Dzień dobry, nowy samochód już czeka, natomiast ja czekam na zwrot reszty wpłaconej kwoty min za polisę a także na oficjalne przeprosiny. Bo chyba kupując sobie nowe auto,tym bardziej Subaru liczy się z tym, że przyniesie on wiele radości a nie jak w tym przypadku padnie się ofiarą wprowadzenia w błąd i przez tak długi okres czasu sprawa będzie odkręcana !!!
Korzystałem usług Pana serwisu i zawsze byłem kulturalnie obsłużony zaś w przypadku dilera który mi sprzedał już 3 samochód jest zgoła odmiennie : po wyjściu na jaw napraw wykonanych przed sprzedażą :
najpierw przekonywano mnie że jest to niemożliwe
później że powstało refleksy są spowodowane złym myciem
dopiero po pomiarach lakieru przyznano się do przeprowadzonych napraw
do dziś dnia nie przeproszono nas za tą sytuację oraz sposób komunikacji z dilerem
Chyba nie tego oczekuje się po zakupie nowego auta, tym bardziej że straconego czasu, nerwów i innych kosztów odkręcania tej sytuacji nikt mi nie zwróci !!!!