Andrzej Koper Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 I tu sie trochę nie zgodze, mi Brembo ORO pogieło przez "szok termiczny" może tak być... "szoku termicznego" nie brałem pod uwagę...ale pamiętam , że Ferodo 3000 ? po dłuższym upalaniu powodowały pęknięcie tarczy tzn. część cierna oddzielała się od reszty. Jak ze wszystkim trzeba zachować umiar... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Dobrze pamietasz , bo chodziło o moje auto ( STI 06 ) które u Ciebie kupowałem . Założyłem lekkomyślnie DS3000 do seryjnych tarcz , kilka pod rząd kółek na Ułęzu i wylądowałem razem z Wróblem na prawym kilka cm przed drzewem. Tarcza zwyczajnie pękła i oderwala sie od dzwonu i zablokowała z zaciskiem felgę , bylo ok 160km/h i trach ….. uczucie do dziś pamietam . Dlatego umiar trzeba zachować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 bylo ok 160km/h i trach ….. uczucie do dziś pamietam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) O grzybobraniu… Edytowane 28 Marca 2015 przez AllRad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 kiedys prawdziwe STI ruszało tak:https://www.youtube.com/watch?v=ryNbRT6tl4k i zadek pasek w tdiku nie miał szans Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Nowe raczej też umie, tylko dziennikarz nie bardzo Przynajmniej mam nadzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 No właśnie dziwne to trochę, że wyszły te same czasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Sprzęgło pali.....:-( ja bym strzelił mocniej, szybciej bieg zmienił..... Ale sam nie wiem.... Ciekawe Ile by mi wyszło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Do Kielc na kurs z ruszania Subaru. Nie ma w tym nic z szydery, ot do Subaraka trzeba się przyzwyczaić i traktować jak trzeba!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 dokładnie to samo chciałem napisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 kiedys prawdziwe STI ruszało tak: i zadek pasek w tdiku nie miał szans to se ne vrati Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 wlasnie takiego motoru jak w tym passacie brakuje w nowym OBK ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) W passacie jest genialna i bardzo szybka skrzynia, gdyby taką włożyć do STI inaczej by to wyglądało a tak najwięcej zależy od kierowcy jak ruszy i te biegi zmienia. Niestety dlatego też w sprincie do setki STI przegrywa z golfem R, ale kto się subarakiem do setki ściga . Edytowane 29 Marca 2015 przez Matsil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 ale kto się subarakiem do setki ściga Do 200 tym bardziej lepiej się nie ścigać Wiem, wiem na szutrze będzie szybsze Tylko już widzę jak nabywcy nowego STi tłumnie leca upalać na szutrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Może i nie tłumnie, ale i na szutrze się zdarzało, A na śniegu często. I już widzę, gdzie byłby ten passat ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 I już widzę, gdzie byłby ten passat ... Jak to gdzie? Haldexa by chłodził na poboczu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 ale kto się subarakiem do setki ściga Do 200 tym bardziej lepiej się nie ścigać Wiem, wiem na szutrze będzie szybsze Tylko już widzę jak nabywcy nowego STi tłumnie leca upalać na szutrze Ani do 200 ani na szutrze. Ja miałem na myśli krętą, wyboistą drogę .Na autostradę i wypady rodzinne to ja mam służbowe wygodne tdi kombi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Na poboczu nie na poboczu auta z dwóch zupełnie innych światów ktore ciezko porównać ale mimo wszystko troche obciach ze STI nie potrafi odjechać od seryjnego dwulitrowego TDI. Powtorze sie jak stara płyta ale gdzie ten samochod był 10-15 lat temu ano w towarzystwie M3, M5 , RS4 ,RS6 , Carerry i tym podobnych wynalazków.A gdzie jest teraz ? Ledwo radzi sobie z VW w dyszlu. STI 15 to na prawdę udane fajnie prowadzące sie auto ate ten głupi test pokazuje dobitnie zmierzch tego samochodu.Bardzo to przykre po prawie 30 latach dominacj tego modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) I już widzę, gdzie byłby ten passat ... Jak to gdzie? Haldexa by chłodził na poboczu. czy aby na pewno? 30 min. na sliskim i naped w STI sie poddal... a Golf R zniosl to samo bez problemu, wiec moze juz wystarczy powielac stare mity - obecny Haldex to juz nie to samo, co kiedys http://www.autoreview.ru/_archive/section/detail.php?ELEMENT_ID=144128&SECTION_ID=8051 (google translate) Edytowane 29 Marca 2015 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) Na poboczu nie na poboczu auta z dwóch zupełnie innych światów ktore ciezko porównać ale mimo wszystko troche obciach ze STI nie potrafi odjechać od seryjnego dwulitrowego TDI. Powtorze sie jak stara płyta ale gdzie ten samochod był 10-15 lat temu ano w towarzystwie M3, M5 , RS4 ,RS6 , Carerry i tym podobnych wynalazków.A gdzie jest teraz ? Ledwo radzi sobie z VW w dyszlu. STI 15 to na prawdę udane fajnie prowadzące sie auto ate ten głupi test pokazuje dobitnie zmierzch tego samochodu.Bardzo to przykre po prawie 30 latach dominacj tego modelu Niestety dużo w tym prawdy. Kiedyś takie STI bardzo na drodze się wyróżniało, każdy nawet nieznający się na motoryzacji oglądał się za nim. Była moc. A teraz? Drogie to, nie specjalnie piękne, ciche i osiągami ustępuje golfowi . A w rajdach już dawno nie istnieje... Edytowane 29 Marca 2015 przez Matsil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 30 min. na sliskim i naped w STI sie poddal... chyba nie cały napęd się poddał tylko z racji przegrzania sprzęgieł nie można było sterować DCCD natomiast w przypadku MB A AMG faktycznie po przegrzaniu system wyłączył możliwość dopinania tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Mozna duzo płakać ja tez zaczynałem z subaru ze względu na rajdowe korzenie interesowałem sie tym sportem jeździłem na rajdy i było cool mieć auto wywodzące sie z tego środowiska ale było to tez auto ponadprzeciętne szybki i terzeba było solidnie zanurkował w portfelu zeby kupić cos równię szybkiego.Przynaleznosci do swiata rajdów juz nie ma i ok ale jest to nadal wizytówka firmy i jej możliwości i mimo ze to niewykluczenie najlepsze STI ever to mam wrażenie ze ta firma kompletnie stanęła w miejscu na tle konkurencji.Kiedy porównywano do STI dziś STI stara sie równać z innymi niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Na poboczu nie na poboczu auta z dwóch zupełnie innych światów ktore ciezko porównać ale mimo wszystko troche obciach ze STI nie potrafi odjechać od seryjnego dwulitrowego TDI. Powtorze sie jak stara płyta ale gdzie ten samochod był 10-15 lat temu ano w towarzystwie M3, M5 , RS4 ,RS6 , Carerry i tym podobnych wynalazków.A gdzie jest teraz ? Ledwo radzi sobie z VW w dyszlu. STI 15 to na prawdę udane fajnie prowadzące sie auto ate ten głupi test pokazuje dobitnie zmierzch tego samochodu.Bardzo to przykre po prawie 30 latach dominacj tego modelu Niestety dużo w tym prawdy. Kiedyś takie STI bardzo na drodze się wyróżniało, każdy nawet nieznający się na motoryzacji oglądał się za nim. Była moc.A teraz? Drogie to, nie specjalnie piękne, ciche i osiągami ustępuje golfowi . A w rajdach już dawno nie istnieje... No nie wierze i to są fani marki , nie no żartuje. Jeszcze swojej imprezy nigdy nie miałem i jeździłem nimi głównie w opcji jazdy próbnej więc bez szaleństw, to ostatnio miałem okazje sie przejechać nówką my15 i jestem zachwycony. 100% samochód dla fana motoryzacji a nie komputerów i odzyskiwań energii z hamowania. Sprzęgło chodzi ciężko, skrzynia jest ciasna, kierownica nie dla kobiety . Brak asystentów pasa, automatycznych parkowań i innych tego typu głupstw dla panienek. Jednym zdaniem dla mnie ten samochód ma charakter. Coś czego nie ma 99% dzisiejszych aut z salonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 I już widzę, gdzie byłby ten passat ... Jak to gdzie? Haldexa by chłodził na poboczu. czy aby na pewno? 30 min. na sliskim i naped w STI sie poddal... a Golf R zniosl to samo bez problemu, wiec moze juz wystarczy powielac stare mity - obecny Haldex to juz nie to samo, co kiedyshttp://www.autoreview.ru/_archive/section/detail.php?ELEMENT_ID=144128&SECTION_ID=8051 (google translate) Niezły test. BTW wykresem sie nie jeździ ale wykres STI i EVO przy niemieckiej konkurencji wyglada troche oldschoolowo zeby tak powiedzieć Na poboczu nie na poboczu auta z dwóch zupełnie innych światów ktore ciezko porównać ale mimo wszystko troche obciach ze STI nie potrafi odjechać od seryjnego dwulitrowego TDI. Powtorze sie jak stara płyta ale gdzie ten samochod był 10-15 lat temu ano w towarzystwie M3, M5 , RS4 ,RS6 , Carerry i tym podobnych wynalazków.A gdzie jest teraz ? Ledwo radzi sobie z VW w dyszlu. STI 15 to na prawdę udane fajnie prowadzące sie auto ate ten głupi test pokazuje dobitnie zmierzch tego samochodu.Bardzo to przykre po prawie 30 latach dominacj tego modelu Niestety dużo w tym prawdy. Kiedyś takie STI bardzo na drodze się wyróżniało, każdy nawet nieznający się na motoryzacji oglądał się za nim. Była moc.A teraz? Drogie to, nie specjalnie piękne, ciche i osiągami ustępuje golfowi . A w rajdach już dawno nie istnieje... No nie wierze i to są fani marki , nie no żartuje. Jeszcze swojej imprezy nigdy nie miałem i jeździłem nimi głównie w opcji jazdy próbnej więc bez szaleństw, to ostatnio miałem okazje sie przejechać nówką my15 i jestem zachwycony. 100% samochód dla fana motoryzacji a nie komputerów i odzyskiwań energii z hamowania. Sprzęgło chodzi ciężko, skrzynia jest ciasna, kierownica nie dla kobiety . Brak asystentów pasa, automatycznych parkowań i innych tego typu głupstw dla panienek. Jednym zdaniem dla mnie ten samochód ma charakter. Coś czego nie ma 99% dzisiejszych aut z salonu. Ja fanem marki byłem w latach jej świetności pózniej plejady objęły kierunek który rozmijają sie z tym czego jak oczekiwałem wiec nasze drogi sie rozeszły.Obecnie sie zaczynaja sie troche zachodzić dzięki Levorgowi nowemu Legacy i STI ale dla mnie to juz nie jest to samo zwłaszcza na polu silników i osiągów. STI to auto z charakterem jakich mało ale przy obecnym podstępie ja oczekiwałem troche lepszych osiągów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Na autostradę i wypady rodzinne to ja mam służbowe wygodne tdi kombi . Ale fajnie mieć taki wygodny dupowóz o osiagach STi i śmiesznym spalaniu Haldexa by chłodził na poboczu. Kurcze miałem S3 i zdarzało mi sie nim startować nawet w Rally sprintach po tym jak sprzedałem rajdówkę a mnie strasznie ciągnęło do jazdy i nigdy mi sie haldex nie zagrzał........... Ja miałem na myśli krętą, wyboistą drogę Tak zupełnie na marginesie - jestem w cieżkim szoku jak dobrze na nierównym nawet dziurawym asfalcie prowadzi sie carrera. Byłęm przekonany że będzie gorzej niż miałem w STi czy S3, a praktyka pokazała ze jest nawet chyba lepiej (jeżeli chodzi o komfort i stabilność). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się