Misiek666-66 Posted April 27, 2021 Share Posted April 27, 2021 (edited) Witam wszystkich serdecznie. Potrzebuję informacji jakie ciśnienie doładowania powinno być w tych nieszczęsnych ee20z.?! Potrzebuję tej informacji do dalszych prac ( wersja mocno!!! robocza- porządki i estetyka jak to będzie już mieć wszystkie parametry jezdne) Edited May 3, 2021 by Misiek666-66 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciuo Posted April 30, 2021 Share Posted April 30, 2021 A co tam wypychasz 1,9 tdi? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek666-66 Posted May 1, 2021 Author Share Posted May 1, 2021 1.9TDI AFN ale... z osprzętem z Subaru (wtryski, pompa CR i ECU I cała reszta z suba ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
133699 Posted May 1, 2021 Share Posted May 1, 2021 2 minuty temu, Misiek666-66 napisał: 1.9TDI AFN ale... z osprzętem z Subaru (wtryski, pompa CR i ECU I cała reszta z suba ) Ou, mega odważnie zatem. Nie wiem jakie jest doładowanie bazowe, ale nie wykluczone że będzie ono większe od tego jakie jest w TDi, musisz to brać pod uwagę. SBD jest jakie jest, ale osiągi ma niezłe, które nie biorą się znikąd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek666-66 Posted May 1, 2021 Author Share Posted May 1, 2021 (edited) Turbina jest od AWX-a (130KM) Znalazłem na YT coś takiego Edited May 1, 2021 by Misiek666-66 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ir3n3usz Posted May 1, 2021 Share Posted May 1, 2021 Okolice 1.3-1.4 bara pod pełnym obciążeniem jest w SBD. Przy spokojnej jeździe dmucha do 0,5 bara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciuo Posted May 4, 2021 Share Posted May 4, 2021 Grubo. Widziałem podobny projekt ale 1,9tdi ktoś wsadził do Legacy. Tutaj jest opis, ogłoszenie już dawno zniknęło:https://spidersweb.pl/autoblog/subaru-1-9-tdi-swap/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek666-66 Posted May 4, 2021 Author Share Posted May 4, 2021 Widziałem ten artykul i ogłoszenie, ale tam ktoś wstawił 1.9tdi 130KM prawdopodobnie w oryginale, a ja się chciałem "pobawić" tak aby tempomat, ABS , ekonomizer i cała reszta chodziła normalnie(jeśli to możliwe w Subaru TDI) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted May 21, 2021 Share Posted May 21, 2021 Jak postep prac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek666-66 Posted June 6, 2021 Author Share Posted June 6, 2021 W dniu 21.05.2021 o 19:29, ewemarkam napisał: Jak postep prac? Niestety lipa - brak czasu (praca zawodową i budowa), ale jest coś nowego wczoraj "wypierdzialo" mi uszczelkę pod wtryskiem (niby nic nadzwyczajnego) ale wtrysk wygląda jak lufa Rumcajsa- rozpylacz. Zamówiłem nowy(inny) i zobaczymy czy problem będzie się powtarzał. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sirusek32 Posted June 20, 2021 Share Posted June 20, 2021 Witam . Jakie podstępy w projekcie Link to comment Share on other sites More sharing options...
dostawca Posted June 29, 2021 Share Posted June 29, 2021 Śledzę. Dużo korowodu z połączeniem z subarową skrzynia? Powoli mi kwitnie pomysł na obk z 1.9 i reduktorem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted June 29, 2021 Share Posted June 29, 2021 Śledzę. Dużo korowodu z połączeniem z subarową skrzynia? Powoli mi kwitnie pomysł na obk z 1.9 i reduktorem.Turbo mieli skrzynie z reduktorem, a co dopiero klekot ze swoim momentem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dostawca Posted September 9, 2021 Share Posted September 9, 2021 W dniu 29.06.2021 o 18:58, ewemarkam napisał: W dniu 29.06.2021 o 18:51, dostawca napisał: Śledzę. Dużo korowodu z połączeniem z subarową skrzynia? Powoli mi kwitnie pomysł na obk z 1.9 i reduktorem. Turbo mieli skrzynie z reduktorem, a co dopiero klekot ze swoim momentem. Moje nie mieli, a 260kunia i 350niuta to już nie w kij dmuchał na MTkach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
133699 Posted September 9, 2021 Share Posted September 9, 2021 W dniu 29.06.2021 o 18:58, ewemarkam napisał: W dniu 29.06.2021 o 18:51, dostawca napisał: Śledzę. Dużo korowodu z połączeniem z subarową skrzynia? Powoli mi kwitnie pomysł na obk z 1.9 i reduktorem. Turbo mieli skrzynie z reduktorem, a co dopiero klekot ze swoim momentem. Przecie nikt tego nie potwierdził Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted September 9, 2021 Share Posted September 9, 2021 No to próbujcie Link to comment Share on other sites More sharing options...
dostawca Posted September 9, 2021 Share Posted September 9, 2021 Ja tak od początku roku jeżdżę na nalewkach mt 15kg jedna opona i reduktor daje radę. Strzały z dwójki zredukowanej w bagnie były. Wiadomo, na asfalcie się nie kopie sprzęgła, ale normalna jazda nie ma problemów. Dobra, koniec offtopa, moje doświadczenie i australijczyków mówi, że jak wiesz jak się jeździ to nie piz^nie. Czekam na odpowiedź autora czy łączył to z ori skrzynią i czy ma jakieś wskazówki. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek666-66 Posted October 20, 2021 Author Share Posted October 20, 2021 W dniu 9.09.2021 o 18:33, dostawca napisał: Ja tak od początku roku jeżdżę na nalewkach mt 15kg jedna opona i reduktor daje radę. Strzały z dwójki zredukowanej w bagnie były. Wiadomo, na asfalcie się nie kopie sprzęgła, ale normalna jazda nie ma problemów. Dobra, koniec offtopa, moje doświadczenie i australijczyków mówi, że jak wiesz jak się jeździ to nie piz^nie. Czekam na odpowiedź autora czy łączył to z ori skrzynią i czy ma jakieś wskazówki. Sorry -dawno mnie nie było. Temat wygląda tak- skrzynia manualna i tarcza sprzęgła od Subaru (kolo zamachowe i docisk od "Holtzwagena". Offset 30mm (dwie flansze po 15mm (jedna do silnika VW, a druga do skrzyni biegów Subaru ,obie z ustaloną osią wały korb. Następnie ustawienie pochylenia silnika w komorze i spawanie ich razem. 3 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabel_215 Posted November 17, 2021 Share Posted November 17, 2021 A powiesz jak wyglada temat rozrusznika i czy kolo zamochowe trzeba dystansowac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dostawca Posted November 19, 2021 Share Posted November 19, 2021 W dniu 20.10.2021 o 20:45, Misiek666-66 napisał: Sorry -dawno mnie nie było. Temat wygląda tak- skrzynia manualna i tarcza sprzęgła od Subaru (kolo zamachowe i docisk od "Holtzwagena". Offset 30mm (dwie flansze po 15mm (jedna do silnika VW, a druga do skrzyni biegów Subaru ,obie z ustaloną osią wały korb. Następnie ustawienie pochylenia silnika w komorze i spawanie ich razem. Sam ogarniałeś adaptery, czy zlecałeś? Byłbym zainteresowany kompletem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek666-66 Posted December 3, 2021 Author Share Posted December 3, 2021 (edited) Hej - więc tak- rozrusznik od 1.9 wieswagena, kolo sztywne bez żadnych dystansów ( tylko w 110 i 115 konnych tdi sprzęgło jest 230mm a 130konny ma 240mm(jak w Subaru)) adaptery robiłem sam (dwa razy (pierwszy i ostatni raz;) ) P.s taka przekładka silnika jest niezgodna z przepisami ( na silnik z innego samochodu (innej marki) i w lubuskiem (Gorzów ( przeglądu wam nikt nie przepuści)) Edited December 3, 2021 by Misiek666-66 P.s 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted December 4, 2021 Share Posted December 4, 2021 5 godzin temu, Misiek666-66 napisał: Hej - więc tak- rozrusznik od 1.9 wieswagena, kolo sztywne bez żadnych dystansów ( tylko w 110 i 115 konnych tdi sprzęgło jest 230mm a 130konny ma 240mm(jak w Subaru)) adaptery robiłem sam (dwa razy (pierwszy i ostatni raz;) ) P.s taka przekładka silnika jest niezgodna z przepisami ( na silnik z innego samochodu (innej marki) i w lubuskiem (Gorzów ( przeglądu wam nikt nie przepuści)) To powiedz mi jak wkładają silnik z BWM do Patrola? Wszystko się da, tylko nie na stację kontroli pojazdów, tylko uderzamy do rzeczoznawcy i on nam wystawia opinie. I dopiero później z opinią na SKP. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabel_215 Posted December 29, 2021 Share Posted December 29, 2021 Znalazłem warsztat który dorobi flansze między silnik vw a nasza skrzynie. Koszt to 1700 zł netto. Jak by był ktoś zainteresowany to może udało by się coś z ceny urwać przy zamówieniu kilku albo chociaż 2 sztuk. Jak coś to pisać na priv 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek666-66 Posted January 2, 2022 Author Share Posted January 2, 2022 W dniu 9.09.2021 o 18:33, dostawca napisał: W dniu 4.12.2021 o 06:01, ewemarkam napisał: To powiedz mi jak wkładają silnik z BWM do Patrola? Wszystko się da, tylko nie na stację kontroli pojazdów, tylko uderzamy do rzeczoznawcy i on nam wystawia opinie. I dopiero później z opinią na SKP. Zaintrygowała mnie sprawa z tym rzeczoznawca, więc ostatnio uderzyłem do PZM-otu i z gościem chwilę porozmawiałem na ten temat, przedstawił sprawę następująco, jeśli dokonujemy zmian typu przespawanie "łapy" silnika to jest już to zmiana konstrukcyjna i na taką zmianę trzeba mieć homologację, która może wystawić tylko kilka instytutów w Polsce, ale warunkiem jest to iż trzeba im dostarczyć trzy sztuki z czego jedna będzie poddana próbie zniszczeniowej. Może z tym przykładem z patrolem i BMW sprawa jest w konstrukcji ramowej? P.s warto przypomnieć sobie sprawę z przed kilku miesięcy (z tv) z BMW 3 i gościa, który na pasach zabił człowieka (przez prędkość) sąd i biegli przylepili mu za wszystko- włącznie z Zawieszeniem obniżonym. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted January 2, 2022 Share Posted January 2, 2022 Temat nie jest łatwy. Ludzie to robią i da się. Wszystko zależy także od urzędnika w każdej sprawie. Są firmy które w wypadku Patrola się w tym specjalizują, może są "dogadani" i papiery są inaczej już załatwiają. W sensie ciągle legalnie ale mają łatwiej niż zwykły śmiertelnik. Przepisy się co chwilę zmieniają. Druga sprawa jeśli robisz to już któryś raz to już idzie jak "produkcja" więc testy może musieli zrobić raz i tyle.Odnośnie tego gościa z BMW, w takim sytuacjach doczepiają się wszystkiego. Nie mówię że nie słusznie. Ale na upartego nawet aftermarketowe felgi są niezgodne z homologacją samochodu. Inny rozmiar kół które przewidział producent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now