Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 18.10.2017 o 07:47, Izotom napisał:

Tak powinno być. Wtedy powinna zapalić się kontrolka pokazująca nie działającą poduszkę pasażera. To chyba zależy od nacisku na siedzenie: jest czujnik. Wsadź fotelik i dzieciaka to dowiesz się tego.

Działanie przedniej poduszki pasażera nie zależy od nacisku. Zależy od tego czy naciska na fotel ktoś czy jednak jest to coś.  Jeśli położysz torbę, nawet ciężką, poduszka jest wyłączona. Jeśli siada człowiek poduszka jest aktywna. 

 

P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Mikes91 napisał:

Czytał ktoś o akcji serwisowej Subaru?

http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22581822.html 

a my się dziwimy że tu stuka tu puka tu trzeszczy u jednych klima działa normalnie u innych mrozi albo daje gorącym, innym akumulatory wyładowują się innym nie... Określając to TTTM :blink:

A jak może być inaczej  jeżeli auto przed wypuszczeniem do sprzedaży jest kontrolowane przez piekarza czy rybaka bez przeszkolenia. Czytam że w Subaru wtopa za wtopą... Może warto w końcu kupić europejskie auto

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślisz, że w EU przykładają się do pracy? Mam podobne przykłady ze swojego podwórka (też produkcja, ale chemiczna). Czas na wyrzucenie księgowych z firm, ale musimy się pogodzić z wyższymi cenami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, GREGG napisał:

 

Dokładnie, pewnie japoński praktykant zrobi co trzeba 5x dokładniej niż jakikolwiek pracownik w EU. 

 

 

 

Zresztą z artykułu wynika, że ten "proceder" trwa już od 30 lat. ;) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam raczej na koreańskie. Miałem w sobotę do czynienia z Kia Stinger 3.3 biturbo. Już nie kupilbym BMW.

Ja bym chyba nie kupił innych aut z marki premium po przejechaniu się Kia Stinger , jeździłem wersja 255 Gt-line i 3.3 w tym samym wyposażeniu.

Dla mnie bajka tylko nie potrzebuje wersji biturbo

Dla mnie ideałem jest ta 255 Gt-line i awd , podobno można zamówić przy zamówieniu ?

Na razie jednak moje Sbd robi robotę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.10.2017 o 17:32, DrAST napisał:

Działanie przedniej poduszki pasażera nie zależy od nacisku. Zależy od tego czy naciska na fotel ktoś czy jednak jest to coś.  Jeśli położysz torbę, nawet ciężką, poduszka jest wyłączona. Jeśli siada człowiek poduszka jest aktywna. 

 

P.

A po czym system poznaje że to coś, a nie ktoś? Jestem ciekaw. Bo innego czujnika niż czujnik nacisku  nie zauważyłem. Poza tym nie sądzę aby torba ważyła więcej jak 20 kg. Być może faktycznie moje rozumienia działania tego układu jest błędny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Izotom napisał:

A po czym system poznaje że to coś, a nie ktoś? Jestem ciekaw. Bo innego czujnika niż czujnik nacisku  nie zauważyłem. Poza tym nie sądzę aby torba ważyła więcej jak 20 kg. Być może faktycznie moje rozumienia działania tego układu jest błędny.

Zapięcie pasów bezpieczeństwa oznacza, że miejsce zajmuje człowiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie w świecie foteli sprawdzających parametry elektryczne pasażera :). Occupant Detection System (ODS) może zareagować na smartfona, ale nie włączy poduszki powietrznej, jeżeli pasażer podłoży sobie pod zadek torbę foliową.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak na jakiej zasadzie to działa, ale u mnie odróżnia 11 letnią córkę od torby podróżnej, i poduszka włącza się i wyłącza prawidłowo

Czujnik pojemnościowy wykrywa obiekty, które mają zdolność gromadzenia ładunku elektrostatycznego.
Trzeba tylko pilnować, żeby fotel był suchy. Mokra powierzchnia albo mokre ubranie wystarczają, żeby poduszka pozostała wyłączona.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, rafacon napisał:


Czujnik pojemnościowy wykrywa obiekty, które mają zdolność gromadzenia ładunku elektrostatycznego.
Trzeba tylko pilnować, żeby fotel był suchy. Mokra powierzchnia albo mokre ubranie wystarczają, żeby poduszka pozostała wyłączona.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

5 minut temu, Izotom napisał:

 

Z tego wynika, że Miałki musi zmienić tableta :biglol:;)

Czy to nie jest czasem ten sam czujnik który dezaktywuje sygnał konieczności zapięcia pasów bezpieczeństwa? Bo tu zdaje się decyduje siła nacisku. Kolega jak trzymał teczkę z dokumentami na przednim prawym fotelu, zapinał na tym miejscu pasy by alarm się nie aktywował (to był Lexus o ile pamiętam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie bije 1 rok użytkowania i mimo moich usilnych starań kompletnie nic się nie zepsuło.

Dziwne wcześniej zawsze w 1 roku miałem jakis drobne poprawki w stylu coś skrzypi/ fotel się buja itp a tu nic (a raczej jestem dobrym diagnostą ) 

Jedynie mi alarm czasem się włączy jak bramą od garażu trzasnę ale podobno tak ma być.

Edytowane przez Karenz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mechanik napisał:

U mnie - wszystko super, wkrótce przegląd 45k km.

Ciekawy jestem jak klocki i tarcze.

 a ja wczoraj miałem wymianę łożysk tylnych (uwaga! na gwarancji - bezpłatnie), 2 lata i 2 m-ce, 52 tys. km. Ale wiem, gdzie się łożyska nadwyrężyły, więc to nie wada fabryczna. Zresztą mój kumpel z Forkiem 2,5i w   tym samym miejscu "stracił" oba przednie łożyska ;-)

Poza tym bez najmniejszych problemów (nie licząc akumulatora)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...