Skocz do zawartości

xt6

Użytkownik
  • Postów

    952
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O xt6

  • Urodziny 25.04.1976

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa-WB
  • Auto
    OUTBACK 3.6

Ostatnie wizyty

2299 wyświetleń profilu

Osiągnięcia xt6

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

95

Reputacja

  1. Jak by mi płyn wywalało to w ogóle bym nie jeździł autem bez możliwości pełnej kontroli temperatury, musisz kupic jakieś OBD plus apkę na telefon do monitorowania temperatury płynu w silniku. Żeby nie było za późno gdy się lampka zapali na czerwono....
  2. Jak z temperaturą silnika podczas jazdy? Korek chlodnicy może być walnięty i nie trzyma ciśnienia tylko całe wywala do zbiorniczka.
  3. Cześć, kupiłem komplet tarcze DBA 4000 T3 + klocki DBA XP Xtreme Performance do Outbacka 3.6R. Jeśli zamierzasz jeździł z przyczepą to nie polecam. U mnie do jakiś 11000km wszystko bylo miodzio ale jak wybrałem się w trasę ponad 2tkm z przyczepą (jazda max 90tką) to tarcze się poddały po jakieś połowie dystansu. Reklamacja oczywiście nie uznana, przyczyną zły montaż - moim zdaniem standartowa odpowiedź dystrybutora. Poczytaj o innych markach ale na DBA szkoda czasu i kasy.
  4. xt6

    Brak kopa na starcie :-(

    Czujnik spalania stukowego zamula silnik w dolnych partiach obrotów?
  5. Sprawdz czy któryś krzyżaków nie haczy lekko jak się go obraca.
  6. Sprawdz układ wydechowy - pekniety wieszak, to szczególnie wyczuwalne na D i R jak stoisz. Jak wrzucasz na P to cichnie.
  7. xt6

    Outback IV - rozrząd

    Mam ponad dwa razy większy przebieg, łańcuch nie wymieniany ale pilnowane są dokładnie interwały olejowe co 10tkm. Przy 380tkm przy uszczelnianiu dekla stan był BDB. Tak że jeśli dbasz o oliwę to nie musisz się przejmować jescze dlugo.
  8. Dzis wpadła nowa piasta i półoś z przegubami plus nowe opony zimowe. Podspawany wieszak przedniego tłumika i nowa rolka od paska bo stara poddała się po 455tkm. Jutro traska 1300km
  9. Cześć, mam od dluższego czasu OBK 2010, silnik 3.6 jest boski, chodzi na gazie bardzo ładnie, równo i płynnie oddaje moc i moment w calej gamie obrotów, warunek to kumaty gazownik ktory zakłada gaz, ważne aby parownik był wydajny temperaturowo do odparowywania dużych ilosci w krótkim czasie - u mnie KME Gold (do 300KM) się nie sprawdził i musiałem wymieniać na inny bo poprostu potrafił zamarzać przy pełnym obciążeniu. Silnik lubi sobie siknąć olejem przy większych przebiegach w okolicach 350tkm, standartowo do uszczelnienia po tym przebiegu jest pokrywa rozrządu, pokrywy zaworowe i miska olejowa i wiąże się to z wyjeciem jednostki. U mnie przy około 380tkm luzy zaworowe po sprawdzeniu nie podlegały żadnej korekcie, teraz przy ponad 450tkm nie ma żadnych objawów aby się coś zaczynało dziać. Nie będę pisał że mało pali bo to nie 1.0 ale potrafi być ekonomiczny jak tego chcesz, potrafi zszokować w mieście w zimie i miło zaskoczyć na trasie, średnio spala mi 14L LPG na 100km (od 8.9 do 18), podobno nowsze z skrzynią CVT a nie 5EAT są bardziej ekonomiczne. Co do poboru oleju to nie jest tragicznie, między wymianami co 10tkm trzeba mieć przygotowane 1.5L nowego oleju na dolewki, przy jazdach autostradowych zalecam sprawdzanie stanu. Ja używam 5w40 a nie 5w30 bo często latam w trasach nie czuje różnicy między nimi ale śpię spokojniej Wszystkie wersje 3.6 mają przednie tarcze 316mm i to jest słaba strona, lubią się giąć. Pamiętam to jeszcze z Spec.B, ten sam problem i do tego za dobrze nie chamują. Dobra opcja to wymiana tarcz i klocków na DBA 4000 T3 - spora różnica na plus.
  10. xt6

    Outback 2.4 DIT błąd P003A

    Nie chcę gdybać ale jak coś było na rzeczy z smarowaniem turbo to mogła się dmuchawka uszkodzić i dlatego komputer widzi teraz że jest nie odpowiednie doładowanie i wywala bład, może zmienna geometria się przytarła?
  11. Nie sprawdzasz przypadkiem automatycznych świateł na pozycji P? One się wtedy wyłączają, tak samo się wyłączają jak zaciagniesz ręczny.
  12. A może masz tak: auto ma większą chęć do ruszania z racji większych obrotów biegu jałowego na zimnym silniku i jak masz niesprawny układ wydechowy to mogą się pojawiać podczas stania na D lub R brzęczenia albo wibracje w okolicach katów najczęściej, jak wbijesz na P lub N albo jak auto się nagrzeje i spadną obroty to wszystko przechodzi.
  13. xt6

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrawiam czerwonego forka z S7 w stronę Warszawy koło Nowego Dworu Mazowieckiego. Piątek 13go pod wieczór stalem OBK z przyczepą z urwanym kołem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...