Jump to content

dominikd

Użytkownik
  • Content Count

    339
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

dominikd last won the day on January 29 2013

dominikd had the most liked content!

Community Reputation

83 Wspaniały

About dominikd

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    warszawa
  • Auto
    zawsze jakieś Subaru :)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. o to to tzw "konserwa" Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Przerabialem temat poprawy audio w SH. Zaczałbym od solidnego wygłuszenia przednich drzwi, bo Subaru "zapomniało" popukaj w drzwi przed i po, to uslyszysz o czym mowie juz wtedy bas sie poprawi. Forek SH ogolnie jest totalnie pozbawiony wygluszenia. Ja mialem zrobione wszystkie drzwi, wszystkie słupki, podszybie, cały bagażnik, nadkola... było lepiej. Co do radia, to na przestrzeni 13 lat zabawy z marką, zmieniałem radia za każdym razem, bo seryjne (bez znaczenia czy z napisem 6cd, czy srs, czy kenwood, czy clarion) kompletnie nie graja. Za 200zl mozna kupic juz uzywke Alpine
  3. a forek 2.5t? bo 2.0 mial juz elektryczny magiel... Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Piszac z tel, nie wiem jaki samochod posiadasz ja pisalem o legacy iv polift 2.0 benzyna (jesli to roznica) moze to byla kwestia egzemplarza, natomiast stwierdzilem to organoleptycznie, patrzac na klapki z odleglosci 20 cm i zmieniajac temp. Drobne roznice - ja jak lecialo "chlodniej" z prawej strony, to do wylotow nawiewow termometr przystawilem, bo mierzeniu "na reke" nie chcialem wierzyc za bardzo Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. raczej nie, na swieze wygladalo w miare ale niech ktos moze potwierdzi moja spiskowa teorie Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. jak kiedys w legacy bl bp dobieralem sie do aktuatorow, to obserwowalem ich prace i "polowki" w stopniach to wg mnie pic na wode, bo klapki ruszaly sie tylko przy pelnych stopniach taki marketingowy chwyt, jakie to niby precyzyjne Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. moze jak sie przez strone oglada, ale nie w aplikacji. Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. o to to... Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. ktora gen forestera? mam listwy dachowe do bezrelingowej wersji forestera SH... Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Ja po slabych doswiadczeniach z jakoscia dzwieku z chinczykow, polecalbym jednak nawet uzywane, ale normalne, markowe radio z BT i A2DP. no i jesli to forek SH, to obowiazkowo wygluszenie drzwi, o czym fabryka "zapomniala" Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Pamietaj jeszcze o dedykowanej ramce 2din Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. dominikd

    Moduł OBD

    najlepiej prosto do serwisu, zeby wyeliminowac jego przyczyne bo jak ktos ma tylko gasic kontrolke, to lepiej zarowke od niej wykrecic Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. rozwiazaniem na bujanie tylu wydaje sie byc np zestaw peddersa amory i sprezyny, a do tego stabilizator z sti Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. ja kiedys mialem podobny problem w legacy wolnossacym. nie doszedlem w koncu co to moze byc, ale nawet lekko zle spasowana uszczelka pomiedzy kolektor dolotowy a przepustnica. w wolnossaku efekt nazywany byl nawet fantomowym turbo. dolot byl szczelny, nie byly to lozyska w skrzyni... Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. a tak mowia katalogi, czy udalo Ci sie porownac "konstrukcyjnie" czyli dlugosc calkowita, srednica samego "patyka", sposob montazu, ilosc zebow, itd? bo z katalogow moze nie wychodzic Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...