Skocz do zawartości

Projekt TDI- a ciśnienie w EE20Z


Misiek666-66

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie. 

Potrzebuję informacji jakie ciśnienie doładowania powinno być w tych nieszczęsnych ee20z.?!

Potrzebuję tej informacji do dalszych prac ( wersja mocno!!! robocza- porządki i estetyka jak to będzie już mieć wszystkie parametry jezdne;)

16196005286605621939171025904305.jpg

Edytowane przez Misiek666-66
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Misiek666-66 napisał:

1.9TDI AFN ale... z osprzętem z Subaru (wtryski, pompa CR i ECU I cała reszta z suba )

 

Ou, mega odważnie zatem. Nie wiem jakie jest doładowanie bazowe, ale nie wykluczone że będzie ono większe od tego jakie jest w TDi, musisz to brać pod uwagę. SBD jest jakie jest, ale osiągi ma niezłe, które nie biorą się znikąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Misiek666-66 zmienił(a) tytuł na Projekt TDI- a ciśnienie w EE20Z

Widziałem ten artykul i ogłoszenie, ale tam ktoś wstawił 1.9tdi 130KM prawdopodobnie w oryginale, a ja się chciałem "pobawić" tak aby tempomat, ABS , ekonomizer i cała reszta chodziła normalnie(jeśli to możliwe w Subaru TDI) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
W dniu 21.05.2021 o 19:29, ewemarkam napisał:

Jak postep prac?

Niestety lipa - brak czasu (praca zawodową i budowa), ale jest coś nowego wczoraj "wypierdzialo" mi uszczelkę pod wtryskiem (niby nic nadzwyczajnego) ale wtrysk wygląda jak lufa Rumcajsa- rozpylacz. Zamówiłem nowy(inny) i zobaczymy czy problem będzie się powtarzał.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
W dniu 29.06.2021 o 18:58, ewemarkam napisał:
W dniu 29.06.2021 o 18:51, dostawca napisał:
Śledzę.
Dużo korowodu z połączeniem z subarową skrzynia? 
Powoli mi kwitnie pomysł na obk z 1.9 i reduktorem.

Turbo mieli skrzynie z reduktorem, a co dopiero klekot ze swoim momentem.

Moje nie mieli, a 260kunia i 350niuta to już nie w kij dmuchał na MTkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.06.2021 o 18:58, ewemarkam napisał:
W dniu 29.06.2021 o 18:51, dostawca napisał:
Śledzę.
Dużo korowodu z połączeniem z subarową skrzynia? 
Powoli mi kwitnie pomysł na obk z 1.9 i reduktorem.

Turbo mieli skrzynie z reduktorem, a co dopiero klekot ze swoim momentem.

Przecie nikt tego nie potwierdził :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak od początku roku jeżdżę na nalewkach mt 15kg jedna opona i reduktor daje radę. Strzały z dwójki zredukowanej w bagnie były. Wiadomo, na asfalcie się nie kopie sprzęgła, ale normalna jazda nie ma problemów.
Dobra, koniec offtopa, moje doświadczenie i australijczyków mówi, że jak wiesz jak się jeździ to nie piz^nie.

Czekam na odpowiedź autora czy  łączył to z ori skrzynią i czy ma jakieś wskazówki.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 9.09.2021 o 18:33, dostawca napisał:

Ja tak od początku roku jeżdżę na nalewkach mt 15kg jedna opona i reduktor daje radę. Strzały z dwójki zredukowanej w bagnie były. Wiadomo, na asfalcie się nie kopie sprzęgła, ale normalna jazda nie ma problemów.
Dobra, koniec offtopa, moje doświadczenie i australijczyków mówi, że jak wiesz jak się jeździ to nie piz^nie.

Czekam na odpowiedź autora czy  łączył to z ori skrzynią i czy ma jakieś wskazówki.

Sorry -dawno mnie nie było. Temat wygląda tak- skrzynia manualna i tarcza sprzęgła od Subaru (kolo zamachowe i docisk od "Holtzwagena".

Offset 30mm (dwie flansze po 15mm (jedna do silnika VW, a druga do skrzyni biegów Subaru ,obie z ustaloną osią wały korb. Następnie ustawienie pochylenia silnika w komorze i spawanie ich razem. 

  • Super! 3
  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 20.10.2021 o 20:45, Misiek666-66 napisał:

Sorry -dawno mnie nie było. Temat wygląda tak- skrzynia manualna i tarcza sprzęgła od Subaru (kolo zamachowe i docisk od "Holtzwagena".

Offset 30mm (dwie flansze po 15mm (jedna do silnika VW, a druga do skrzyni biegów Subaru ,obie z ustaloną osią wały korb. Następnie ustawienie pochylenia silnika w komorze i spawanie ich razem. 

Sam ogarniałeś adaptery, czy zlecałeś? Byłbym zainteresowany kompletem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hej - więc tak- rozrusznik od 1.9 wieswagena, kolo sztywne bez żadnych dystansów ( tylko w 110 i 115 konnych tdi sprzęgło jest 230mm a 130konny ma 240mm(jak w Subaru)) adaptery robiłem sam (dwa razy (pierwszy i ostatni raz;) )

 P.s taka przekładka silnika jest niezgodna z przepisami ( na silnik z innego samochodu (innej marki) i w lubuskiem (Gorzów ( przeglądu wam nikt nie przepuści))

 

Edytowane przez Misiek666-66
P.s
  • Super! 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Misiek666-66 napisał:

Hej - więc tak- rozrusznik od 1.9 wieswagena, kolo sztywne bez żadnych dystansów ( tylko w 110 i 115 konnych tdi sprzęgło jest 230mm a 130konny ma 240mm(jak w Subaru)) adaptery robiłem sam (dwa razy (pierwszy i ostatni raz;) )

 P.s taka przekładka silnika jest niezgodna z przepisami ( na silnik z innego samochodu (innej marki) i w lubuskiem (Gorzów ( przeglądu wam nikt nie przepuści))

 

To powiedz mi jak wkładają silnik z BWM do Patrola? Wszystko się da, tylko nie na stację kontroli pojazdów, tylko uderzamy do rzeczoznawcy i on nam wystawia opinie. I dopiero później z opinią na SKP. 

  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Znalazłem warsztat który dorobi flansze między silnik vw a nasza skrzynie. Koszt to 1700 zł netto. Jak by był ktoś zainteresowany to może udało by się coś z ceny urwać przy zamówieniu kilku albo chociaż 2 sztuk. Jak coś to pisać na priv

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.09.2021 o 18:33, dostawca napisał:

 

 

W dniu 4.12.2021 o 06:01, ewemarkam napisał:

To powiedz mi jak wkładają silnik z BWM do Patrola? Wszystko się da, tylko nie na stację kontroli pojazdów, tylko uderzamy do rzeczoznawcy i on nam wystawia opinie. I dopiero później z opinią na SKP. 

Zaintrygowała mnie sprawa z tym rzeczoznawca, więc ostatnio uderzyłem do PZM-otu i z gościem chwilę porozmawiałem na ten temat, przedstawił sprawę następująco, jeśli dokonujemy zmian typu przespawanie "łapy" silnika to jest już to zmiana konstrukcyjna i na taką zmianę trzeba mieć homologację, która może wystawić tylko kilka instytutów w Polsce, ale warunkiem jest to iż trzeba im dostarczyć trzy sztuki z czego jedna będzie poddana próbie zniszczeniowej.

Może z tym przykładem z patrolem i BMW sprawa jest w konstrukcji ramowej? P.s warto przypomnieć sobie sprawę z przed kilku miesięcy (z tv) z BMW 3 i gościa, który na pasach zabił człowieka (przez prędkość) sąd i  biegli przylepili  mu za wszystko- włącznie z 

Zawieszeniem obniżonym.

 

 

 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat nie jest łatwy. Ludzie to robią i da się. Wszystko zależy także od urzędnika w każdej sprawie. Są firmy które w wypadku Patrola się w tym specjalizują, może są "dogadani" i papiery są inaczej już załatwiają. W sensie ciągle legalnie ale mają łatwiej niż zwykły śmiertelnik. Przepisy się co chwilę zmieniają. Druga sprawa jeśli robisz to już któryś raz to już idzie jak "produkcja" więc testy może musieli zrobić raz i tyle.

Odnośnie tego gościa z BMW, w takim sytuacjach doczepiają się wszystkiego. Nie mówię że nie słusznie. Ale na upartego nawet aftermarketowe felgi są niezgodne z homologacją samochodu. Inny rozmiar kół które przewidział producent.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...