Jump to content

rzemanki

Użytkownik
  • Content Count

    135
  • Joined

  • Last visited

About rzemanki

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Bytom
  • Auto
    OBK SBD CVT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W Toyocie mi się same podgrzewanie wycieraczek nie sprawdzało. W Subaru też niestety nie. Ponadto był problem z szybą. Najpier przyszła zwykła; a potem dość długie oczekiwanie na podgrzewaną. Możliwe, że miałem pecha. Natomiast podgrzewana szyba w Fordzie jest super. W Toyocie też, aczkolwiek duże fragmenty po bokach nie są podgrzewane i przy większym mrozie wycieraczki i tak się niszczą, poprzez kontakt z powierzchnią bez podgrzewania. Czy wpływa na systemy?.... faktycznie Dyrekcja wspomniała, iż tak. Dla mnie jest to analogiczne z bramkami na autostradzie i systemem via auto. Czasem szyba podgrzewana, czy też odbijająca promienie słoneczne, zakłóca działania boxa. Natomiast są miejsca na szybie (u góry; przy lusterku; te czarne kropkowane) gdzie nie ma zakłoceń podobno .... a przynajmniej tam się powinno montowac boxy via auto (z mojej praktyki faktycznie przyklejony w tym miejscu, działa bezproblemowo). Analogcznie rozumiem, że jeśli szystem kamer jest właściwie zamontowany i przede wszytkim opracowany, to nie powinno odgrzewanie zakłócać działania. Podsumowując: bardzo lubię podgrzewanie całej przedniej szyby ... do tego kierownicy też ....i wybierajac samochód, jest to dla mnie odatkowym plusem.
  2. Moje wycieraczki trafiały na skraj miejsca podgrzewanego. Efekt był taki, że podgrzewanie nie spełniało swojej funkcji. Ponadto komplikowało wymianę szyby (koszt; dostępność). Dlatego też w mojej ocenie, praktyczność samego podgrzewania miejsca spoczynku wycieraczek jest znikoma. Natomiast cała podgrzewana szyba, jak najbardziej, jest komfortowym rozwiązaniem i zwiększającym bezpieczeństwo. Czy w aucie mającym systemy bezpieczeństwa, jak np Eye Sight komplikuje działanie systemu? .... nie wiem. Podczas wymiany, faktycznie wszelkie czujniki deszczu, świateł itd komplikują wymianę.
  3. W znaczeniu, że poprawia widoczność? ... brak oblodzenia; brak rys powstałych podczas odśnieżania; brak pary; Miałem i mam w kilku pojazdach ogrzewaną cała szybę i jest to rewelacyjne rozwiązanie :) Natomiast podgrzewane miejsce spoczynku wycieraczek (np.starsze Toyoty) to porażka.
  4. Imprezy w Rosji nie ma w ofercie. Tabela z prawej strony, to jest zdaje się sprzedaż światowa.
  5. Pytanie i odpowiedź https://auto.vercity.ru/statistics/sales/europe/2017/russia/subaru/ Forester w 2017 4 392szt
  6. W Rosji zdjęcia https://www.subaru.ru/models/forester oraz cennik https://www.subaru.ru/file-manager/file?path=%2Fd44df281d9473f5bbc0148cb31e1c51e5bda04e659e49.pdf&filename=2018_10_31_FORESTER19MY_PRICE.pdf Nowego Forestera Zaproszenie na prezentację w dniu 17-11-2018 w Moskwie salon Major Subaru przy MKAD 47......wiem, że bliżej do Japonii ale żeby aż o 3 kwartały
  7. Ten sam problem w aucie na T .... nawet produkują przynajmniej 1 auto wspólnie z Subaru .... i reklamacja rozpatrzona pozytywnie Swoją drogą ... coraz gorsza jest jakość materiałów w samochodach ... przykre to
  8. Czyli tyle co Rav4 Hybrid na trasie (tempomat ustawiony na 160km/h )... do tego zbiornik 45l i tankowanie co chwila ... przyjemności 0 (słownie: zero) ... wniosek ... brać STI .... spalanie podobne .... napęd 4x4 lepszy .... przyjemność z jazdy OGROMNA
  9. porównanie obecny Forek i 2019 https://www.motor1.com/news/237611/2019-subaru-forester-comparison/
  10. Zawieszenie pomaga. Ja przynajmniej już nigdy nie chce niższego auta. Odpada stres z progami; krawężnikami; dziurami; koleinami itd. itp.
  11. Również pozdrawiam Tak się zastanawiałem kto to tak macha i mruga awaryjnymi ... i radosnej eksploatacji Forka
  12. produkcja z lipca; dostępny w PL w wrześniu.... 2015 oczywiście
  13. Dobrze pamiętasz - miałem starszy model Legacy . Natomiast nowym Outbackiem na co dzień jeżdżę z CVT, a sporadycznie manualem. Rakieta to nie jest ale rozleniwia i przyzwyczaja do siebie. Tak sobie myślę, że to nawet nie skrzynia, a brak mocy. Pewnie 200km stanowiło by optimum. Trzęsącego diesla nie zaobserwowałem. Może też dlatego, że przed wyjazdem uruchamiam webasto i silnik jest wstępnie rozgrzany przed jazdą.
  14. Manual mniej pali o jakiś 1 litr i mam wrażenie, że jest dynamiczniejszy. Słabsza dynamika CVT nie wiem czy wynika z charakterystyki skrzyni (rozpędza się bardzo płynnie ale bez tej werwy ) czy taka konfiguracja zabiera kilka koni mocy. CVT jest generalni do spokojniejszej jazdy, i przynajmniej mnie osobiście nudzi jazda z CVT .... i nie wiem czy się postarzałem w Outbacku czy to już w taki wiek wkroczyłem Diesel za bardzo się nie trzęsie - ale może inaczej: w Outbacku nie czuć tego w środku (jak np. w poprzednim Legacy) natomiast na zewnątrz słychać "kalibrację" - ale kto jeździ siedząc poza kabiną Generalnie jeśli chcesz mieć więcej przyjemności z jazdy to manual. Natomiast jak cenisz lenistwo i poprawne przemieszczanie się to CVT. Ja troszkę żałuję wyboru CVT. Brakuje mi mielenia biegami (łopatki przy kierownicy to nie to samo) i świadomości większej kontroli nad autem. Natomiast skrzynia jest poprawna i pracuje znacznie lepiej niż np. CVT montowane w Toyotach.
  15. Sprzedaż Legacy w Europie istotnie nie była ( nie jest ) duża. Wygląda na to, że wymiary auta są nieco za duże wobec oczekiwań klientów. Wobec takiej własnie decyzji FHI walczę dalej o Levorga ( wielkość zbliżona do poprzedniego Legacy ). Pozdrowienia Trochę się robi kiszka z wyborem jakiegokolwiek modelu z oferty Subaru. Silników coraz mniej; modeli i wersji też. Szkoda:( Nie wiem na ile powodem są wymiary Legacy – wydaje mi się to wątpliwą przyczyną małej sprzedaży. Bardziej widzę odejście przez klientów w stronę SUVów i im podobnych. Dlatego też powolne wymieranie segmentu D. Nawet Toyota rozważa zaniechanie sprzedaży Avensisa w Europie, a jak by nie patrzeć wolumen jest znacznie większy niż Legacy. Proszę się tam postarać o mocnego Levorga i Outbacka z jakimś rozsądnym silnikiem. Mam obecnie Outbacka SBD z CVT ale coraz bardziej czuję się jak emeryt z jego mocą. Komfortowo się jedzie; ale emocji nie ma wcale. Jak poprzednim modelem tzn Legacy się cieszyłem z każdym przejechanym kilometrem to obecnie jazda działa na mnie ….. nie myślałem że to kiedykolwiek powiem …… zniechęcająco.
×
×
  • Create New...