Skocz do zawartości

rutek111

Użytkownik
  • Zawartość

    286
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O rutek111

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 12.05.1974

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wlkp
  • Auto
    WRX US 06' był -STI 06' - był , Forek 07'-SBD - był, Outback 13' SBD CV - był, Outback 16' SBD CVT jest, GT -prawie STI jest, Forester SG 07' 2.0 jest
  1. Nowy XV II-generacji

    U mnie w Outbecku 2016 niby jest doświetlanie zakrętów, ale jakieś słabe. W służbowej Toyocie Avensis działało znacznie lepiej (ksenon tezo niebo lepszy). Nie wiem jak w XV.
  2. Mirror link w Outback 2016

    Czy ktoś wie jak uruchomić Mirror link w Outbacku 2016 . Wersja wyposażenia przedostatnia czyli mniejsza nawigacja? Mój telefon to Sony Z5
  3. Lista naklejkowa Plejady - 2018

    Nie widzę nigdzie nr konta. Poproszę na PW
  4. [Poznań] Wielkopolanie łączcie się !!

    Ja już coś niecoś zrobiłem przy aucie w tym roku na terenową. Jest płyta pod silnik i Forek podniesiony o 3cm na podkładkach plus 1 cm na średnicy koła. Jeszcze tylko muszę sprawdzić geometrię. Swoją drogą wiecie może gdzie najlepiej w P-n, lub okolicach Lubania/Puszczykowa?
  5. Lista naklejkowa Plejady - 2018

    To ja poproszę: LISTA NAKLEJKOWA Wersja 1 - BIAŁE nicki z flagami na szybę plus mniejsze CZARNE z flagami na błotniki 1.Artu/ Hubert,/Hanka/Rutek 2. Wersja 2 - BIAŁE nicki z flagami na szybę plus mniejsze BIAŁE z flagami na błotniki 1. 2. Wersja 3 - BIAŁE nicki z flagami na szybę BEZ mniejszych na błotniki 1. Czarne_Koronkowe/Enia 2. Pablok/Kasia 3. Wersja biały Kosmit - tylko mniejsze BIAŁE z flagami na błotniki 1. 2. Wersja czarny Kosmit - tylko mniejsze CZARNE z flagami na błotniki 1. 2.
  6. Subaru Outback MY15

    Dziwne, że torsen w A6 nie dał rady
  7. Subaru Outback MY15

    Ja mam tak samo i tak samo było w Forku 08' i OBK 13'. Trzeba się przyzwyczaić.
  8. XII Subariada Albania/Czarnogóra: 29 lipca – 5 sierpnia 2018

    Ja mam musiałem kupić letnie więc nabyłem takie - Toyo Open Cantry A/T plus
  9. SUBARU XV

    Sofshell i ,,moro" spodnie to odświętny stój w salonach Subaru - przecież interesuje klienta samochód, a nie tło ....
  10. Awaryjność Boxer Diesel

    Dla pewności wszystkie po 2013 powinny być w miarę ok (czyli do 250 tys km dadzą radę), oczywiście jak użytkowane z głową. Ja osobiście z SBD jestem bardzo zadowolony.
  11. SUBARU XV

    Ale nic nie przebije ,,automatu do kawy" w pewnym serwisie w dalekiej Wlkp. mniej więcej taki (lata osiemdziesiąte?) PS ale za free - pod warunkiem, że coś zostało.... Przepraszam za off, ale nie mogłem się powstrzymać
  12. SUBARU XV

    Musisz zmienić salon. Ja np. podczas przeglądu we Wrocławiu na czas prac serwisowych Forestera demo w zasadzie na cały dzień (potrzebowałem w sprawach służbowych) i problemu nie było. Ostatecznie nie płaciłem za wypożyczenie auta - wszystko w ramach serwisu . No może poza kawą z automatu za 2 zł (brak było opcji kawa za free dla oczekujących ). Mam nadzieję, że w 2018r w Subaru KAŻDYM darmowa kawa to standad - jak w Skodzie .
  13. Jaki odsetek SBD padł? - Forumowa statystyka

    1. MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje 3. MY 08 196kkm; nie padł 4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k 5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik. 6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje. 7. OBK MY08 255kkm, padł 8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys. 9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło 10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE 11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys 12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000 13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi 14. MY10, 192 tys. km, jeździ 15. MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km. 16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze 17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne 18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan 19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski) 20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj 21. Forester MY2011 - 126 tys jeździ 22. MY08 - tylko 140k, jeździ bez zarzutu na oryginalnym silniku, sprzęgle i dwumasie. 23. OBK MY10 - 125 tys. km j.w. 24. OBK MY10 padł przy 150.000, po naprawie jeździ , teraz 235.000 25. OBK MY08 padł przy 192 kkm, po naprawie jeździ i dzisiaj ma ok. 251 kkm. 26. FSBD MY 08 wymiana/gest przy 106 tys. Aczkolwiek symptomy zauważalne sporo wcześniej. 27 Forester MY10 kupiony z padniętym przy 335kkm, nowy silnik ma już 20 kkm 28 Legacy MY09 padł przy 168kkm, na nowym 125kkm 29. Forester 2.0D 2011/2012 - przy 105 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe, śmiga jak ta lala, pełen serwis ASO, wymiana oleju co 7 tyś km. 30. Forester MY09 jeszcze jeździ na pierwszym silniku przebieg coś koło 140kkm dokładnie napiszę jak tylko go odzyskam natomiast padło już tyle rzeczy że chyba nawet kaboom silnika mnie nie przerazi 31. Forester MY09 padł przy 105tkm, wymiana 32. OBK MY08 wymiana przy 270tkm, chyba powinien być na zielono przy takim nalocie:-) 33. MY08 - 81 000 km - zawiózł mnie w tym roku na narty i z powrotem. Żadnych awarii, oryginalne sprzęgło, dwumasa etc. 34. OBK MY11- 246 tkm, po 145 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło, regularny serwis ASO 35.Forester MY2010 ..243tkm jezdzi 36.Mój eks OBK MY08 padł przy 218kkm dziś ponad 270kkm dalej jeździ. 37. Obk MY 11 jeździł ale silnik do wymiany 294 000, 38 .drugi jeździ 270 000 39. Impreza MY09 155kkm, pękł wał, auto kupiłem już z nowym silnikiem zrobionym w ASO moje 40kkm auto bezawaryjne chyba, że sam coś zepsuje 40. Forester MY 09 sprzedany przy 120 000 km, zaraz potem padł nowemu właścicielowi... 41 . Pierwszy Forester 0,8' jeżdził do sprzedaży bez problemów . Sprzedany przy 150' km . Pierwsza wymiana sprzęgła przy sprzedaży. 42. Drugi OBK 13' CVT sprzedałem przy 160'km nic się nie działo (mapa w nieAso od 90; km - jeździł jak talala) 43. Aktualny OBK 16' SBD CVT 35' km nic się nie dzieje (mapy zrobić na razie się nie da) PS Szkoda , ze nie ma SBD np. W XV i LEVORGACH
  14. Siatka grodziowa bagaznika

    Czy ktoś wie gdzie można kupić taką kratkę?
  15. XV Zlot Plejad AD 2018

    Dzięki
×