Jump to content

subleo

Użytkownik
  • Content Count

    2189
  • Joined

About subleo

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..
  • Birthday August 10

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Z pogranicza Beskidów...
  • Auto
    Subaru & Audi

Recent Profile Visitors

2082 profile views
  1. W końcu ... im bardziej terenowe auto tym dalej trzeba iść po traktor ... a w tym przypadku może nawet płynąć
  2. A jaką normę Euro spełnia Twoja RS4? Ta kwestia rozpoczęła się od momentu wprowadzenia Euro 6d-temp.
  3. Nie tu tkwi problem. Problemem jest ogromny lag skrzyni w trybie "Comfort". Tego nie da się racjonalnie wytłumaczyć, ale tak jest. @carfit też na to zwracał uwagę, gdy jeździł bodajże Q8-ką.
  4. Nie sądzę, aby miało to związek ze świadomością ekologiczną. Wręcz Europejczycy są bardziej uświadomieni niż Amerykanie. Primo, sądy w USA mają jednak większe "cojones" niż sądy europejskie, zwłaszcza w sprawach przeciw wielkim koncernom. Secundo, USA takim ruchem wobec VAG-a chroni swój rynek. W Europie z kolei karty rozdają Niemcy i wiadomo, że nie dadzą skrzywdzić swoich. Sprawę zamieciono pod dywan modelowo.
  5. Pertyński testował ostatnio Macan S (~350 KM) ... i w trybie "Comfort" zmierzył 6.6 s (0-100 km/h). Producent podaje ~5 s, pewno w trybie Sport+. Tak czy inaczej VAG ma jakiś problem, gdyż kwestia opóźnienia skrzyni pojawia się w zasadzie w każdym teście Porsche, Audi etc. Emisja? W każdym razie, suche dane fabryczne a rzeczywistość ... to mogą być dwie różne bajki. Po zamiecionej pod dywan Diesel-Gate zaufanie do niemieckich marek ... zero. A na filmie wiadomo, że najszybsze ... czerwone
  6. subleo

    E-Boxer

    Sorki, ale dla mnie zasięg ... to jest coś co mam bez wysiadania z auta. Musiałbym być mocno zdesperowany, żeby zamiast korzystać ze stacji paliw, wysiadać np. na chłodzie i mrozie, w śniegu ... żeby przelać paliwo z kanistra Taki rozwiązania może są i dobre na rubieżach bez infrastruktury, ale w cywilizowanej Europie takich miejsc już prawie nie ma
  7. Ale czy ma VDC, to jest pytanie? Ale może rzeczywiście na określone rynki, np. PL były wersje bez VDC.
  8. Wg mnie dobrze myślisz. Wszystkie H6-ki miały VDC. Spec. B pojawił się od MY05 i wg specyfikacji ma VDC (Fahrdynamikregelung): https://www.subaru.de/fileadmin/downloads/prospektarchiv/legacy/technische-daten-legacy-allrad-kombi-limousine-mj-2005.pdf Świetny, wygląda na zmęczonego, ale jeżeli przebieg prawdziwy ...
  9. Tak, jest procedura kalibracji. Od tego trzeba zacząć. Ale te taśmy są wrażliwe na "przekręcenia" i wtedy ciężko zaradzić. Poszukaj na forum, był ten temat omawiany. Tu o tym pisałem:
  10. VDC do sterowania potrzebuje m.in. kąt skrętu kierownicy, więc opisany objaw jest jak najbardziej normalny. Bez tego sygnału VDC będzie OFF.
  11. subleo

    E-Boxer

    Testy emisji były/są robione z zbiornikiem paliwa do połowy napełnionym. Więc im mniejszy zbiornik tym ... Ale niektóre marki sobie z tym radzą i mają opcję powiększonego zbiornika paliwa. Na pewno Audi i Porsche. W zimie, jak wieje i mrozi .. to też ograniczam liczbę tankowań do minimum Ogólnie to zawsze lepiej mieć i móc skorzystać niż ...
  12. Ale przecież zgodnie z PoRD kierowca ma się stosować do znaków drogowych i ten wymóg jest nadrzędny względem art 22 ust. 4. Tak mnie uczono: policjant, świetlne, znaki drogowe ... i na końcu reszta. Nie ma tutaj żadnej kolizji prawnej.
  13. Sporo pewno zależy od doświadczenia, preferencji, gdzie i jak będzie jeżdżone ... PDK jest fenomenalna ale 6-biegowy manual w GT3 też świetny. W GTS sprawiała mi już wielką frajdę skrzynia 7-biegowa, ta gorsza, na pewno większą niż PDK ... więc GT3 z 6-ką to poziom wyżej. Ale GTS, GT3 i GT3 RS ... to niemal inne modele
  14. Pisałem w kontekście, że @mrusz nie chce auta na tor. Na drogi publiczne w sportowym coupe lepsza skrzynia manualna, moim zdaniem. Daje więcej frajdy. 100% zgoda, a w weekendowym coupe MT
×
×
  • Create New...