Jump to content

nor-b

Użytkownik
  • Content Count

    238
  • Joined

  • Last visited

About nor-b

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    W-wa
  • Auto
    Forester 2.5 XT
  • Zainteresowania
    moto, narty, rower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. a dasz poupalać rajdówkę? Jak się boisz to nie musisz siedzieć na prawym
  2. Bolek, kulturalnie się mówi: chcesz do buzi?
  3. Vert, juz wczoraj mowiłem jak było, ale napiszę, żeby się utrwaliło - trasa nie odśniezona - strasznie duzo głośnych auto, nie mogłem spokojnie radyjka posłuchać A na serio było zaje...fajnie. Pozdr. Norbert
  4. Bardzo miłe spotkanko w nicodziennej lokalizacji Vero dzięki za załatwienie transportu na Ursynów. Pozdrawiam Wszystkich przedświątecznie i do zobaczenia.
  5. Obu tych rzeczy nie chcesz widziec ani wiedziec. No żeby oklocować oponę w tym rozmiarze to musi być ktoś z dużym potencjałem, nie to co jakas tam mała 175R13
  6. Blue, rozmawialiśmy raptem kilka razy, ale do dziś pamietam jak przyjechałeś na Swoją pierwszą Cyne i pokazałeś jak sie jeździ. Spoczywaj w pokoju
  7. Nic jeszcze nie kupowałem, więc mogę dorzucić się do PS2. Jak tak dalej pójdzie to w trzydziestu to PS2 kupicie ;-) Wysilić się trochę ludzie Prośba o dopisanie do listy uczestników jeszcze jednego typa ode mnie --> Andrzej (ciemna strona mocy, będzie można porównać ) To racja, proponuję zamknąć już listę do zrzuty na PS2, kto nie zdążył kombinuje coś innego. Ja tak czy inaczej mam jeszcze jakieś gifty dla dzieciaków pozdr.
  8. Ja będę mógł dopiero ok. 9.00 ruszyć z Ursynowa, wiec pewnie chwilę się spóźnie na pierwsze kółko
  9. Do rzucam się do PS2, i coś jeszcze dokupię pozdr
  10. Jutro jade na zakupy prezentowe i w niedzielę jeździmy. Mam andzieję, że z tymi kaskami to organizator nie będzie zbyt szczegółowy i dopuści różne typy kasków pozdr.
  11. Niestety logistyka z moim dwu letnim synem się nie ułozyła po mojej myśli i jak już zkończyłem całe zamieszanie z tym związane to nie miałem siły nawet wyjść z domu.
  12. Podobne, ale nieznacznie inne podjeście do tematu http://pl.youtube.com/watch?v=WYFX9Ce1qwQ
  13. 1. vero (to oczywista oczywistość ) 2. Maciek i Aga 3. Grzesiek_67 4 .Yacho (postara sie) 5. Przemeq 6. Blue (postaram się, oczywiście jeśli można przyjść). 7 . Adamusmax 8. Hogi 9. Foreks 10. nor-b (z przyjemnością podjadę 3 stacje metrem)
×
×
  • Create New...