Skocz do zawartości

Orbita

Nowy
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    ślask
  • Auto
    FORESTER, XV, OUTBACK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Orbita

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

19

Reputacja

  1. Bardzo dziękuję nareszcie ktoś wytłumaczył jak korzystać z Car Play !!!!!!
  2. Niemcy zapowiadają premierę na maj 2021
  3. Chyba nie do końca orientujesz się w sprawach leasingu, dla poszerzenia wiedzy poszukaj sobie dość głośnej sprawy na kanale Youtube dotyczącej wadliwego samochodu Mercedesa. Ciekawe gdyby Ciebie spotkała taka sytuacja czy również byś roztrząsał to kto jest poszkodowanym ?
  4. Dziś melduję że wymiana samochodu dobiegła końca !!! , diler przywiózł samochodzik na lawecie do domu i nareszcie mogę się cieszyć OUTBACKIEM !!!!! Bardzo dziękuję wszystkim za zainteresowanie i oczywiście Dyrekcji za interwencję !!!!
  5. Tak tak, autko zapłacone czeka na rejestrację, ale nauczony już na razie nie chwalę dnia przed zachodem słońca
  6. Myślę iż w następnym tygodniu,a najpóźniej kolejnym będę mógł się pochwalić naszym nowym nabytkiem
  7. Szanowna Dyrekcjo jestem niezmiernie wdzięczny, za pochylenie się nad naszym tematem. Dziś skontaktował się z nami przedstawiciel bielskiego dilera. Jesteśmy w trakcie rozmów. O ich pozytywnym zakończeniu bo na takie się zapowiada natychmiast poinformujemy. Serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję
  8. Nie w Warszawie tylko był serwis jesteśmy z południa
  9. Dlatego tym bardziej jestem całą sprawa zaskoczony bo to przecież SUBARU !!!
  10. Też mam taką nadzieję,bo na dzień dzisiejszy nie mam samochodu, poniosłem koszty VAT na którego zwrot będę musiał czekać, na pewno nie odzyskam całej kwoty zapłaconej polisy i straciłem masę czasu nerwów i zdrowia tylko dlatego że ktoś mi sprzedał taki samochód.
  11. Nistety otrzymałem info iż umowę oraz polisę trzeba zerwać, a później na nowo wszystko rozpocząć, na ten moment czekam na zwrot za polis.
  12. Dzień dobry, nowy samochód już czeka, natomiast ja czekam na zwrot reszty wpłaconej kwoty min za polisę a także na oficjalne przeprosiny. Bo chyba kupując sobie nowe auto,tym bardziej Subaru liczy się z tym, że przyniesie on wiele radości a nie jak w tym przypadku padnie się ofiarą wprowadzenia w błąd i przez tak długi okres czasu sprawa będzie odkręcana !!! Korzystałem usług Pana serwisu i zawsze byłem kulturalnie obsłużony zaś w przypadku dilera który mi sprzedał już 3 samochód jest zgoła odmiennie : po wyjściu na jaw napraw wykonanych przed sprzedażą : najpierw przekonywano mnie że jest to niemożliwe później że powstało refleksy są spowodowane złym myciem dopiero po pomiarach lakieru przyznano się do przeprowadzonych napraw do dziś dnia nie przeproszono nas za tą sytuację oraz sposób komunikacji z dilerem Chyba nie tego oczekuje się po zakupie nowego auta, tym bardziej że straconego czasu, nerwów i innych kosztów odkręcania tej sytuacji nikt mi nie zwróci !!!!
  13. Tym bardziej że było to już 3 subaru, uważam że SIP powinno wyciągnąć konsekwencje wobec dilera o których jako poszkodowany powinienem być poinformowany. ps wciąż czekam na oficjalne przeprosiny ze strony dilera ...
  14. Tak w pełni się z Tobą zgadzam, w tym momencie samochód jest już własnością dilera, kwestią sporną do rozwiązania pozostaje podatek VAT, oraz polisa ubezpieczeniowa. A zupełnie inną sprawą jest zachowanie dilera w tym samego Pana prezesa oraz fakt sprzedaży takiego samochodu. Bo jeśli żyjemy w miarę cywilizowanym kraju to mnie jako poszkodowanego nie powinno nic obchodzić, następnego dnia powinienem mieć nowy samochód wraz z przeprosinami, a tu sprawa się ciągnie kolejny miesiąc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...