Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

21 minut temu, piotruś napisał:

Moja znajoma z NYC, mówiła mi, że nigdy tak nie jest aby cena z folderu, konfiguratora, strony internetowej była tą kwotą którą musisz wydać. ;-)

w takim razie kto kłamie  twoja znajoma czy pan recenzent z materiału który twierdzi że kupił nowego XV za 21900 a cena katalogowa wynosi 24500 ( 0:35sek filmu)

 

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takim razie kto kłamie  twoja znajoma czy pan recenzent z materiału który twierdzi że kupił nowego XV za 21900 a cena katalogowa wynosi 24500 ( 0:35sek filmu)
 
Jak uważasz . Byłem z nią jesienią ub. roku w salonie Subaru i Tesli. W Subaru zapytała czy ta cena Legacy jest "do zapłaty"? Odpowiedź brzmiała: nie, plus podatki oczywiście. Po wyjściu z salonu mówiła mi to co napisałem wyżej. Ale jak chcesz mi zarzucać kłamstwo, to nic na to nie poradzę...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Karas napisał:

rozumuje  z wypowiedzi że nie masz żadnego "ziomka" który posiada   tiguana czy "inny wynalazek"  z  haldexem  na pokładzie ? :D

Ja natomiast  mam i bardzo dobrze  to  się sprawuje  i  w śniegu i w błotku porównywalnie z moim XV. A że nie chce zjechać z rolek  jednym kółkiem bez dociążenia strony która  ma trakcje  cóż bywa  :) Tiguan i  wynalazki mają  troche zalet  których Xt'k czy Subaraki  jednak  nie posiadają a  które się przydają.

W rodzinie mam takiego Tiguana 2,0 tsi - jeździłem tym i naprawdę to nie jest żadna konkurencja dla Forestera XT - właśnie te rolki pokazują bardzo dużo o możliwościach auta a prześwit jaki tam jest mówi sam za siebie...Tiguan może być dobry do samego miasta i dla kobiety na zakupy...

Teraz, Lukasz123 napisał:

W rodzinie mam takiego Tiguana 2,0 tsi ( za 175 tys zł) - jeździłem tym i naprawdę to nie jest żadna konkurencja dla Forestera XT - właśnie te rolki pokazują bardzo dużo o możliwościach auta, środek ciężkości też wypada słabo ( jeśli chodzi o zakręty) a prześwit jaki tam jest mówi sam za siebie...Tiguan może być dobry do samego miasta i dla kobiety na zakupy... ale jeśli komuś bardziej pasuje to ok - ja bym wybrał w tej cenie XT.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W trakcie "testu rolkowego" pooglądałem tego Tiguana z bliska ... bardzo ładne auto, z pakietem R-LINE wygląda świetnie a spasowanie i materiały na wysokim poziomie (cena pewnie też). Według właściciela w terenie (podwrocławski poligon) radzi sobie bardzo dobrze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, M-Nowy napisał:

Według właściciela w terenie (podwrocławski poligon) radzi sobie bardzo dobrze. 

Trzeba pamiętać że kierowca może być bardzo subiektywny, a pod pojęciem teren i możliwości terenowe może mieć na myśli przejechanie kałuży (kolega z pracy ma Rav4). ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam Rav4 - fajne auto ale parę razy pod stokiem narciarskim nie daliśmy rady :( co gorzej skoda octavia 4x4 ładnie nas "objechała" a na dobicie dziadek, lokales w kapeluszu i fajką w zębach starym maluchem zatrzymał się obok mnie i zapytał czy ma "popchać troszku", jak podziękowałem to puścił ręczny i elegancko pojechał dalej a ja kręciłem się jak bąk w miejscu :( . Może opony słabe ... albo kierowca słaby :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Lukasz123 napisał:

właśnie te rolki pokazują bardzo dużo o możliwościach auta a prześwit jaki tam jest mówi sam za siebie...Tiguan może być dobry do samego miasta i dla kobiety na zakupy...

bzdury wypisujesz.

Już to wielokrotnie pisałem.Testowałem XV'a razem z yetim na haldexie i w warunkach mocno zimowych (zieleniec) i warunkach piaszczystych ( jezioro powidzkie ) i w warukach terenowych-błotko ( las nieopodal zieleńcapo kilkudniowej ulewie) haldex radzi sobie tak samo dobrze jak napęd Subarowski, wyjeżdżał z takich samych opresji zwyczajnie nie mogłem go "zagiąć" słynnym Subarowski S-AWD. Co więcej kręcił pełne bączki gdzie Subaru nie chciało(kontrola trakcji ingerowała za mocno nawet po dezaktywacji).

1 godzinę temu, M-Nowy napisał:

Według właściciela w terenie (podwrocławski poligon) radzi sobie bardzo dobrze.

i zapewne tak jest.

Nawet jeżeli haldex jest trochę gorszy bo nie chce wyjechać jednym tylnim kołem z rolek to kto tak naprawdę potrzebuje takiego napędu który wyjeżdża wszystkimi? Jakoś nie chce mi się wierzyć że katujecie nowe auta na poligonach, męczycie je w ciężkim terenie, czy smigacie po 0,5 metrowej warstwie śniegu czy zimą wjeżdżacie na stok narciarski. Większosc XT/Subarek w Pl zapewne nigdy nie wyjedzie poza teren miejski/pozamiejski nie zobaczy nawet pół metra szutrowej drogi . Więc jaki sens w podniecaniu się napędem którego większość z użytkowników nowych aut Subaru nigdy nie wykorzysta ( za to forumowicze wykorzystują )

Obecny Suv to auto rodzinne a nie terenówka a naped jest tylko dodatkiem a nie koniecznością. Xt to bardzo dobre auto nie zaprzeczam ( sam bym chętnie takiego przytulił) ale Suvy z haldexem to też całkiem fajne wodzidła nie ustępujące Plejadom 

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kukson napisał:

Proszę wypowiadać się w swoim imieniu, a nie wszystkich!

Dokładnie, 

 

2 godziny temu, Karas napisał:

Większosc XT/Subarek w Pl zapewne nigdy nie wyjedzie poza teren miejski/pozamiejski nie zobaczy nawet pół metra szutrowej drogi .

Bardzo często jeździmy nieutwardzonymi drogami,dlatego też wybór padł na Forestera.

Edytowane przez mechanik
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taką informację otrzymałem od jednego z potencjalnych kupców mojego XT:

 

"Spotkałem się z kilkoma przypadkami poważnej awarii skrzyni CVT w przebiegu do 100 000 km - niektórzy mieli szczęście, bo "byli" na gwarancji. Wnioskuje z różnych historii, że ta skrzynia może nie wytrzymywać dynamicznej jazdy silnikiem 240 km z wysokim momentem obrotowym. Jeżeli chodzi o sam silnik to sytuacja jest podobna - nie chodzi o drobne problemy, uszczelki pod głowicą, czy coś w tym stylu. Znam kilka przypadków, że padła pompa oleju, zaczęły się problemy z panewkami, jakieś pęknięte kolektory - ludzie lądują w serwisach z poważnym remontem albo nawet wymianą silnika - który notabene po całej takiej pracy wraca do serwisu.
No i trzecia sprawa - sam serwis Subaru, podobno czas reakcji, czas naprawy i informowanie klienta jest poniżej jakiegokolwiek poziomu. Skutecznie zniechęciło mnie to do zakupu samochodu, który uważałem, że jest dla mnie stworzony :) "

Mowa oczywiście o bieżącej generacji Forestera XT. Żyje na innej planecie, przegapiłem coś na forum, czy ten facet kompletnie pomylił auta? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, evoo napisał:

Taką informację otrzymałem od jednego z potencjalnych kupców mojego XT:

 

"Spotkałem się z kilkoma przypadkami poważnej awarii skrzyni CVT w przebiegu do 100 000 km - niektórzy mieli szczęście, bo "byli" na gwarancji. Wnioskuje z różnych historii, że ta skrzynia może nie wytrzymywać dynamicznej jazdy silnikiem 240 km z wysokim momentem obrotowym. Jeżeli chodzi o sam silnik to sytuacja jest podobna - nie chodzi o drobne problemy, uszczelki pod głowicą, czy coś w tym stylu. Znam kilka przypadków, że padła pompa oleju, zaczęły się problemy z panewkami, jakieś pęknięte kolektory - ludzie lądują w serwisach z poważnym remontem albo nawet wymianą silnika - który notabene po całej takiej pracy wraca do serwisu.
No i trzecia sprawa - sam serwis Subaru, podobno czas reakcji, czas naprawy i informowanie klienta jest poniżej jakiegokolwiek poziomu. Skutecznie zniechęciło mnie to do zakupu samochodu, który uważałem, że jest dla mnie stworzony :) "

Mowa oczywiście o bieżącej generacji Forestera XT. Żyje na innej planecie, przegapiłem coś na forum, czy ten facet kompletnie pomylił auta? :D

Niech kupi Skodę. Dobry wóz ! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, evoo napisał:

Żyje na innej planecie, przegapiłem coś na forum, czy ten facet kompletnie pomylił auta? :D

ile udzielających /aktywnych włascicieli XT'ków jest na forum z 10, 15 ??

Od 2012 XT'ków sprzedało się na pewno powyżej 1000sztuk

 

Były na forum przypadki uszkodzonych silników w XT?  były  , nawet 1 spalony. Więc z forum to wiadomo tylko tyle z w dużej większości forumowych XT wszystko gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Nie bardzo mnie to dziwi. Mało kto (poza firma) może sobie pozwolić na sprzedaż auta po 4 latach. Z kolei Forek to „mało” flotowe auto, wiec siła rzeczy, te 4 letnie z Allegro mogą być w zagadkowym stanie

Wnioski powyżej uważam za błędne. Większość XT to auta w leasingu, które kończą się po najczęściej  trzech latach. Wtedy większość zmienia auto. Poza tym o zbyciu decyduje również przebieg (około 100000 km to IMHO dobry moment  gdy auto jest jeszcze świeże i atrakcyjne z relatywnie niewielką utratą wartości - u nas np. auto pokonuje  około 40 tys rocznie, więc 100kkm pojawia się po około 3 latach.

Jest też wiele innych przyczyn zbycia auta, nie warto więc doszukiwać się spisku.

Btw, mając firmę nie koniecznie trzeba jeździć nudnym autem ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teksty typu spotkałem się z tym i tamtym to hasła typowego Mirka handlarza albo że pomogę się pozbyć problemu i wezmę za taką kwotę ewentualnie że daję tyle i tyle i zabieram bez oglądania. Jeżeli ktoś spotkał się z tyloma problemami to ja bym zapytał po co interesuje się takim modelem auta.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nasz FXT MY'2018 za trzy lata, jak się nie rozsypie, będzie miał 30 kkm, za pięć lat - 50 kkm. Jak go córka nie weźmie, albo żona nie pokocha, to będzie do wzięcia igła. Podobnie było z E90, który poszedł na pniu bez negocjacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...