Jump to content

Subaryta

Użytkownik
  • Content Count

    2343
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

97 Wspaniały

About Subaryta

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..
  • Birthday 07/16/1978

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Supraśl
  • Auto
    Ale że niby jedno?! ;) Subaru, tak razy 8 mniej więcej
  • Zainteresowania
    Subaru, Subaru i jeszcze raz Subaru

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jedyna słuszna decyzja, choć dla nas to wielka strata...
  2. Ten ośrodek dopiero teraz zaczyna "wstawać z kolan" Swoją drogą - działo się
  3. Dzień dobry, Czuję się wywołany do tablicy , pomimo działu Pytań do Dyrekcji Pozwolę sobie na odniesienie się do wypowiedzi. Temat zostanie rozwiązany przy najbliższej okazji. Tym razem finalnie. I ta opinia pozostaje w mocy. O dobrej woli niech świadczy przyjęcie odpowiedzialności za siedzisko. Można rozważyć pozostawienie auta w naszym serwisie na kilka dni, żeby wywołać taką reakcję (choć tu bardziej chodzi o jej brak ) akumulatora. Nasze badanie potwierdziło normalny poziom ładowania, naładowania i stanu akumulatora. Szalenie trudno jest zdiagnozować usterkę, która w momencie badania nie występuje... Nie jest. Tu nie mam niczego na naszą obronę poza sezonem urlopowym... Borykamy się z chwilowym niedoborem sił roboczych (jak zawsze w wakacje). Chodzi o skosztorysowanie ewentualnej naprawy i zazwyczaj termin nie przekracza tygodnia. Od września wraca pełna obsługa i obiecuję, że będzie to sprawa rozpatrzona w trybie pilnym. Nie była możliwa weryfikacja tej usterki podczas przeglądu nadwozia... Nasz pracownik (podobno, tak zeznaje) informował Pana, że będziemy mogli to zweryfikować w trakcie oddzielnie umówionej wizyty (bo przecież awaria klimatyzacji został nam zgłoszona już na miejscu...) I to Pańskie nastawienie zdecydowanie potwierdzam, bo to ja byłem tym gościem I lekko się zrewanżuję: tak jest zazwyczaj kiedy ludzi łączy pasja Podsumowując: Nie jesteśmy w stanie pomóc z oparciem fotela, nie przeskoczymy tego, ale: docisnę śrubę pracownikowi odpowiedzialnemu za proces gwarancyjny (jak tylko wróci z urlopu ), deklaruję weryfikację uszkodzenia klimy i, w razie konieczności naprawy, niestandardowe warunki finansowe zarówno usługi jak i zakupu części, a w przypadku akumulatora - jeżeli potwierdzi się jego awaria, wymianę bierzemy na siebie. Mam nadzieję, że pozwoli to na weryfikację tego stwierdzenia: a mnie pozwoli na kolejne przemiłe spotkania z Panem w moim salonie. Z poważaniem Jacek Łukaszewski
  4. Hej, Ja mam jeszcze kilka Imprez 2.0 objętych derogacją (czyli nierejestrowanych), więc jeżeli jesteś zainteresowany - od razu dzwoń bo mamy spory ruch : ) (ba, mam nawet dwie Demówki do sprzedania,w tym jedna biała wersja SPORT, więc jak widzisz jestem "Imprezowym" gościem ) Tel. do mnie 604 269 777. Pozdrawiam Jacek
  5. Wyrazy współczucia dla całej rodziny. Oskar...trzymaj się, po prostu. Straszna wiadomość....
  6. Gwarancja dotyczy samochodu i jeżeli formalnie zostanie przepisana na nowego właściciela (specjalny druczek w książce gwarancyjnej) - nowy właściciel może cieszyć się gwarancją na auto Pozdrawiam
  7. Pozwolę sobie na odpowiedź Jeżeli samochód był serwisowany w ASO - sprawa jest prosta. Książka gwarancyjna powinna być wypełniona zgodnie z harmonogramem przeglądów, jeżeli tak jest pozostaje jedynie kontakt z ASO, która zajmowała się samochodem i weryfikacja książki. Jeżeli wszystko się zgadza - jest gwarancja. Pozdrawiam
  8. Kochani, Pewnie dla nikogo związanego z Subaru i motorsportem nie jest nowością tragiczna wieść z Rajdu Liepaii, gdzie zginął Paweł Jagniątkowski (kierownik ukochanej przeze mnie "Miedzianki") a nasz serdeczny kumpel, Wacek Kostecki - założyciel Szkoły Jazdy Subaru, odniósł ciężkie obrażenia i walczy o powrót do zdrowia. Gość ma przed sobą najtrudniejszy OS w życiu i staramy się pomóc mu utrzymać się w torze jazdy, dlatego zamieszczam link do aukcji charytatywnych, z których kasa pójdzie na koszty leczenia Wacka. Serdecznie Was zapraszam do licytacji, a także uczestnictwa w aukcji (jak macie coś rajdowego, co chcielibyście przeznaczyć na aukcję dajcie znać). Modeartornię proszę o podwieszenie posta przez jakiś czas. Z góry dzięki! http://charytatywni.allegro.pl/listing?charityOrganizationPurposeId=4018 Pozdrawiam Właśnie zobaczyłem, że temat już wisi. Mody moje kochane, wrzucicie mój post w temat? Dzięki
  9. Subaryta

    Pomoc

    Też tak miałem(i też mam bliźniaki)... Wróciłem do domu z kompletnie rozsypanym systemem operacyjnym. Mam wielką nadzieję, że Jadźka (mama Anieli) znajdzie sobie cel i się nie podda... (to bardzo fajna dziewczyna, taki trochę "brat łata", wrażliwy i dobry człowiek, więc tym bardziej jej kibicuję) Pozdrawiam
  10. Kilka obserwacji z eksploatacji auta: Plusy ujemne - głośne fabryczne opony (samochód jest fajnie wyciszony a oponisko klepie, według mnie profil 40 jest za niski, byłoby lepiej gdyby był 45) - pogubiłem się z systemem IT... (nie jest intuicyjny i będę musiał wziąć instrukcję obsługi, czego nie znoszę....) - standardowo przy moim wzroście siedzisko jest za krótkie (choć jest znacznie lepiej niż w Forku) - za cichy układ wydechowy (mam nadzieję, że na tę bolączkę coś SIP poradzi) Plusy dodatnie: - TRAKCJA - samochód zagina czasoprzestrzeń Niby zwykły kompakt, niby cywilne auto, ale w winklu jakoś dramatycznie od STI nie odstaje (serio, specjalnie testowałem) - jakość wykonania wnętrza - tego jeszcze u nas nie grano w tej klasie samochodów. Trudno się doczepić - nowy silnik - suche dane papierowe nie oddają sposobu pracy tej jednostki. Jest płynnie, jest dynamicznie (choć oczywiście sportowych osiągów próżno tu szukać) i co bardzo mnie dziwi - oszczędnie. Moja księżna małżonka ganiając po mieście w korkach zamyka samochód w 8 litrach (dla porównania XV-ka przy tej samej eksploatacji kończyła na 9-9,5) - widoczność - przy moich gabarytach w większości kompaktów słabo się mieszczę, a przez to słabo widzę. Imprezynka daje mi znakomity ogląd sytuacji. Siedzę dość nisko i dzięki temu nic mi nie przeszkadza. Słupki nie są dolegliwe przy manewrowaniu - pozycja kierownicza - oprócz siedziska (nieco za krótkie) - jest genialnie. - ergonomia - kokpit jest zrobiony tak, jakby to ja sam go projektował (subiektywnie oczywiście, to jeden z najbardziej "przyjaznych" mi samochodów w salonie) - design - komu Kaśka, komu Maryśka, mnie podoba się bardzo. Tak z zewnątrz, jak i wewnątrz. Samochód nie "krzyczy" a mimo to ma atrakcyjne kształty. Wewnątrz to, jak już wspomniałem, projekt pode mnie. Nie potrafię się doczepić. - systemy wspomagające - eye sight jest już znany i nie ma co o nim dalej pisać, ale utrzymywanie samochodu w pasie ruchu jest strasznie fajną zabawką (samochód sam skręca ), sygnalizacja zajętego pasa (martwy kąt) jest super i włącza się wtedy kiedy faktycznie już się nie zmieścisz. Ogólnie fajnie. - światła -ponieważ dopada mnie już peseloza i oczy jakby jakieś już nie takie , bardzo doceniam fakt, że jadę jak w środku dnia. Pomijam fakt, że skręcają razem z kierownicą, ale sama barwa i intensywność światła dają duży spokój nawet w deszczu ( u nas teraz dużo pada...) - zawieszenie - nie wiem jak to zrobili, jest sztywne i komfortowe. Nie męczy na nierównościach, pracuje cicho a mimo to trzyma jak wściekłe.... Czary Ogólnie samochód w nowej dla nas klasie. Wykonanie, ergonomia, jakość i trakcja sprawia, że porównanie z Mazdą czy Toyotą traci sens. Teraz bijemy się z Volvo V40 czy Audi A3 (od których Impreza jest wyraźnie większa). Co ciekawe gdyby spakować V40 (bez napędu na 4 łapy!) tak jak Imprezę Sport otrzymamy kwotę 160 000 zł (Audi nie sprawdzałem) więc jestem optymistycznie nastawiony do sprzedaży tego samochodu. Jak będzie? Czas pokaże, ale jedno jest pewne - mamy fajny produkt i podejmuję się obronić go przed wszystkim co obecnie można uznać za porównywalne. Pozdrawiam
  11. Subaryta

    Pomoc

    Najnowsze wieści z frontu są takie, że pieniądze zostały przetransferowane do kliniki w Niemczech. Aniela i jej bliscy są spakowani, a lekarze stabilizują dzieciucha do transportu. Jak tylko zbierze się zespół lekarski jadą. Być może już dziś.. Pozdrawiam Mały update: stan Anielki się pogorszył. Na razie jest na tyle źle, że transport dziecka jest niemożliwy.... Lekarze stabilizują małą na ile mogą. Niedobrze... Śpiączka farmakologiczna i intubacja.... szlag... Kochani, Z bardzo ciężkim sercem informuję, że Anielka nie żyje... Dziś po południu serduszko nie wytrzymało... Bardzo Wam dziękuję za wspaniały odzew, pomoc i człowieczeństwo.Daliście nadzieję, a to cholernie cenny dar... Tym razem nie wyszło, ale jest jeszcze wiele dzieciaków, które potrzebują pomocy. Następnym razem się uda... https://www.facebook.com/SerceDlaAnielki/?hc_ref=ARSvkDPHPfipMIjzf3ACgfYESHO2mSJ3uP0NgL1td3JeXXodtrbFvegm4BmtOF2bjSM&fref=nf Dziękuję Wam wszystkim i każdemu z osobna. Jacek Łukaszewski
  12. W Białymstoku już nawet jeździ i faktycznie - to nowe rozdanie w Subaru. Samochód jest świetny. Pozdrawiam
  13. Subaryta

    Pomoc

    Udało się! Wielkie dzięki za wsparcie! Teraz operacja. Trzymajcie kciukasy Pozdrawiam
  14. Subaryta

    Pomoc

    Super! Już bliżej niż dalej
  15. Subaryta

    Pomoc

    Extra! Dzięki wielkie!
×
×
  • Create New...