Jump to content

piotruś

Użytkownik
  • Content Count

    1322
  • Joined

  • Last visited

About piotruś

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    wielkopolska
  • Auto
    Forester 2,5XT MY07
    Giulietta Veloce

Recent Profile Visitors

505 profile views
  1. @Maras, nie przesadzaj. Jeżdżę do Was od 11 lat, wiec pewnie "małe kilkadziesiąt" razy dzwoniłem żeby się umówić ;-). Faktem jest, że dobrze jest umawiać się z pewnym wyprzedzeniem czasowym ale nie pamiętam żebym się nie mógł dodzwonić . Do zobaczenia w poniedziałek. Pozdrowienia dla całej Ekipy MTS
  2. Ostatnio tankując na stacji, która była przy lokalnej niezbyt mocno uczęszczanej drodze zapytałem pracownika ile sprzedaje się benzyny 98 w porównaniu do 95 i powiedział mi, że wydaje mu się, ze tak "pół na pół". Kilka dni później zapytałem o to samo na "mojej" stacji, na której jest raczej bardzo duży ruch i sprzedawca mi powiedział, że 'dużo". Gdy go zapytałem czy "pół na pół"? Powiedział, że "może nie aż tyle" ale z roku na rok coraz więcej. Powiedział, że im więcej nowych aut się pojawia na rynku, tym częściej tankują 98 i to przeróżnych marek.
  3. Manual Transmission - "manualna skrzynia biegów ;-). Ta blokada (Q2, a w AWD Q4) to raczej rodzaj szpery elektronicznej. Odpowiednie koła są przyhamowywane aby więcej momentu trafiło na drugie koło. Q2 było już w Giulietcie. Owszem, działa bardzo dobrze, ale z nie ma nic wspólnego z klasycznymi dyferencjalami LSD a już wcale z blokadą ;-).
  4. A to nie widziałem. Muszę poszukać. Sparco piękne ale nie te parametry... [emoji26]. P. S. Czy ja Ciebie nie widziałem na forum Alfy pod tym samym nickiem? [emoji6]
  5. No właśnie, że niestety one mają inne parametry [emoji26]. Szkoda.... Będę dalej szukał czegoś w stylu Alfy [emoji6]. Dzięki za propozycje [emoji3]
  6. Bo jestem tu na forum z moim SF 2,5xt od 2008 roku i przekonałem się, że można na Was liczyć, macie świetny gust i chętnie pomagacie moje drogie Pany i Panewki. [emoji106][emoji6]
  7. Znaczek jest mi obojętny [emoji6]. Chciałbym wydać najchętniej ok 3,a do 4k max. Podobno ważne są parametry, bo ma hamulce Brembo (nawet w konfiguratorach felg jest to wyróżnione) 17x 7,5 ET 41, śruby 5x110, otw. 65,1. Alfa Romeo Gulietta Veloce, czerwona. Oryginalne mam grafitowe i chyba ten kolor pasuje najlepiej. Zresztą zobaczcie sami.
  8. Naczytałem się o felgach i nadal nic nie wiem .... Przestrzegają przed Chińskimi produktami, ale jak zorientować się które to? Możecie wymienić kilka (małe kilka) nazw firm produkujących felgi (nie kutych, nie do sportu, do codziennego zastosowania), na których jakości można polegać ? Co sądzicie o polskim producencie ATT?
  9. Mam ją w moim. Pompuje dla 280KM od 2 lat ;-)
  10. Tez tak myślę - po 3 każdego dnia ! Wspaniałe to były Plejady! Jak zresztą, wszystkie
  11. piotruś

    Co zamiast XV???

    Filmik kłamie - tak się gitary nie powinno przewozić ;-)
  12. Najsłabszy miał 102KM . Smutne jest to, że nie ma mocnej imprezy... Zgadzam się z tym, ale samo porównanie jest OK. Zobacz jeszcze raz: gabaryty, waga, moc, bardzo podobne. Ja też się nie doczekałem na Subaru z parametrami, które by mnie cieszyły, więc (w oczekiwaniu na w pełni elektryczne Subaru ) na razie kupiliśmy auto innej marki, które też b.ładnie brzmi, do 100 przyspiesza w 6s i daje bardzo dużo radości . Forester na razie zostaje. Nie mogę się zdecydować, czy Go sprzedać czy nie - ciągle cieszy - inaczej ale cieszy . Piszę o tych parametrach przyspieszeń, bo wskazują na to, że nie jest tak źle jakbyśmy mogli sądzić tylko po parametrze czas 0-100km/h. Wiec jeśli komuś nie trzeba mocnego silnika, to nowe produkty Subaru są jak najbardziej OK. "Macałem" nowego Forestera, XV i Imprezę i generalnie mi się podobało wszystko .......... no .... z wyjątkiem silników
  13. Z tym przyspieszaniem nowych Subaru z CVT chyba nie jest tak źle. Jest nieco inaczej. Już kiedyś na Forum te dane wklejałem, ale przyjrzyjcie im się jeszcze raz: Trafiłem na takie pomiary testowe dotyczące przyspieszeń. Wiadomo, że nowa Impreza przyspieszenie do setki ma ... słabe, ale też wiemy, że w codziennej jeździe bardziej liczy się czas rozpędzania w zakresie potrzebnym "do wyprzedzania" i tutaj jest już o wiele lepiej. Subaru Impreza MY18 - 156KM / CVT / masa 1440kg / 0-100km/h - 9,3s / 60-100km/h - 4,6s / 80-120km/h - 6,0s Mercedes A200 - 163KM / DSG / masa 1330kg / 0-100km/h - 8,0s / 60-100km/h - 4,8s / 80-120km/h - 6,1s Impreza cięższa, słabsza, wolniejsza "do setki", a jednak w zakresach 60-100 i 80-120 rozpędza się ciut szybciej i jest też trochę cichsza (68 (Impreza) vs (69 Mercedes) dB przy 130km/h) . Gabaryty i bryła podobne, no i Impreza ma AWD Dane pochodzą z "testy nowych samochodów" na AutoŚwiat.pl (masę Mercedesa znalazłem na autocentrum)
  14. piotruś

    E-Boxer

    wg mnie poniżej 6 to byłby sukces, ale spodziewam się poniżej 7 Też mi się wydaje, że poniżej 7 sek do 100km/h, to raczej nierealne... [emoji6] Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
×
×
  • Create New...