Skocz do zawartości

Dottoree

Użytkownik
  • Zawartość

    984
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Dottoree

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..
  • Urodziny 11.11.1980

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Wschód
  • Auto
    2007 WRX++, 2015 FXT, 1996 GT

Ostatnie wizyty

441 wyświetleń profilu
  1. Hot Hatch Hysteria

    Focusy mają to do siebie, że się dobrze drogi trzymają, nawet te zwykłe. Oponki ile mają lat?
  2. Nowy Subaru Forester MY2013

    Postaram się, ale dzieje się to raz na kilka dni, także nie będzie to takie łatwe...
  3. Nowy Subaru Forester MY2013

    A ja mam jakiś problem z Forkiem z uruchamianiem, tzn. co raz częściej (obecnie raz na kilka dni) zdarza się coś takiego, że trzeba znacznie dłużej kręcić rozrusznikiem i czasami samochód nie odpala, albo po którymś zakręceniu rozrusznikiem silnik zaskakuje, wydaje jakiś głośny metaliczny huk, przez chwilę nie mam mocy, jedzie bardzo kiepsko, a potem mu przechodzi i wszystko wraca do normy. Najpierw ASO wymieniło akumulator, teraz wgrali nowy soft, ale nic się nie zmienia. Dziwi mnie ten metaliczny huk, który pojawia się w tej sytuacji, rozrząd może? Macie jakieś pomysły? Auto na gwarancji, obecnie przebieg 50tys. km, poza tym żadnych problemów z autem. Raz tylko, ok. 20tys. temu kilka razy mocno szarpnął przy dynamicznym przyspieszaniu...
  4. Od kiedy poprawiono 2.5t w sti?

    Dokładnie, mój zrobił kabum, naprawiłem, podkrecilem do tych w miarę bezpiecznych 320KM i tak już jeżdżę że 4 lata...
  5. Nowy Subaru Forester MY2013

    Ja ostatnio trasa W-wa-Toruń, dosyć sprawnie, prędkości 150-160km/h, miejscami 200km/h i spalanie z trasy 9l, dla mnie rewelka jak na takie gabaryty i moc. 6 litrów da się bez problemu spalić jadąc drogą krajową z prędkościami 80-100km/h...
  6. WRX STI czy to auto jest dla mnie.

    Nie, ale 200-220km/h stale to już może spowodować problemy...
  7. Legacy V - 2.5 265hp AT

    Najczęściej pada UPG, to będzie jakieś pewnie 3-4 tys. zł. Jeśli pada "dół" silnika (co zdarza się zdecydowanie rzadziej), to 10-20tys. zł w zależności od fantazji...
  8. Forester XT vs konkurencja w 2016 roku

    Mam 193cm wzrostu, robiłem długie trasy XT-kiem i nie narzekam na brak komfortu...
  9. Wiem,że truję, ale co tam:))

    Tytuł wątku bardziej wskazuje na wycięcie DPF-a...
  10. zanim zapakujesz rower na dach - pomyśl

    Jakich starych, jakich starych...? Nówka sztuka...
  11. Forester 2.0i zalety wobec XT ( lub wady)

    Co do spalania w XT, dzisiaj moją żona na trasie krajowej (spokojna jazda 80km w jedną stronę) miała spalanie z kompa 6,5 Jak pisałem XT pali dużo na krótkich dystansach oraz powyżej 140km/h. Pamiętaj, kupujesz auto na kilka lat, żeby później nie było zgrzytania zębami...
  12. A później jazda na codzień w kasku...
  13. KYB Ultra SR - dobor sprezyn do codziennej jazdy

    Na zawieszeniu Sti moja żona czasami smigala autem, na eibachu nie chce wsiadac do Imprezy...
  14. KYB Ultra SR - dobor sprezyn do codziennej jazdy

    Na eibachu jest trochę twardziej niż na serii Sti, oczywiście niżej i precyzyjniej się prowadzi autko. Komfort na rzecz Sti, prowadzenie na korzyść eibacha. Staby mam z łącznikami whiteline, jest regulowany 21-23cm.
  15. Forester 2.0i zalety wobec XT ( lub wady)

    U nas Forek XT ma średnie spalanie z kompa w tym momencie 9.2 (40% miasto, 60% trasa), w zimie (garaż) skacze do 10-10.2, jazda zdecydowanie nie jak zawalidroga... Forek wciąga duże ilości paliwa na krótkich dystansach w korkach oraz na trasach szybkiego ruchu powyżej 130-140km/h. Nie zastanawiałbym się na NA, który pewnie spali tylko troszkę mniej. W XT-ku trzeba się nauczyć odpowiednio obchodzić z gazem i ze skrzynią.
×