Jump to content

maver

Użytkownik
  • Content Count

    300
  • Joined

  • Last visited

About maver

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 11/08/1984

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    3city
  • Auto
    Był: Forek MY10 SBD
    Jest: WRX MY09 sedan, Forek SH 2.0 N/A

Recent Profile Visitors

611 profile views
  1. czy jest na TF ktoś z Gdańska, kto ma Forka SH N/A MT? Być może taki zakupię dla żony ale daleko jest i chce, żeby sobie zobaczyła czy pasuje jej jak chodzi skrzynia. Podjadę i piwo przywiozę albo kwiaty
  2. i to jest konkret odpowiedź dzięki.
  3. i nie było problemu z tym, że ona jest nie-regulowana? Czy zauważyłeś jakąś zmianę w prowadzeniu auta poza krawężnikami?
  4. heja, ma ktoś może u siebie rozpórkę przednią Polskiej firmy Staffa (fota poniżej) i jest zadowolony/a? Cena jest bardzo atrakcyjna porównując np. z Whiteline'em, ale nie ma z tego co widzę żadnej możliwości regulacji tudzież "rozpychania". Czy ona jest ważna? po co jest ta regulacja?
  5. Ku mojemu zdziwieniu i niekrytej radości blaszki pomogły!!! Ogólnie to wcześniej po zamontowaniu słynnych RC5+ tak "po prostu" prosto na zacisk przy każdym hamowaniu darły ryja mniej więcej tak: https://www.youtube.com/watch?v=4y-h4UbEK_Y Po zamontowaniu tych magicznych blaszek od Brembo jest duuuuuużo lepiej. Zwykle klocki nie hałasują zupełnie! Czasem zdarzy im się zapisnąć zaraz przed zatrzymaniem ale ciszej niż poprzednio i bardzo rzadko. Zwykle jest tylko taki cichy dźwięk hamowania i tyle. Te podkładki, które idą bezpośrednio na klocek, są z jednej strony wykończone czymś czarnym, jakby jakimś cienkim tworzywem sztucznym czy gumą. Na krótsze krawędzie metalowej podstawy klocków nałożyłem pastę miedzianą, które przyszła w zestawie (zgodnie z tą instrukcją: https://www.knsbrakes.com/c/brake-pad-replacement). Żałuje, że nie dałem jej więcej, bo trochę mi się jej usunęło przy wsuwaniu klocków. Na tej stronie jest swoją drogą informacja, że klocki drogowe mają dwa podkładki a klocki wyczynowe/sportowe żadnych... W kwestii siły hamowania nie odczułem różnicy. Ogólnie polecam
  6. pojeżdżawka czyli szkolenie we własnym zakresie organizator dostarcza pomiar czasu i "tor" (czytaj trasę do jeżdżenia zgrubnie wytyczona przez pachołki, opony itp).
  7. jeszcze nie wiem. Nie mam kiedy pojechać na podnośnik i ich założyć. Jak już to zrobię to dam znać.
  8. to jest kompletny zestaw (sprawdzałem z dokumentacją). Po prostu u mnie ta podkładka nie ma otworów.
  9. Zestaw blaszek dotarł po dwóch tygodniach do ASO , więc z dostępnością nie jest źle. Cena za komplet po rabacie to 300zł.
  10. ale które menu chcesz? bo tam tych pierogów od groma
  11. 1. Ayo 2. Platon 3. Aga 4. maver - Z kurczakiem, serem wędzonym, Gouda, Mozzarella z dodatkiem ziół 5. Faza20 6. kriskristoffers - postaram się być 7. AnYa 8. AdaSch 9. goldii_M 10. Andrzej 11. Lukasz
  12. Lista najważniejsza Spot w Mandu Oliwa piątek, 15 grudnia, godz. 19 (?): 1. Ayo 2. Platon 3. Aga 4. maver
  13. cały za, piszę się na to obiema rękami
  14. ASO w Gdańsku też honoruje kartę przynajmniej zniżki na części w wysokości 10%, a ich też nie ma w wykazie. Pewnie warto też uaktualnić tytuł PDFa, bo teraz jest "Kraków 2005"
  15. Przepraszam za pytanie, ale męczy mnie to już od jakiegoś czasu. Czy zyski ze sprzedaży takiego Levorga 2.0T nie pokryłyby z nawiązką kosztów związanych ze zwiększoną emisją flotową? nie ukrywam, że do końca nie rozumiem mechanizmu "kar" jakie importer musi płacić UE, ale w końcu chodzi o zyski ze sprzedaży auta. Jeżeli nowy model były w stanie zrekompensować zwiększone opłaty, to może warto?
×
×
  • Create New...