykorzystuje w tym zakresie pełną wartość momentu obrotowego. A i spalanie jest wtedy na bardzo rozsądnym poziomie.
  4. I zważywszy na fakt, co dany samochód oferuje w przykładowym budżecie w stosunku do pojazdów innych marek, to wcale nie byłaby zła propozycja
  5. Na podstawie odczuć. Przy zamykaniu/otwieraniu czuję ich większą wagę. Sam dźwięk zamykanych drzwi jest bardzo przyjemny dla ucha a podczas jazdy w samochodzie jest ciszej. Na podstawie tych obserwacji pozwoliłem sobie na przypuszczenia dotyczące lepszej jakości/większej ilości użytych materiałów wygłuszających.
  6. Exclusive nic nie wnosi w kwestii regulacji fotela kierowcy poza pamięcią ustawień. Fotel pasażera w wersji Comfort regulowany jest manualnie.
  7. Michał, samochód jest jeszcze bardziej komfortowy w sensie wyciszenia kabiny (kabina odizolowana jest od układu jezdnego), drzwi są cięższe tym samym obstawiam większą ilość materiałów wygłuszających. A same tworzywa, które posłużyły do wykończenia wnętrza są naprawdę wysokiej jakości. Nowy Outback prowadzi się tak do bólu doskonale, że aż nudno Klasycznie już dla Subaru, układ jezdny może przenieść dużo więcej mocy jak silniki są jej w stanie dostarczyć. Ale to dobrze, wolę w tą stronę jak układ miałby nie nadążać za silnikiem! Na tyle na ile Cię poznałem, Ty tak spokojnie jeździsz, że bez problemu odnajdziesz się w tym 2.5. Co więcej, mam dziwne podejrzenia, że ten silnik został lekko zblokowany na rynki europejskie, bo krzywa mocy ucina się równo i nagle, co może wskazywać na zamknięcie przepustnicy przy pewnej prędkości obrotowej. Muszę pogadać na ten temat z Piotrusiem Kociałkowskim. Ja tam widzę pole do popisu
  8. Konstruktywna krytyka zawsze w cenie. Masz rację, w sumie nie zwróciłem na to uwagi. Taki pomysł ekipy filmującej. Ja wręcz nie lubię siebie oglądać, tak więc na pewno przy następnej produkcji zastosuję się do uwag. Tak jak napisałem na wstępie, w tym filmie dzielę się tylko i wyłącznie swoimi wrażeniami. Ani nie jest to typowy test ani reklama. Nie ukrywam w tej produkcji mojego zafascynowania modelem, a że była to moja pierwsza dłuższa styczność z tym samochodem, nie było mi narazie dane poznać jego wad. Mam możliwość wzięcia samochodu na dłuższą trasę i nie omieszkam z tej opcji skorzystać, być może będzie to czas odnalezienia również i wad. To bardzo miłe i budujące zarazem. W sumie to żaden ze mnie prezenter, do tego kiepski aktor a i producent ze mnie marny bo budżet skąpy Mimo wszystko, pochlebne opinie dotyczące mojej pierwszej produkcji, zmobilizowały mnie do stworzenia kolejnej. A nóż widelec ktoś podzieli mój optymizm dotyczący Nowego Outback’a Pozdrawiam serdecznie.
  9. Cześć, zachęcam do obejrzenia mojej produkcji, w której dzielę się z Wami wrażeniami dotyczącymi Nowego Subaru Outback. Serdecznie pozdrawiam, Raju
  10. Dlaczego powiela Pan nieprawdę? Zderzak nie został uszkodzony na skutek montażu haka, tłumaczyłem to już w jednym z wątków serwisowych. Co do kratki - żaden z gwintów nie został ukręcony. Rozmawiałem dziś z osobą odpowiedzialną za montaż. Jeżeli rzeczywistość ma się inaczej, proszę o zdjęcia. W Pańskim bagażniku widoczne były ślady eksploatacyjne. Sama kratka nie daje żadnych możliwości porysowania wnętrza ponieważ wszystkie newralgiczne miejsca sa zabezpieczone przez producenta ochronną gumą. Usuwali ale nie usunęli skrzypienia deski? To można tak?
  11. A może Pan wskazać osobę, która udzieliła Panu takiej informacji? Chciałbym to skonfrontować z rzeczywistością. Jakoś nie wydaje mi się, aby ASO Koper, serwis z blisko 20 letnim doświadczeniem, informował o faktach rodem z kosmosu...
  12. Silniki Subaru Boxer mają to do siebie, że jeżdżą wyraźnie lepiej po przejechaniu minimum 5000 km. Kiedyś jechałem nowym Forkiem E-Boxer i odniosłem wrażenie, że lepiej jeździł poprzedni 150 konny. Aktualnie mam E-Boxera z przebiegiem 26 kkm (niebawem w ofercie), jeżdżę nim od dwóch dni i już teraz mogę śmiało powiedzieć, że auto jest dużo bardziej zwinne od poprzednika bez "E" jak i pali w mieście o 2 litry mniej od IV generacji z silnikiem FB20. Co do Outbacka, czułem pod pedałem, że po jego pierwszych przejechanych 100 km auto jeszcze nie jedzie. Podczas kręcenia filmu prezentacyjnego, z każdym kilometrem reakcje na gaz poprawiały się. Dziś cieszą mnie osiągi poprzedniej generacji Outbacka 2.5i, obecna, najnowsza generacja wypadnie pod tym względem jeszcze lepiej i jestem o tym przekonany. Niebawem pokonam kilkaset kilometrów w trasie i będę mógł powiedzieć dużo więcej. Ogólnie jestem zakochany w Nowym Outbacku bo jest to produkt na miarę XXI wieku a w dalszym ciągu bez elektryki, którą nie wszyscy przecież lubią...
×
×
  • Create New...