Jump to content

Polak821

Użytkownik
  • Content Count

    349
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Polak821

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 09/11/1982

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Golf GTI Performance

Recent Profile Visitors

796 profile views
  1. Czy sterownik ECU w subaru jest tak ubogi, że nie rejestruje spalania stukowego? Pracuję w ASO pewnej niemieckiej marki i potrafimy odczytać ile i kiedy doszło do spalania stukowego w silniku.
  2. Miałem 3 subaru z czego dwie imprezy WRX. Teraz mam Golfa GTI Performance i uwierz mi że takie auto nie jest "nudne". Za to pozbawione wszystkich wad Subaru. Taki wolnossak jak w temacie nie jest ani szybki, ani fajny. Ma napęd na 4 koła który przydaje się (z tą mocą) raz na 10 lat.
  3. Subaru a raczej silnik jest dość archaiczną konstrukcją i nie ma czujnika poziomu oleju który zasygnalizuje niski stan. Kontrolka ciśnienia zaświeci się gdy ciśnienie spadnie poniżej 0,5 bar więc jeżeli przy wyższych obrotach powinieneś mieć ciśnienie np. 3 bar a z powodu niskiego stanu lub pękniętego smoka ciśnienie wyniesie 1 bar to silnik się zaciera a kontrolka się nie zaświeci. Rada dla Ciebie jeżeli podstawowe czynności jakie powinieneś zrobić przy aucie Cię przerastają kup bmw które zasygnalizuje i zaprosi do ASO nawet w celu uzupełnienia płynu do spryskiwaczy. I jeszcze jedno. Jeżeli było tylko 1,5 litra oleju to nie schładzał się i pewnie temp. była na poziomie 140 st. C co sprawia że olej już ma tendencję to zrywania filmu olejowego i traci parametry smarne. Lekkość kinetyczna oleju w takich warunkach/ temp drastycznie spada.
  4. Dokładnie. Pewnie nawet nie stał obok subaru, a wymianę klocków zleca "prawdziwym" mechanikom takim do których Ty jeździsz!
  5. Z twojej wypowiedzi wnioskuję że to Piotr podpowiedział Ci hybrydę TD04, a gość się zna jak mało kto. Zapytaj go jeszcze o IC od WRX-a, bo przy mocy 290 nie wyda w ciepłe dni. Jeżeli, to Piotr będzie stroić auto, to podpowie Ci co masz zrobić.
  6. Gdyby to było moje auto to wyczyścił bym tarcze i jeździł na niej.
  7. Skoro się spodziewałeś takich odpowiedzi to po co zadajesz pytanie? Inna sprawa, że ja osobiście jak bym miał wątpliwości np. czy zakładać takie tarcze to pojechałbym do mechanika a nie zadawał tutaj pytania. Nigdy nie polegałbym na informacjach przekazanych na forum przez osoby których nie znam i których wiedza może pochodzić tylko z internetu! Jeżeli chodzi o tą tarczę, to musiałbym ją zobaczyć ze zdjęć nie jestem wstanie nic podpowiedzieć. P.S. Przynajmniej raz na 2-3 dni słyszę w serwisie w którym pracuje od użytkownika który przyjeżdża na weryfikację usterki, że to może być np. to i to bo na forum przeczytał. Rozczulają mnie takie stwierdzenia.
  8. Wpisz vin http://www.catcar.info/subaru/?lang=en i sam znajdziesz nr części.
  9. Z tuningiem aut na gwarancji nie jest tak prosto jak Ci się wydaje. Pracuje w ASO i przy usterkach są sporządzane protokoły diagnozy które są wysyłane do producenta i analizowane. Mieliśmy kiedyś Octavie RS w której uszkodzeniu uległa UPG. Uprzedziliśmy użytkownika, że jeżeli pojazd przeszedł tuning to zostanie to wykryte i będzie musiał zapłacić za naprawę. Oczywiście użytkownik zaprzeczył jakiejkolwiek ingerencji. Po zakończeniu prac zamknęliśmy protokół diagnozy i wysłaliśmy. Otrzymaliśmy zwrotną odpowiedź od producenta że pojazd był użytkowany po wcześniejszej modyfikacji a przed oddaniem do serwisu zostało urządzenie zdemontowane. Użytkownik stracił gwarancję mechaniczną i musiał zapłacić za naprawę. Moja rada, absolutnie żadnego box-a lub programu na gwarancji.
  10. @gniechus nie dzięki. Jakoś brak chęci na karty. Mam jeszcze kupon na szkolenie z jazdy po torze na Buforowej i nie mam kiedy tego wykorzystać.
  11. Miesiąc temu zmienili konfigurację toru na buforowej i moim zdaniem jest ciekawszy niż w poprzedniej konfiguracji. Więcej wymagających zakrętów co sprawia że jest bardziej techniczny.
  12. Z jakiego modelu VAGa autor wątku chce się przesiąść? Chodzi o silnik. Bo odczucia, co do tego jakie auto jedzie a jakie nie, zależne jest z czego kierownik się przesiada. Jak ja przesiadłem się z diesla do imprezy 2.0 NA to byłem w szoku, bałem się wyprzedzać. Jak teraz mam wrx-a 270 konnego i wsiadam do diesla takiej octavi RS to jestem rozczarowany. Wszystko jest względne i napisz czym jeździsz teraz to może coś podpowiem.
  13. AutoSzyby na ul. Krakowskiej.
  14. Co masz namyśli pisząc środkowa część układu wydechowego? Samo uwolnienie wydechu przez zmianę tłumików pierwszego lub drugiego (albo pozbycie się całkowicie pierwszego) bez ruszania katalizatorów nie skutkuje koniecznością zmiany/ modyfikacji map w sterowniku.
×
×
  • Create New...