Skocz do zawartości

chudy__

Użytkownik
  • Zawartość

    135
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O chudy__

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    PO
  • Auto
    IMPREZA MY01
    2.0 N/A 125km

Ostatnie wizyty

159 wyświetleń profilu
  1. interfejs diagnostyczny do legacy IV 2005 2,5

    ja mam kabel kkl obd2 viaken i chodzi w kazdym aucie z tym zlaczem bez zadnego problemu. raz na jakis czas mozna lapka zabrac na siedzenie pasazera
  2. zdejmowanie kolektora dolotowego N/A

    zimny silnik po nocy: -wyłączony absolute 99 kPa relative 0 kPa -włączony absolute 40 kPa ------------ po okolo 3min 35 relative -59 kPa ------------ po okolo 3min -64
  3. zdejmowanie kolektora dolotowego N/A

    Rozgrzany jak wrocilem po okolo 15km A drugi raz na letnim i byly podobne
  4. zdejmowanie kolektora dolotowego N/A

    Na wyłączony Aboslute jest 100 Relative -1
  5. wymianas szpilek w piascie

    ale czego? co trzeba odkrecic aby na tyle wymienic?
  6. zdejmowanie kolektora dolotowego N/A

    Najpierw jednak sprawdze te cisnienie i jak bedzie nie takie to wtedy kolektor dzis sprawdzilem FreeSSM rozne wskazania ale niestety nie ogarniam tego i np: -maniflod relative -72 kPa(na wolnych obrotach) i -27 kPa przy okolo 2500rpm -maniflod absolute 29 kPa (na wolnych obrotach) i 74 kPa przy okolo 2500rpm
  7. zdejmowanie kolektora dolotowego N/A

    A czym to sprawdzic? Jakim programem? Janizywam fresa ale tam chyna nie ma za duzo opcji
  8. zdejmowanie kolektora dolotowego N/A

    Obejrze to dzis jeszcze raz porządnie i zobacze czy bedzie mi sie chcialo z tym walczyc bo troche mnie przeraza widok od góry na ten caly mix.
  9. zdejmowanie kolektora dolotowego N/A

    Czyli ogolnie robota nie nazlezy do trudnej? Do ogarniecia w weekend przy piwku?
  10. zdejmowanie kolektora dolotowego N/A

    Myc raczej nie bede.jak juz to powietrzem. A alternator, kompresor klimy tez do wywalenia? Walcze caly czas z tymi zawieszajacymi obrotami i stwierdzilem ze chyba zostaje juz tylko zdjecie dolotu. Przepustnica jest wymyta.
  11. Mam zamiar zabrac sie za demontaz dolotu w moim ej201 Czy jest to trudna operacja? Co trzeba odkrecic aby spokojnie go zdemontowac? Na co uwazac? Co zrobic przy okazji jak by juz udalo sie go zdjac? Chce wymienic uszczelki pod nim.
  12. wymianas szpilek w piascie

    Takie pytanie.czy duzo roboty jest aby wymienić szpilki na tyle i przodzie? Trzeba wszystko rozebrac czy idzie to jakos wybic i włożyć nowe?
  13. Sprężyny Subaru Impreza wysokość problem

    jako ze zabieram sie za pare dni za wymianie amorkow to takie pytanie czy warto zalozyc sprezyny z wrx do n/a? o ile sa nizsze? amory to seria sachs zalezy mi na tym zeby troszke obnizyc i moze lekko utwardzic
  14. Piston Slap - da się z tym żyć?

    Auto ciezko u mnie nie ma. Od czasu do czasu zostanie przegonione wiec licze ze jeszcze troche pokulam sie Oleju jak narazie nie dolewalem bo generalnie nie bierze. Na miarece na cieplym silniku tak okolo 20min po jezdzir mam powyzej srodka na miarce po stronie oznaczen
  15. Piston Slap - da się z tym żyć?

    Czyli co olac temat i jezdzic bez obaw taknjak wczesniej bylo pisane? Olej mam motul 5w40 Przebieg udokumentowany 250k Czyli teoretycznie juz zostane z tym ja zawsze ewentualnie bedzie tylko z czasem gorzej?
×