Jump to content

Woszkowaty

Użytkownik
  • Content Count

    938
  • Joined

  • Last visited

About Woszkowaty

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 08/21/1976

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Opole
  • Auto
    Forester XT Platinum MY14 ... czwarte Subaru i nie ostatnie !
  • Zainteresowania
    -

Recent Profile Visitors

485 profile views
  1. A co na to polisa AC ? Może warto pójść w tym kierunku ? Z drugiej strony - sorry - ale jak auto było chuchane i dmuchane i przy śmiesznym przebiegu silnik robi kabum, to coś jest nie tak. Nie szukałbym tu winy kierowcy/właściciela. To nie prom kosmiczny, to auto ma przejechać setki tysięcy km. I żadne wytłumaczenie jak to było przy dieslach " że kierowca nie potrafi ruszać " do mnie nie przemawia. Rozumiem, że to część mechaniczna, która ma prawo się zepsuć, ale to nie jest marka Tata.
  2. Wymieniałem olej w skrzyni przy przebiegu 60 000 km. Zdecydowanie nadawał się już do wymiany. Ale - co mnie interesuje : czy na pewno masz wymieniony filtr w skrzyni ? Z paru źródeł doszły mnie słuchy, że owszem - filtr w skrzyni jest, ale wymiana go wiąże się z rozebraniem skrzyni. Jeśli jest inaczej - proszę o sprostowanie i więcej informacji, jak się do niego dostać.
  3. MY 2014, przebieg 58 000 km. Wymieniony aku, przy około 35 000km. Poza tym nic , tylko przeglądy.
  4. Miałem na myśli użytkownika @lukaswoj , który jeździ na pierwszych świecach, przy przebiegu ponad 160 000km. I tu serwis nie zaproponował wymiany
  5. Mechanikiem to ja nie jestem, ale kurczę, wg mnie to jest przeciągnięte co najmniej dwa razy Może się mylę, ale wg mnie to przy 100 000km powinno się z automatu wymieniać, taki zapis jest nawet w książce serwisowej. Dziwi mnie podejście serwisu - powinni sami zaproponować wymianę, patrząc na przebieg, nie każdy Kowalski musi o tym pamiętać. Józku - zerknij proszę na kosztorys - czy masz konkretny typ wpisany.
  6. Też o tym czytałem. Zastanawiam się nad potencjalną wymianą przy okazji kolejnego przeglądu, nie wiem czy serwis będzie o tym pamiętał i sam zaproponuje . Oryginalnie, jak dobrze pamiętam są świece NGK . Ktoś zmieniał / zamieniał ?
  7. Z innej beczki - czy wymienialiście już świece w swoich bolidach ? Na jakie ? Przy jakim orientacyjnym przebiegu ?
  8. Zagłosowałem, chociaż - wydaje mi się, że ankieta nie ma raczej sensu. Dlaczego ? Plejady to chyba przede wszystkim zabawa, jeśli nawet rywalizacja - to w zdrowym tego słowa rozumieniu. W tym konkretnym przypadku wiadomo bowiem, w jakim celu została zrobiona licencja i raczej nie ma za dużo wspólnego z profesjonalnym ściganiem ( nie znam Cię Bęben i mam nadzieję, że Cię tym nie uraziłem - włożeniem do worka z nie-profesjonalnymi ścigantami ). Udanego ścigania !
  9. Różnica w stylistyce była większa pomiędzy generacją III i IV, teraz widzę to bardziej jako mocny FL generacji IV. Na dzień dzisiejszy oceniając tylko i wyłącznie wizualnie - moja ocena : Na plus : - Eye Sight ; - nawiew na tył ; - obicia drzwi ; - wyprofilowanie foteli ; - brak tabletu na środku ; - deska rozdzielacza - tzw. kształty heksagonalne ; - ledy jako dzienne/przeciwmgielne. Na minus : - brak turbo benzyny ; - tylne światła ( klosze ) ; - progi ; - nadkola - szczególnie tył - "napompowanie " wchodzi praktycznie na klamki ; - chromy przy światłach dziennych/przeciwmgielnych ; - chrom na klamkach drzwi ( tak mi się wydaje - zdjęcie z zielonkawym Forkiem ); - ręczny na guzik
  10. Nie, no, nieprawda. Ja dostaję Forka jak trzeba zatankować. Mam okazję się karnąć.
  11. Panowie - ku pamięci - to jest wątek o nowym Forku, a nie o awaryjności Subaru. Jeszcze nie ujrzał światła dziennego, a już tworzą się mity i legendy .
  12. Giresse - na dniach się przekonamy, premiera 29 marca
×
×
  • Create New...