Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

I tu sie trochę nie zgodze, mi Brembo ORO pogieło przez "szok termiczny" :)

 

może tak być... :)  "szoku termicznego" nie brałem pod uwagę...ale pamiętam , że Ferodo 3000 ? po dłuższym upalaniu powodowały pęknięcie tarczy tzn. część cierna oddzielała się od reszty. Jak ze wszystkim trzeba zachować umiar... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze pamietasz :) , bo chodziło o moje auto ( STI 06 ) które u Ciebie kupowałem . Założyłem lekkomyślnie DS3000 do seryjnych tarcz , kilka pod rząd kółek  na Ułęzu i wylądowałem razem z Wróblem na prawym kilka cm przed drzewem. :unsure:  Tarcza zwyczajnie pękła i oderwala sie od dzwonu i zablokowała z zaciskiem felgę , bylo ok 160km/h i trach ….. uczucie do dziś pamietam  :) . Dlatego umiar trzeba zachować :)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W passacie jest genialna i bardzo szybka skrzynia, gdyby taką włożyć do STI inaczej by to wyglądało a tak najwięcej zależy od kierowcy jak ruszy i te biegi zmienia.

Niestety dlatego też w sprincie do setki STI przegrywa z golfem R, ale kto się subarakiem do setki ściga :biglol:.

Edytowane przez Matsil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ale kto się subarakiem do setki ściga :biglol:

Do 200 tym bardziej lepiej się nie ścigać ;)

Wiem, wiem na szutrze będzie szybsze :P Tylko już widzę jak nabywcy nowego STi tłumnie leca upalać na szutrze :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ale kto się subarakiem do setki ściga :biglol:

 

Do 200 tym bardziej lepiej się nie ścigać ;)

Wiem, wiem na szutrze będzie szybsze :P Tylko już widzę jak nabywcy nowego STi tłumnie leca upalać na szutrze :wacko:

Ani do 200 ani na szutrze. Ja miałem na myśli krętą, wyboistą drogę :).

Na autostradę i wypady rodzinne to ja mam służbowe wygodne tdi kombi ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poboczu nie na poboczu auta z dwóch zupełnie innych światów ktore ciezko porównać ale mimo wszystko troche obciach ze STI nie potrafi odjechać od seryjnego dwulitrowego TDI.

Powtorze sie jak stara płyta ale gdzie ten samochod był 10-15 lat temu ano w towarzystwie M3, M5 , RS4 ,RS6 , Carerry i tym podobnych wynalazków.A gdzie jest teraz ? Ledwo radzi sobie z VW w dyszlu. STI 15 to na prawdę udane fajnie prowadzące sie auto ate ten głupi test pokazuje dobitnie zmierzch tego samochodu.Bardzo to przykre po prawie 30 latach dominacj tego modelu :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

I już widzę, gdzie byłby ten passat ...

 

Jak to gdzie? Haldexa by chłodził na poboczu. :biglol:;)

czy aby na pewno? ;)

30 min. na sliskim i naped w STI sie poddal... a Golf R zniosl to samo bez problemu, wiec moze juz wystarczy powielac stare mity - obecny Haldex to juz nie to samo, co kiedys

 

http://www.autoreview.ru/_archive/section/detail.php?ELEMENT_ID=144128&SECTION_ID=8051 (google translate)

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poboczu nie na poboczu auta z dwóch zupełnie innych światów ktore ciezko porównać ale mimo wszystko troche obciach ze STI nie potrafi odjechać od seryjnego dwulitrowego TDI.

Powtorze sie jak stara płyta ale gdzie ten samochod był 10-15 lat temu ano w towarzystwie M3, M5 , RS4 ,RS6 , Carerry i tym podobnych wynalazków.A gdzie jest teraz ? Ledwo radzi sobie z VW w dyszlu. STI 15 to na prawdę udane fajnie prowadzące sie auto ate ten głupi test pokazuje dobitnie zmierzch tego samochodu.Bardzo to przykre po prawie 30 latach dominacj tego modelu :(

Niestety dużo w tym prawdy. Kiedyś takie STI bardzo na drodze się wyróżniało, każdy nawet nieznający się na motoryzacji oglądał się za nim. Była moc.

A teraz? Drogie to, nie specjalnie piękne, ciche i osiągami ustępuje golfowi :biglol:. A w rajdach już dawno nie istnieje...

Edytowane przez Matsil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

30 min. na sliskim i naped w STI sie poddal...
 

 

chyba nie cały napęd się poddał tylko z racji przegrzania sprzęgieł nie można było sterować DCCD

 

natomiast w przypadku MB A AMG faktycznie po przegrzaniu system wyłączył możliwość dopinania tyłu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna duzo płakać ja tez zaczynałem z subaru ze względu na rajdowe korzenie interesowałem sie tym sportem jeździłem na rajdy i było cool mieć auto wywodzące sie z tego środowiska ale było to tez auto ponadprzeciętne szybki i terzeba było solidnie zanurkował w portfelu zeby kupić cos równię szybkiego.Przynaleznosci do swiata rajdów juz nie ma i ok ale jest to nadal wizytówka firmy i jej możliwości i mimo ze to niewykluczenie najlepsze STI ever to mam wrażenie ze ta firma kompletnie stanęła w miejscu na tle konkurencji.Kiedy porównywano do STI dziś STI stara sie równać z innymi niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Na poboczu nie na poboczu auta z dwóch zupełnie innych światów ktore ciezko porównać ale mimo wszystko troche obciach ze STI nie potrafi odjechać od seryjnego dwulitrowego TDI.

Powtorze sie jak stara płyta ale gdzie ten samochod był 10-15 lat temu ano w towarzystwie M3, M5 , RS4 ,RS6 , Carerry i tym podobnych wynalazków.A gdzie jest teraz ? Ledwo radzi sobie z VW w dyszlu. STI 15 to na prawdę udane fajnie prowadzące sie auto ate ten głupi test pokazuje dobitnie zmierzch tego samochodu.Bardzo to przykre po prawie 30 latach dominacj tego modelu :(

Niestety dużo w tym prawdy. Kiedyś takie STI bardzo na drodze się wyróżniało, każdy nawet nieznający się na motoryzacji oglądał się za nim. Była moc.

A teraz? Drogie to, nie specjalnie piękne, ciche i osiągami ustępuje golfowi :biglol:. A w rajdach już dawno nie istnieje...

 

No nie wierze i to są fani marki :P , nie no żartuje. Jeszcze swojej imprezy nigdy nie miałem i jeździłem nimi głównie w opcji jazdy próbnej więc bez szaleństw, to ostatnio miałem okazje sie przejechać nówką my15 i jestem zachwycony. 100% samochód dla fana motoryzacji a nie komputerów i odzyskiwań energii z hamowania. Sprzęgło chodzi ciężko, skrzynia jest ciasna, kierownica nie dla kobiety :D . Brak asystentów pasa,  automatycznych parkowań i innych tego typu głupstw dla panienek. Jednym zdaniem dla mnie ten samochód ma charakter. Coś czego nie ma 99% dzisiejszych aut z salonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

I już widzę, gdzie byłby ten passat ...

Jak to gdzie? Haldexa by chłodził na poboczu. :biglol:;)

czy aby na pewno? ;)

30 min. na sliskim i naped w STI sie poddal... a Golf R zniosl to samo bez problemu, wiec moze juz wystarczy powielac stare mity - obecny Haldex to juz nie to samo, co kiedyshttp://www.autoreview.ru/_archive/section/detail.php?ELEMENT_ID=144128&SECTION_ID=8051 (google translate)

Niezły test.

 

BTW wykresem sie nie jeździ ale wykres STI i EVO przy niemieckiej konkurencji wyglada troche oldschoolowo zeby tak powiedzieć :)

 

 

Na poboczu nie na poboczu auta z dwóch zupełnie innych światów ktore ciezko porównać ale mimo wszystko troche obciach ze STI nie potrafi odjechać od seryjnego dwulitrowego TDI.

Powtorze sie jak stara płyta ale gdzie ten samochod był 10-15 lat temu ano w towarzystwie M3, M5 , RS4 ,RS6 , Carerry i tym podobnych wynalazków.A gdzie jest teraz ? Ledwo radzi sobie z VW w dyszlu. STI 15 to na prawdę udane fajnie prowadzące sie auto ate ten głupi test pokazuje dobitnie zmierzch tego samochodu.Bardzo to przykre po prawie 30 latach dominacj tego modelu :(

 

Niestety dużo w tym prawdy. Kiedyś takie STI bardzo na drodze się wyróżniało, każdy nawet nieznający się na motoryzacji oglądał się za nim. Była moc.

A teraz? Drogie to, nie specjalnie piękne, ciche i osiągami ustępuje golfowi :biglol:. A w rajdach już dawno nie istnieje...

No nie wierze i to są fani marki :P , nie no żartuje. Jeszcze swojej imprezy nigdy nie miałem i jeździłem nimi głównie w opcji jazdy próbnej więc bez szaleństw, to ostatnio miałem okazje sie przejechać nówką my15 i jestem zachwycony. 100% samochód dla fana motoryzacji a nie komputerów i odzyskiwań energii z hamowania. Sprzęgło chodzi ciężko, skrzynia jest ciasna, kierownica nie dla kobiety :D . Brak asystentów pasa,  automatycznych parkowań i innych tego typu głupstw dla panienek. Jednym zdaniem dla mnie ten samochód ma charakter. Coś czego nie ma 99% dzisiejszych aut z salonu.

Ja fanem marki byłem w latach jej świetności pózniej plejady objęły kierunek który rozmijają sie z tym czego jak oczekiwałem wiec nasze drogi sie rozeszły.Obecnie sie zaczynaja sie troche zachodzić dzięki Levorgowi nowemu Legacy i STI ale dla mnie to juz nie jest to samo zwłaszcza na polu silników i osiągów.

STI to auto z charakterem jakich mało ale przy obecnym podstępie ja oczekiwałem troche lepszych osiągów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Na autostradę i wypady rodzinne to ja mam służbowe wygodne tdi kombi ;).

Ale fajnie mieć taki wygodny dupowóz o osiagach STi i śmiesznym spalaniu :P

 

 

Haldexa by chłodził na poboczu.

Kurcze miałem S3 i zdarzało mi sie nim startować nawet w Rally sprintach po tym jak sprzedałem rajdówkę a mnie strasznie ciągnęło do jazdy i nigdy mi sie haldex nie zagrzał...........

 

 

Ja miałem na myśli krętą, wyboistą drogę :)

Tak zupełnie na marginesie - jestem w cieżkim szoku jak dobrze na nierównym nawet dziurawym asfalcie prowadzi sie carrera. Byłęm przekonany że będzie gorzej niż miałem w STi czy S3, a praktyka pokazała ze jest nawet chyba lepiej (jeżeli chodzi o komfort i stabilność).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...