Jump to content

subleo

Użytkownik
  • Content Count

    2199
  • Joined

About subleo

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..
  • Birthday August 10

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Z pogranicza Beskidów...
  • Auto
    Subaru & Audi

Recent Profile Visitors

2148 profile views
  1. A nowa generacja jakie ma parametry? Czy EyeSight nagrywa obraz z kamer np. ostatnie 5 min. ... tak, aby mógł posłużyć jako dowód procesowy? Na marginesie, wtargnięcie boczne bezpośrednio przed pojazd to problem dość trudny do rozwiązania, bo jak rozróżniać sytuacje normalne np. hulajnoga dojeżdża do przejścia by się zatrzymać od anormalnych np. hulajnoga dojeżdża do przejścia i nie zatrzymując się wjeżdża bezpośrednio przed pojazd. Volvo ma od wielu lat system w swoich ciągnikach, ale tam też obiekt musi się pojawić przed maską.
  2. Tako "cfaniak" może się zdziwić, jak będzie nagranie z kolizji i zostanie wykazane, że "mógł zareagować a tego nie zrobił". W takich przypadkach wciśnięcie klaksonu bez hamulca, jest ewidentnym przykładem błędnego zachowania na drodze. Mnie to zawsze dziwi, że amatorzy katują się po asfalcie, w nagrzanym mieście, zamiast biegać w pięknych okolicznościach przyrody, po lesie, plaży. Ale działa tutaj imperatyw osiągnięcia kolejnej życiówki. Na plaży czy nawet w lesie nie ma na to szans. Może trzeba zmienić paradygmat Taka Kopenhaga jest miastem pieszych i rowerzystów ... a ma jeden z najwyższych wskaźników komfortu życia. Wydaje się, że trzeba patrzeć nieco szerzej na te kwestie. Jakoś sobie tego nie wyobrażam, peleton 200 kolarzy na ścieżce rowerowej A miastach kolarze jeżdżą rzadko i krótko. Start oraz meta. Tak naprawdę wszystko da się dobrze zorganizować, żeby oglądać takie historyczne momenty jak przejazd przez Louvre podczas TdF czy etap w Jerozolimie podczas ubiegłorocznego Giro di Italia.
  3. Aj tam ... ciężarówki tak nie jeżdżą ... akurat to sprawni kierowcy i czasami się nawet zastanawiam jak i co im te tachografy rejestrują Natomiast dużo częściej spotykam kierowców "niedzielnych" Najgorzej trafić kombajn + podwójną ciągła + kolumnę samochodów a wśród nich radiowóz. Wtedy jedziemy w tempie
  4. A o ile wolniej dojeżdżasz do celu? Wyprzedasz 50% mniej ... a dojeżdżasz pewno jedynie 5% wolniej Moc jest ważna, ale nie przesadzajmy 150-200 KM (~4 s 60-100 km/h) w zupełności wystarcza do sprawnego przemieszczania się. A do 400 KM trzeba dobrego kierownika, który przede wszystkim myśli, bo jego błyskotliwe, tfu, błyskawiczne manewry mogą być zaskoczeniem dla innych kierowców.
  5. A propos marchewki w Sztokholmie są fotoradary, które robią zdjęcia wszystkim pojazdom, także tym jadącym prawidłowo. Wśród kierowców, którzy jechali z prawidłową prędkością okresowo są losowane nagrody Odnośnie komunikatów, to nie jest tak źle. Wczoraj była kolizja 4 pojazdów na "Zakopiance" ... i Radio Kraków niezwłocznie zaczęło podawać komunikaty, że pełna przejezdność będzie przywrócona za 2h.
  6. subleo

    Subaru Levorg

    Samochody jeżdżą cały rok ... więc, zastanówmy się ... dlaczego ten smog zaczyna się październiku ? PS Warto zaglądnąć do raportu NIK. Pojazdy odpowiadają za 5-7% emisji. Za blisko 90% odpowiadają piece, ogrzewanie etc. Czyli jest jak w aforyzmie "kowal zawinił a cygana powiesili"
  7. ... i harmongram zabiegów sypnie się do 2023 roku Osobiście, w sytuacjach gdy bezwzględnie muszę być na określoną godziną, bo samolot, to, tamto, owamto ... nie jeżdżę autostradami ani drogami szybkiego ruchu. Wybieram zwykłą drogę, dojazd trwa dłużej, ale w sytuacji wypadku mogę zawrócić i pojechać objazdem. Tak zwane "planowanie odporne" (a'la robust planning)
  8. Nazwa kanału ma się zmienić z "Pertyn ględzi" na "Kretyn pędzi"
  9. A przy wyprzedzaniu na podwójnej ciągłej wskoczyła na kilka sekund grafika Widać, że schizofrenia dopadła także Pertyńskiego, na jednym filmie opowiada jak to ważne jest bezpieczeństwo i przestrzeganie przepisów, vide Volvo, a na innych postępuje dokładnie odwrotnie niż mówi. Choć trochę jestem zaskoczony, gdyż często testuje sportowe auta na torze. Szkoda, że tu tego zabrakło.
  10. W końcu ... im bardziej terenowe auto tym dalej trzeba iść po traktor ... a w tym przypadku może nawet płynąć
  11. A jaką normę Euro spełnia Twoja RS4? Ta kwestia rozpoczęła się od momentu wprowadzenia Euro 6d-temp.
  12. Nie tu tkwi problem. Problemem jest ogromny lag skrzyni w trybie "Comfort". Tego nie da się racjonalnie wytłumaczyć, ale tak jest. @carfit też na to zwracał uwagę, gdy jeździł bodajże Q8-ką.
  13. Nie sądzę, aby miało to związek ze świadomością ekologiczną. Wręcz Europejczycy są bardziej uświadomieni niż Amerykanie. Primo, sądy w USA mają jednak większe "cojones" niż sądy europejskie, zwłaszcza w sprawach przeciw wielkim koncernom. Secundo, USA takim ruchem wobec VAG-a chroni swój rynek. W Europie z kolei karty rozdają Niemcy i wiadomo, że nie dadzą skrzywdzić swoich. Sprawę zamieciono pod dywan modelowo.
  14. Pertyński testował ostatnio Macan S (~350 KM) ... i w trybie "Comfort" zmierzył 6.6 s (0-100 km/h). Producent podaje ~5 s, pewno w trybie Sport+. Tak czy inaczej VAG ma jakiś problem, gdyż kwestia opóźnienia skrzyni pojawia się w zasadzie w każdym teście Porsche, Audi etc. Emisja? W każdym razie, suche dane fabryczne a rzeczywistość ... to mogą być dwie różne bajki. Po zamiecionej pod dywan Diesel-Gate zaufanie do niemieckich marek ... zero. A na filmie wiadomo, że najszybsze ... czerwone
×
×
  • Create New...