Jump to content

Gazik

Użytkownik
  • Content Count

    1138
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Gazik

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Góral niskopienny
  • Auto
    Antyk; Forek 2,5XT; Forek XT MY18; XV 2.0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mial ktoś doczynienia z takimi oponami do zabawy na pojezdzawki? https://www.oponeo.pl/model-opony/nankang-ns-2r http://www.zakupopon.pl/19550-extreme-typer9a-p-782.html Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Impreza w OSP Dymu szukasz młody???
  3. Noo.... z garażu bym nie wyrzucił.... Otb zawsze mi sie podobał - idea podwyższonego kombi do mnie przemawia nawet bardziej niż suvowatość Forka od 3 gen. A tu jeszcze z włąsciwym silnikiem.....
  4. Wg mnie niestety księgowi wiedzą co robią i to oni decydują - 5-6 krotny wzrost akcji w okresie od złotego czasu Subaru 2003 do obecnej miernoty.... (2019)
  5. Jestem mocno zdziwiony - jezdze na co dzień FXT i jezdziłe trochę Stelvio kumpla również po torze. Dla mie silnik skrzynia zdecydowanie na korzyść Stelvio. Ten podstawowy tryb pewnie nastawiony na ekonomię z opcją "żeglowania" wg mnie jest mniej zamulający niż tryb Inteligent w FXT. Łopatki fakt przesadnie duże - wymagaja przyzwyczajenia ale wyglądają pierwrzorzędnie no i ten dotyk aluminum. Na kierunkowskazy nie zwróciłem uwagi - działały normalnie - może można to poustawiać w menu
  6. Wiem ze ruszone ale na jak to na tur- ter trochę bujało - dla mnie super weekend Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Czyli Ci z żonami mieli punkty ujemne - a podobno Plejady to rodzinna impreza ......
  8. Dziwie się ze ludzie sami siebie oszukują. Dla mnie jazda na książkę była kompletną nowością i sprawiała kupę frajdy, chociaż czasem żona pilotowała z innego odcinka bo sie nie otworzyło gdzie trzeba [emoji16]. Korki na próbach były - im dalszy nr tym większe wiec pkc powinno obejmować wyjazd z próby a nie wjazd na nią ale to nie istotne. Rozmach imprezy powoduje te opóźnienia i chyba z tym trzeba sie pogodzić. Zabawa na zwirowniach była przednia[emoji3] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Drobiazg polecam sienna przyszłość [emoji6] przynajmniej coś sie działo na dojazdówkach. Ciekawe czy koleś znalazł jakiś ciągnik, bo wkleił ja tak skutecznie ze ani drgnęła jak próbowałem ją wyciągnąć. Chyba ze kinetykiem i bardziej dynamicznie[emoji16] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. My czyli 431 tez w domu. Impreza super dla nas poerwsza i na pewno nie ostatnia. Dzieciaki zadowolone, auto wróciło na kołach [emoji6] czego więcej chcieć? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Startujemy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Na każdemu zebraniu jest taka sytuacja ze ktos musi zacząć pierwszy...[emoji16] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Fajna ekipa to i ja się się bardzo wstępnie zapiszę. W zeszłym roku musiałem zrezygnować to w tym roku spróbuję - uparty jestem 1. Tiger 2 os. Jeśli aktualne 2. Gazik 4 os
  14. BartD - wpisz sie proszę na listę - model rocznik przebieg - kolor czerwony padł, zileony żyje. Pzdr 1 MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje 3. MY 08 196kkm; nie padł 4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k 5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik. 6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje. 7. OBK MY08 255kkm, padł 8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys. 9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło 10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE 11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys 12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000 13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi 14. MY10, 192 tys. km, jeździ 15. MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km. 16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze 17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne 18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan 19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski) 20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj 21. Forester MY2011 - 126 tys jeździ 22. MY08 - padł przy 146 tys. ale go przytarłem 23. OBK MY10 - 125 tys. km j.w. 24. OBK MY10 padł przy 150.000, po naprawie jeździ , teraz 235.000 25. OBK MY08 padł przy 192 kkm, po naprawie jeździ i dzisiaj ma ok. 251 kkm. 26. FSBD MY 08 wymiana/gest przy 106 tys. Aczkolwiek symptomy zauważalne sporo wcześniej. 27 Forester MY10 kupiony z padniętym przy 335kkm, nowy silnik ma już 20 kkm 28 Legacy MY09 padł przy 168kkm, na nowym 125kkm 29. Forester 2.0D 2011/2012 - przy 105 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe, śmiga jak ta lala, pełen serwis ASO, wymiana oleju co 7 tyś km. 30. Forester MY09 jeszcze jeździ na pierwszym silniku przebieg coś koło 140kkm dokładnie napiszę jak tylko go odzyskam natomiast padło już tyle rzeczy że chyba nawet kaboom silnika mnie nie przerazi  31. Forester MY09 padł przy 105tkm, wymiana 32. OBK MY08 wymiana przy 270tkm, chyba powinien być na zielono przy takim nalocie:-) 33. MY08 - 81 000 km - zawiózł mnie w tym roku na narty i z powrotem. Żadnych awarii, oryginalne sprzęgło, dwumasa etc. 34. OBK MY11- 246 tkm, po 145 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło, regularny serwis ASO 35.Forester MY2010 ..243tkm jezdzi 36.Mój eks OBK MY08 padł przy 218kkm dziś ponad 270kkm dalej jeździ. 37. Obk MY 11 jeździł ale silnik do wymiany 294 000, 38 .drugi jeździ 270 000 39. Impreza MY09 155kkm, pękł wał, auto kupiłem już z nowym silnikiem zrobionym w ASO moje 40kkm auto bezawaryjne chyba, że sam coś zepsuje40. Forester MY 09 sprzedany przy 120 000 km, zaraz potem padł nowemu właścicielowi...41 . Pierwszy Forester 0,8' jeżdził do sprzedaży bez problemów . Sprzedany przy 150' km . Pierwsza wymiana sprzęgła przy sprzedaży.42. Drugi OBK 13' CVT sprzedałem przy 160'km nic się nie działo (mapa w nieAso od 90; km - jeździł jak talala)43. Aktualny OBK 16' SBD CVT 35' km nic się nie dzieje (mapy zrobić na razie się nie da)44. Forester MY 2012, wystartował na drogi w 2014, przebieg 104 tyś, km, serwisowany w ASO, śmiga aż miło.45. OBK MY12 (produkcja w 2011), manual. Równe 160kkm; żyje - wszystko w oryginale.41. Legacy MY 09 przy 166 000 km, chyba pęknięty wał 47. Forester MY 2010 6bManual 140 tys km działa jeździ oryginalne sprzęgło (końcówka). 4 lata ciągnięta przyczepa w wakacje DMC1350kg wymieniono 2 krotnie rura turbo i EGR 48. OBK MY 08 manual, pierwszy przy 9 000 km, drugi przy 160 000 km. 49. Outback MY14 SBD Lineatronic, sprzedany przy 132 tyś. bez żadnych awarii i śmiga u kolegi dalej. 50. Legaś sedan MY08 ciągle żyje w oryginale 277190km 51. OBK MY09 manual, pierwszy właściciel, auto żyje i ma się dobrze, olej wymieniany co 8 tys., regularny przegląd, aktualny przebieg 254 tyś.sprzęgło wymieniane 2 razy 52. Legacy MY'10 150 kkm, pełen terminowy serwis ASO od urodzin do śmierci - najpiękniejsza wigilia na autostradzie;) 53. OBK MY12 manual 142tyś. ŻYJE, przy 132tyś wymiana sprzęgła i dwumasy 54. OBK MY10 SBD 262 tyś, ale po wymianie w ASO silnika, sprzęgła i dwumasy (obecnie do sprzedania). 55. Forester MY08 - 183 tyśwszystko OK 56.Wymiana silika przy 38kkm. Teraz ma 230kkm i śmiga po dodaniu mocy na 180KM
×
×
  • Create New...