Jump to content

piotruś

Użytkownik
  • Content Count

    1311
  • Joined

  • Last visited

About piotruś

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    wielkopolska
  • Auto
    Forester 2,5XT MY07
    Giulietta Veloce

Recent Profile Visitors

443 profile views
  1. Tez tak myślę - po 3 każdego dnia ! Wspaniałe to były Plejady! Jak zresztą, wszystkie
  2. piotruś

    Co zamiast XV???

    Filmik kłamie - tak się gitary nie powinno przewozić ;-)
  3. Najsłabszy miał 102KM . Smutne jest to, że nie ma mocnej imprezy... Zgadzam się z tym, ale samo porównanie jest OK. Zobacz jeszcze raz: gabaryty, waga, moc, bardzo podobne. Ja też się nie doczekałem na Subaru z parametrami, które by mnie cieszyły, więc (w oczekiwaniu na w pełni elektryczne Subaru ) na razie kupiliśmy auto innej marki, które też b.ładnie brzmi, do 100 przyspiesza w 6s i daje bardzo dużo radości . Forester na razie zostaje. Nie mogę się zdecydować, czy Go sprzedać czy nie - ciągle cieszy - inaczej ale cieszy . Piszę o tych parametrach przyspieszeń, bo wskazują na to, że nie jest tak źle jakbyśmy mogli sądzić tylko po parametrze czas 0-100km/h. Wiec jeśli komuś nie trzeba mocnego silnika, to nowe produkty Subaru są jak najbardziej OK. "Macałem" nowego Forestera, XV i Imprezę i generalnie mi się podobało wszystko .......... no .... z wyjątkiem silników
  4. Z tym przyspieszaniem nowych Subaru z CVT chyba nie jest tak źle. Jest nieco inaczej. Już kiedyś na Forum te dane wklejałem, ale przyjrzyjcie im się jeszcze raz: Trafiłem na takie pomiary testowe dotyczące przyspieszeń. Wiadomo, że nowa Impreza przyspieszenie do setki ma ... słabe, ale też wiemy, że w codziennej jeździe bardziej liczy się czas rozpędzania w zakresie potrzebnym "do wyprzedzania" i tutaj jest już o wiele lepiej. Subaru Impreza MY18 - 156KM / CVT / masa 1440kg / 0-100km/h - 9,3s / 60-100km/h - 4,6s / 80-120km/h - 6,0s Mercedes A200 - 163KM / DSG / masa 1330kg / 0-100km/h - 8,0s / 60-100km/h - 4,8s / 80-120km/h - 6,1s Impreza cięższa, słabsza, wolniejsza "do setki", a jednak w zakresach 60-100 i 80-120 rozpędza się ciut szybciej i jest też trochę cichsza (68 (Impreza) vs (69 Mercedes) dB przy 130km/h) . Gabaryty i bryła podobne, no i Impreza ma AWD Dane pochodzą z "testy nowych samochodów" na AutoŚwiat.pl (masę Mercedesa znalazłem na autocentrum)
  5. piotruś

    E-Boxer

    wg mnie poniżej 6 to byłby sukces, ale spodziewam się poniżej 7 Też mi się wydaje, że poniżej 7 sek do 100km/h, to raczej nierealne... [emoji6] Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
  6. Oczywiście, w takim przypadku byłby kłopot ... Ja miałem raczej na myśli próby szosowe na lotniskach, slalomy itp. gdzie szybko można "usunąć" przeszkodę ;-)
  7. Również jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w XI Plejadach. Było i na pewno będzie coraz lepiej . Podziwiamy organizatorów! Serdecznie Im i wszystkim współplejadowiczom dziękujemy . Z kilku różnych powodów obawiam się, że za rok czekają nas "Apacze". W związku z tym chciałem zapytać: Na czym polegały "próby zadaniowe" dla Apaczów? Widzę, że był mierzony jakiś czas. Szanowna @Dyrekcja, czy będzie szansa w przyszłości, żeby Apacze mogli przejechać próby, lub część prób sportowych? Np. tylko wtedy/pod warunkiem, że akurat nie ma na starcie nikogo z uczestników i w żaden inny sposób przejazd Apacza niczego nie zakłóca ? Pozdrawiam ;-)
  8. @gumas_72, to napisz, proszę, więcej o tym co usłyszałeś od tego naukowca.
  9. Ja nie lubię kultury pracy dieseli i pewnie nigdy go nie kupię, ale zdaje się, że w sprawie awarii SBD (rzeczywiście było ich kiedyś sporo) panuje jakaś histeria Zobacz ten przebieg. Pierwszy silnik w tym samochodzie i do tego rocznik 2008. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2427557363933894&set=p.2427557363933894&type=3&theater
  10. Ja zrobiłem tak samo . Pomogło na niecały rok
  11. @MARSCooL, ten aktywny wydech w seryjnym wyposażeniu czy opcja? Słyszałem na jakimś filmiku i brzmi świetnie! Czym się różni Trophy od zwykłego RS, oprócz większej mocy? Czy ma bardziej sztywne, twarde zawieszenie? Jeszcze mniejszy prześwit? Przeczytałem, że Trophy ma 101mm prześwitu . Czy, Twoim zdaniem, dla daily car'a to nie za mało? Pozdrawiam ;-)
  12. Ale też tylko przez jakiś czas ;-)
  13. 2 lata temu mi zrobili. Wygląda dobrze, działa dobrze ale nie wiem jak długo ... Po 1,5 roku coś się zepsuło (jakiś przekaźnik) i trzeba było wymienić. Chyba trzeba byłoby kupić jakieś markowej firmy, ale generalnie drugi raz bym tego nie zrobił. Generalnie unikałbym wszelkiej ingerencji w instalację el. Przy tej okazji miałem założoną kamerę cofania i też czasem szwankuje. Może mam pecha, ale jakoś tak się utwierdzam w przekonaniu, że "bryki z fabryki" i jak najmniej "ulepszeń" ;-).
  14. 1. Tak 2. Nie . Trzeba we własnym zakresie.
  15. Pontiac Aztec wygrywa . Ja przez chwilę, po obejrzeniu serialu Breaking Bad (gorąco Wam polecam!), chciałem takiego mieć ....
×
×
  • Create New...