Skocz do zawartości

Misiek666-66

Nowy
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gorzów Wielkopolski
  • Auto
    Forester 1.9

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Misiek666-66

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

29

Reputacja

  1. ECU od Subaru zostało i jest zamontowana tarczka nadawcza od Subaru ( czujnik prędkości obr.silnika(położenia wału))
  2. Hmmm nie zgłębiałem tego tematu, ale ABS i ESP jest chyba realizowane jedną pompą, więc jak wyjmę bezpiecznik od ESP to i ABS będzie drętwy a I tak licznik powinien zgłaszać brak komunikacji z ABS i ESP
  3. Co do osiowania to jestem przekonany, że mieści się ono w tolerancji (zarówno silnik jak i skrzynia mają tulejki "ustalające"). Wibracje pochodzą z kultury pracy jednostki, nieoryginalnego zawieszenia silnika itp. ... A ESP świeci (już się powoli przyzwyczaiłem do tej kontrolki)
  4. Tarcza od suba poszła do toczenia na 230mm a zamiast dwumasy poszło sztywne koło od VW. A co do wibracji to plomby wypadają (chodzi jak by ktoś kamieni do beczki wrzucił) -ale jedzie
  5. Zostały użyte oba ECU od VW i od suba. (Od suba po to by inne sterowniki dostały info zwrotne jak wspomaganie, abs, immo,(tylko jeszcze walczę z ESP) Mogę się podzielić drobnym doświadczeniem nieodpłatnie. Jeśli miał bym robić taka maniane jeszcze raz, to montował bym 2.8 V6 od passeratti.
  6. M57 to 6 cylindrów w rzędzie?! Ja do swojego ledwo wcisnąłem 4 cylindry ( musiałem usunąć jeden wentylator chłodnicy) oczywiście do oryginalnej skrzyni. A co z jakimś V6 ? Jest nie niższy i krótszy od 4r.
  7. ... Jedni stosują swoje emblematy, inni logo - a to będzie mój znak firmowy :))
  8. Łapy są oryginalne od VW -poduchy od jakiegoś BMW i same mocowania do sanek wyspawane z blachy 8mm i wspawane w sanki od suba.
  9. Wrzucę coś nowego (innego) słupek od 110KM i system z wtryskami od Subaru nie wytrzymuje- wtryski puchną. Więc inny pomysł 116konny tdi na pompowtryskiwaczach. Kupiłem silnik cały kompletny z instalacją i ECU (okazyjnie po dziadku )przebieg w ogłoszeniu 240kkm sprzedającego zacząłem ciągnąc za język to wyszło -"panie jak go wiozłem z de to miał 280kkm" A ECU krzyczy o przebiegu 450kkm. Ale to VW więc standard. I pierwsze 300km za mną (w tym offroad- wizyty na budowie) No i oczywiście jak tylko będzie trochę cieplej zrobienie porządku pod maską.
  10. Jak najbardziej się z tobą zgadzam w większości przykładów, które przytoczyłes, lecz przeróbka samochodu dostawczego na samochód specjalistyczny lub specjalizowany (np. karawan) (a taki przerabiałem ) jest wykonalna -oczywiście ze zdjęciami i cała papierologia i uprawnieniami warsztatu o tyle zmiany na podzespoły które nie były stosowane w danym samochodzie już tak łatwo nie przechodzą. Gryzłem temat z caddym przeróbka z dwuosobowego na pięcioosobowego sypnęła się tylko na tym że brakowało fabrycznych wzmocnień do pasów w słupku C. A opina producenta samochodu była jednoznaczna- ten nr Vin nie był przystosowany do montażu pasów dla drugiego rzędu siedzeń. .... Chociaż może to być podszyte tym że każdy boi się o swoje stanowisko pracy i wolą "umorzyć śledztwo" niż z tym walczyć. Ale tak czy inaczej w okolicach Gorzowa tematu na chwilę obecną nie jestem w wstanie przepchnąć.
  11. Zaintrygowała mnie sprawa z tym rzeczoznawca, więc ostatnio uderzyłem do PZM-otu i z gościem chwilę porozmawiałem na ten temat, przedstawił sprawę następująco, jeśli dokonujemy zmian typu przespawanie "łapy" silnika to jest już to zmiana konstrukcyjna i na taką zmianę trzeba mieć homologację, która może wystawić tylko kilka instytutów w Polsce, ale warunkiem jest to iż trzeba im dostarczyć trzy sztuki z czego jedna będzie poddana próbie zniszczeniowej. Może z tym przykładem z patrolem i BMW sprawa jest w konstrukcji ramowej? P.s warto przypomnieć sobie sprawę z przed kilku miesięcy (z tv) z BMW 3 i gościa, który na pasach zabił człowieka (przez prędkość) sąd i biegli przylepili mu za wszystko- włącznie z Zawieszeniem obniżonym.
  12. Hej - więc tak- rozrusznik od 1.9 wieswagena, kolo sztywne bez żadnych dystansów ( tylko w 110 i 115 konnych tdi sprzęgło jest 230mm a 130konny ma 240mm(jak w Subaru)) adaptery robiłem sam (dwa razy (pierwszy i ostatni raz;) ) P.s taka przekładka silnika jest niezgodna z przepisami ( na silnik z innego samochodu (innej marki) i w lubuskiem (Gorzów ( przeglądu wam nikt nie przepuści))
  13. Sorry -dawno mnie nie było. Temat wygląda tak- skrzynia manualna i tarcza sprzęgła od Subaru (kolo zamachowe i docisk od "Holtzwagena". Offset 30mm (dwie flansze po 15mm (jedna do silnika VW, a druga do skrzyni biegów Subaru ,obie z ustaloną osią wały korb. Następnie ustawienie pochylenia silnika w komorze i spawanie ich razem.
  14. Niestety lipa - brak czasu (praca zawodową i budowa), ale jest coś nowego wczoraj "wypierdzialo" mi uszczelkę pod wtryskiem (niby nic nadzwyczajnego) ale wtrysk wygląda jak lufa Rumcajsa- rozpylacz. Zamówiłem nowy(inny) i zobaczymy czy problem będzie się powtarzał.
  15. Widziałem ten artykul i ogłoszenie, ale tam ktoś wstawił 1.9tdi 130KM prawdopodobnie w oryginale, a ja się chciałem "pobawić" tak aby tempomat, ABS , ekonomizer i cała reszta chodziła normalnie(jeśli to możliwe w Subaru TDI)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...