Jump to content

Rok z Bagien

Użytkownik
  • Content Count

    109
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Rok z Bagien last won the day on January 14 2018

Rok z Bagien had the most liked content!

Community Reputation

91 Wspaniały

About Rok z Bagien

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Mitsubishi ASX

Recent Profile Visitors

613 profile views
  1. Wczoraj odbyłem krótką jazdę testową tym: Samochód zgodnie z przewidywaniami "zdjęciowymi" na żywo okazał się lżejszy w odbiorze. Bryła dzięki tym kilku zabiegom stylistycznym nabrała lekkości i charakteru. Samochód mniej przytłacza swoimi gabarytami i po prostu jest fajny. Jechałem bezpośrednio po solidnym teście XV 1.6 (który opisałem w temacie o XV) i siłą rzeczy sporo moich wrażeń to pewnego rodzaju porównania do mniejszego brata. Manewry na parkingu idą w pełnym elektryku, fajne uczucie, jakbyś parkował na "luzie". Po ruszeniu jest cisza, al
  2. Nie jeździłem XV e-boxerem z dwóch powodów. Po pierwsze taka wersja pozostaje poza moją sferą zainteresowania (za droga). Po drugie jeździłem 2.0 sprzed ery "e" i wiem, mniej więcej, czego mogę się spodziewać. Co do hałasu. Pewnie trochę jest tak, że porównuje się z aktualnie posiadanym samochodem. ASX jest głośny (z silnikiem 1,6) przy wyższych prędkościach (silnik wyje). Podejrzewam, że jakbym się przesiadł z E klasy to wrażenia byłyby zgoła inne. Tak XV mnie wciągnęło. Jechałem na jeździe po "drodze" gruntowej przy której trwają budowy. Możecie sobie wyobrazić co ta
  3. Miałem się „jornąć” 1.6 to się „jornąłem”. Jaki ten samochód jest z wyglądu to wszyscy tu wiedzą, nie ma co pisać. Moje spostrzeżenia: 1. Auto jest bardzo dobrze wytłumione, silnika do 4000 obrotów nie słychać lub prawie nie słychać, przy 140 km/h można spokojnie rozmawiać z pasażerem, 2. Zgadzam się z Pertynem, w zakresie zawieszenia Subaru znalazło Święty Graal, dziury nie istnieją, pofalowania jezdni nie istnieją, poprzeczne nierówności nie istnieją, dopiero jakieś totalne wykroty w polnej drodze są kwitowane bujnięciem
  4. Patrząc na relacje cena-wyposażenie-osiągi to propozycja bardziej niż zacna. Moje (w pełni subiektywne) spostrzeżenia są 4: 1. Nowy produkt, nowa marka (ja wiem, że wszystko jest z półki VW) = nowe wpadki i choroby niemowlęce, 2. Niewiele się różniącym zestawieniem (180Km, 4x4 i DSG) zrobiłem ok. 77 kkm i nie mam mega pozytywnych doświadczeń , 3. Ten tablet - ja wiem, że kijem się Wisły nie zawróci, ale to makabra stylistyczna, funkcjonalna i godząca IMO w bezpieczeństwo jazdy (BTW w nowej Maździe CX-5 ów tablet nie jest już dotykowy, a kiedyś był - właśnie ze względ
  5. Zaciekawiłeś mnie tym wpisem. 2 litrowym XV (jeszcze nie e-boxerem) jeździłem, ciekawe ile to 1,6 jest wolniejsze od tamtego? Nie wiem jak z dostępnością tych modeli do jazd testowych. Trzeba się jornąć..... Patrząc po testach to bez obciążenia 12s do 100. U mnie w rozgrywce na następny samochód został XV 1,6 (e-boxer mnie nie przekonuje, a cena platinium 167 kPLN onieśmiela...) i Mazda CX-5. Za cenę XV 1,6 Exclusive jest CX-5 SkyJoy z pakietem Safety, Plus (teraz za 1 zł.) i nawigacją. Niestety wtedy jest to ośka i manual, 165 Km. A co do felg XV MY 202
  6. Kurde podoba mi się. A szczególnie felgi i kamerka z przodu. Tylko ten silnik... https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-xv-nowy-xv-1-6i-exclusive-rocznik-2021-od-reki-aso-subaru-koper-ID6DJLx0.html#81aeee4207 Tak, tak zamiast XV nowy 2021 XV....by było w temacie....
  7. Rok z Bagien

    XV 2.0 e-Boxer

    Srogo przyjdzie nam zapłacić za słabość PLNa. Kurs odniesienia na kwiecień to 4,6273 zł A co będzie dalej?
  8. Zwłaszcza, że firma ma nadal problem z podaniem choćby zbliżonych danych dot. spalania. Proponuję odnaleźć filmik z testu spalania takiego cuda 1,5 eTsi. Zrobiony przez firmę zajmującą się wynajmem (reklamował nie będę, każdy znajdzie). Średnia WLTP 5,9 Komputer 6,7 Z dystrybutora 8,0 Przekłamanie 35%.
  9. Rok z Bagien

    XV 2.0 e-Boxer

    W XV 1,6 manetki są pewnie po to, by zblokować wirtualny bieg w terenie (by automat nie "wrzucił" wyższego np. na podjeździe) oraz dla lepszego hamowania na zjazdach. U Ciebie ponoć warto na autostradzie przejść na manual i przy 140 wrzucić 7. Obroty schodzą w dół. Robi się ciszej i spada spalanie.
  10. Rok z Bagien

    XV 2.0 e-Boxer

    Poczekałbym na nowego i wziął Exclusive. Wyjdzie jakieś 124 kPLN. Kamerka z przodu, manetki do zmiany biegów, nawigacja. 1,6 nie dosyć, że jest lżejszy to ma większy bagażnik (do którego można pokombinować i dołożyć np. dojazdówkę). Ma także większy zbiornik paliwa (63l). Słabe silniki. Temat rzeka. Nie wyobrażam sobie jazdy 30-40 kkm rocznie takim 1,6. W pewnym momencie byłaby to po prostu męczarnia. Zwłaszcza, gdzieś na trasach jednopasmowych. Ale przy tych 10-20 kkm rocznie? Wokół komina i kilka spokojnych wyjazdów wakacyjnych? Dlaczego nie? Jazda
  11. Rok z Bagien

    XV 2.0 e-Boxer

    Zanim się kolega przejedzie proponuję obejrzenie 2 filmików. Bo nie tylko pan od ględzenia się 1,6 przejechał. Nie wszystko się da zrozumieć, ale "wybornie funguje" to każdy wie o co kaman.... Swoją drogą można zrobić test samochodu, a nie tylko samopromocje. Widać samochód i jazdę, a nie testującego.
  12. Rozumiem zatem, że w wyższych wersjach wyposażenia rolę tą przejmują manetki? I jeszcze jedno, czy z powyższych względów czymś to CVT w wersjach Comfort i Exclusive (2021) różni się od CVT z roku modelowego 2020 XV? Oprogramowanie? Ilość wirtualnych biegów?
  13. Zadałem to pytanie w temacie dot. CVT w XV W obecnej specyfikacji XV 1,6 mamy w wersji Trend skrzynię z trybem LOW, a w pozostałych wersjach 1,6 (Comfort i Exclusive) trybu tego nie ma. Skąd się bierze ta różnica? Czy to jest związane z którymś z systemów dostępnych w tych wyższych wersjach wyposażenia? Jakie jest uzasadnienie dla braku trybu LOW dla wyższych wersji wyposażenia XV? Czy też to zwykła omyłka pisarska?
  14. Może warto podpytać dział techniczny? Bo jak dla mnie to chyba pomyłka w specyfikacji. Edyta: Zapytałem. Ciekawy jestem odpowiedzi.
×
×
  • Create New...