Jump to content
kordynator

Nowy Subaru Forester MY2013

Recommended Posts

super,czyli jest światełko w tunelu :D

DIT musi wcześniej czy póżniej pojawić się z nim w Europie,może i w innych modelach też.

Myśle że SIP i ludzie w salonach będą odwlekać do ostatniej chwwili wiadomości na temat DIT bo wielu potencjalnych nabywców będzie na niego czekać.

Swoją drogą ciekawe czy modele z DIT będą miały kurnik?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DIT musi wcześniej czy póżniej pojawić się z nim w Europie,może i w innych modelach też.

 

Stawiam na 1.6DIT w Legacu jako alternatywę dla 2.5NA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzymam kciuki aby to się sprawdziło :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
DIT musi wcześniej czy póżniej pojawić się z nim w Europie,może i w innych modelach też.

 

Stawiam na 1.6DIT w Legacu jako alternatywę dla 2.5NA.

skoro obydwa spełniają normy eko to czemu nie 2.0,choćby w legacu :wink:

a narazie będzie się nas zniechęcać,że niby nie ma co czekać na 2.0 bo go pewnie nie będzie a jeśli już to 1.6 więc nie ma co czekać tylko leceć do salonu po to co jest :P

Subaru jakiś ruch wykonać musi bo sytuacja jest żenująca żeby firma o aspiracjach sportowych wypuszczała do swojego flagowego silnik 2.0-który może i solidny ale jest niczym specjalnym na rynku i silnik 2.5 który swoimi osiągami przy tej pojemności jest wręcz archaiczny i słabszy od 2.0D.melodyjka o tym że to boxer,niski środek ciężkości,super symetryczny może już poprostu nie wystarczyć kiedy w bezdeszczowy dzień wyprzedzi nas spod świateł Fabia :P

Więc myśląc życzeniowo czekajmy na DIT :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
skoro obydwa spełniają normy eko to czemu nie 2.0,choćby w legacu :wink:

 

Oczywiście 2.0DIT też może być, ale bardziej zamiast H6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawa propozycja dla Rosji, bo wprowadzili tam Forestera III w odmianie tS, takie zbajerowane STi

'>http://rumors.automobilemag.com/subaru-launches-forester-ts-in-russia-plans-more-sti-tuned-models-166541.html

 

parę komentarzy o tym DIt, ale downsizing to zgniły kompromis

 

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2276979

 

 

Buda nr IV:

 

W sieci ukazały się pierwsze, nieoficjalne jeszcze zdjęcia nowej generacji Subaru Forestera. Najprawdopodobniej model ten będzie miał swoją premierę podczas grudniowych targów samochodowych w Tokio.

 

Teraz, sylwetka Forestera nie pozostawia wątpliwości, z jakim typem pojazdu mamy do czynienia.

 

Nowa, czwarta już generacja tego auta jeszcze bardziej utwierdzi to przekonanie. W sieci opublikowano nieoficjalne zdjęcia Forestera IV, które pochodzą z japońskiej broszury. Zgodnie z zawartymi w niej informacjami, produkcja auta powinna się rozpocząć w listopadzie 2012 roku, zaś debiut tego auta w Europie spodziewany jest w pierwszych miesiącach 2013 roku.

 

Forester IV będzie o 35 mm dłuższy, 15 mm wyższy oraz 20 mm szerszy od poprzednika. Auto ma być oferowane z wolnossącym silnikiem typu boxer o pojemności 2-litrów i mocy 148 KM, a także jego turbodoładowaną odmianą generującą 280 KM. Są to jednostki pochodzące wprost z kompaktowej Imprezy. W ofercie znajdzie się także 2-litrowy, 150-konny diesel.

 

EUROKOŁCHOZ PEWNIE NIE WPUŚCI TYCH 280 QNI

 

http://www.motofakty.pl/artykul/nowe-subaru-forester-jeszcze-w-2012-roku.html?all-new-2014-subaru-forester-leaked-photos-and-specs-1&zdjecie=3#galeria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę spore podobieństwo do forka II gen. :D

 

zento, Ty idź do lekarza od oczu :wink: . Choćbyś nie wiem jak bardzo chciał widzieć, nie da się ... :mrgreen:

Szerszy, wyższy, nadmuchany bardziej od poprzednika, który był szerszy, wyższy (o 11cm!!!) od II gen .

Przód nawiązuje do XV i jest faktycznie niezły, ale ogólnie, to kolejny SUV jakich wiele i podobny do wielu innych .... a szkoda :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceny też postuluje aby były takie w Polsce jak na tych broszurkach z Japonii .... oczywiście po przeliczeniu np wg dzisiejszego kursu NBP z JPY na PLN

 

Wtedy w ciemno można duży stock zamawiać na nasz rynek. Była by powtórka z 2008 r i diesla w Subaru.

 

Pewnie co drugi SUV w Polsce miał by znaczek plejad i przestano by kochać diesle :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

'>http://rumors.automobilemag.com/subaru-launches-forester-ts-in-russia-plans-more-sti-tuned-models-166541.html

 

 

wyczytałem tam pobieżnie min. coś takiego:

1.6T @ 236HP for the BRZ

2.0T @ 265HP for the WRX

2.0T @ 311HP for the STI

 

Taka moc z 1.6 :?: :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Taka moc z 1.6 :?: :shock:

 

To jest niecałe 150 z litra, mniej niż 311 z 2.0.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Taka moc z 1.6 :?: :shock:

 

To jest niecałe 150 z litra, mniej niż 311 z 2.0.

no w sumie racja

 

-- Wt wrz 25, 2012 10:50 pm --

 

chociaż dotychczas najsilniejsze 1.6 jakim jeżdziłem to countryman 1.6 twinscroll 180HP i było naprawdę pięknie,w takim razie 230HP z takiej pojemności to nie mogę sobie jakoś wyobrazić

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ceny też postuluje aby były takie w Polsce jak na tych broszurkach z Japonii .... oczywiście po przeliczeniu np wg dzisiejszego kursu NBP z JPY na PLN

 

Wtedy w ciemno można duży stock zamawiać na nasz rynek. Była by powtórka z 2008 r i diesla w Subaru.

 

Pewnie co drugi SUV w Polsce miał by znaczek plejad i przestano by kochać diesle :P

 

 

cena pewnie będzie taka sama.. ale plus koszty transportu do EU + cło ( w PL 3.5% ) + marża pośredników + 23% VAT.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cena pewnie będzie taka sama.. ale plus koszty transportu do EU + cło ( w PL 3.5% ) + marża pośredników + 23% VAT.

Ustawa z podwyższonym VAT-em obowiązuje na 3 lata, do końca 2013 roku. Później ma wrócić 22%, wiem, wiem jestem naiwny :(

 

Forek pewno wejdzie w II-giej połowie 2013 roku, skoro jest to MY14.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1% to raczej niewielka różnica :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę spore podobieństwo do forka II gen. :D

 

zento, Ty idź do lekarza od oczu :wink: . Choćbyś nie wiem jak bardzo chciał widzieć, nie da się ... :mrgreen:

Szerszy, wyższy, nadmuchany bardziej od poprzednika, który był szerszy, wyższy (o 11cm!!!) od II gen .

Przód nawiązuje do XV i jest faktycznie niezły, ale ogólnie, to kolejny SUV jakich wiele i podobny do wielu innych .... a szkoda :cry:

 

Ja też widzę podobieństwo do Forka II gen. Jasne, że jest większy, więc trzeba dalej stanąć i już 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę spore podobieństwo do forka II gen. :D

 

zento, Ty idź do lekarza od oczu :wink: . Choćbyś nie wiem jak bardzo chciał widzieć, nie da się ... :mrgreen:

Szerszy, wyższy, nadmuchany bardziej od poprzednika, który był szerszy, wyższy (o 11cm!!!) od II gen .

Przód nawiązuje do XV i jest faktycznie niezły, ale ogólnie, to kolejny SUV jakich wiele i podobny do wielu innych .... a szkoda :cry:

 

Ja też widzę podobieństwo do Forka II gen. Jasne, że jest większy, więc trzeba dalej stanąć i już 8)

 

Szczerze mówiąc wygląd jest dla mnie tu najmniej ważny:) Jak wróci 2,0XT to wiele mogę wybaczyć w kwestii wizualnej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ajax Ja tez ma w poważaniu wygląd, aby tylko była jakaś min. 2.0T benzyna :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czekamy na 2.0 DIT (280 KM) w manualu, to może być ciekawy model i mam nadzieje, że taka wersja pojawi się w 2013.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czekamy na 2.0 DIT (280 KM) w manualu, to może być ciekawy model i mam nadzieje, że taka wersja pojawi się w 2013.

mysle, ze pojawi sie - o ile sie pojawi :P - nie wczesniej niz jako MY'14

 

no i cena bedzie min. na poziomie ostatniego 2.5XT :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czekamy na 2.0 DIT (280 KM) w manualu, to może być ciekawy model i mam nadzieje, że taka wersja pojawi się w 2013.

mysle, ze pojawi sie - o ile sie pojawi :P - nie wczesniej niz jako MY'14

 

no i cena bedzie min. na poziomie ostatniego 2.5XT :wink:

 

 

w takiej sytuacji to będzie "martwy" model.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mysle, ze pojawi sie - o ile sie pojawi - nie wczesniej niz jako MY'14

 

MY14 pojawiają się w 2013 roku:)

 

W Japońskim katalogu nie ma wersji 2,0dit + mt

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 turbo pojawi się gdzieś w marcu w cenie ropociągu, niestety chyba tylko z automatem. Tak nam dopomóż buk. Robimy zakłady?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...